Gå til innhold

Cr@sh & gutta!

Cr@sh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I går kom mannen hjem fra jobben med en presang til meg... Søte mannen! :hjerter:

Ikke hvilken som helst gave heller... men en ny og fresh mobiltelefon. Gjett om jeg ble overrasket! :overrasket: Men det var absolutt noe jeg trengte - snille mannen! :hjerter_rundt:

Var forresten en nokia 6680 jeg fikk!

I går hadde vi besøk av moren og faren til mannen + søstra hans. Det var kjempekoselig. Vi spiste lasagne - prata og koste oss. De hadde med nydelige gule tulipaner når de kom. De står så flott på spisestua! Får påskefølelsen av å se på dem... :briller2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... var no' tull med PC'n her... så jeg forta meg å poste - det er så kjedelig når ting man har skrevet blir borte.

Vel... jeg fortsetter...

I dag har vi vært på en liten shoppingtur. Jeg har kjøpt meg mine første mammaplagg i dette svangerskapet. En militærgrønn (tror jeg?) t-skjorte og en hvit genser med v-hals. Begge deler fra H & M. Fant meg ikke noen buksen - men det haster ikke ennå...

Ellers har mannen lagd deilig hjemmelaget pizza. Det smakte strålende. :sikle:

Nå har vi sett barne-TV med Lillegutt... han er ikke helt i hundre nå. Litt varm, har nok feber - og sitter helt i ro... noe han ikke pleier! Kan være at han er sliten også... har ikke blitt stort med søvn på han i dag... Vi vet vel i løpet av natta og morgentimene i morgen om det er noe han brygger på. Huff... håper han slipper unna... :Nikke:

Nå skal jeg kose med Lillegutt!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å fornye supermedlemskapet mitt i stad - men uten hell... Fikk denne beskjeden:

Feilen var:

Abonnementets ID-pakke ble ikke videresendt til skjemaet for betalingsmetoder, transaksjonen ble avbrutt,

:klø: hmmm.... lurer på hva jeg har gjort feil? (Sendte PM til Hege da... håper hun hjelper meg...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Grattis med ny telefon og 15 uker! :hoppe:

Jeg har også sittet med syk gutt på fanget i dag. Er alene med ham i helga - mannen er på tur med jobben!

Ha en fin kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så snill mann som kommer hjem med en slik praktisk og fin gave! :)

...også må jeg gjøre som La Traviata og :hoppe: for 15 uker!!!

(Kanskje det å :hoppe: litt ekstra kan være med på å sette igang meg også...lov å håpe...)

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: for 15 uker!!!!

Du er på vei til å ta meg igjen, nå :klø:

Skjønner ikke det helt...

Håper gullet ditt er på bedringens vei og at du koser deg i denne månedens siste søndag... Stor :klem: fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La Traviata: Syke barn er ikke moro - men det hører dessverre med... Håper poden din er bedre... Min har feber i dag også - slapp og sutrete. Ingen barnehage i morgen, nei...

TeddyToria: Koselig at du stikker innom. Ja, er heldig som har en så omtenksom mann. Håper :hoppe: 'ingen gir resultater... du skal se det ikke er mange dagene før du sitter med en liten en i fanget! ;)

Epica: Alltid gøy med noe nytt. Mobiltelefon er helt topp. Lillegutt er ikke frisk... feber, snørr og noe som ser ut som prikker... Aner vi en barnesykdom som kommer snikende? Hmmm...

Murmelmy: Vi er ikke så langt unna hverandre mtp termin, vi nei... ;) Men jeg tror neppe jeg haler innpå :ler2: ...selv om det kanskje føles sånn... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi tatt det veldig rolig.

Lillegutt er ikke i form, stakkars... :syk: Han har feber, er slapp og vil ikke spise noe. Huff... liker ikke når han er syk... Men det gjør vel ingen foreldre når barna er syke... :sjenert: Han har også fått noen prikker. I armhulen og på håndbaken... men aner egentlig ikke hva det kan være. Han har verken hatt vannkopper eller skalagensfeber... Hvis han ikke er bedre i morgen, tar mannen han med til legen. Jeg har vært så mye borte fra jobben pga svangerskapskvalmen at jeg føler det er bedre mannen er hjemme med Lillegutt denne gangen. De koser seg sånn sammen til tross for sykdom... så det blir nok bra.

