Gullet26 Skrevet 28. mars 2006 #741 Del Skrevet 28. mars 2006 Mye sykdom om dagen ja...veslemor har vært tett i mange dager nå,lurer på hva jeg skal gjøre vi kan ikke bruke nesedråper så veldig mye mer..er vel maks 10 dager på det!!Formen min er stigende men ikke mye..håper du får en toppers dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 28. mars 2006 #742 Del Skrevet 28. mars 2006 Innom og sier hei! (Snikleser og har ikke alltid tid til å legge igjen spor...) God bedring til lillegutt, håper dere slipper å bli smittet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 28. mars 2006 Forfatter #743 Del Skrevet 28. mars 2006 TeddyToria: JA! Godt det ikke er ørebetennelse! Det unner jeg ikke min verste fiende! Det er vondt, det! Var akkurat inne hos deg og kikket litt... Ikke no' baby ennå jo.... Kommer nok snart skal du se... Så hvil og kos deg mens du kan! La Traviata: God bedring til gutten din også. Syke barn er ikke noe koselig. Men man kommer dessverre sjelden unna... Spesielt ikke i som har barnehagebarn... Gullet26: Definitivt mye sykdom for tida, ja... Håper veslejenta di er bedre... og at formen din også er stigende! Murf: Ja, håper vi voksne slipper unna... regner med det *krysser fingre og tær* Koselig at du stikker innom i ny og ne... Ikke alle jeg er så flinke å legge igjen spor hos heller.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 28. mars 2006 Forfatter #744 Del Skrevet 28. mars 2006 Usj... i morgen går supermedlemskapet mitt ut... og jeg greier ikke å få kjøpt meg videreføring... Blir bare feil og feil og feil ... Håper ikke alle bilder og signatur blir borte sporenstraks det blir 29. mars, og at alt evt. på lastes opp igjen.... Da blir jeg Jeg skal jo være supermedlem... bare at den dumme betalingssystemet ikke funker for meg... En liten utblåsning, gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 28. mars 2006 Forfatter #745 Del Skrevet 28. mars 2006 Mannen har vært hjemme med Lillegutt i dag også. Lillegutt er mye bedre form, men plages ennå av halsen og munnen... Har i hvert fall ikke feber... og det lover jo bra. Vi ser hvordan det går i kveld og i natt før vi bestemmer oss for om det blir barnehagen i morgen. Men jeg tror nok han må ha en hjemme-dag til... Ellers går det unna på jobben. Har fått retta litt nå da.... så bunken er ikke så stor og skremmende. Prøver går stort sett greit og relativt fort å rette - verre er det med noveller og andre lengre framstillinger.... Puuuhhh! Nå er det Barne-TV for Lillegutt om få minutter. Han har benket seg i sofaen sammen med Pappa'n sin... de er så søte... Fikk mange koselige MMS-bilder fra gutta her hjemme da jeg var på jobben i dag - kjempekoselig!!!!! Imorgen er det langdag på jobben. Onsdager er det møtetid og div. Ukas lengste dag... men tilgjengjeld er det nesten helg når den dagen er over... Til helga skal vi på tur og besøke venninne S og hennes tre barn og mann. Gleder oss til det! Er et godt stykke å kjøre, men det går stort sett greit. Ikke så ofte vi treffes - men vi tenker kvalitet i steden for kvantitet... og da er det alltid trivelig å treffes... uansett hvor lenge det er siden forrige gang! Reiser dit på lørdag. Er tilbake om kvelden da... Nei, nå skal jeg jammen se litt Postman Pat på Barne-TV jeg også.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 28. mars 2006 #746 Del Skrevet 28. mars 2006 wehuuu hest av en kost har på barnetv i bakgrunnen på jobben!!!Postmann Pat har holdt på fælt siden jeg så på han på barnetv,unge og kjerring og greier,går unna gitt jøss se der ja han Albert.....dumdiddidumdide Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 28. mars 2006 Forfatter #747 Del Skrevet 28. mars 2006 jøss se der ja han Albert.....dumdiddidumdide ← Albert er søt da.... Han som er forteller har nesten en skummelt vennlig stemme.... hihi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 28. mars 2006 #748 Del Skrevet 28. mars 2006 Albert er søt da.... Han som er forteller har nesten en skummelt vennlig stemme.... hihi... ← I KNOW...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Blå Skrevet 28. mars 2006 #749 Del Skrevet 28. mars 2006 Heisan Cr@sh! God bedring til gutten din! Det er sikkert lurt å ha en ekstra dag hjemme hvis ikke formen er helt på topp. Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 28. mars 2006 Forfatter #750 Del Skrevet 28. mars 2006 Gullet26: Væææææhhh! Fru Blå: Ja, vi har bestemt oss for en dag til hjemme fra barnehagen. Det er bedre med en eller to ekstra dager nå - enn en ny uke om ikke lenge... Ellers koselig at du stikker innom Fru Blå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 28. mars 2006 Forfatter #751 Del Skrevet 28. mars 2006 Lillegutt la seg så fint i stad.... og sov i en time... ...nå ligger han på sofaen mellom oss! Vil ikke sove Skjønner det egentlig godt... med en hals som sandpapir, stakkars... Nå skal han ha koooos av Mamma'n sin! Skriver mer i morgen... etter en laaaang dag på jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 28. mars 2006 #752 Del Skrevet 28. mars 2006 Hei Cr@sh! Måtte jo innom og hilse på deg, siden du stakk innom festen min... Kommer nok innom senere igjen! Kos deg med mann, barn og den lille i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 28. mars 2006 #753 Del Skrevet 28. mars 2006 Flere syke barn??!! Dakkar lillegutt... Men bra han er i bedre form i alle fall! God bedring til gutten din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 28. mars 2006 #754 Del Skrevet 28. mars 2006 Innom med en kvelds Håper lillegutt blir bra imorgen, og at han og dere får sove ordentlig i natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 29. mars 2006 #755 Del Skrevet 29. mars 2006 Go morgen.... er så søt den telleren din på jobb i går var det så mye syke barn atte, alt fra diare til ørbetennelse og gud veit ikke hva,må være årstia :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cymbidium Skrevet 29. mars 2006 #756 Del Skrevet 29. mars 2006 Onsdag og snart helg! Jeg har fri i morgen og fredag så jeg har også snart helg, jippi! Er kjapt innom for å levere en blomst til deg og lille spiren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 29. mars 2006 #757 Del Skrevet 29. mars 2006 Så kjedelig at han lille er syk Håper han er frisk og rask i dag igjen. Kjedelig med sånne lange jobbdager. Kan tenke meg det er slitsomt, men det er som du sier, da er det nesten helg når du er ferdig med onsdagen. Håper du får en fin dag, og at den går fort frem til du skal hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 29. mars 2006 #758 Del Skrevet 29. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 29. mars 2006 #759 Del Skrevet 29. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Binke Skrevet 29. mars 2006 #760 Del Skrevet 29. mars 2006 Hei Cr@sh! Håper sønnen din er bedre i dag. Bra at det ikke var ørebetennelse, da. Det er kjempevondt! Hadde det mange, mange ganger da jeg selv var liten, men vokste det heldigvis av meg. Har permisjon nå, det er deilig, selv om dagene blir litt lange. Veldig koselig når mannen kommer hjem fra jobb da. Så bra at du kan kjenne bevegelsene til den lille! Det er så koselig. Her kan det for tiden nesten bli litt for mye av det gode. Tror at småtten synes det begynner å bli TRANGT der inne, og h*n gjør hva h*n kan for å utvide plassen ved å trykke med armer og ben. Ikke lenge igjen nå, håper jeg. (38+2) Lykke til videre. Koselig at du stikker innom dagboka mi, forresten. Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå