Gå til innhold

Cr@sh & gutta!

Cr@sh

Anbefalte innlegg

Jeg må skjerpe meg så jeg klatrer på listen  :ler:

Hvordan lager du den listen???  Trenger det inn med teskje.

:ler2: Ikke no' tvang til å skrive mer her, Murmelmy ... ;) Men syntes det var artig å se hvem som har skrevet i dagboka mi og hvor mye. Jeg blir jo imponert av hvor mye dere skriver! :sjarmor:

Hvordan det gjøres?

Når du står inne i rommet ditt - i ditt tilfelle graviditetsbøker M-Å, så står det et tall med antall innlegg ved siden av navnet på boka di. Trykk på det tallet, og du får opp en liste over hvem som har postet. Så er det bare å klippe og lime... Var det med teskje god nok? ;) Lurer på hvor mange innlegg jeg har hos deg, jeg... :klø:

:klem:

Endret av Cr@sh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvem poster i "Dagboka mi":

Missbumblebee 111

Skytte 97

*MissS* 40

IdaC 39

iss 38

Gullet26 29

LinKri 26

Murmelmy 24

La Traviata 21

Epica 20

monja 18

Fjellrypa 17

Grace 13

Kakao 13

Cymbidium 12

Anerikke 10

Funshine 10

Binke 10

-TeddyToria- 8

Grooo 8

Murf 7

Fru Biscuit 7

Fru Blå 7

Vinga 5

Cathie 5

miiip 4

Nominella 4

Epona 2

jolie 2

meta 2

bizzy 2

NinaL 2

Heisan 2

Furstina 2

Mrs. Potter 2

FruE 2

Skyfri 1

pondusa 1

-Mathea- 1

Liljen 1

Holly Hobbie 1

Pi@ 1

Molly Mu 1

Seterjenta 1

Felicity 1

Takk for massssse hilsner, jenter! :kyss:

Yooohooo! Jeg "vant"!!! :sjarmor:

Hehe, håper du har hatt en strålende fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yooohooo! Jeg "vant"!!!  :sjarmor:

Hehe, håper du har hatt en strålende fin dag!

Jeg ble helt :overrasket: da jeg så hvor mange innlegg du har lagt igjen hos meg! Imponerende, vennen! :klappe:

Dagen har vært bra, den. Har ikke gjort en dritt etter jeg kom hjem... :sjenert: Men det er litt deilig også da... :ler2:

Har faktisk akkurat vært innom hos deg. Så flott med så mye fint babyutstyr helt gratis! :danse:

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som du skriver, Missbumblebee :overrasket:

Tror jeg må stå på for å holde tritt her ja :ler:

Gratulerer med halvgått svangerskap, Cr@sh. Det er jo ikke lenge siden du ble gravid jo :overrasket: Synes virkelig tiden flyr jeg.

Håper du får en fin torsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, jeg klarte  :kyss:

:bukke:

Som du skriver, Missbumblebee :overrasket:

Tror jeg må stå på for å holde tritt her ja :ler:

Gratulerer med halvgått svangerskap, Cr@sh. Det er jo ikke lenge siden du ble gravid jo :overrasket: Synes virkelig tiden flyr jeg.

Håper du får en fin torsdag.

Ja, monja ... Missbumblebee skriver som bare det!

Enig at det ikke er lenge siden jeg ble gravid... men det må visst være ca 20 uker siden.... :ler2: Tida blir bare borte... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns den babyen har vokst bitte litt :)

God morgen forresten :sjarmor:

Ang bekkenproblematikken, jeg tror ikke at det er vanlig med sånne plager. Hadde du dem i forrige svangerskap? Det er jo bare å si det som det er, så for du se hva legen sier, men var obs på at ikke alle leger tar det like alvorlig. Så dersom du kjenner at det er så ille at du ikke klarer å jobbe og komme deg gjennom dagen, så hadde jeg sagt det rett ut.

Hva er planene for dagen, eller kvelden etter jobben? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IdaC: ;) Joa, kanskje den har vokst bittelitt... :mrgreen: Ang. bekkenproblematikken så får jeg fortelle hvordan det er. Men jeg føler foreløpig ikke at det er så ille at jeg ikke kan jobbe. Det er jo positivt. :Nikke: Kanskje hun gir med noen tips om hvordan jeg kan unngå de verse belastningene.

Planer for dagen, ja... Etter jobben blir det middag med mann og barn (hva aner jeg ikke ennå, men tror kanskje det blir noe med kylling), også har jeg planer om å vaske badet. I morgen skal vi til Sverige på harry-tur på ettermiddagen. Derfor håpet jeg at vi skulle fått vasket badet i dag, så er det bare støvsuging og litt småtteri i morgen.... Gleder meg til å dra på tur med gutta mine, da... :reise:

:klem: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! :vinke:

Her kommer en forsinket halvgått-svangerskap-gratulasjon! :klem:

Håper bekkenet ikke plager deg for mye.

For meg har i hvert fall råd fra lege og fysio ang. belastning hjulpet en del. Men det beste er jo å få fysioterapi da. Og å hvile når du kan!

Ha en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vokser ikke den babyen til ho Claire i "Lost"?

Den er jo like liten ennå, jo... :klø:

Og han feite er like feit og folk sine klære er like hele og ikke minst hårsveisene er like tøffe... Det irriterer meg så mye at jeg ikke gidder å se på det! :ler2: Neida! Ser av og til, men følger ikke med. Spennende med enkeltepisoder også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La Traviata: Hei! Hvile er nok viktig. Jeg prøver å ta det rolig når jeg kommer hjem fr jobb, men enkelte dager stopper det seg helt selv... Men noen tips for mindre belastning kunne jeg nok trengt, og det håper jeg at jeg får hos legen neste uke. Takk for gratulasjon også... :klem:

Missbumblebee: :hoppe: You & Me! Superskrivere hos hverandre i hvert fall.... :ler2:

Epona: Jeg så bare første sesong av Lost, jeg... nå gidder jeg rett og slett ikke følge med... Det er så mye rart, som det du nevner... og ja... :klø: det bare faller ikke i god jord hos meg lenger... Kom borti Lost i går da jeg zappet fra kanal til kanal... :sjenert: ... og det første jeg la merke til er den lille babyen som fremdeles er like liten... :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg greier ikke å få gjort noe fornuftig på jobben nå, jeg... Sitter bare og roter, er litt på KG, spiser litt... :ler2: Kjenner at jeg har begynt å sette inn sommermodus... og det er egentlig litt for tidlig.

Meeeen.... Det er deilig å ta det litt rolig nå fram til jeg får 60 heldagsprøver å rette. De får jeg i morgen.. og da blir det ingen kjære mor.... :ler:

Har hatt to undervisingstimer i dag... og har to til på slutten av dagen... Håper tida går fort fram til det! :Nikke:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert fordi jeg ikke får gjort noe fornuftig.... så har jeg glemt en avtale jeg hadde med en elev! :grine: Det er ikke typisk meg i det hele tatt... :sur: ....men jeg glemte hele driten. Selvfølgelig hadde vedkommende gått da jeg kom tre kvarter ( :overrasket: ) for sent...

Irriterer meg at han ikke kunne være voksen nok å spørre etter meg på kontoret... men hva kan man egentlig forvente...

Huff.. jeg hater å glemme sånne ting. Får sååå dårlig samvittighet overfor den det gjelder... Men, men... det går nok bra. Må prøve å få tak i han på en eller annen måte... men det viser seg at ikke blir så enkelt... Og de to neste ukene er han ikke på skolen... Blæh.... dette var no dritt....

Men godt å få fortalt det til noen! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, kjedelig at du glemte den avtalen Cr@sh :troest: , men det er veldig typisk å glemme sånne ting når en ikke har noe fornuftig å gjøre. Men det er jo ikke det verste som kunne ha skjedd, du får gjøre det godt igjen.

Harrytur til Sverige ja, det bør egentlig vi og gjøre snart, begynner å bli ganske tomt for det ene og det andre i fryser, så tenkte jeg å kikke på barnevogn der og. Vi får jo den av mamma og pappa, men hvis de slipper billigere unna, så kanskje vi får en ting til av dem :sjarmor: . For dem har satt av samme summen som til min søster, og hun kjøpte vogna si her hun, men vi skal nok være litt smartere vi :sjarmor::ler:

Du kan jo lage kyllingsalat, kyllingwrap, steke kyllingfilet med ris, saus og salat, masse å velge mellom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

IdaC: Ja, var skikkelig kjipt å glemme avtalen - men jeg fikk snakket med eleven på telefon, og "no harm done". Godt er det.... ;)

Harry-tur er allright... Vi reiser ikke ofte, men handler heller inn litt ekstra når vi er over... Hva pleier dere å handle? :klem:

Murmelmy: Pre-ammetåke... trolig! :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen har vasket badet - den engelen! :hjerter: Jeg har brettet tøy...

Broren min kom en tur og spiste med oss i dag... kjempekos. Han og Lillegutt koser seg stort sammen! :)

Nå skal vi legge bildene på kamera inn på PC'n og bestille. Lenge siden sist. Var over 170 bilder på kameraet! :overrasket: Gleder meg allerede til å få dem i posten.... :hoppe:

Ble forresten kyllinglår, ris, saus og salat til middag i dag... :sikle:

I morgen er det jobb til kl 12. Så hjem å støvsuge. Deretter Harry-tur med gutta mine... :reise:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...