Cr@sh Skrevet 5. mars 2006 Forfatter #561 Del Skrevet 5. mars 2006 iss: Kose oss ja... det er det helg er til for, er det ikke? Skytte: Ja, håper den do-flyinga vil begrense seg litt etter hvert. Noen ganger må jeg bare sååå ille på do... og så kommer det bare en liten skvett... Jaja... får håpe det blir bedre etter hvert... Mage ja... Den har nok begynt å titte fram, gitt... Går nok ikke så mange uker før jeg ikke kan skjule den lenger, tenker jeg. Får kanskje ta et magebilde snart... og kanskje legge det ut... får se... Var en tur hos Mormor i stad. Veldig koselig. Boller og vafler! Fortalte at hun skulle bli oldemor igjen... og det syntes hun var kjempemoro! "Åhh... Skal jeg virkelig rekke det også!" Hihi... hun er jo søt også... Nå ser jeg på "Skal vi danse" - litt moro... Nå skal Finn danse... får se hvordan han greier seg i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 5. mars 2006 #562 Del Skrevet 5. mars 2006 Han greide seg ikke så bra, men det var kanskje like greit?!?! *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 6. mars 2006 #563 Del Skrevet 6. mars 2006 *ler*blomster Finn er snål ass!!!Go morgen i det kalde været Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. mars 2006 #564 Del Skrevet 6. mars 2006 Finn ser rar ut når han danser! Uff, stress å måtte på do hele tiden. Håper formen holder seg bra! Gleder meg til å starte dagbok her med deg (forhåpentligvis snaaart) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 6. mars 2006 #565 Del Skrevet 6. mars 2006 God morgen!! Mmmmm...boller og vafler er jo slett ikke å forakte!! Koselig at hun ble så glad! Det er jo spesielt å gå gravid,men det må jo være heeeelt sprøtt å bli bestemor og oldemor?! Liksom se at slekten vokser videre fra det du har født Må være en enorm følelse... Magebilde Det vil vi se vettu!! Mager er så morsomt!! Du er vel på jobben idag? Får håpe formen er bra og at dagen blir riktig så fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 6. mars 2006 #566 Del Skrevet 6. mars 2006 Ønsker deg ei flott uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 6. mars 2006 Forfatter #567 Del Skrevet 6. mars 2006 Grooo: Du sier noe der... hadde vel ikke vært helt rettferdig om han vant, kanskje? Gullet26: Blomster-Finn snål? Bare fornavnet spør du meg.... Epica: Ja.... Håper vi blir naboer her inne sporenstraks... Var innom den nye boka di og hilste så vidt på... Skytte: Får se om vi kan fikse et magebilde etter hvert. Jobben ja... Er faktisk ikke der i dag heller.... Skal skrive mer om det nedenfor... MissS: Takk... og det samme til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 6. mars 2006 Forfatter #568 Del Skrevet 6. mars 2006 Hjemme i dag. Våknet klokka fem av at jeg var kvalm. Gikk på badet og spydde som en gris... Fikk lagt meg en time igjen før klokka ringte 06.00. Kom ned på badet og kjente jeg måtte på do.... og der ble jeg nesten konstant sittende til klokka var åtte... Kasta opp enda en gang også... Herregud! Jeg orker snart ikke dette mer jeg.... håper det er fort gjort denne gangen... Blir jo helt fra meg når jeg ikke kan gå på jobben - så mye borte som jeg har vært. Blir nervøs av å ringe og si i fra... Men kan ikke akkurat gå på jobben med rennaræv og oppkast... Huff... skal til legen i morgen. Ser an formen om jeg går i morgen - på jobben altså. Har bare spist et eple så langt... men håper det skal gå bra. Oppi alt dette har morfaren til mannen gått bort. Kjempeleit! Han var veldig syk - så alle involverte mente at dette var til det beste... Men uansett er det kjmpetrist.... Skal i begravelse til fredag - og da må jeg også har fri fra jobben.... En ulykke kommer sjelden alene..... Trøster meg med at jeg nå i hvert fall er oppegående... Håper det er bra med den lille i magen.... Tror dere hun leter etter hjertelyd i morgen hos legen. Eller er det for tidlig? Er 12 + 3/4 i morgen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 6. mars 2006 #569 Del Skrevet 6. mars 2006 God bedring... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 6. mars 2006 #570 Del Skrevet 6. mars 2006 Er visst ikke så rent lite distre jeg da! GRATULERER MED 12UKER!!!!!! (og et par dager, la la la...) Ellers så ønsker jeg deg god bedring, aldri koselig å være syk, og hverfall ikke sånn syk. Skjønner at du føler på deg at det er dumt å være så mye borte fra jobben, men du må huske på at du har en god grunn, tenk på alle "skulkerene" rundt forbi! Trist med dødsfall også, om han var aldri så gammel og syk. Håper formen din blir bedre snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 6. mars 2006 #571 Del Skrevet 6. mars 2006 Huff, syk du da Håper det gir seg fort!! Vet ikke om det er for tidlig å høre hjertelyd ved 12 uker, men legen min sa at han ikke ville lytte før i uke 14. Men han hadde hørt det mye tidligere før også, så jeg vet ikke :klø: Gratulerer med 12 uker forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 6. mars 2006 Forfatter #572 Del Skrevet 6. mars 2006 MissS: Tusen takk... håper jeg blir fort bedre... Missbumblebee: Distré? Neida... bare hyggelig med gratulasjoner uansett. LinKri: Blir spennende i morgen å høre om hun vil lytte... Så på helsekortet mitt fra forrige svangerskap - og da jeg var på kontroll i uke 12 den ganger, lyttet vi visst ikke etter hjertet... Men jeg håper.... Men samtidig kommer jeg sikkert til å bli litt nervøs dersom vi lytter og ikke finner no.... Som å balansere på en knivegg det der... sikkert derfor legene er ikke alltid vil lytte.... Ser på Hotellet... ikke særlig givende for tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 7. mars 2006 Forfatter #573 Del Skrevet 7. mars 2006 Hjemme i dag også. Orket rett og slett ikke stå opp, løpe på jobb og løpe rett til legen... Formen er grei, men våknet med en dundrende hodepine. Har fått i meg to knekkebrød og en kopp te nå - håper det hjelper... Legen etterpå altså. Er spent... spesielt på om hun kommer til å lytte... og hva hun sier og anbefaler meg i forhold til den meget varierende formen min... Har kjørt Lillegutt i barnehagen. Måtte ha på ekstra mye klær i dag. Var - 18 grader her! Fikk bekreftet i barnehagen at de ikke sover ute dersom det er under - 10 grader. Godt å høre.... Er innom igjen etter hvert, jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. mars 2006 #574 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Håper det går greitt hos tannlegen! En vaaaarm MInus 18?!?! Oh MY! Her er det ikke mange minusgradene men jeg fryser. -18 må være uutholdelig! Krysser fingre for at kulden forsvinner til helga! Endret 7. mars 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 7. mars 2006 #575 Del Skrevet 7. mars 2006 Hei snuppsi! Spennende med legebesøk i dag da! Hadde vel kanskje ikke vært s dumt med aktiv sykemelding eller noe slikt for deg, når formen er så ustabil som den er? Lykke til hvertfall, jeg sniker meg sikkert innom her i kveld for en oppdatering! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 7. mars 2006 Forfatter #576 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Epica: Ja, var faktisk -18 grader her i dag.... Brrr..... Men har fyrt i peisen og holder meg innendørs så lenge jeg kan... så blir det bra... Missbumblebee: Heia vennen. Nei, kanskje ikke aktiv sykemelding er så dumt. Men er ikke det noe man har gått bort fra? Jeg kjenner jo på meg selv og kroppen min at jeg har det mye bedre når jeg får ta ting i mitt eget tempo - men samtidig så føler jeg et visst ansvar overfor jobben min og elevene... og det er vel det som plager meg mest... sånn psykisk.... Føler at jeg ikke gjør jobben min ( og det gjør jeg jo forsåvidt ikke heller, når jeg er hjemme. Selvom planlegginga er halve arbeidet - og den tar jeg...) Huff.. ikke meninga å klage til deg da Missbumblebee.... Er det altfor tidlig å kjenne liv? Har kjent noen rare små dump i magen de siste dagene... men foreløpig usikker på om det er babyen... Men det kan minne meg om hvordan det var de første gangene i forrige svangerskap.... Men det er kanskje for tidlig? Endret 7. mars 2006 av Cr@sh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 7. mars 2006 Forfatter #577 Del Skrevet 7. mars 2006 Tok magebilde i går kveld, forresten.... Får se om jeg får lagt det ut en kveld... Men syntes det er et lite tiltak å overføre bildene fra kamera og over på den eksterne harddisken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Binke Skrevet 7. mars 2006 #578 Del Skrevet 7. mars 2006 Hei Cr@sh! Evigheter siden jeg var innom sist, men ser du; plutselig tilbake! Hvordan går det? Håper du får i deg noe mat, og at den blir der den skal være... Ikke noe særlig å være kvalm, nei. Håper du ikke føler altfor mye på det å være borte fra jobben. ER man syk, så ER man syk. Men for all del, jeg skjønner følelsen, og jeg kjenner den godt igjen. Man vil jo så gjerne... Ta vare på deg selv, og kos deg som best du kan inne i varmen! (-18?? Høres helt vanvittig ut!! Skulle ikke mars være en vår-måned da?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 7. mars 2006 #579 Del Skrevet 7. mars 2006 Epica: Ja, var faktisk -18 grader her i dag.... Brrr..... Men har fyrt i peisen og holder meg innendørs så lenge jeg kan... så blir det bra... Missbumblebee: Heia vennen. Nei, kanskje ikke aktiv sykemelding er så dumt. Men er ikke det noe man har gått bort fra? Jeg kjenner jo på meg selv og kroppen min at jeg har det mye bedre når jeg får ta ting i mitt eget tempo - men samtidig så føler jeg et visst ansvar overfor jobben min og elevene... og det er vel det som plager meg mest... sånn psykisk.... Føler at jeg ikke gjør jobben min ( og det gjør jeg jo forsåvidt ikke heller, når jeg er hjemme. Selvom planlegginga er halve arbeidet - og den tar jeg...) Huff.. ikke meninga å klage til deg da Missbumblebee.... Er det altfor tidlig å kjenne liv? Har kjent noen rare små dump i magen de siste dagene... men foreløpig usikker på om det er babyen... Men det kan minne meg om hvordan det var de første gangene i forrige svangerskap.... Men det er kanskje for tidlig? ← Bare klag så mye du orker du vennen! Det er helt i orden! Aner ikke om de har gått bort fra aktiv sykemelding jeg.. Men det høres jo i såfall ganske idiotisk ut må jeg si! Og bare så det er sagt, jeg tror nok heeeelt sikkert at både elevene dine og jobben din overlever at du tar det litt med ro en stund! Så spennende at du tror du kjenner bitteliten da! Det gleder jeg meg enormt til selv... *Drømme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 7. mars 2006 Forfatter #580 Del Skrevet 7. mars 2006 Binke: Så koselig med besøk... Huff... lenge siden jeg har vært hos deg også... Godt å høre at det er flere som tenker på jobben sin når man er borte... tror det er ganske så naturlig. Man vil jo så gjerne som du sier... Jeg er vel kanskje litt ekstra engstelig for at mine overordnede skal se på meg som pinglete og lite arbeidsvillig. Jeg er nemlig bare ansatt i et vikariat, og ønsker meg jo selvfølgelig fast stilling etter hvert.... Jaja... nå får hensynet til meg selv og den lille i magen komme først.... Missbumblebee: Joa... de på jobben overlever sikkert at jeg er borte... Men nå er det faktisk en gruppe jeg ikke har vært i siden uke 4 eller 5 tror jeg... Altså snart 5 uker siden... Men det er godt det er ansvar for egen læring også. De får jo beskjed om hva de skal gjøre... og da kan de ikke komme å klage på at de ikke har gjort noe på alle de ukene... Håper jeg.... ...Håper det er litt liv jeg har kjent.... det må vel være fysisk mulig at det kan være det? Er jo 12 og en halv uke straks... Og det er jo vanligere å kjenne det tidligere med nummer 2. Får prøve å kjenne etter litt hver dag.... så plutselig en dag så er jeg ikke lenger i tvil.... Du kan virkelig glede deg til å kjenne det Missbumblebee, det er ubeskrivelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå