Gå til innhold

Cr@sh & gutta!

Cr@sh

Anbefalte innlegg

Bilen er "i hus" og snart setter vi avgårde til hytta...

Sjekk ut denne:

YouTube

Det kan være skikkelig glatt andre steder enn i Norge, gitt...God fornøyelse... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Myztica

Kos dere på hytta!! :)

Det er så herlig da de små får fast føde :grine2: Er så artig da snuppa har fått nye smaker, rynker skikkelig på nesa og kommer med en snodig grimase. Men det går da ned :ler:

God helg :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen :vinke:

Grattis med ny bil og fast-føde-start til minsten :Nikke:. Er så morsomme uttrykk på disse små fjesene :hjerter:

Kos dere masse på hytta, vi skal neste helg. Gleder meg :Nikke:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: SÅ bra videoklipp!!Ikke greit med holke nei!

Hee,morsomt med nye smaker ja!Og så fort som de venner seg til ting,det syns jeg er helt supert!

Åh,salg er bare sååå digg!!!!Fant en kjole på lørdag som var så nydelig...en babykjole altså...... :sjenert: KLarer ikke la være å tenke på den så jeg må se etter den neste gang jeg skal til byen...I tillfelle vi noen gang får ei jente liksom :ler:

Håper det var kos på hytta og at uka blir bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ahh, ny bil, deilig! :hoppe: Håper den svarer til forventningene.

Så morsomt at lillegutt har fått smake fast føde allerede - høres ut som han likte det godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle!

Neida... :sjenert: Jeg er ikke gått under jorden... :roll:

Har bare ikke hatt hverken tid eller overskudd til noe KG denne uken. Har vært innom et fåtall av deres dagbøker, men har ikke skrevet noe i min egen, og i hvert fall ikke fått tatt noen skikkelig runde... :rodme:

Forrige helg med svigers på hytta var strålende. Var rene påskeværet, så vi koste oss masse ute, og svigermor lagde deilig mat... og vi så skiskyting på TV... Ja, skikkelig avslappende og fin helg! :tommel:

Uka har flydd - det har egentlig bare vært mandag og fredag føles det som. Mandag og tirsdag hadde jeg hjelp av pappa'n min her hjemme. Vi har flislagt over benken på vaskerommet. Har blitt superfint!

Onsdag var vi blant annet på barnetrim med Storegutt. Kjempemoro! Både for liten og stor! :hoppe:

I går kom den nye senga i huset... og jeg har sovet som en prinsesse i natt! :sove: Merker stoooor forskjell fra den gamle, for å si det pent... :ler2:

- nå våkner Lillegutt, skriver mer etterpå -

Endret av Cr@sh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blæh... :sur:

Nå hadde jeg skrevet en lang fortsettelse på oppdateringen min, også ble alt vekk da jeg skulle poste.... (typisk at jeg for en gangs skyld ikke kopierte før jeg posta... :frustrert:) Men vi prøver igjen...

- har fått gjort en del siden sist jeg var innom:

Ryddet en del, brettet tøy, støvsugd kåken og vasket gulvene i gangen og på vaskerommet. Deilig. Mannen tar badet i kveld - så er det helg! :tommel:

Joa... senga - den var nyyydelig. Blir jo helt hvilelysten bare jeg tenker på den... :Gjesp: Var stor forskjell fra den gamle (og det skulle egentlig bare mangle... :ler2: )

Bilen har absolutt stått til forventningene... Meget god å kjøre og råfin å se på! Denne gangen bestilte vi med sportsunderstell (og 17" alu-felger på sommerdekka) - noe jeg egentlig trodde var en sånn ting mannfolk bare ville ha, men som ikke hadde noe for seg... Men jeg merker faktisk forskjell... Bilen sitter bedre på veien i svinger blant annet... Virkelig bedre å kjøre... :sjarmor:

Planene for helga er å kose oss... :Hehe:

Egentlig skulle vi på overnattingsbesøk til et vennepar med tre barn, men der har de fått vannkopper - så da stor vi over. Ikke så lett å planlegge godt på forhånd når det stadig dukker opp ting man ikke kan råde over... Tror dette er 2 eller 3 gangen vi må flytte besøket pga sykdom.... :ler:

I dag blir det kylling til middag, gullrekka på NRK til kvelden og kanskje en pose Smash på deling med mannen ... :sikle: (Mitt favorittgodteri.... :sjenert: )

Lørdag skal mannen jobbe litt i garasjen, og jeg tenkte å få gått en lang tur med gutta... også se litt skiskyting på TV da... ;)

På søndag skal vi på lunsj til et annet vennepar av oss... det blir koselig! Lenge siden vi har sett dem. Også er det jo morsdag på søndag - så må en liten tur innom mamsen også!

Nå skal jeg snart avgårde å hente Storegutt i barnehagen. Men venter til Lillegutt våkner av luren sin. Har vært og puttet smokken 3 ganger mens jeg har sittet med dette innlegget...(egentlig 2 da, siden det første ble borte... :roll: )- så det tar nok ikke så lang tid før han skal opp... ;)

God helg til alle som er innom!

Og nok en gang --- Tuuuusen takk for at dere holder liv i boka mi når jeg holder på med helt andre ting! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg vennen! :kose:

Æsj.. det er kjipt å miste innlegg!

Jeg kopierer når jeg skriver masse, just incase ;)

Høres ut som en koselig,avslappende helg! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg vennen! :kose:

Æsj.. det er kjipt å miste innlegg!

Jeg kopierer når jeg skriver masse, just incase ;)

Høres ut som en koselig,avslappende helg! :-D

God helg til deg også!

Kjempekjipt å miste det man har skrevet, ja... :roll: Jeg blir alltid mektig irritert av det - men det går fort over da... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjedde noe skikkelig kjipern i barnehagen da jeg hentet Storegutt i stad... :sur: Det har nesten ødelagt dagen min...

Storegutt lekte med en bil da jeg kom, og to andre barn i barnehagen hadde to andre leker de lekte med. Storegutt ville gjerne låne en av disse, men det sa jeg at ikke passet nå, for nå skulle vi gå hjem. En av "tantene" var der og hørte det - men hun må ha misforstått det hele og trodd at han ikke ville legge fra seg bilen som tilhørte barnehagen da vi skulle gå...

Jeg er en diplomat, og pleier alltid å la Storegutt legge fra seg ting selv... ikke ta det fra ham... Det tar ofte litt tid - men det får det heller ta.

Det denne "tanta" da gjør, er å røske bilen ut av hendene til Storegutt (helt plutselig - det var jo ikke dette som var problemet vårt i det hele tatt, som sagt - han ville låne en annen leke) og si at 'den er barnehagen sin' og gi den rett til et annet barn som står der... :overrasket:

Etter min mening er dette absolutt ikke en måte å gjøre det på! :riste: Og i hvert fall ikke pedagogisk riktig... :roll: Storegutt satte jo i å storhyle... med min fulle forståelse... Jeg kjente jeg ble helt gele inni meg på gutten min sin vegne.... :sjenert: Det gikk virkelig inn på meg. Jeg prøvde å fortelle Storegutt at det ikke var snillt gjort av X å ta fra ham bilen sånn.... men stakkars, han var jo helt utafor...

:sur::sinna::frustrert: Usj... hvorfor lar jeg sånt gå så innpå meg egentlig? Storegutt hadde jo glemt hele opptrinnet da vi hadde satt oss i bilen... :roll: Er vel morsinnstinktet, vel.... :sjenert:

Har kommet over det hele nå, altså. Og bestemt meg for å konfrontere dama dersom det skulle skje igjen (noe jeg tviler på)....

Sånn... det var den utblåsningen..... :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...