Fjellrypa Skrevet 10. januar 2007 #3801 Del Skrevet 10. januar 2007 Blir det no' føding på deg snart? ← Definer "snart"... I løpet av en uke må vel Kyllingen være ute, og det er ganske snart, det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 10. januar 2007 #3802 Del Skrevet 10. januar 2007 Hei på du!! Endelig kan jeg innom noen her uten at ørevoksen spretter ut Sondre ble litt overtrøtt ikveld og hylte og skulle slett ikke legge seg...Men det gikk over!Heldigvis ganske fort..! Her er det like koselig som vanlig ser jeg! Og du er sprek,det er tungt å gå med vogn så!I allefall når man må gaffle seg gjennom mye snø...fortauene er jo ikke akkurat førstepri på brøyting så.Men gudskjelov har det akkurat begynt å snø så det er ikke mer enn ti cm her kanskje! Prøvde å se på Farmen jeg også men jeg fikk kronisk fnatt av noen av de folkene.... Og siden jeg er flink til å irritere meg over det meste så holder jeg meg unna Stor kos til deg og dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 10. januar 2007 #3803 Del Skrevet 10. januar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 10. januar 2007 #3804 Del Skrevet 10. januar 2007 Innom og oppdaterer meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 10. januar 2007 #3805 Del Skrevet 10. januar 2007 Bare innom for å gi deg en kjempediger før jeg legger meg. Natta, vennen og sov godt. igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 11. januar 2007 #3806 Del Skrevet 11. januar 2007 Huff, slitsomt med små som bestemmer seg for å ikke ville ha de måltidene de skal... Vet hva slags maktkamp det kan være,- har to nieser som har hatt og har runder med det der. Slitsomt! Og fortvilende,- man vet jo de trenger mat, og vil jo at de skal spise...! Håper det går fort over med Storegutt, hvertfall! Hvordan gikk det med støvtørkinga? Blei den utsatt...? Her utsettes det som utsettes kan Jeg er en ekspert på det for tida Ha en superoptikjempefantafenomenalistisk dag, søta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 11. januar 2007 #3807 Del Skrevet 11. januar 2007 Hei, lenge siden jeg har vært innom deg nå (og min egen dagbok ) Men som hos mange andre så er kg kraftg nedprioritert for tiden. Store gutten din Min veide 5640 og var 64 cm lang på 3 mnd kontrollen. Stor forskjell på dem når de er så små, men det jevner seg nok ut etterhvert vil jeg tro. Stiller meg i rekken over de som har dårlig samvittighet over lite turgåing. Men nå går det mot lysere tider og våren og da blir vi nok myyyye flinkere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 11. januar 2007 #3808 Del Skrevet 11. januar 2007 Går det bedre med Storegutt og frokosten nå eller? Håper du og gutta får en flott kveld, her skal vi bare kose oss med en litt sutrete og trøtt Ida i kveld. Hun likte ikke å bli vaksinert tror jeg... :kys_2: og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 12. januar 2007 #3809 Del Skrevet 12. januar 2007 God helg til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 12. januar 2007 #3810 Del Skrevet 12. januar 2007 Ønsker deg og gutta dine en super helg, vennen! Kose dere masse, og mer enn masse... , og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #3811 Del Skrevet 12. januar 2007 Tuuusen takk igjen, jenter... Det er liv i boka mi takket være dere! Ukene går så fort... nesten litt for fort! Vi har det bra i Cr@sh-heimen. Både Storegutt og Lillegutt er i slaget, og alle er friske og raske... I dag har mannen hatt fri fra jobben, så vi dro på mathandling etter å ha levert Storegutt i barnehagen. Koselig å gjøre noe så trivielt som å handle sammen... Også har vi hatt bilen vår til takstering i dag. Sånn tilfelle vi skal ta den i innbytte isteden for å selge den selv. Det ble en positiv overraskelse, og det liker vi. Innbytteprisen lå ca 10 høvdinger høyere enn vi hadde forventet. Betryggende å vite, dersom vi velger å ikke selge den selv... Vi regner med å få nybilen i starten av februar. Blir spennende! Gleder meg til å få gliset, men samtidig er det skummelt når så mye penger skal ut... Jeg er av typen som helst skulle spart alle pengene vi hadde tjent (sånn for å sette det litt på spissen) - Så hadde det ikke vært for mannen så hadde vi vel ikke hatt særlig mange ting... Har fått støvsugd her i dag. Og imorgen skal mannen ta badet og dusjen... Godt å ha det rent og pent til helga.... I morgen får vi en besøk av mams og paps... Blir koselig... Nå skal jeg kose på mannen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 13. januar 2007 #3812 Del Skrevet 13. januar 2007 Hei på deg, snuppis Så utrolig gøy at taksten lå så mye høyere enn dere trodde. Alltid gøy med slike positive overraskelser Hva slags bil har dere bestillt (om det er lov å spørre om det... ) Syns du er så utrolig effektiv om dagene. Er full av beundring over alt du rekker gjennom. Kjempeflink Ha en strålende helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 14. januar 2007 #3813 Del Skrevet 14. januar 2007 Hohoi!! Så kanonbra at dere kan få så mye mer enn forventet for bilen da Sånt liker vi!! Skjønner hva du mener ang store investeringer...Der er jeg og sambo også ulike.Jeg ville helst betalt alt cash kontant,men vanskelig med hus og biler gitt..! Og han er nok litt mer slepphendt med å kjøpe saker og ting enn det jeg er! Menmen..! Det er herlig med rent og pent hus ja!Håper dere har kosa dere og får ei super uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 15. januar 2007 #3814 Del Skrevet 15. januar 2007 blir stas med ny bil, da!! det er bare å lukke øynene for alle pengene det koster - sånn er det med enkelte ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 16. januar 2007 #3815 Del Skrevet 16. januar 2007 Håper dere har fine dager der hjemme i Cr@sh-heimen! Moro med så mye mer penger enn det dere trodde da! Alltid hyggelig med sånne overraskelser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 16. januar 2007 #3816 Del Skrevet 16. januar 2007 Så flott med positiv overraskelse hos bilforhandleren da!! Skjønner godt du syns det er snakk om masse penger, for det ER snakk om masse penger ved kjøp av ny bil... Flaks at du har gubben din, søta, hvis dere ikke hadde hatt noe særlig av noenting om det hadde vært for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 16. januar 2007 #3817 Del Skrevet 16. januar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 16. januar 2007 #3818 Del Skrevet 16. januar 2007 Nå så jeg at Skytte hadde skrevet før meg, så jeg holdt på å skrive :skytte: Håper alt står bra til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 16. januar 2007 #3819 Del Skrevet 16. januar 2007 Herregud, her er det lenge siden jeg har vært! Har liksom ikke så mye tid til KG lenger. Tar det når det passer. Skulle vel egentlig gått å lagt meg nå men.. Er så trøtt for tia! Mannen ta badet og dusjen? Du heldige kvinnemenneske!! Kommer tilbake når jeg har mer tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #3820 Del Skrevet 17. januar 2007 Så utrolig gøy at taksten lå så mye høyere enn dere trodde. Alltid gøy med slike positive overraskelser. Hva slags bil har dere bestillt (om det er lov å spørre om det... ) ← Syntes det var helt supert at taksten var høyere enn antatt! Da blir ikke mellomlegget fullt så stort... Vi har bestilt den nye Octavia'n... Det er Octavia har fra før også, men denne gangen blir det diesel og hengefeste og alt hva et mannehjerte kan ønske seg av utstyr... Hohoi!! Så kanonbra at dere kan få så mye mer enn forventet for bilen da Sånt liker vi!! Skjønner hva du mener ang store investeringer...Der er jeg og sambo også ulike.Jeg ville helst betalt alt cash kontant,men vanskelig med hus og biler gitt..! Og han er nok litt mer slepphendt med å kjøpe saker og ting enn det jeg er! Menmen..! ← Godt å høre at det er flere av oss som har lett for å holde litt hardt på lommeboka... Neida, jeg er ikke gjerrig - men er nok ganske økonomisk anlagt, om det er noe som heter et... Enig med deg i at det er deilig å betale alt kontant. Kredittering er ikke noe for meg - og sånn er det med den saken. Her er det bare hus vi låner penger til.... resten prøver vi så godt vi kan å spare til før vi kjøper det. Og det går som regel bra det... blir stas med ny bil, da!! det er bare å lukke øynene for alle pengene det koster - sånn er det med enkelte ting ← Egentlig helt sant det der... Lukk øya og trekk kortet.... Håper dere har fine dager der hjemme i Cr@sh-heimen! Moro med så mye mer penger enn det dere trodde da! Alltid hyggelig med sånne overraskelser! ← Positive overraskelser liker vi! Så flott med positiv overraskelse hos bilforhandleren da!! Skjønner godt du syns det er snakk om masse penger, for det ER snakk om masse penger ved kjøp av ny bil... Flaks at du har gubben din, søta, hvis dere ikke hadde hatt noe særlig av noenting om det hadde vært for deg ← Jepp! Flaks jeg har en mann som har lyst på ting... Neida... er ikke fullt så ille altså, men jeg kunne nok klart meg veldig godt uten enkelte ting vi eier... Men så er det jo ofte sånn at man ikke er så interessert før man får det (sånn er det med meg i hvert fall ) også kunne man ikke tenkt seg å ikke ha det når man først har fått det i hus... Sånn var det med plasmaskjermen i hvert fall... ← Nå så jeg at Skytte hadde skrevet før meg, så jeg holdt på å skrive :skytte: Håper alt står bra til! ← Søta! Herregud, her er det lenge siden jeg har vært! Har liksom ikke så mye tid til KG lenger. Tar det når det passer. Skulle vel egentlig gått å lagt meg nå men.. Er så trøtt for tia! Mannen ta badet og dusjen? Du heldige kvinnemenneske!! Kommer tilbake når jeg har mer tid ← Blir ikke så mye tid på KG for meg heller for tiden. Går i bølger... Jepp! Vet jeg er heldig som har en "huslig" mann! :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå