Gå til innhold

Cr@sh & gutta!

Cr@sh

Anbefalte innlegg

så bra med nytt bad! Og lurt å gjøre det nå, og ikke midt oppi terminen....

vi har også lyst på nytt bad, men det kan ikke bli større enn det er (det er så trangt at du må ut på gangen skal du skifte mening) så da får det bare være sånn. Og badene i blokka skal pusses opp om 5 år, så det er bare teit av oss å pusse opp før, hvis de kommer og river ned alt igjen fordi alle rørene skal skiftes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hellu........!!!

Er nå bare meg som titter innom! For å se at jeg har kommet innom frøken effektiv her! Din flinkis!

Har vasket en maskin jeg...Så gjemmer jeg en til imorgen! Må jo sveive igang maskina da også så den ikke glemmer hva den står der for :ler:

Kos deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Murf: Ja... faktisk var planen vår å ta badet i september... men det blir jo litt vrient nå... :ler2: Men godt med alt som er unnagjort! Skjønner godt du kunne tenkt deg større bad dersom det er så lite at du må ut for å skifte mening... :ler: Heldigvis er vårt på på normal størrelse - drøye 6 kvm. Det er i hvert fall ikke for lite... ;)

Skytte: Må prøve å være litt flinkis innimellom. Er ikke alle dager jeg er i så god form... ;) Eller jeg gidder... :sjenert: hehe :sjarmor: Man skal jo gjøre det man ar lyst til også... ikke bare det man bør... ;) Og du har invitert på 100-siders fest??? Regner med at du har sett at jeg gjorde mitt aller ytterste for å bli førstemann på side 100... :sjenert::ler::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg og mannen :hjerte: å drikker varm sjokolade og koser oss med OL-studio! Koooselig! :hjerter:

Lurer på om vi skal titte litt på Dansefeber etterpå... får se...

Håper alle har en fortreffelig mandag... :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Missbumblebee: :hoppe::danse::hjerter::hoppe::danse:

Dette er så utrolig moro, vennen! Nå kan vi bli "vraltere" sammen! ;)

Du er så søt!!!!! Jeg vil vralte sammen med deg!! Hihi... Har ikke vært så flink til å skrive noe i dag, men det blir vel bedre når hodet mitt blir litt mer med igjen.. ;)

Håper du har en strålende dag!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

La Traviata: Fryse hørtes ikke no' deilig ut... Kan ikke mannen din varme deg litt da? ;) Du får finne fram litt varm sjokolade i kveld du da... :Nikke:

Missbumblebee: :kyss: Det er litt å "svelge" det å oppdage at man er gravid. Til tross for at det var ønsket og planlagt. Det er liksom så mye som plutselig blir forandret... Man kan føle noe helt annet i dag enn i går om akkurat det samme... ja, du skjønner forhåpentligvis hva jeg mener... :ler2: Ja, blir moro å "vralte" litt sammen når magene våre blir stooore og fine... :klem:

Skytte: Happy Valentine til deg også... Kos deg i dag!

:hjerte: :hjerte: :hjerte: Jeg ønsker alle en riktig deilig Valentins dag! :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er lillegutt hjemme fra barnehagen. :syk: Han hostet så stygt i går kveld og jeg syntes han ble ganske varm i løpet av kvelden... Syntes det er greit han tar en liten hviledag da... i hvert fall når jeg er hjemme likevel...

Formen hans har vært på topp i dag likevel... så vi har sett på OL og lekt masse med lego'n hans... Nå har han snart sovet :sove: i 1 time... det tror jeg han trengte... Sov ganske urolig i natt pga hosten... Godt at han er bedre allerede. Ikke no' tegn til feber overhode i dag... håper den holder seg borte til kvelden også... hvis den gjør det, så tenker jeg det blir barnehagen i morgen igjen...

Nå ser jeg på skiskyting. Sprint for herrer. Nordmennene skal visst kunne hevde seg i denne øvelsen. Vi har jo Frode Andresen, Halvard Hanevold, Stian Eckoff og Ole Einar Bjørndalen - så det burde jo være mulig med en medalje...

HEIA! :flagg: HEIA! :flagg: HEIA!

Endret av Cr@sh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ni uker :hoppe: Jeg er vel litt seint ute, men det er jo tanken som teller, eller hva :)

Høres fornuftig ut å la minstemann være hjemme i dag. Her har mannen i huset vært sjuk i halvannen uke, og jeg begynner å bli ganske lei av snufsing og hosting og snorking om natta :sjenert: Heldigvis er han på bedringens vei nå, og skal prøve seg på jobb i morgen. Jeg er veldig fornøyd med ikke å ha blitt smittet :sjarmor:

Apropos OL; jeg synes godt vi kan ta noen gullmedaljer snart! Sølv og bronsje er bra det altså, men likevel... Lett for meg å si som aldri har deltatt i noen form for konkurranseidrett :ler:

Ha en hyggelig kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå hadde jeg akkurat skrevet en lang melding.... også kommer det en liten tass og bare skal trykke på den fine, gule, lysende knappen på PC'n... :ler2: Vi får prøve igjen:

Fru Biscuit: Takk for gratulasjon ;) Ukene sniler seg avgårde - men egentlig så går det jo ganske radig. Gleder meg til det blir dobbelt uke-tall... syntes det "ser" litt lengre ut plutselig... :ler:

Tror det var greit at lillegutt var hjemme i dag - men han har vært i storform, og jeg er redd han kommer til å kjede seg stort om han må være hjemme sammen med meg i morgen også... Men vi får se... hvordan kvelden og natta går... Feber kommer jo som kjent gjerne om kvelde...

