Gå til innhold

Cr@sh & gutta!

Cr@sh

Anbefalte innlegg

Gratulerer så mye med morsdagen, dagen etter! ;):blomst:

På formiddagen i dag hadde Lillegutt vondt i magen sin.... :(

Stakkars... Man føler seg så hjelpesløs når småttisene ikke har det bra... Heldigvis gikk det ganske fort over. Jeg tok han med på stellebordet og strøk og masserte magen hans... Så tok han til å presse som jeg aldri har sett før. Han så ut som en tomat, så rød var han - og nå overdriver jeg faktisk ikke.... :ler2: Skjedde ikke no' - men etter noen sekunder spraka det plutselig godt i bleia.... :Hehe: Etter det var han som en "ny" gutt...

Skal forresten prøve å få lagt ut bilde av Lillegutt i kveldinga....

Stakkars Lillegutt som hadde så vondt i magen sin.. Synes så synd på de små når de ligger og trykker og trykker, men ingenting skjer. Bra han fikk ut en skikkelig brakar da! :sjarmor: Ida er blitt så fæl til å fise hun, fiser hvor som helst og når som helst - og det stinker verre enn verst! :ler2:

:hoppe: gleder meg til kveldinga! :sjarmor:

:klem: og :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye med morsdagen, dagen etter! ;):blomst:

Stakkars Lillegutt som hadde så vondt i magen sin.. Synes så synd på de små når de ligger og trykker og trykker, men ingenting skjer. Bra han fikk ut en skikkelig brakar da!  :sjarmor: Ida er blitt så fæl til å fise hun, fiser hvor som helst og når som helst - og det stinker verre enn verst! :ler2:

:hoppe: gleder meg til kveldinga!  :sjarmor:

:klem: og :kose:

Ja... det er vondt for et mamma-hjerte å se at småttissene (ble det riktig? :klø: )ikke har det bra... :tristbla: Men godt at det gikk fort over for Lillegutt i dag i hvert fall...

Fising ja.... Skrekk og gru for lukt de kan lage med de små rumpene sine... :ler2: Men det må jo ut da... ;)

Kveldinga ja... :sjenert: Må se å få vist han fram igjen... :sjarmor:

:klem: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så fiiiiin han er! :hjerter: Skikkelig god-gutt! :) Får bare lyst til å ta han opp og koooooooose! :hjerter_rundt: Også så fin fotomontasje da! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så fiiiiin han er! :hjerter: Skikkelig god-gutt! :) Får bare lyst til å ta han opp og koooooooose! :hjerter_rundt: Også så fin fotomontasje da! :Nikke:

:sjarmor: Jeg vet! Verdens fineste, selvsagt! (Du kjenner vel til det... :ler2: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en søt liten sjarmør! :hjerter: Han er nesten like sjarmerende som Julegaven... :sjarmor::ler:

Synes det er veldig vanskelig når disse småtassene har det vondt på noen måte. Det er ikke alltid så lett å hjelpe heller. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at både store og små hadde det koselig på besøk på søndag! :Nikke: Skulle ønske vi hadde vennepar med lekekamerater til Burpelita... Får satse på at det er noen "verpeklare" der vi bygger hus :) Eller at det er noen i omgangskretsen vår som snart bestemmer seg for å få smått...

Hva er egentli cajun-poteter? Hørtes godt ut! - men det gjør jo alt med hvitløk da :ler2:

Jeg lurer veldig på åssen Burpelita kommer til å reagere på de forskjellige matvarene jeg spiser. Huff, jeg håååååååååper hun i det minste vil tåle løk. Mat smaker jo stort sett ingenting uten løk. Det er kanskje for optimistisk å håpe på at hun vil tåle hvitløk :grine:

Godt Lillegutt fikk spraka opp litt i systemet sitt! Ikke noe kjekt for verken små eller store når de små har det vondt :riste:

Og hællandussen for et sjarmotroll!! :hjerter_rundt: Hadde det vært litt mer akseptert med tangsekteskap, så skulle jeg helt klart gjort alt i min makt for at Burpelita skulle få gifte seg med sjarmøren din :ler:

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, ja! 

Det er herlig å være mamma! :hoppe:

For en søt liten sjarmør!  Han er nesten like sjarmerende som Julegaven... 

Synes det er veldig vanskelig når disse småtassene har det vondt på noen måte. Det er ikke alltid så lett å hjelpe heller. 

Takk for Lillegutt-skryt! Selvsagt er hver og en av dem helt unike og verdens aller mest perfekte... Sånn kommer det sikkert alltid til å være - lurer på hvordan det blir når han nærmer seg førti jeg.... :ler:

Vondt er ikke gøy.... Da må vi bare gjøre så godt vi kan, selv om vi ikke alltid får gjort så mye for dem... :tristbla:

Lillegutten din er bare superskjønn!!!

:hjerter_rundt:

nå gleder jeg meg enda mer til min kommer!!!

Du har sååå masse å glede deg til! :hoppe: Og din kommer helt sikkert til å være verdens vakreste også! ;)

Så bra at både store og små hadde det koselig på besøk på søndag! Skulle ønske vi hadde vennepar med lekekamerater til Burpelita... Får satse på at det er noen "verpeklare" der vi bygger hus  Eller at det er noen i omgangskretsen vår som snart bestemmer seg for å få smått...

