Gå til innhold

Cr@sh & gutta!

Cr@sh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så utrolig koselig det er å lese om lykkefølelsen din Cr@sh :klem: Det er så deilig å ha det sånn. Sånn har jeg det med mannen min, så det blir spennende om det blir enda bedre når den lille kommer eller om vi kommer til å slite litt før vi venner oss til å være familie.

Magen din vokser ja, det er det ingen tvil om nei :) Og fiiin er den og :)

Jeg tenkte og på hvor fint det badet er, så flinke dere har vært, og hvor deilig det må være med nytt bad.

Og nei, det ble ikke mye toggåing på meg i går nei, det regnet så forferdelig mye her i går, at jeg ble klissvåt bare fra å gå til og fra bilen, så det fristet ikke helt å være ute nei.

Håper du får en fin dag på jobben :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Murmelmy: :kyss:

Missbumblebee: Takker :bukke: Var egentlig ikke noe godt bilde... :roll: Men bedre enn ingenting. Magen vokser i hvert fall. Tenkte jeg skulle legg ut et bilde om ikke så lenge igjen... Og ja... det er det nye badet vårt! Lyst og fint... :sjarmor:

IdaC: Takk for mageskryt. Som sagt over, er ikke bildet det beste, men... Vokser gjør den i hvert fall. :Nikke: Badet ja... veldig fornøyd med det. Det er blitt et skikkelig velvære-rom... :sjarmor: Det er deilig! Veldig godt å være ferdig med det til babyen kommer... Pleier ikke å gjøre stort ut av 1. mai på togfronten vi heller.... Den dagen er en deilig ekstra fridag vi pleier å tilbringe med familie og venner.... :) ... En :klem: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På jobb.

Full pakke med seks undervisningstimer i dag... :roll: Men dagen går nok veldig fort. Den siste gruppa mi må jeg slippe litt tidligere... skal til legen rett etter jobb. Greit å komme tidsnok.

Heldigvis husket jeg å tisse på glass i morges... :ler2: Jeg tenker så ille på at jeg må huske det... at våkner jeg i 4-5-tiden, må på do og tenker på det da... Ja, så gjør jeg det for å bli ferdig med det... :sjenert:

Blir spennende høre hva legen sier om urin, blodtrykk, bekkenproblematikken og å høre hjertelyden igjen... :hjerte:

Nå må jeg løpe....

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du har hatt en deilig helg! Godt å lese at du har det så bra med familien!

Moro med magebilde! Kjempefin mage har du! Det må være spennende å se og merke at den vokser! Når begynte du å merke det?

Lykke til på legetime i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som du har hatt en deilig helg! Godt å lese at du har det så bra med familien!

Moro med magebilde! Kjempefin mage har du! Det må være spennende å se og merke at den vokser! Når  begynte du å merke det?

Lykke til på legetime i dag!

Koselig at du stikker innom, Fjellrypa! Har hatt en super helg. Bare synd den går så fort! ;) Ja, det er veldig moro å se at magen vokser. Jeg merket magen mye tidligere dette svangerskapet enn da jeg gikk med Lillegutt. Da fikk jeg vel ikke skikkelig mage før etter uke 18-20 en gang. Denne gangen kom den som en liten kul rundt 12. uke... :ler: Takk for lykkeønskninger. Alltid spennende med legetime... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til hos legen snuppa :kyss:

Jeg skal til jordmor i morgen, og har satt frem tisseglasset på vasken på badet allerede i går :ler: Har glemt det de to siste gangene (de eneste gangene jeg skulle ha den med), at jeg også har fått helt skrekken for at jeg skal glemme den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til hos legen snuppa  :kyss:

Jeg skal til jordmor i morgen, og har satt frem tisseglasset på vasken på badet allerede i går  :ler:  Har glemt det de to siste gangene (de eneste gangene jeg skulle ha den med), at jeg også har fått helt skrekken for at jeg skal glemme den.

:ler2: Ja, jeg har angst for å glemme deg jeg også! Sikkert ikke noe krise - men det er jo greit å få sjekka at alt er greit med urinen også... :Nikke:

:klem:

Nå reiser jeg... :reise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei på deg :)

Bare en titt innom for å si hallo :)

Håper det gikk greit hos legen ;)

Ønsker deg en strålende dag og uke videre.

Nå er det mai, vår, snart sommer og lysere tider. Livet er herli.

:klem: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissS: :kyss: Takk for besøk!

Liljen: :vinke: Koselig at du stikker innom! Ja, det er deilig med våren som kommer krypende. :sjarmor: Jeg liker denne årstiden... Faktisk bedre enn sommeren... :Nikke: Legen gikk fint... skriver mer om det nedenfor! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk fint hos legen i dag. Var ganske så fort gjort, som vanlig.

Vekt: -0,8 kg (totalt) (Min vekt viser 1,5 kg i minus totalt.)

BT: 100/80

Hb: 11,0

Urin: HVH

Fl./min.: 130-135

SF-mål: 20,5

Legen sa at blodtrykket var bra.

Urinen hadde utslag av eggehvite - men ikke protein, og da er visst alt som det skal.

Hjertelyden var på mellom 130-135 pr. minutt. :hjerter:

SF-målet lå helt i overkanten av normalskalaen - god tilvekst kalte legen det! :ler2:

Ellers fikk jeg henvisning til fysioterapi for bekkenløsningen. Skulle selv avgjøre når og hvor jeg ønsker å gå. Venninne K har allerede anbefalt meg ei! ;) Hvis ting forverret seg var det bare å ta kontakt. Og det er jo betryggende! :Nikke:

Ellers tittet hun i ørene mine... Jeg har nemlig vært veldig øm i det ene øret en ukes tid nå... Og det viser seg faktisk at jeg går med en liten betennelse i ytre øregang! :roll: Ikke rart det er vondt å ligge og sove på den siden da... Har fått øredråper med kortison. Legen mente det var helt ufarlig for babyen om jeg brukte det i øregangen i litt under en uke. Da trodde hun det var mye verre at jeg gikk med stadig vondt i øret. Jeg stoler på det... :)

Alt i alt gikk kontrollen fint... :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sinna: Vi har fått besøk av maur! :sinna:

Jeg simpelthen HAAAATER de dyra....!!! :sur: Fikk en invasjon i fjor på denne tiden også... og de var over alt. Ikke så ille som mange av naboene rundt her... i senger og sånt... Men på gulvet og på bordene og slike steder... :frustrert:

Lurer på om dette er noe vi kan klage på til tidligere huseier? Hvis det er vanlig at det kommer maur inn i huset... så måtte jo han ha vært klar over det... og skulle da opplyst om det til oss som kjøpere... :roll: Vi opplevde som sagt dette i fjor også... men da tenkte vi at det trolig var et "maurår" siden naboene også hadde samme problemet... Æsj... kommer sikkert ingen vei med det uansett.... :sur:

Vi snakket om det det i fjor, at hvis det kom maur neste år (altså i år) så skulle vi kontakte Pelias eller et annet skadedyrkontrollfirma for å få det sprøyta her... Så spørs om vi ikke må gå til det skrittet. Jeg orker rett og slett ikke å gå rundt her og se og føle på de ekle krypa! Blæh....

Sånn for å ha sagt det da.... så er det foreløpig i gangen det store problemet ser ut til å være i år... Stort og stort er det vel kanskje heller ikke foreløpig... bare j*#%& irriterende! Har tatt et lite knippe dyr i stua også - men foreløpig ingenting som kan kalles problem!

Æsj.. jeg blir så sur og gretten av dette! :sjenert: Sorry all klaginga!

Nå skal jeg snart køye... :Gjesp: Må henge opp en maskin med tøy først da... var litt sent ute med å sette i gang maskinen i dag...

Nå sparker den lille i magen som bare det! :hjerter: En deilig følelse! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samme problem, har flydd rundt med jif kjøkken og spraya de sukker maurene jeg har sett ikveld, og det er utrolig irriterende!! første året vi har hatt de inne da!!

Men de er døde på under ett halvt minutt med kjøkken spray på seg :ler:

Må på plantasjen og kjøpe sånn maur-boks i mårra altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiiiin mage :hjerte:

Og så flotte tall fra kontrollen da.

Den lille spretten koser seg nok godt der inne.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia vennen! Så kjedelig med maur da! Vi har ikke det her i huset heldigvis, men her bor det en hel koloni av grønne flyvende insekter, så jeg skjønner hvor frystrert du blir. Prøv sånn maur-boks da vel, siden de ikke har fått spredt seg så langt ennå kan det jo hende at det er nok til å ta knekken på dem?

Gøy at alt stod bra til på kontrollen i går da! :)

Ha en strålende fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var fine tall fra kontrollen Cr@sh :)

Kjedelig med maur, forstår godt at du klager, det har du all grunn til.

Ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iss: Jeg bare hater maur! Æsj... kjedelig at dere også har dem da... :sur: Blir nok maurboks på meg også + at vi strødde noe greier ute i blomsterbedene langs veggen i fjor... som hjalp litt... Lykke til på maurjakt! :ler:

monja: :) Ja, det ser ut til at han trives der inne i magen min. Og godt er det. :Nikke: Åh... blir reint forelska når jeg tenker på det... :hjerter: ... :ler2:

Missbumblebee: Skikkelig kjipern med maur inne... men jeg håper og håper at de forsvinner fort ut igjen. Det pleier jo som oftest å være sånn når varmen kommer... når været stabiliserer seg ute... så trekker de ut igjen. Takk og lov! :) Ha en god dag du også, vennen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var fine tall fra kontrollen Cr@sh :)

Kjedelig med maur, forstår godt at du klager, det har du all grunn til.

Der var IdaC også jo! :vinke: Ja, tallene var fine de... og godt er det! :) Maur er no' herk... og desverre er de en del av denne verden! :frustrert: ... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...