I dag kom mannen hjem med en nyyyydelig langstilket rose :hjerter: og en diiiger bukett med tulipaner... :hjerter_rundt: Han er verdens beste! :kyss:

Vi har også fortært en deilig Valentines-middag :hjerte: Kjempegode kyllingvinger :sikle: Og det ble faktisk noen igjen... så da blir det deilig gomle-mat i kveldinga.... :sjarmor:

Tirsdag... Er det no' på TV'n i dag, mon tro?

Huff... egnetlig ser vi alt for mye på den kassa... men det er så deilig å bare slange seg på sofaen sammen.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er mitt innlegg nr. 3000! :overrasket:

Lurer på om det skjer noe spesielt når jeg poster, jeg... :sjenert: hehe Et digert smell... Ballonger over skjermen... Noen som kommer bærende på en diger langpanne med Brownies.... :ler2:

(Dere skjønner sikkert hva jeg har lyst på akkurat nå.... Var nemlig innom hos La Traviata... og hun skulle bake sjokoladekake... :sikle:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Missbumblebee: :kyss: Det er litt å "svelge" det å oppdage at man er gravid. Til tross for at det var ønsket og planlagt. Det er liksom så mye som plutselig blir forandret... Man kan føle noe helt annet i dag enn i går om akkurat det samme... ja, du skjønner forhåpentligvis hva jeg mener... :ler2: Ja, blir moro å "vralte" litt sammen når magene våre blir stooore og fine... :klem:

Ja, jeg skjønner helt klart hva du mener! Litt skrekkblandet fryd på en måte. Min kjære er veldig "frem og tilbake" nå, han kan ligge og bare holde på magen min, og så plutselig får han litt hetta igjen. :ler: Hehe, det går seg vel til for oss begge snart vil jeg tro.

Håper du får en flotters dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg lyst på sjokoladekake :sikle: Det er i grunnen mye jeg har lyst på for tiden, er konstant sulten :) Dagen min begynte med Toblerone og en kopp te (svogeren min var ute og reiste og kjøpte en svææær mørk Toblerone til meg, nam, nam)

Håper lillegutten din er bedre i dag, tror det er mye hosting ute og går blant disse små. Håper du får en riktig god dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hello!!

Må ikke spise kylling nå som de lurer på om det er kommet fugleinfluensa hit til lands :overrasket:

Var heeelt sikkert det jeg hadde i forrige uke....Huff..jeg burde ikke spøke med det..

Hva har du gjort idag da?! Håper formen er bra!

Jeg har fantomsmerter i hodet.........!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

LinKri: Jeg følte meg ganske heldig også... :hjerter: Han er faktisk ganske så oppmerksom sånn generelt... og husker som regel på dager som Valentine og Morsdag, etc... Fikk du ikke no' av samboeren? :troest: Det var kjedelig syntes jeg... :klem:

Missbumblebee: Fint at du skjønner hva jeg mener... Er ikke alltid så lett å formulere det man mener... :ler: Er nok litt ekstra rart for mennene - de kjenner jo tross alt ikke de ømme puppene, den uggene følelsen om morgenen og sparkene (når de kommer). Men det er stor stas når det kjennes utenpå magen da... :hoppe: Det husker jeg godt fra forrige svangerskap.... ;)

IdaC: Godt å høre at det er flere som lett lar seg lede av snakk og skrål om kaker av diverse slag... Jeg har faktisk hatt så lyst på kake, at jeg nå faktisk tiner en kake i ovenen.... :sjenert::ler2:

Skytte: :ler2: Nei, man skal kanskje ikke spøke med fugleinfluensaen i disse dager? ;) Huff... skal til Sverige en tur i morgen... Kanskje jeg bør tenke meg om to ganger før jeg kjøper kyllingfilet? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i dag har vært fin.

Har hatt lillegutt hjemme i dag også... og han har bare vært sååå god i dag... Lekt mye for seg selv - men selvsagt mye med mamma også da... ;) Det er så koselig... Så var vi ute en tur og handlet litt, og da vi kom hjem og hadde spist en brødskive hver... tok vi en liten blund... Vi sov faktisk halvannen time... :Gjesp: Det var kjempedeilig - og tydeligvis noe vi trengte begge to... :ler: Lillegutt sover litt dårlig om natta for tida - sikkert pga all hostinga... men han er heldigvis mye bedre... og har ikke hatt feber. Det er godt.

Nå har jeg sett Idol og venter nå på resultatene... Syntes det var litt varierende innsats i Idol i kveld... men er jo alltids noen som er bedre enn andre... ;)

I morgen ettermiddag skal jeg til Sverige en tur sammen med Pappa og en kamerat av han. Lurer på om jeg skal droppe å kjøpe kyllingfilet - tenker på fugleinfluensa og sånt... Æsj... jeg liker ikke helt det der... Kan vi ikke spise noen form for fugl etter hvert? Og hva med egg? Bør jeg gå til innkjøp av Tamiflu? (Må man forresten ha resept for å få kjøpt den?) :sjenert:

Blir ikke så mye tid på KG når jeg har Lillegutt hjemme... får ta igjen det tapte etter hvert... ;)

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...