Gå til innhold

Cr@sh & gutta!

Cr@sh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

iss: Det ble en god natt... ;):sove:

Skytte: Det er veldig rart hva man plutselig ikke "liker" når man blir gravid... jeg greier nesten ikke sjokolade... noe jeg vanligvis eeeelsker... :ler2:

Gullet26: :ler: Ler du av vår avhengighet til tørkerull.... ;) Det skjønner jeg i så fall godt... hihi...

Missbumblebee: :vinke: En god dag til deg også! :kyss:

Er på jobben, så har ikke tid til å skrive så mye. Dagens første time for min del starter om 8 minutter. Skal undervise om krigsforfattere i dag... :sjenert: Det blir sikkert bra... Er lang dag på jobben i dag (er det hver onsdag) - masse møter og styr... men dagen går fort da... :Nikke:

Ellers er formen bra og sola skinner!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg også blir sprø hvis jeg ikke har tørkerull...bruker det til alt fra gugg i vasken til søl her og der og med veslemor blir det litt søl ja!!!! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vennen,

Her var det ikke mye aktivitet i går! Er sånn hos meg også for tiden. Tar på å være sykemeldt!!! :ler:

I dag skal jeg undersøke litt om pedagogikk deltid til høsten. Tenkte jeg skulle ta det mens jeg går hjemme. Da kan jeg i det minste bli fast ansatt og ikke bare jobbe i vikariat.

Tror ikke jeg ønsker å gå tilbake hundre prosent med engang så lenge poden er så liten. I tillegg planlegger mannen og jeg to kjappe så vi blir "ferdige" med det ;). Da vil jo ungene få mer utbytte av hverandre. I min søskenflokk er det jeg som er eldst (26 år), så min søster på 20 år, bror på 12 år og bittelilleminisyrra på et halvt år :overrasket: . Jeg og mine eldste søster har ikke hatt noen god kontakt før nå de siste årene...

Skjønner ikke hvorfor jeg skrev dette, men nå er det gjort :roll:

Ha en super dag mor, så prates vi snart! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Cr@shings! En supergod dag til deg!

Du må huske og slappe av litt også, du gjør vel det?! Hvordan er egentlig formen nå, hjelper det å være littebitt sykemeldt?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I alle dager, liker ikke sjokolade?!!?! Trodde ikke det var mulig, jeg :ler:

Send over noen sånne antisjokoladevibber til meg, da, og gjerne litt babystøv også. Takker og :bukke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom en kjapp tur i lunsjen...

Jeg har plutselig ingen symptomer, jeg.. og har bekymra meg litt for det... men nå som jeg sitter og skriver om det så er jeg faktisk litt småuggen nå. Mest sannsynelig er det fordi jeg nå er over tiden med mye kvalme etc - og jeg er ikke plaget av ømme pupper. Kjenner med andre ord ikke så mye til graviditeten for tida... :sjenert: ...og blir litt nervøs av det... Tror jeg har kjent liv i magen et par-tre ganger - men vet jo egentlig ikke om det er babyen.... Håper alt er bra der inne...

Burde ha ringt en jordmor også - skal ha time i starten av april i følge legen min - men kunne fint komme dit isteden hvis jeg ville... Får se hva jeg får somla meg til.... time må jeg bestille uansett...

Koselig med så mange hilsner i boka mi. Lover å skrive mer til dere i kveld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia snuppa!

Er sikkert bare lille vennen som tenker at h*n skal la deg være i fred så du får jobbet mest mulig! Eller så går du mye frem og tilbake sånn at babyen bare sovner og sovner for den blir vugget så deilig!

Ha en fin ettermiddag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gullet26: Tørkerull er meget praktisk ja... Helt uunværlig faktisk! :ler2:

iss: Ja, supert med bra form...

MissS: Deilig at formen er bedre, ja... Hvordan er det med din?

Fru Biscuit: :vinke: Koselig at du stikker innom... ;)

IdaC: Deilig når kroppen er på lag! :Nikke: Håper alt er bra med deg og magen!

Murmelmy: Veldig greit å studere litt når man går hjemme da. Jeg gjorde det med forrige mann. Tok 10 vektall religion. Gikk faktisk veldig greit...

Missbumblebee: Heia vennen. Joa... får slappet litt av sånn innimellom slaga... men noen dager skulle jeg ønske det var mye mer tid til det... mens andre dager er det inget problem. Det har hjulpet veldig å ha litt redusert stilling. Men neste uke er det på'n igjen... Men du verden så fort det gr til påske og så mot sommereferie! :sjarmor:

Cymbidium: :ler2: Jeg veit! Å ikke like sjokolade har liksom vært litt utenkelig for meg også... men hadde det faktisk sånn i forrige svangerskap også... Klart du kan få babyvibber av meg... Kommer innom deg snart og overleverer noen :klem:

Skytte: Vi får håpe du har rett, vennen. Men det er noe med å ha symptomer... blir nesten litt uvirkelig uten dem.... :sjenert: Ja, kanskje jeg er en god vugge/ruger... :klappe: litt for den!

Har dårlig samvittighet for at jeg har vært så lite rundt i bøkene deres i det siste, jenter... :sjenert: ...men sånn er det når man er tilbake med masse jobb! Men jeg lover å stikke innom hver gang jeg har ork og tid! Stoooor :klem: til alle....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Myztica

Flere som er avhengig av tørkerull her??!! Trodde det bare var meg som var så fin på ting jeg... som gugge i vasken og slikt :ler:

Skjønner godt at du blir bekymret da du ikke har noen symptomer. Slik var jeg en stund rundt den tida også.. Hadde rett og slett INGEN symptomer, og ikke kjente jeg liv så tidlig. Men så fikk jeg høre hjertelyden igjen, og da ble jeg litt roligere... Så det er sikkert bare som Skytte sier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GOD MORGEN OG GOD FREDDAN!!

Innom på denne spektakulært tidlige runden min som allerede har pågått i en time nå!

Du må ikke ha dårlig samvittighet for oss vettu! Vi skjønner jo at du ikke kan rekke over alt på en dag eller to når du jobber og har alt annet i tillegg!

Vi er her læll vi! Og passer på! Viktigste er jo at du får vært innom deg selv og oppdatert oss nysgjerrigpetraer :ler:

Håper du får en fin dag på jobben og ei strålende helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså, tidlig oppe du også Skytte?

Hei Cr@shings! Håper fredagen din blir bra, nå er det helg og greier vet du! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LinKri: Gugge i vasken er :kvalm: Godt det finnes tørkerull! :ler2: Ja, det er nok vanlig å "miste" symptomer etter hvert... men det er jo helt naturlig egentlig. Kroppen har vent seg til graviditeten og kvalmen er ofte over... Håper alt er bra der inne bare, jeg... ;)

Skytte: Godt dere jenter er tålmodige! Og kikker innom selv om det er lite liv her... det går opp og ned her i verden (...og godt er det - ellers ville det vært fryktelig få av oss...hehe) :kyss:

Missbumblebee: Helg er supert, vennen! Håper helga di er bra! :kyss:

Gullet26: God helg til deg også! Helga er bra her... med tørkerull... :ler:

MissS: :klem: til deg og ønske om god helg!

iss: :vinke: God helg! Formen er bra - håper det står bra til med deg også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...