Cr@sh Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #3781 Del Skrevet 8. januar 2007 Hei vennen! Nå er det lenge siden jeg har vært her...er egentlig veldig lite på kg i det i hele tatt. MEN, i mellomtiden så har du hatt bursdag og blitt en enda større (les eldre) jente. Men du, så stor lillegutt er han er jo en hel halvkilo større enn T da han var 3 mnd! Tenk min lille gutt som var så stor da han ble født. Han er virkelig blitt tatt igjen av samtlige. Han er nemlig 7.5 nå når han er 4 mnd, han Ha en super uke og lykke til med bilsalg! ← Ja, Lillegutt er blitt en stor gutt. Storebroren var enda større ved 3 mnd, og han var 300 gram letter og 2 cm kortere ved fødsel. De vokser grusomt fort! Begge gutta mine har vokst masse de 3 første mnd'ene, og det kommer sikkert til å fortsette et par mnd. til med Lillegutt, slik det gjorde med eldstemann - men så stangnerer det litt... Men når de kommer til rundt 1 år, så har alle kommet like langt alikvel... Lenge siden jeg har vært hos deg også... Men godt å høre at det er flere som ikke har så mye tid til KG lenger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 8. januar 2007 #3782 Del Skrevet 8. januar 2007 Du, reglene for opptak til barnehageplass blir mest sannsynlig endret og det er førstemann til mølla. Send inn en søknad nå!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #3783 Del Skrevet 8. januar 2007 Du, reglene for opptak til barnehageplass blir mest sannsynlig endret og det er førstemann til mølla. Send inn en søknad nå!!! ← Takk for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #3784 Del Skrevet 8. januar 2007 Du, reglene for opptak til barnehageplass blir mest sannsynlig endret og det er førstemann til mølla. Send inn en søknad nå!!! ← Var på nettet og fant søknadsskjema, men det var for banrehageåret 2006/2007. Ringte og snakket med kommunen - og det som du nevner over her, gjelder heldigvis ikke i "min" kommune.... Men jeg skal være tidlig ute med skjemaet jeg også - så fort årets kommer på nett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #3785 Del Skrevet 8. januar 2007 DENNE serien, med Klaus Sonsatd, MÅ jeg bare ha med meg i kveld.... ...og i dag begynner jo Farmen på TV2 også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 8. januar 2007 #3786 Del Skrevet 8. januar 2007 DENNE serien, med Klaus Sonsatd, MÅ jeg bare ha med meg i kveld.... ...og i dag begynner jo Farmen på TV2 også. ← Jeg skal se farmen. Er på øya der vi har hytte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #3787 Del Skrevet 8. januar 2007 Jeg skal se farmen. Er på øya der vi har hytte ← Så morsomt! Må nok se Farmen jeg også! Godt de to programmene ikke kræsjer (for en gangs skyld )... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #3788 Del Skrevet 8. januar 2007 Har funnet litt om de ulike stjernetegnene våre... Artig å lese om hvordan personlighetene våre skal være utifra stjernetegnene.... Vet ikke helt om jeg syntes det stemmer alltid, men... STEINBUKKEN: Mitt stjernetegn. KREPSEN: Mannens stjernetegn. TVILLINGENE: Storegutt sitt stjernetegn. VEKTEN: Lillegutt sitt stjernetegn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 8. januar 2007 #3789 Del Skrevet 8. januar 2007 Skrittene burde jo telle dobbelt eller noe når du går med barnevogn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 8. januar 2007 #3790 Del Skrevet 8. januar 2007 Hei hei, vennen Interessant med den siden om stjernetegn altså Nesten alt stemte på meg Dette stod bl.a : Tyren kan også oppfattes som sta av omgivelsene. Når målet er satt, skal det nås, og det skal gjøres sikkelig. Hmmm :klø: Det er bare bra guttene vokser og legger bra på sei. Det er hyggeli lesing, og ett tegn på trivsel Farmen skal jeg og se Ha en strålende dag. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 8. januar 2007 #3791 Del Skrevet 8. januar 2007 Jaaaa! Klart jeg vil være sladris! Jippi! Jeg skal sladre for Burpelurpen! Jippi! Jeg skal sladre for Burpelurpen! ← Åh, du er snill!! Håper forresten du hadde på skrittelleren når du hoppa alle de hoppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #3792 Del Skrevet 8. januar 2007 Skrittene burde jo telle dobbelt eller noe når du går med barnevogn! ← Du sier noe... Bruker nok en del mer kalorier på en sånn tur, enn en tur med enkeltvogna... Særlig når det er en skikkelig steil bakke opp til mamma og pappa... Den er grusom å gå selv med 1 i vogn.... Hei hei, vennen Interessant med den siden om stjernetegn altså Nesten alt stemte på meg Dette stod bl.a : Tyren kan også oppfattes som sta av omgivelsene. Når målet er satt, skal det nås, og det skal gjøres sikkelig. Hmmm :klø: Det er bare bra guttene vokser og legger bra på sei. Det er hyggeli lesing, og ett tegn på trivsel Farmen skal jeg og se Ha en strålende dag. stor ← Jeg syntes også at stjernetegn er moro - og som du sier - en del stemmer, men det er jaggu mye som ikke stemmer også... Ja, det er godt når barna spiser godt og blir store og flotte.... Tror nok det er mye verre å ha et barn som ikke går mye nok opp i vekt, og som det er vanskelig å få i mat... Usj... det antar jeg at jeg ikke unner noen - for heldigvis har vi ikke hatt det problemet her i gården... Åh, du er snill!! Håper forresten du hadde på skrittelleren når du hoppa alle de hoppa ← Det er jo en ære å få være sladris da! Gjør det mer enn gjerne... Skrittelleren har ikke vært på i dag, gitt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 8. januar 2007 #3793 Del Skrevet 8. januar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 9. januar 2007 #3794 Del Skrevet 9. januar 2007 inne og kikker hos deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 10. januar 2007 #3795 Del Skrevet 10. januar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 10. januar 2007 #3796 Del Skrevet 10. januar 2007 *spor* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #3797 Del Skrevet 10. januar 2007 ← inne og kikker hos deg... ← Koselig å se deg! Blir det no' føding på deg snart? ← :kys_2: *spor* ← Kos å se deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #3798 Del Skrevet 10. januar 2007 Har vært flink å skifte på alle tre sengene i dag. Vasker sengetøy nå og har akkurat tatt masse deilige og varme håndklær ut av tørketrommelen... Hadde planer om å tørke støv også - men det tror jeg blir utsatt til i morgen eller fredag... Gutta var blide imorges... Men Storegutt ville ikke ha stort av frokosten - som vanlig.... Er en greie han har fått for seg i det siste... frokost er ikke poppis for tiden, men jeg håper det bedrer seg igjen snart... Man må jo ha mat! Jeg burde egentlig vært ute og gått tur jeg nå... men sånn har det ikke blitt i dag (heller) Nå skal Lillegutt ha min fulle oppmerksomhet her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 10. januar 2007 #3799 Del Skrevet 10. januar 2007 Jeg er ikke så god på å legge igjen spor hos dere andre for tiden, har hatt så mye pc-trøbbel og lite tid, men jeg lover å bli bedre nå fremover! Har vært her inne og lest hvordan det går med dere da! Får virkelig håpe Storegutt vil ha frokosten sin igjen, det er jo dagens viktigste måltid... selv blir jeg helt rar i kroppen om jeg ikke får spist frokost så fort som mulig etter jeg har stått opp... Ikke ha dårlig samvittighet for at du ikke er ute og går tur akkurat nå, dagen er enda ung vet du! Håper du får en fortreffelig dag snuppa! og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 10. januar 2007 #3800 Del Skrevet 10. januar 2007 Ikke ha dårlig samvittighet for at du ikke går tur da! (Men skjønner deg godt da.... har dårlig samvittighet til tider jeg også.... ) Nå kunne jeg tenkt meg og gått, men snuppa er dårlig. samtidig som det er blåis utafor døra her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå