Gå til innhold

Cr@sh & gutta!

Cr@sh

Anbefalte innlegg

Heia! Ikke noe koselig med begravleser nei, men det er heldigvis litt enklere å forstå når det er et eldre menneske som har levd sitt liv.

Jeg vil også ha nytt vaskerom altså... Må nok se å vinne litt i lotto eller noe jeg!

Gratulerer med 13 uker! :) Ha en strålende fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Missbumblebee: :klem:

Gruer meg til mandag. Skal snakke med sjefen min om hvordan vi skal gjøre med den 30 % reduserte arbeidstida mi... Huff... Føler jeg er en byrde for arbeidsgiver for tida... (Godt de kan søke om å slippe arbeidsgiverperioden da i hvert fall...) Poenget med den reduserte stillingen i 2 uker er jo at jeg ikke skal behøve å stresse avgårde om morgenen pga kvalmen. Håper de skjønner det på jobben også. Skal nok orke noen morgener, men poenget fra både legen og meg er jo nettopp å slippe dette.. Huff, jeg gruer... :sjenert:

Der var iss også jo! :vinke: Håper det er bra med deg...

Ha en trivelig helg alle sammen!

Kommer sikkert innom i løpet av ettermiddagen igjen...

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!! Og grattis med 13 uker!! Du haler stadig innpå :ler:

Godt det var en fin begravelse igår,det får man liksom fred i seg av og vet at nå har han det bra.

Skulle ønske det var meg som bare kunne stikke innom IKEA sånn helt plutselig....... :sjenert: Tenker meg det vaskerommet ditt er noe jeg er misunnelig på uten å ha sett det engang :ler:

Huff..det er kjedelig å grue seg..skjønner deg godt..Men de bør barevære forståelsesfulle altså! Ellers skal jeg komme og ta dem i nakkeskinnet! Så skal vi se hvor godt de syns det er!!!

Ha en fin lørdag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Myztica

Grattis med 13 uker :hoppe::hoppe:

Så kjedelig at du gruer deg så fælt, det er så vondt! Håper dere finner ut av det og arb.plassen din har forståelse for det.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER MED 13 UKER!!!

Det er alltid kjipt med sykemlding og arbeidsgiver. Man vet aldri hvordan de reagerer, men som oftest går det jo bedre enn man på forhånd tror.

Håper det ordner seg på mandag, i hvertfall. Jeg er jo sykemeldt til 31. mars, og mer blir det nok :overrasket:

God helg, snuppa!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iss: Mai er en bra startmåned for prøving! Håper dere lykkes raskt når dere setter i gang... :klem: til deg! Og goood helg...!

Skytte: Ikea er genialt. Skjønner godt at du savner den butikken nordpå. Vaskerommet blir i hvert fall veldig bra... :Nikke: Vi får håpe de er forståelsesfulle på jobben - de har vært det så langt. Går sikkert bra. Er bare generelt veldig nervøs av meg for tida... :sjenert:

LinKri: Takk for gratulasjon. :klem: Kjipern å grue seg - men det går helt sikkert greit. Som jeg skrev til Skytte over - så er det sikkert fordi jeg er generelt nervøs for tida.... ;)

Murmelmy: Ja, det er kjedelig med sykemelding. Særlig overfor arbeidsgiver. Men sånn må det bare være noen ganger... Man skal ikke gå på totalt sparebluss heller. I hvert fall ikke som gravid. Du har helt sikkert veldig godt av litt tid hjemme du også... og ut mars er jo ikke mer enn 3 (?) uker... og det går fort. Håper formen din stiger nå når du er hjemme... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var ute og tusla en tur i stad. Været har jo vært knall i dag. :Nikke:

Trengte noen småting, så vi tok Lillegutt på akebrettet og gikk til den lokale butikken (den eneste i over en mils omkrets). Lillegutt storkoste seg. Satt på akebrettet og "kjørte" halve veien til. Resten gikk han og dro akebrettet selv. Stolt som en hane... :hjerter:

Så var vi kjapt inne og plukket med oss noen ting... og ut igjen. På veien hjem skulle han sitte på akebrettet igjen... og han koste seg verre. Men etter hvert ble han stillere og stillere... og når vi var 10 min hjemmefra... tror dere ikke han sovna.... :ler2: Sittende på akebrettet, med henda godt plantet på rattet. Han var jo så nydelig da... Mannen tok han på armen - ville jo ikke at han skulle tippe av brettet - og han sov hele veien hjem + halvannen time i vogna når vi kom hjem... :hjerter_rundt: Verdens nydeligste gutt! Men vi måtte jo flire litt da... :ler:

Syntes det er så ekkelt det med E.Collie-bakterien i kjøttvarene, jeg.... Kanskje man bør overveie å bli helt eller delvis vegeterianer for en stund? :sjenert:

Må foresten nevne en liten ting: :sjarmor: Jeg ble herlig forført i går, kveld... :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snupsi!

Så søt liten gutt du har! Syns jeg ser han for meg på akebrettet..

Helt utslitt i kveld jeg, så jeg får nok satse på å skrive et lengre innlegg her hos deg imorgen.. Kan jo benytte anledningen til å si god natt! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Ja, glad jeg er vegetarianer :ler:

Så skjønn lillegutt høres ut da ;)

:hjerte:

Håper jeg får gleden av å få en liten jente el gutt..

Men merker jeg er nervøs for jeg skal miste.. :grine:

Vet det er teit.

Nå skal jeg være glad! ;)

Herlig f.. igår kveld ja..? hihi.. :hjerte:

Håper du har en fortsatt fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen vennen! Håper søndagen din blir lang og god. Det ser ut som dere har sol der borte, så du må gjerne sende litt over hit også! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Missbumblebee: Takk for koselige hilsner... :kyss: Sol ja! :hoppe: Det har vi her i dag. Er skikkelig påskevær! :briller2: Sender litt over til dere...

((((((((((((((((sooool)))))))))))))))))))

((((((((((((((((sooool)))))))))))))))))))

Epica: Ja, nå kan du være glad du er vegeterianer. :Nikke: Jeg syntes du skal glede deg over graviditeten din jeg, Epica! De aller fleste svangerskap som er oppdaget (de som tester og får positiv test) går bra... Men jeg skjønner godt hvordan du tenker... hadde sånn tankegang i starten jeg også - men har begynt å slappe litt av nå kjenner jeg... De aller fleste er vel redde/nervøse i starten... det er vel det berømte morsinnstinktet som tikker inn allerede så tidlig. Tenk så herlig følelse det må være å stå brud med en liten "hemmelighet" i magen... :hoppe: Stooor :klem: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi vært ute og lekt i snøen alle tre.

Som jeg skrev over, så har vi rene påskeværet her i dag! :briller2:

Og gjett om vi har kost oss! Lagde snøborg med snøundergang... Lillegutt krabba ut og inn - ut og inn... og hadde det kjempemoro.

Etter hvert ble han sliten og vi gikk inn.... og nå sover han formiddagsluren sin.

Etterpå får vi besøk av Mamma og broren min. Pappa er på jobben. Vi skal steke vafler og kose oss... Gleder meg til besøk... og til vafler! :sikle:

Ha en god søndag!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia! Høres ut som dere har en strålende dag der borte! Veldig snillt at du sendte over litt sol til meg også, jeg har storkost meg med den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Missbumblebee: Fint at du har kost deg i sola i dag du også... :briller2: Det er sååå deilig når været er likanes! :hoppe: Humøret stiger automatisk! :Nikke:

MissS: Takk for gratulasjon! :klem: Besøk og vafler var kjempekoselig! Vafler helt toppers... :sikle::ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har så vidt begynt å snakke om hvordan vi skal dele permisjonen når babyen kommer...

Hvordan kan man egentlig gjøre det?

Kan f.eks. jeg jobbe en dag i uka (20%), mens mannen jobber 80% og har de 20% jeg jobber som permisjon?

Men hvis det er mulig... hvordan regnes permisjonslønna ut da? Får jeg 80% permisjonslønn og 20% vanlig lønn, mens mannen får motsatt? Eller regnes alt ut i fra min lønn?

Var inne på trygdeetatens sider på nettet og kikket - men forstå meg ikke riktig på det... for det er vel ikke tidskonto det jeg skriver om?

Hmm... Noen som aner? :sjenert:

Fikk plutselig lyst på SMASH! :sikle: (Men det har vi selvsagt ikke i huset... :ler2: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 uker ja da skal kvalmen gi seg hvis du er heldig den første verste hormon forandringa roer seg nå...Jeg tror at å spise kjøttdeig nå om dagen er det beste man kan spise for sikkerheten rundt hygiene er på topp :ler: men sysn de bør teste for litt annet enn bare gilde gitt siden 2000 prøver er neg og siden det siste tilfelle kom etter at kjøttet var dratt inn....*hmmm* mye rart om dagen infulens på fugler og e-coli!!Jaja pass på høna :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...