Gå til innhold

Cr@sh & gutta!

Cr@sh

Anbefalte innlegg

På jobben. Ingen undervisning i dag. Men skal i et møte nå klokka ti. Er et par møter til litt senere på dagen også - ellers så skal dagen brukes til å forberede de neste dagene og rette heldagsprøver... :roll:

Men timene flyr nok... og vips så skal jeg hjem... :sjarmor:

Hadde en stille og rolig morgen med Lillegutt i dag. Jeg begynte seint på jobben, så da har vi tid til å kose oss litt hjemme, spise og leke litt før vi reiser. Det er en fin start på dagen! :Nikke:

Håper alle får et strålende dag... Ser ut som sola kan komme til å kikke fram her i dag.... *håper* :briller2:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Epona

Så fin mage du har!! :rosasmil: Og så fint at det er god tilvekst! :sjarmor:

Og bra med bra legekontroll!

Men ikke bra med maur!! Arg - dumme små kryp! Ikke det kjekkeste å få på besøk akkurat, og de går ikke hjem hvis du ber dem om det heller.. De blir vel værende hele sesongen?

Husker en gang jeg overnattet på madrass i en stue, og hadde en dropseske ved siden av meg. Det jeg ikke visste, var at det bodde maur i den stuen, og om morgenen da jeg våknet var det den skytteltrafikken av maur til og fra den dropsesken min - rett vedsiden av madrassen der jeg lå! :overrasket: Like før de hadde sti over meg liksom! :ler2:

Nei fysj - småkryp, hold dere utendørs takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ikke magen din, jeg :sjenert:

Så bra med topp legekontroll. Æsj med maur. Jeg er egentlig ikke noen pyse, men maur og fluer er virkelig ekle! Kan vel ha noe med at jeg datt oppi en diger maurtue da jeg var rundt fire år...Store svarte maur - det er alt jeg husker :ler:

Håper dagen fortsetter og avsluttes slik som den startet! Fin morgen med lillegutt og den i magen :hjerte: .

Stor onsdags :klem: fra meg til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

:vinke:

Så fin mage du har :hjerte: Må få se til å legge ut magebilde jeg også... Har enda ikke fått gjort det, og tida flyr :ler:

Så kjedelig med maur da! Hater de småkrypa der selv. I fjor da sambo og jeg var på fisketur (overnatta i telt), måtte vi rømme fra hele stedet for vi ble jo invadert av STORE maur! Det kom bare fler og fler, og de krøp overalt! Men det var ute da...

Ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Fiiine magen!

Men aahrrrghhh så irriterende med maur :frustrert: Slike kryp har ingenting inne i et hus å gjøre. Jeg hater slike småkryp, særlig edderkopper, og har tatt følgene av det og flyttet inn i toppen av ei blokk. Finner de meg her gir jeg opp :ler: Jeg ønsker deg virkelig lykke til med å bli kvitt dem!

Morsomt å lese om Lillegutt og magen! Blir spennende å høre om hvordan han tar det ettersom magen din bare blir større og større og ingenting skjer på leeenge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flott mage du har Cr@sh!

Og storebroren høres så skjønn ut! :hjerter_rundt:

Hvor gammel er han?

Ha en ellers fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Epona: Maur er det verste som finnes! :sur: Håper jeg greier å bli kvitt dem ganske så fort! Deilig at kontrollen gikk så fint... :sjarmor: Den madrasshistorien din var virkelig ekkel... :forvirret: Jeg tror jeg hadde fått helt panikk i en sånn situasjon, jeg... :ler2:

Murmelmy: Ingen pyse jeg heller. Men maur og edderkopper er bare superekle! :sjenert: Magen er forresten nederst på side 56... ;)

liv: En avslappende start har satt standarden for dagen... :sjarmor: Godt!

LinKri: Måtte :ler2: av maur-historien din! Men heldigvis kunne dere rømme.... Jeg NEKTER å rømme huset pga maur! :ler: Ellers takk for mageskryt! :sjarmor: Hadde vært moro å få se din også... ;)

Valentine: Det blir veldig spennende å se hvordan Lillegutt oppfører seg når magen blir enda større! :ler2: Han tror vel at magen kommer til å sprekke og mamma'n hans fly til værs og aldri komme ned igjen kanskje? :grine2: Toppen av blokk hørtes fornuftig ut mht. kryp-problematikken... :ler: Håper problemgdyra mine forsvinner kjapt ut igjen... ellers må jeg gå til drastiske steg... KRIIIG! :sjarmor:

La Traviata: Den kommende storebror er en riktig godgutt! :hjerter: Han blir to år i juni... så han er jo ikke en riktig STOREbror ennå.... :ler: Takk for mageskryt!

miiip: Takk for det! :blomst: Ørebetennelsen har allerede gått litt tilbake - hjelper fort med riktig medisinering.... Maur derimot... :frustrert: Blir spennende å se hvor mange vi har besøk av når jeg kommer hjem fra jobben... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter så skal jeg hjem og hente Lillegutt i barnehagen!

Gleder meg til å se både han og mannen! :hjerter_rundt:

:klø: Men hva skal vi ha til middag i dag, tro? :roll:

Takk for masse hilsner, jenter! :blomst: til dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva ble det til middag da? Hos oss så spiste mannen lasagnerester fra i går, for jeg var god og mett fra lunchen, som var gresk salat :sikle: Kos deg med guttene dine :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

IdaC: I dag ble det kjøttboller og potetmos... Smakte egentlig ganske bra... Deilig med litt enkel mat på onsdager - for da er vi så sent hjemme alle sammen... Gresk salat hørtes fortreffelig ut... ;) Jeg har fått skikkelig lyst på reker jeg da... så det håper jeg det blir i helga... :sikle:

Murmelmy: :sjarmor: Takker og :bukker: Liker mageskryt jeg også!

Missbumblebee: :Hehe: ... :kyss: tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen og Lillegutt bader. Det vil si Lillegutt bader og mannen blir spruta ned av en noe ivrig badeløve! :ler2: Broren min er også innom - og alle gutta befinner seg på badet!

Mannen skal klippe hekken etterpå - så skal jeg prøve å bli ferdig med en rettebunke... :roll: Har egentlig ikke lyst, men... :ler2: Det har jeg aldri... :Hehe:

Snart er det FBI - tenkte å kikke litt på det... Pleier å være noe fornuftig å skrive seg bak øret... Liker forbrukerprogrammer, jeg... ;)

Hei så lenge, jenter! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hjelpes! Få ut den maurfamilien!

:ler2: Må nok signere den der, Grooo! :Hehe:

Heldigvis var det ingen bataljon som møtte meg i gangen da jeg kom hjem i dag. Har kun tatt 1 maur på stuegulvet i hele dag! *bank i bordet*

Men det kommer sikkert av at vi spraya både ute og inne i går kveld - men en skikkelig dødsspray vi fikk av Mamma og Pappa... Håper de holder seg borte en laaaang stund... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maur er skikkelig ekle dyr!!

Husker når jeg var liten så hadde jeg maur i leketeltet mitt. Så da satte jeg opp sånne bruskorker med bakepulver som de gikk i og spiste av, og da døde hele horven! Kom ikke igjen, men det var kanskje bare flaks :klø:

Etter å ha lest om mannen din og lillegutt og duplo ble jeg helt dårlig!! Gleder meg så utrolig fælt til å ha en liten familie med barn i selv!! :hjerter: *smelt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...