Var en liten tur hos Mamma og Pappa i dag. Kikka på skiskyting på TV og skravla. Lillegutt kjørte bil sammen med Morfar og storkoste seg... selv om han ikke var riktig seg selv...

Nå er sjuklingen i seng... så får vi se hvor lenge han sover før feberen blir plagsom.

Jeg hadde planer om å rette masse i helga... hadde med meg to bunker med noveller hjem på fredagen - men de har ikke engang kommet opp av sekken... :sjenert: ...og nå har jeg i hvert fall ikke lyst til å ta fatt på dem... ;) Får helle sitte noen kvelder til uka...

Nå skal jeg "ta vare på" mannen litt!

:klem: til alle som er innom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at vi hadde spist middag i stad, la jeg meg på magen i sofaen...

Og jeg er mer eller mindre 100% sikker på at jeg kjente et spark mens jeg lå der... :grine2: Kom etter under 2 minutter... :Nikke:

Har hørt at det blir trangt der inne rett etter at man har spist, og at babyen da ofte må finne seg en ny stilling... Tror nesten jeg må prøve det i morgen også...

Gleder meg til jeg kan kjenne helt tydelige spark... det er noe av det beste som finnes! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kyss:

Håper lillegutten din blir bedre snart, er kjedelig når de er syke, men det er jo sånt man må gjennom.

SÅ gøy at den lille sparker på deg da!! Gleder meg sånn til jeg begynner å kjenne noe!!

Ha en stårlende fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snille mannen din da :), de kan være snille og søte når de vil disse mannfolka.

Så kjedelig med en syk lillegutt. Det sjærer nok i et mors hjerte å se dem sånn tenker jeg. Håper han blir bedre snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nominella: Yes, det er toppers.... :)

Missbumblebee: Håper også at Lillegutt blir fort bra. Har vært hos legen i dag. Skal fortelle mer etterpå. Spark er veldig moro! Denne gangen er jeg ganske så sikker på at det faktisk er spark... hihi :sjarmor:

MissS: :klem:

IdaC: Ja, det skjærer i et morshjerte - men sykdom er jo ikke noe man kommer unna dessverre... og du... omtenksomme mannfolk liker vi! :Nikke:

iss: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natt til i dag var slitsom... Lillegutt sov veldig dårlig og ville bare ligge mellom oss. For så vidt greit det... men veldig slitsomt når han ikke greier å ligge i ro... Stakkars...

Men jeg kom meg opp og på jobben - enn med et noe uvanlig morratryne... føltes i hvert fall sånn... :ler: Blir nok tidlig kvelden i dag...

Mannen tok Lillegutt til legen i dag. Og det gikk greit. Han hadde litt rusk i det ene øret, men ikke ørebetennelse slik vi var litt redd for. Han hadde derimot store "røde roser" i munnhulen og i bakre halsen, så det er visst trolig en halsbetennelse vi har med å gjøre. Ingen utslag på blodprøven de tok av ham i hvert fall - og det utelukker bakterieinfeksjon (eller var det virus? :sjenert: )

Han virker allerede litt piggere, til tross for at han har spist så godt som ingenting i dag. Det er jo så vondt i munnen... Han har fått ned litt melk, noen rosiner og litt is. Bedre enn ingenting... Som legen sa: Ingen fare å spise lite/ingenting i noen dager, bare man drikker.... og godt er det...

I kveld skal jeg prøve å få retta et par bunker med prøver. Føler at jeg aldri kommer til bunns i bunken min... Men etter påske har jeg lovt meg selv å være mer eller mindre ajour. :Nikke: *bestemt*

Nå må jeg rundt å kikke litt, før jeg forbarmer meg over rettinga...

Lurer på om det skjer noe hos TeddyToria?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det ikke var ørebetennelse lillegutten deres har da, det er jo så VONDT! Halsbetennelse er ikke godt det heller, men ikke fullt så vondt, synes jeg da... Kjempefint at han allerede virker piggere også! ;)

Tenkte jeg bare skulle gi deg en :klem: jeg... Ikke noe igang her riktig enda heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring til lillegutt - her har vi også vært hos legen i dag, med konklusjon at det dreier seg om virus...

Så gøy med spark da! :grine2:

Kos deg videre med magen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...