Gå til innhold

Cr@sh & gutta!

Cr@sh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så utrolig tøffe klær! :)

Hvor har du kjøpt dem?? *nysgjerrig*

:klem:  :klem:  :klem:

Ja, det var en sånn "må-ha"-genser... :sjarmor: Kjøpt på salg på KappAhl!

Det var virkeli kule klær :)

Ha en strålende søndag, snuppa.

:klem:

:Nikke: Genseren er skikkelig kul... :Hehe: Gleder meg til å sette den på Lillegutt. Det var kun 1 igjen da jeg var der, og jeg bare måtte ha den - til tross for at det var størrelse 86/92 :ler2: Kjører den i trommelen, så passer den nok om ikke så ange mnd'ene... ;)

God søndag til deg også! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er masse snø her! :hoppe:

Gutta har vært ute og kjørt snøfreseren, og nå er de avgårde for å skylde av bilen og ta bilder til annonsen vi skal legge ut på nettet.

Lillegutt sover, så jeg benytter sjansen til en liten KG-tur med en kopp te ved siden av... :sjarmor:

Apropos Lillegutt og soving... Han sover veldig godt når vi får lagt ham, men det skjer veldig ofte at han ikke greier å "finne roen", hvis dere skjønner hva jeg mener med det. Han vrier og vender på seg, knirker og virker misfornøyd... det kan nesten virke som han er overtrøtt enkelte ganger. Som i stad...; øynene gikk nesten rundt i hode hans stakkars, var kjempetrøtt, men greide liksom ikke å slappe av. Endte med at han fikk et attpå-tår, og da sovnet han - ved puppen... Kan være at det er de kommende tennen som plager ham litt. Kan jo satste på det, og at det blir enklere å finne roen for ham når de endelig titter fram...

Planer for resten av dagen er å leke masse ute i snøen sammen med Storegutt, og med Lillegutt i vogna... og kanskje ta en tur til mamma og pappa - vi får se!

GOD SØNDAG TIL ALLE SOM STIKKER INNOM!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Det kan jo være tennene ja. Det begynner snart å bli tiden for det :)

Kos deg masse i dag. Og ha en strålende søndag.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hatt en effektiv dag, dog uten tur i dag også. Husarbeidet har tvunget seg på - men det er deilig å ha det gjort da!

Begynte med å skifte på alle tre sengene, og fyke sengetøyet på vask. Så tørket jeg støv i hele annen etasje, før jeg støvsugde hele huset, satt på en ny maskin med tøy, ryddet litt her og der, fikk gjort en pakke klar til sending... og ja... det var vel det.

Dagen har bare flydd... Og om en halv time skal jeg hente Storegutt i barnehagen.

Regner med at jeg og smågutta skal møte mannen på Skeidar når han kommer fra jobb. Vi skal se på ny seng.

Har tenkt å muligens investere i en Jensen Pulse Kontinental 180 x 200....

Nå sover vi nemlig i en 150 x 200-seng, som vi har hatt siden vi flyttet sammen i 1999... (Kjære vene, er det sååå lenge siden...) Den har gjort nytta si, for å si det sånn, og trenger sårt å bli byttet ut...

Skal si du var effektiv på fredag! :klappe: (tenke,- for det vare vel på fredag!? J, jeg tror det! :ler: ) Dagene går i ett for tida, så jeg klarer ikke holde orden på noenting...

150x200-seng, ja... Hvis sambo og jeg hadde hatt det, så tror jeg vi hadde hatt en haug med barn allerede :hoho:

Dere kan bytte den ut med god samvittighet, hvertfall, for den har garantert gjort nytta si! :Nikke:;)

I dag kom det en diger bokpakke til oss i posten. Dvs... det er til gutta da. Har meldt Storegutt inn i Bokklubbens Barn. Vi fikk masse fint i pakka; 2 DVD'er (Thomas-toget + Elias), 3 bøker (Lotta, Barnehageboka mi og Thomas-toget), 4 brett med klistremerker og en fin høydemåler... Også bestilte jeg et sjørøversett til Storegutt. Tenkte å bruke det når det blir karneval i barnehagen...

Storegutt syntes det var kjempestas... så vi har sett litt på Thomas-toget på DVD, og han har flydd rundt med den høydemåleren i ettermiddag...

Nå baker mannen poteter, så snart skal vi spise det med hjemmelaget kryddersmør, salat og skinkebiff!

Skjønner godt at Storegutt syntes det var kjempestas med så masse snadder i posten!! Heldig er han! Ser han for meg når har løper rundt med høydemåleren :ler: (Det største) Sjarmtrollet ditt :hjerter:

Trøtte Burpen lurte fælt på hvordan mannen din klarte å bake poteter, før hun la sammen 1+1... :roll::flau:

Glemte helt å fortelle at vi bestilte oss den senga i går!

*gleder meg* Kommer om ca 3 uker!

Grattis! :hoppe:

...håper du ikke blir så opptatt av og med den nye senga at du ikke får tid til å sladre for meg... :sjenert::hoho::erter:

...også var det bildene av den herlige "I :hjerte: Dad" -genseren da... Nå holdt det på å gå i glemmeboka igjen....

Heeeeeerlig!! :hjerte:

Fant ikke sånn på fredag, men skal titte i en annen butikk neste gang jeg er ute og lufter meg!

Det er masse snø her!

Apropos Lillegutt og soving... Han sover veldig godt når vi får lagt ham, men det skjer veldig ofte at han ikke greier å "finne roen", hvis dere skjønner hva jeg mener med det. Han vrier og vender på seg, knirker og virker misfornøyd... det kan nesten virke som han er overtrøtt enkelte ganger. Som i stad...; øynene gikk nesten rundt i hode hans stakkars, var kjempetrøtt, men greide liksom ikke å slappe av. Endte med at han fikk et attpå-tår, og da sovnet han - ved puppen... Kan være at det er de kommende tennen som plager ham litt. Kan jo satste på det, og at det blir enklere å finne roen for ham når de endelig titter fram...

Planer for resten av dagen er å leke masse ute i snøen sammen med Storegutt, og med Lillegutt i vogna... og kanskje ta en tur til mamma og pappa - vi får se!

Heldiggriser som har snø!!

Håper sovinga til Lillegutt går seg til om ikke altfor lenge...! Stakkars Lillegutt! Kan jo satse på at det er tenner, ja, og at det går over så fort "gryna" kommer fram! :Nikke:

Kos dere i snøen, og hos mamsen og papsen hvis dere tar turen dit!

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Hopper innom før jeg får kavet meg til å sjekke om jeg har lekser...(oida, det er kanskje ikke slikt man sier til en lærerinne...Thihi... :grine: )

Treg jeg...... :sjenert:

Virker som du har hatt en kjempekos helg vennen, det er bra!

Sov godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa :vinke:

Drittøffe klær!!! Hadde jeg funnet en slik I love Dad t-skjorte så tror jeg mannen hadde vært rimelig stolt (hint hint).

Ikke noe gåy når den lille sliter med å få sove. Rart i grunn, de kan jo bare lukke øynene hvor som helst! Har prøvd å forklare minsten noen ganger at han bare kan legge seg til å sove, men tror ikke han skjønner hva jeg sier :ler:. Heldigvis så er guttungen en drøm å legge, selv for barnevakter. Forenkler det hele ved barnepass.

Nå ligger voff borti gangen og drømmer, sønnen min sover ;):hjerter:

Ha en super uke i snøen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!!

Her var det mye koselig å lese om!Du er effektiv som vanlig!

Dagene flyr fort med barn i huset,kan bare tenke meg det går unna med to!

Åh,den genseren var jo bare helt herlig da!Har ikke den butikken her vi...*bombe det da*Har ingen spes bra butikker her så...

:sjarmor: Ny seng hørtes skikkelig deilig ut!Blir ikke lenge før nr tre kommer da :ler:

Ha ei herlig uke sammen med gutta boys!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marthepia

Takk fro svar ang. festing av hodet (hørtes rart ut :ler: ). Det var det jeg trodde. Mener å huske at jeg har hørt noe sånt før. Men om man får rier og vannet går, kan hodet fremdeles ikke være festet? Eller fester det seg like før fødselen? Vet ikke om du forsto meg nå men? Kan ikke å forklare :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig genser du har funnet til minstemann, da blir nok pappa'n stolt! ;)

Det blir nok digg med ny seng, skal se det blir vanskelig å komme seg opp om morgenen når dere har fått den i hus. :ler: Vi har en Jensen kontinental på 150x200. (er det en "Royal" tro? Husker ikke helt...) Har aldri sovet så godt i noen seng som i den. :sjarmor: Jensen kan absolutt anbefales! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir nok kjempefint med ny seng! Høres ut som om det er på tide!

Jeg overtalte faktisk Mannen til å kjøpe 180x200 da han kjøpte seg ny seng rett etter at vi ble sammen, for 3-4 år siden. (Vi visste vi ville ha barn snart begge to, og jeg VET at barn ofte kommer opp i foreldrenes seng.)

Det hadde nok holdt med 150x200 til oss alene, og han har visst ment at den senga har vært altfor stor....

Men etter at Julegaven kom til verden har han forstått hvorfor vi har så stor seng. Han forsøker faktisk å ligge langt ute på "sin" side, for han vet aldri om jeg har Julegaven i senga for amming eller ikke, når han skal snu seg i løpet av natta. (Og han vil jo ikke rulle seg oppå babyen vår heller.!) :ler:

Det er litt typisk meg da, å tenke så langsiktig at vi sliter med for mange eller for store ting i flere år før vi faktisk trenger dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan! *innom og titter litt*

Fikk ikke se de fine klærne, for photoshop vil ikke åpne de for meg.. men..menn.. Kanskje jeg finner de på Kappahl.. Har også lyst på en sånn elsker pappagenser. :)

Håper ellers alt står bra til med dere! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei hei :)

Det kan jo være tennene ja. Det begynner snart å bli tiden for det :)

Jepp, kan klart være tenner. Storegutt fikk sin første tann da han var 3 mnd og 1 uke... Men så langt har det ikke dukket opp noen gryn der inne... ;)

150x200-seng, ja... Hvis sambo og jeg hadde hatt det, så tror jeg vi hadde hatt en haug med barn allerede :hoho:

Dere kan bytte den ut med god samvittighet, hvertfall, for den har garantert gjort nytta si! :Nikke:;)

...håper du ikke blir så opptatt av og med den nye senga at du ikke får tid til å sladre for meg... :sjenert::hoho::erter:

:ler2: Ja... den er gjort nytta si ja... 2 herlige barn er unnfanget der (tror jeg... :klø: *prøver å huske tilbake* :ler:

Tid til å sladre har jeg nok uansett... Får vel være grenser til "innvielse" av nysenga når den kommer... *hihi* :rodme::ler2:

Hei!

Hopper innom før jeg får kavet meg til å sjekke om jeg har lekser...(oida, det er kanskje ikke slikt man sier til en lærerinne...Thihi... :grine: )

:ler2: Gjø'kke no å si sånt til meg, til tross for at jeg er lærer... ;) Bare moro egentlig. Når jeg er på KG tenker jeg svært lite over hvordan jeg ordlegger meg, men endel henger nok i likevel... Så du må nok bære over med både tunge setninger og stavefeil, til tross for lærerutdanningen min.... :erte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe gåy når den lille sliter med å få sove.  Rart i grunn, de kan jo bare lukke øynene hvor som helst!  Har prøvd å forklare minsten noen ganger at han bare kan legge seg til å sove, men tror ikke han skjønner hva jeg sier :ler:.  Heldigvis så er guttungen en drøm å legge, selv for barnevakter.  Forenkler det hele ved barnepass.

Det skal ikke være lett det der... :roll: Soving er en hel vitenskap... men det blir nok bedre etter hvert tenker jeg. Storebroren var også sånn når han var på den alderen. Håper det gir seg når de første tennene kommer fram - for det er nok noe av det som kan være litt "i veien"...

Åh,den genseren var jo bare helt herlig da!Har ikke den butikken her vi...*bombe det da*Har ingen spes bra butikker her så...

:sjarmor: Ny seng hørtes skikkelig deilig ut!Blir ikke lenge før nr tre kommer da :ler:

Jepp! Kjempeherlig genser! :sjarmor: Mannen var så stolt da han så den.... :hjerter:

Nr.3 ja... :ler2: Tviler vel på det.. men man vet jo aldri... ;)

Her koser vi oss også med snøen. Brage synes det er kjempegøy!

Snø er konge, ja! Storegutt syntes også det er veldig stas! Imorgen skal de ha skidag i banrehagen, med pølsebu til lunsj... Herlig, herlig!

Kos dere!

Takk fro svar ang. festing av hodet (hørtes rart ut :ler: ). Det var det jeg trodde. Mener å huske at jeg har hørt noe sånt før. Men om man får rier og vannet går, kan hodet fremdeles ikke være festet? Eller fester det seg like før fødselen? Vet ikke om du forsto meg nå men? Kan ikke å forklare :sjenert:

Vet du... jeg vet ikke om det MÅ feste seg før fødselen i det hele tatt. Ut kommer det nok uansett. Du kan jo kikke litt på f.eks. www.babyverden.no og se om du finner noe info om det der... ;)

:klem: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...