Hva er egentli cajun-poteter? Hørtes godt ut! - men det gjør jo alt med hvitløk da

Jeg lurer veldig på åssen Burpelita kommer til å reagere på de forskjellige matvarene jeg spiser. Huff, jeg håååååååååper hun i det minste vil tåle løk. Mat smaker jo stort sett ingenting uten løk. Det er kanskje for optimistisk å håpe på at hun vil tåle hvitløk

Godt Lillegutt fikk spraka opp litt i systemet sitt! Ikke noe kjekt for verken små eller store når de små har det vondt

Og hællandussen for et sjarmotroll!! :hjerter_rundt: Hadde det vært litt mer akseptert med tangsekteskap, så skulle jeg helt klart gjort alt i min makt for at Burpelita skulle få gifte seg med sjarmøren din

Du skal se det dukker opp noen mager eller småtassr dit dere flytter, eller som du sier - i omgangskretsen. De blir nok babysyke alle sammen når skjønne lille Burpelita kommer vet du... :kyss:

Mat når man ammer er vanskelig for noen og simpelt for andre. For meg er det stort sett null problem. Er så lite å passe på at jeg lett glemmer det også... :rodme: (Får skylde på at ammetåka er skikkelig tett her i gården... :sjenert: ) Jeg må bare passe på hvitløken. Kan spise det også - bare ikke så store mengder... Har spist kål og alt uten at det har vært no' problem. Du må nesten bare prøve deg fram og se... På den andre siden av skalen har jeg ei venninne med en gutt som får veldig lett vondt - så hun har kuttet ut ALT av melkeprodukter (inkl. sjokolade og annet digg :roll: ), ris, poteter, pasta - ja nesten alt... :overrasket: Syntes synd på henne - det blir fort kjipern i matveien da gitt... Men heldigvis gjelder sånt for de aller færreste da... :tommel:

Cajun-poteter er rett og slett marinerte potetbåter som er bakt i ovnen... :sikle:

Takk for Lillegutt-skryt... :bukke: Han er herlig, ja! :legrine: Sikker på at Burpelita blir helskjønn! Og Lillegutt setter seg sikkert ikke så veldig i mot å gifte seg med ei prinsesse... ;) Kanskje de møtes tilfeldig om 20 år, og ender opp sammen? :hoho: Det hadde gjort seg!

:kys_2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillegutt snur seg! :hoppe::legrine:

Jeg la han i lekegrinda i stad, og da jeg kom tilbake lå han på magen... Han greier ikke å dra fram armen ennå - men det kommer nok snart!

Supermoro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at Burpelita tåler det meste :Nikke: Hørtes ille ut med hun venninna di... Stakkars henne!

Grattis med lillegutt-snuing, og ny dagboktittel! :hoppe:

:kyss: :kyss: :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God kveld :)

Så vakker liten gutt du har da! Også så morsomt at han har begynt å snu seg ;)

Tror jeg må se å få meg en sånn en jeg og snart :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Så nyyyydelig :hjerter:

Grattis med morsdagen litt på etterskudd.... :ler::hjerte:

Er ikke noe godt å se at de små har det vondt nei..... :(

Ønsker deg en fin kveld :)

takk for at du titter innom boka mi, selv om jeg er litt fraværende om dagen... :kyss:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at Burpelita tåler det meste :Nikke:  Hørtes ille ut med hun venninna di... Stakkars henne!

Grattis med lillegutt-snuing, og ny dagboktittel! :hoppe:

:kyss: :kyss: :kyss:

De aller fleste tåler det meste da... ;)

La du merke til den nye tittelen altså? Imponerende... :kyss:

Grattis med snuing! Og for en liten skjønning!

Takker og :bukke: for Lilegutt-skryt.

...det er veldig moro når han når nye "milepæler".... :Nikke:

Tror jeg må se å få meg en sånn en jeg og snart  :sjarmor:

:tommel: ANBEFALES! ;)

Så nyyyydelig :hjerter: 

Grattis med morsdagen litt på etterskudd.... :ler:    :hjerte:

takk for at du titter innom boka mi, selv om jeg er litt fraværende om dagen... :kyss:

:klem:

Takk for skryt av Lillegutt! Og morsdagsgratulasjon!

...alltid koselig å lese i boka di, vet du.... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå skal vi se Grey's...

Jeg syntes dem sa at det var sesongens siste episode.... :grine: Må vi vente helt til høsten for å se mer? :(

I morgen blir jeg lite her... skal på fartings hele dagen. Besøke bestemoren min, i møte i banken og innom en butikk å se på sportsvogn til Lillegutt.

I morgen kveld kommer svigers på besøk. Det blir koselig. Skal ha "pølsefest" og en liten kake til dessert... :sikle:

*benker meg foran TV'n*

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som at dagen din har vært og er full av planer! Må ikke slite deg ut da, snuppa :kose:

Lurer på om jeg klarer å skrive nok til at vi kan ha en aldri så liten 200-siders-fest her inne...

:perebrus::hoppe::gratulerer::danse:

Hva skal vi feire med da, da!? Kanskje en hel skolefri dag...? Det tror jeg jeg skal feire deg med, hvertfall!

Åssen vogn tenker dere på til Lillegutt? Drar dere over grensa for å kjøpe, eller? Er vel litt spare på det :klø:

Diger :klem: til Cr@sh'en

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...