Liljen Skrevet 31. desember 2006 #3741 Del Skrevet 31. desember 2006 Riktig Godt Nytt År Nyttårs- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 31. desember 2006 #3742 Del Skrevet 31. desember 2006 Ønsker deg, mannen og sjarmtrollene dine et riktig godt nytt år! Håper dere har hatt en fin jul og romjul. skal oppdatere meg rundtmkring når jeg kommer meg hjem til vest igjen Stor fra Burpen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 31. desember 2006 #3743 Del Skrevet 31. desember 2006 Godt nytt år vennen!! Håper dagens feiring blir fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 31. desember 2006 Forfatter #3744 Del Skrevet 31. desember 2006 Jeg er skikkelig dårlig på å oppdatere dagboka mi for tiden.... Men tusen takk til alle dere som har vært innom meg! Setter stor pris på å komme inn her og se at dere har vært innom! Vi har det bare bra alle sammen! Vi koser oss med fridager sammen, og dermed blir det så godt som ingen tid til KG. Men jeg får komme sterkere tilbake over nyttår! I dag skal vi ha en stille, rolig og deilig kveld her hjemme sammen med mine foreldre. Blir veldig koselig! Skal spise pinnekjøtt og kose oss! Og om to dager har jeg bursdag.... Gleder meg til det - til tross for at det skjer veldig mye annet for tiden... Men sånn er det å ha bursdag så tett oppunder jul og nyttår... ØNSKER DERE ALLE EN FIN NYTTÅRSFEIRING, OG ALT GODT FOR 2007! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 31. desember 2006 #3745 Del Skrevet 31. desember 2006 Godt nytt år, Cr@sh! Det høres ut som dere får en koselig feiring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BitteLille Skrevet 31. desember 2006 #3746 Del Skrevet 31. desember 2006 Håper du har hatt en fin jul, og ønsker deg og dine et riktig godt nytt år! Har bursdag like før jul jeg , så vet hvordan du føler det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 31. desember 2006 #3747 Del Skrevet 31. desember 2006 Ønsker deg og dine alt godt i det nye året!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 31. desember 2006 #3748 Del Skrevet 31. desember 2006 Ha et riktig godt nytt år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 1. januar 2007 #3749 Del Skrevet 1. januar 2007 Oi så morsomt med bursdag i morgen Da blir det kake og flere gaver på deg. Heldigen Ha en superstrålende dag. :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 1. januar 2007 Forfatter #3750 Del Skrevet 1. januar 2007 Takk for mange koselige nyttårshilsner.... Nyttårsaften ble vellykket og kveldig koselig. Pinnekjøttet var av første klasse og mannen hadde laget tidenes beste kålrotstappe! Gutta oppførte seg som små engler, og kvelden ble bra... Liljen: Det er onsdag jeg har bursdag... ser det ble litt feil i det forrige innlegget mitt... I dag har vi vært i bursdag til nær familie. Kjempekoselig. Pølsefest og is! Godt med noe enkelt når man har spist masse mat i hele jula.... Onsdag skal jeg forresten på 3-mndskontroll med Lillegutt. Blir spennende å se hvor lang og tung han er blitt. Nå bruker vi tøy i str. 68 og 74... Fy, så fort dem vokser... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 1. januar 2007 #3751 Del Skrevet 1. januar 2007 Godt nytt år!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 1. januar 2007 #3752 Del Skrevet 1. januar 2007 Onsdag skal jeg forresten på 3-mndskontroll med Lillegutt. Blir spennende å se hvor lang og tung han er blitt. Nå bruker vi tøy i str. 68 og 74... Fy, så fort dem vokser... ← Uff, går det så fort! Sliter allerede med å innrømme at de minste str. 50 klærne er for små, og at endel av buksene aldri kommer til å bli brukt... Gruer meg allerede til å måtte pakke bort klær i de minste størrelsene! På den annen side ser jeg jo fra dag til dag at den lille godgutten min blir større og mer lubben. Dermed bør det jo ikke være den store overraskelsen at klærne ikke passer så godt lenger. Riktig godt nytt år til deg og alle gutta dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 2. januar 2007 #3753 Del Skrevet 2. januar 2007 *oppdatert* Virker som at dere har kost dere masse rundt jul og nyttår! Noen store planer for det nye året da? Min store plan er å bli mamma :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 2. januar 2007 #3754 Del Skrevet 2. januar 2007 Mmmm, pinnekjøtt høres veldig godt ut. Vi hadde tenkt å lage det i jula, men kom visst aldri så langt. Har ikke tradisjon for det, så da er det så lett at det ikke blir. Godt dere hadde en fin nyttår. Og tenk at lillegutt allerede er så stor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. januar 2007 #3755 Del Skrevet 2. januar 2007 Takk for det gamle, kose deg i det nyyye året! Går det ikke fort??? Kos deg med gutta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 2. januar 2007 #3756 Del Skrevet 2. januar 2007 Godt nyttår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 2. januar 2007 #3757 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) GRATULERER MED DAGEN Håper du får en aldeles strålende dag. stoooooooooor bursdags- Endret 2. januar 2007 av Liljen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 2. januar 2007 #3758 Del Skrevet 2. januar 2007 Ja, for du har bursdag om 20 min Ville bare være helt først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 3. januar 2007 #3759 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Gratulerer så masse med dagen, vennen!! Håper gutta dine er ekstra snille med deg idag, og at du får alt du ønsker deg her i verden, og litt til Du må kose deg kjempemasse idag, søta! :kys_2: Endret 3. januar 2007 av Burpen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 3. januar 2007 #3760 Del Skrevet 3. januar 2007 Gratulerer så mye med dagen! Håper du får en kjempefin dag! Onsdag skal jeg forresten på 3-mndskontroll med Lillegutt. Blir spennende å se hvor lang og tung han er blitt. Nå bruker vi tøy i str. 68 og 74... Fy, så fort dem vokser... ← Åj, nå begynner jeg å lure... er det Lillegutt som er stor, eller er det Ida som er bittelita? Hun bruker str 62 enda hun, og til og med en bukse i 56! Det er jo ikke såååå mange dager mellom dem... Stor , og til bursdagsjenta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå