Skytte Skrevet 13. mars 2006 #641 Del Skrevet 13. mars 2006 Hellooooo!!! For en fantastisk herlig helg dere har hatt :grine2: Søøøte gutten som sovna på akebrettet sitt! Da var han nok fornøyd ja! Og intet er vel bedre! Hvor gammel er han nå? Oki,nå er feieren her og det høres ut som hele han er inni pipa og skrubber den ren for hånd Makan til bråk gitt...Men bra han kom tidlig så jeg slipper å fryse ihjel før lunsj Ikke helt greit å skjønne seg på sånn permisjonsgreier nei..Fatter ikke bæra enda jeg nei!! Meeen,håper noe faller innom hodet mitt før jeg trenger å bestemme meg(oss...!) Ha ei kjempefin uke du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 13. mars 2006 #642 Del Skrevet 13. mars 2006 Håper formen din er bra i dag, og at uka blir kjempefin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 13. mars 2006 Forfatter #643 Del Skrevet 13. mars 2006 Innom en minitur. Er på jobben. Har gått veldig fint i dag. Selv å stå opp før 06.00! Prata med sjefen om sykemeldinga... og det gikk over all forventning. Han er så forståelsesfull og seriøs - sa at jeg absolutt ikke måtte tenke så ille på dette. Å være gravid var jo noe flott og naturlig og sånt noe hadde de hanskes med på bruket tidligere, ja... Var veldig god tilbakemelding. De har dessuten lyst ut et par stillinger i min katergori her fra høsten, så jeg spurte rett ut om det var noen vits for meg å søke... og det syntes han så absolutt, for han hadde fått et veldig godt inntrykk av meg. Så da skal jeg i hvert fall søke... Nå skal jeg snart kjøre hjem og hente Lillegutt i barnehagen. Har bestemt meg for å lage fiskeboller i hvit saus og poteter til middag i dag... En av mine favorittretter faktisk... Skriver mer i kveldinga... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 13. mars 2006 #644 Del Skrevet 13. mars 2006 Her er det fiskegrateng idag!! Fint at sjefen mener du kan søke på ledige stillinga!! Det er jo bra! Ha en fin fin dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 13. mars 2006 Forfatter #645 Del Skrevet 13. mars 2006 Gullet26: JA... for virkelig håpe at formen bare går en vei nå... Ukene røyner på og det skal hjelpe - også i følge legen min... Skytte: Ja, Lillegutt er herlig! Han er 20 mnd. Helga har vært toppers! Hørtes skummelt ut med feieren Håper han ikke kom ned pipa... Permisjon ja... man må jo begynne å tenke litt. Aner ikke no' ennå vi - men noen tanker har som sagt streifet oss... Stikker innom deg senere i dag. Missbumblebee: Formen har vært bra i dag... Sleit litt i morges, men det gikk over all forventning! Håper resten av uka blir like bra... nå slipper jeg jo å starte tidlig pga sykemeldinga og det hjelper jo betraktlig! Sveiper innom deg etterpå... iss: Fiskegrateng er også knallgodt Er egentlig ganske så glad i fisk, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. mars 2006 #646 Del Skrevet 13. mars 2006 20 mnd... Ååå han er sikker skjønn! Så god følelse å være forbi de 3 første mnd.. Er usikker på det med lønn og permisjon.. Men det vet de nok på trygdekontoret Er du sykemeldt? Godt at sjefen er forståelsesfull! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 14. mars 2006 #647 Del Skrevet 14. mars 2006 God morgen vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 14. mars 2006 #648 Del Skrevet 14. mars 2006 Nå fikk jeg skikkelig lyst på fiskeboller og hvit saus og poteter også!!! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Binke Skrevet 14. mars 2006 #649 Del Skrevet 14. mars 2006 Hei Cr@sh! Innom for å ønske deg en fin dag! Koselig å lese i dagboka di. Det er så tydelig at du er glad i familien din, og at dere har det fint sammen. Sånne små akebrett-historier gjør at jeg gleder meg mer og mer til at mannen og jeg også blir en "ordentlig familie" (dvs tre, og ikke bare han og jeg). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 15. mars 2006 #650 Del Skrevet 15. mars 2006 Heia du!! Hvordan går det?! Håper du titter innom snart! 20 mnd lille vennen ja!*smelt* Er jo bare helt herlige disse små karene! (selv om de gjør meg litt svett i og med at jeg ikke "kan med dem" ) Er såååå glad for å høre at sjefen din er en ordentlig sjef som har peiling på saker og ting Finnes alt for få sånne sjefer.... Og du må søke ja! Selvsagt! De har ikke lov å engang tenke på at du er gravid...Det må du bare passe på! At hvis noen andre får jobben,så må du sikre deg at det er pga de er bedre kvalifisert/egnet enn deg og ikke at de som ansetter har tenkt at nei huff du er gravid og blir borte og bla bla bla.... FOR DET ER ULOVLIG!!!!! Ellers så håper jeg at alt går bra og at du har en kjempefin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 15. mars 2006 #651 Del Skrevet 15. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 15. mars 2006 #652 Del Skrevet 15. mars 2006 Jeg liker sjefen din! Søk på de ledige stillingene, du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 15. mars 2006 Forfatter #653 Del Skrevet 15. mars 2006 Epica: Lillegutt er verden nydeligste! Selvsagt! Jeg har vært lnge sykemeldt pga kvalmen, nå er jeg 30% sykemeldt denne og neste uke. Merker allerede nå at det hjelper på med ukene som flyr... er ikke så sliten og kvalm lenger... :danse. Missbumblebee x 2: Koselig at du stikker innom, vennen! MissS: Fiskeboller i hvit saus er konge! Yammi - tror vi må det i morgen også, jeg... Binke: Koselig at du stikker innom. Du kan glede deg til din lille tass kommer... det er sååå deilig å være en familie større enn to... Skytte: Ja, sjefen min er aller tiders. Visste egentlig at jeg ikke hadde noe å grue meg til... men er vel sånn av natur at jeg pleier å være litt nervøs før sånne ting. Skal ha medarbeidersamtale neste uke... men nå gruer jeg ikke for det... Vet jeg må passe på det med graviditeten i forhold til om jeg blir tilsatt eller ikke. Men de er ganske proffe på sånt tror jeg... virket sånn da jeg var på intervju da jeg fikk denne jobben - alltid med en representant fra fagforbundet. Godt at du passer på meg da... Fjellrypa: ... jeg liker sjefen min for tida jeg også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 15. mars 2006 Forfatter #654 Del Skrevet 15. mars 2006 Jeg har KG-abstinenser!!! ...min helt egen feil da... Orket rett og slett ikke sitte på data'n i går - var helt skutt! Tar på å jobbe så mye igjen - men det er også deilig å komme ut og treffe kollegaer og elever! I går jobbet mannen overtid, så jeg fikk alt ansvaret med Lillegutt alene. Han er jo en liten gullunge... så det er ikke noe problem - men jeg blir jo sliten av det for det... Jeg lå som et slakt på sofaen da mannen kom hjem litt over ni. Stakkars - han var sliten han også. Vært på farten i over 15 timer.... I dag har jeg hatt lang dag på jobben, vi har det hver onsdag - med møter og det hele. Greit nok, men blir seint før jeg kommer hjem... Tok en kjapp middag i dag - potetmos og svenske kjøttboller. Greit nok. Ble derimot en bedre dessert. Vafler igjen! Fikk nemlig besøk av venninne K med mann og deres lille gutt som er et halvt år yngre en vår Lillegutt. De leker så godt sammen, det er en ren fryd... De er jo så nydelige... Nå har jeg tenkt til å slange meg på sofaen frem til leggetid om en times tid. Mannen driver å moterer dører på skapene på vaskerommet. Flinke gutten min! Skriver mer i morgen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 15. mars 2006 Forfatter #655 Del Skrevet 15. mars 2006 Når jeg runder 14. fullgåtte uker... er jeg i andre trimester da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 15. mars 2006 #656 Del Skrevet 15. mars 2006 :klø: Tror det ligger en tråd om akkuratt det på forumet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 16. mars 2006 #657 Del Skrevet 16. mars 2006 Heia vennen! Skjønner godt at du er sliten om dagen. Pass på å roe ned tempoet så både du og lillegullet har det bra. Når det gjelder "trimester-regning", så fant jeg dette på barnimagen.no: Første trimester er de tre første månedene, til og med uke 12 Andre trimester går fra uke 13 til uke 28 og Tredje trimester går fra uke 29 og frem til fødselen. Så vet du det! Ha en fin dag og ikke slit deg ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 16. mars 2006 Forfatter #658 Del Skrevet 16. mars 2006 Når det gjelder "trimester-regning", så fant jeg dette på barnimagen.no: Første trimester er de tre første månedene, til og med uke 12 Andre trimester går fra uke 13 til uke 28 og Tredje trimester går fra uke 29 og frem til fødselen. Ha en fin dag og ikke slit deg ut!! ← Så flott... :bukke: Da er jeg i andre trimester.... (og har vært det en liten stundt uten å vite omd et... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 16. mars 2006 #659 Del Skrevet 16. mars 2006 Så flott... :bukke: Da er jeg i andre trimester.... (og har vært det en liten stundt uten å vite omd et... ) ← Ja, det har du tydeligvis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Blå Skrevet 16. mars 2006 #660 Del Skrevet 16. mars 2006 Heisan! Så fint at du har en forståelsesfull sjef! Er nok lurt å søke på de utlyste stillingene. Gratulerer med 14 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå