Gå til innhold

Cr@sh & gutta!

Cr@sh

Anbefalte innlegg

IdaC: Grilling, ja! :sikle: Ingenting er bedre når det er varmt i været... :sjarmor: Håper jeg blir fin nok i konfirmasjonen... uansett får de ta meg som jeg er... ;)

La Traviata: God helg til deg også! :blomst:

:hjerte: :hjerte: :hjerte:

Nå er det bare en halvtimes tid til vi skal reise... Mannen og Lillegutt er ferdige... det er bare meg igjen... jeg sitter i bare truse og trøye og skriver nå... :sjenert:

Var og handlet litt i morges, mens gutta mine var på vel-dugnad. Har ikke kjent så mye til gutten i magen i dag... men da jeg kjørte til butikken i stad, kjente jeg noen små dunk... Alt er sikkert bra.

Håper alle har en flotters lørdag og koser seg i det strålende været! :briller2:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mmm, grillmat er kjempegodt. Jeg var hos noen venner og grillet i går, og det var veldig trivelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grilling er nam nam!!!

Er det i morgen du skal i konfirmasjon? Vi skal det, nemlig. Til fetteren min. Lurer litt på hvor mye penger man gir til en fetter :klø:

Tusen takk for gode ord i dagboken min!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjellrypa: Grilling er konge! :sikle:

Murmelmy: Var i konfirmasjon i går (borgelig). Vanskelig det der med hvor mye penger man skal gi. Vi ga 500,- til min fetter. Det samme gjorde broren min. Mamma og Pappa ga 1000,- (sånn til sammenligning). Håper du får en fin dag i konfirmasjon i dag! :briller2:

IdaC: Ha en strålende søndag du også! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konfirmasjon i går altså.

Var en fin dag, med god mat, kaker og hyggelige mennesker! Var hjemme igjen ca klokka ni. Mannen dro litt tidligere og hentet Lillegutt hos svigerforeldrene mine, så gullet vårt sov så godt da jeg kom hjem så... Jeg satt på med Mamma og Pappa hjem.

I dag sov vi helt til ni alle sammen.... :sove: Kjempedeilig. Nå vasker jeg tøy som jeg hr tenkt skal tørke ute i solen i dag... :briller2:

Etter på skal jeg og Lillegutt på stranda en tur (10 min å gå) sammen med venninne K og hennes lille gutt. Vi skal kose oss og leke i sanda... og kanskje ta med noe godt å bite i. Mannen skal jobbe i hagen her hjemme. Klippe hekker og rake litt... Flinke mannen! :kyss:

Håper alle har en strålende helg alle sammen! :briller2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

Hopper for 22 fullgåtte uker i dag!

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

Vi gir nok tre hundre...føler det er mer riktig enn fem hundre som vi ga til våre søsken...vel og merke tre år siden da.

Ha en super dag på stranden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for 22+1 jeg, glemte å gjøre det i går :)

Det høres ut som at du har hatt en fin helg. Nå er du klar for en ny jobbeuke? Hvordan går det med bekkenet ditt? Kjent noe mer til den eller? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: For 22 uker!!

:hoppe: For 60 sider!!

Bra dere hadde det koselig i konf! Ikke lenge før vi også skal avgårde...Huff,så var det ny runde med å finne alternative penklær :ler:

Ha en riktig god kveld og god tur på arbeid imorgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor er Cr@sh? Savner deg vennen :grine: Håper du har det bra og at du er borte fordi du er superopptatt med å nyte de fine dagene med guttene dine :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Murmelmy: :vinke: Håper du hadde det trivelig i konfirmasjon. Han ble sikkert veldig fornøyd med 300,- :Nikke: Takk for :hoppe: for 22 uker også... ;)

Fjellrypa: Takk for gratulasjon.... :kyss:

IdaC: TAKK for gratulasjon og :hoppe: fra deg også... :klem:

MissS: :klem: til deg!

Murmelmy: :vinke:

Skytte: Penklær ja... :ler: Et kapittel for seg selv... ;) Når skal du avgårde? Takk for :hoppe: for 22 uker og 60 sider! :kyss:

Missbumblebee: :kyss:

IdaC: Åh.... så søt du er. Koselig å være savnet! :kyss: Men alt er i orden... jeg har bare henda fulle for tiden... ;) Kommer innom deg så fort jeg har anledning. Er på jobben nå... kanskje det blir tid til en minirunde i lunsjen... :klem:

Tusen takk for masse koselig hilsner, superjenter! :kose:

Jeg kommer sterkere tilbake i kveld (eller i lunsjen om jeg år tid ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lunsj på jobben. Har spist to skiver med brunost.... :roll:

Bare to undervisningstimer igjen av denne dagen. Så bærer det rett hjem. Lurer på om jeg skal innom Mamma og Pappa en liten tur, men får se det an...

Er så trøtt i dag... :Gjesp: Må legge meg tidlig i kveld tror jeg...

Skal møte venninne A og hennes barn etterpå. De skal på harry-tur og stikker innom i nærmiljøet på vei hjem. Kjempekoselig at vi kan treffes sånn overraskende og lite planlagt... for det blir ikke så ofte. De bor dessverre ganske langt fra oss og det er et tiltak å få til å treffes. Men veldig hyggelig når det skjer da. Vi får tenke kvalitet og ikke kvantitet. :Nikke:

Har sitron-fox i skuffen min her... :sikle: Namnam... Problemet er bare at tar man 1... så... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia du!

Vi skal i konf 21.mai,klassetreff 10.juni,bryllupp 1.juli og 60 årsdag 15.juli........ALT skal selfølgelig skje den sommeren jeg er gravid!! Hallo,noen som tar hensyn??!! :ler::ler::ler:

Er bare frustrerende med disse klærne ja!Men som du sa,de får ta oss som vi er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia du!

Vi skal i konf 21.mai,klassetreff 10.juni,bryllupp 1.juli og 60 årsdag 15.juli........ALT skal selfølgelig skje den sommeren jeg er gravid!! Hallo,noen som tar hensyn??!! :ler:  :ler:  :ler:

Er bare frustrerende med disse klærne ja!Men som du sa,de får ta oss som vi er!

ÅH JØJEMEG! For antrekkskrevende begivenheter hele sommeren! :overrasket: Men det er moro å kle seg som gravid også da... bare man finner noe... ;) Oppmerksomheten er det uansett ingenting å klage på... :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...