IdaC Skrevet 4. mai 2006 #1161 Del Skrevet 4. mai 2006 Ha en fin dag vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 4. mai 2006 Forfatter #1162 Del Skrevet 4. mai 2006 Missbumblebee: Koselig å prates i går - og det gikk jo fint å legge ut bildene! Håper du har sovet godt, og at du får en fiiiin torsdag... IdaC: Takk for det, snuppa! Og det samme til deg! :hjerte: Er på jobben nå. Skal straks gå til timen... Var en stund internett ikke fungerete da jeg kom i stad... da føler jeg meg bare sååå hjelpesløs.... Håper alle får en strålende torsdag! I dag er det deilig sol og varmt her hos oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 4. mai 2006 Forfatter #1163 Del Skrevet 4. mai 2006 Nå har jeg vært såå flink... ...syntes jeg selv da... Har på en måte blitt ferdig med en bunke med heldagsprøver! Jippi! Bare 3 bunker igjen.... Nå skal jeg ha to undervisningstimer på formgiving, før det blir nesa hjemover ca klokka tre... Er knallvær ute i dag... så gleder meg til å komme ut i det fine været! Har ikke planlagt noe middag i dag heller... Tror vi må begynne med ukesmenyer igjen, jeg.... det er innmari lurt å vite hva man skal lage og ha alt i huset! Kanskje det blir joika i dag... Åh... det er godt det... Ellers har de begynt å ta inn folk til intervju her på jobben... og jeg har ikke fått noen innkallelse... Hadde egentlig ikke noen forventinger overhode... men det hadde jo vært moro da. Men så har jeg jo bare ett av de tre fagene de søker etter.... så det er vel ikke så rart at jeg ikke er av de mest akutelle... Jaja... jobb skal jeg nok få meg når permisjonen er over.. Men det hadde jo vært deilig å bare komme tilbake på jobb - ikke måtte finne en jobb først. Men, men... Jeg har greid å spise 2 småpakker med Mamba mens jeg har rettet... Huff... skulle skjerpe meg med hensyn til snop i uka, jeg... lettere sagt enn gjort. Noen dager smaker det mye bedre med digg enn med mat! Hei så lenge.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 4. mai 2006 #1164 Del Skrevet 4. mai 2006 Hey! En heldagsprøve-bunke ferdig rettet! Kos deg ute i solen senere i dag! Deilig at det endelig har blitt varmt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 4. mai 2006 #1165 Del Skrevet 4. mai 2006 Så flink du har vært i dag! Her er det også deilig sol og varmt ute... Så hvorfor sitter jeg inne foran dataen da?? :klø: Ha en strålende dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 4. mai 2006 #1166 Del Skrevet 4. mai 2006 Jeg og LinKri tenker likt!! Men jeg måå innom superjentene mine så da får det bare briste eller bære med været! For rettingen! Du er jo en hel racer jo! Håper dere får ei varm og fin,maurfri helg nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 4. mai 2006 #1167 Del Skrevet 4. mai 2006 Nå har du vært flink med de rettingene syns jeg Jeg og syns det er pes å finne på hva vi skal til middag hver dag. Et eller annet blir det alltids til slutt, men jeg skulle virkelig ønske at jeg hadde en privat kokk i huset Ha en strålende fin ettermiddag vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 4. mai 2006 #1168 Del Skrevet 4. mai 2006 Kjempekos å prates i går ja! Må nok få til det litt flere ganger. Så flink du har vært i dag med retting og greier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 4. mai 2006 #1169 Del Skrevet 4. mai 2006 Hjelp! Nå har vi blitt plaget av maur også, den stakkars mannen min ble bitt av en mens han stod ute på plenen og pratet i telefon i sta... Den var vist veldig liten og gul... hehe... Og så svir det vist veldig *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 4. mai 2006 Forfatter #1170 Del Skrevet 4. mai 2006 Fjellrypa: Ja, er litt stolt av meg selv med retting. Det er skikkelig tiltak enkelte ganger... Sol ja! Deilig med VÅR! LinKri: Ja, du kan jo lure hvorfor vi er inne? Men så var det jo denne KG-avhengigheten da... Skytte: Superjentene ja! Den betegnelsen likte jeg! Vi håper også på en maurfri helg... men det ser dessverre helle dårlig ut så langt... IdaC: Oppfinnsomheten når det gjelder middagsretter er ikke alltid like stor her i huset, nei... Privat kokk hadde virkelig vært noe! Ble grilling her i dag da... og det er jo digg! Missbumblebee: Koselig å prates ja... Håper du har hatt en bra dag, vennen! Grooo: Hadde det vært så vel her i gården... Huff... er ikke noe godt å bli bitt av piss-maur, men... Stakkars mannen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 4. mai 2006 #1171 Del Skrevet 4. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 4. mai 2006 #1172 Del Skrevet 4. mai 2006 Så flink du har vært! (med rettingen, altså) Når det kommer til middagen så er jeg minst like fantasiløs om ikke verre . Joikaboller (som jeg kalte latterboller da jeg var liten) var godt før...ikke nå . Og godis er noen ganger mye bedre enn mat! PÅ søndag hadde jeg bananasplit til lunsj og en stor pose gul m&ms til middag. Ikke den sunneste dagen jeg har hatt den siste tiden... Nå er det snart helg og ikke lenge til skoleferie!!! Retting er kjedelig. Derfor jeg er realfagslærer så jeg slipper unna med matematikken Men husker i fjor med de nasjonale prøvene i tillegg til tentamenene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 5. mai 2006 #1173 Del Skrevet 5. mai 2006 Nå er det snart helg og strålende vær Grillmat er jo bare helt nam nam. Foreslo det for mannen i går, at vi bør få til en grilldag i helga. Gleder meg til vi får nye verandaer for da kan vi grille der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 5. mai 2006 Forfatter #1174 Del Skrevet 5. mai 2006 Missbumblebee: Murmelmy: Ja, retting... Det er ikke akkurat det jeg setter mest pris på med lærerjobben... Men det er veeeldig ye annet jeg liker da... Har tatt med meg en bunke hjem i helga... men jeg tror ikke jeg kommer til å få gjort noe... Har egentlig som praksis å gjøre minst mulig i helga... og heller jobbe litt ekstra i uka. Det har fungert bra så langt... Godis ja... Jeg er redd jeg kommer ti å få en sukkerklump i fanget ved termin.. Ikke bra... Fy! Fy! Cr@sh! IdaC: Ja... nå ER det helg! JIPPI! Jeg har allerede inntatt posisjon med "beina å bordet".. Vi har grilla i dag også vi... Åh... det er så deilig med det flotte været! GOD HELG, SUPERJENTER! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 5. mai 2006 Forfatter #1175 Del Skrevet 5. mai 2006 Slutta tidlig på jobben i dag! Deilig... Dro en tur på senteret (kjekt med alt på et sted) og fikk kjøpt en vårjakke til Lillegutt, en tynn lue og et par t-skjorter. Det er jo sååå moro å handle klær til de små. Kikka litt i babyavdelingen også.. men ble ikke no' kjøp der... Handla litt mat også... men når jeg kom hjem, så jeg det var masse jeg hadde glemt? Svangerskapståka... Da mannen kom hjem, grilla vi sommerkoteletter! Hadde potetsalat og blandingssalat til... Smakte fortreffelig... skikkelig sommer... Nå er mannen og Lillegutt ute på tur i nabolaget. Lillegutt syntes det er sååå stas De koser seg sammen, gutta mine.. og det er deilig. Mannen reiser tidlig og kommer sent hjem, så det er stort sett på ettermiddagene og i helgene de får kost seg skikkelig sammen! Sikkert godt med litt male-bonding også... Skal i konfirmasjon til fetteren min i morgen. Har heldigvis funnet ut hva jeg skal ha på meg. Og trengte faktisk ikke å kjøpe noe nytt. Fant frem vår/sommer-skjørtene mine, og der fant jeg et fint et med striper i brunt, hvitt og turkis som gikk fint over magen. Så har jeg en enkel og pen "jukse"-omslagstopp i brunt over og brune støvletter (tynne, som passer til sommerlig bruk). Håper jeg er fin nok... Uansett får de ta meg som jeg er... Lillegutt skal være hos svigermor og svigerfar mens vi er i konfirmasjonen... Gjett om det kommer til å bli stas... I kveld blir det kosing med mannen, litt hygge på verandaen og TV. Idol og Gullrekka regner jeg med... Tenkt at jeg snart er i min 23. uke... Tida flyyyr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 5. mai 2006 #1176 Del Skrevet 5. mai 2006 Har du også grillet i dag? ÅÅåhhh... I morgen bare SKAL vi grille også! Nå er det øyeblikkelig tid for pizza og nok en Wallander-film, er helt greit det også altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 5. mai 2006 Forfatter #1177 Del Skrevet 5. mai 2006 Grooo: Grilling er toppers! Åh.. Nå er Binke tilbake... Hun skriver i boka si nå! Jeg har vært sååå spent på hvordan det har gått! Gleder meg til oppdateringen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 5. mai 2006 Forfatter #1178 Del Skrevet 5. mai 2006 Binke har nok MASSE å fortelle... det tar tid og jeg er utålmodig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 6. mai 2006 #1179 Del Skrevet 6. mai 2006 Nei nå har du skrevet så mye om grilling, at mannen er pent nødt til å være med å grille i dag Har jo bare såååå lyst på grillmat nå. Jeg syns det antrekket høres fint ut jeg, du er helt sikkert fin nok i det ja Håper dere får det koselig og at savnet etter lillegutt ikke blir for stort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 6. mai 2006 #1180 Del Skrevet 6. mai 2006 Ha en flott helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå