Cr@sh Skrevet 20. desember 2006 Forfatter #3701 Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) Heia alle sammen Tusen takk for at dere har holdt liv i dagboka mi den siste tiden... Her har det vært masse annet enn KG å være opptatt av... Men en liten oppdatering skal jeg nok få tid til... Dåpsdagen var kjempefin... Men den går jo så fort! :klø: Både Lillegutt og Storegutt var sååå flinke og rolige i kirken - ennå det tok mye lenger tid enn vi hadde fått forespeilet. Halvannen time varte gudstjenesten Og de var så nydelige begge to også... Lillegutt i vakker dåpskjole, laget av min mormor og brukt for første gang av meg for 26 1/2 år siden... Storegutt i flott ny bunad... De smeltet nok noen hjerter i finstasen, gutta mine... Maten smakte nydelig, og kakene like så - og Lillegutt (og Storegutt) fikk masse fine gaver... Vi var ferdige med selskaplighetene til håndballkampen, så vi fikk med oss at Norge ble europamestere! I dag skal vi til svigers på middag, og levere pakker både hit og dit + besøke graven til bestefaren min... Gleder meg til å farte litt i dag! I går var jeg nemlig hjemme hele dagen - men hadde besøk av en venninne da... Og på mandag hadde vi også besøk... Kjempekoselig! Og så må jeg bare fortelle noe artig som skjedde i stad: LILLEGUTT RULLET SEG FRA MAGEN TIL RYGGEN HELT ALENE! Gjett om det er en mamma som er litt ekstra stolt akkurat i dag a... Jeg husker ikke når Storegutt begynte å rulle (utrolig hvor fort man glemmer) - men skal se om jeg har skrevet det i boka hans senere... Resten av formiddagen kommer nok til å gå med til litt småryddig og til å pakke bilen med pakker og annet stæsj vi skal ha med oss etter på... Men jeg har nå i hvert fall fått vasket to maskiner med tøy i dag, tømt oppvaskmaskinen og pyntet litt til jul idag... Blir så koselig her så! Gleder meg til jul! Skal prøve å få tatt hele runden i løpet av i dag og i morgen, men bær over meg om jeg skulle glemme noen eller tida ikke strekker til... Jule- til alle! Endret 20. desember 2006 av Cr@sh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 20. desember 2006 #3702 Del Skrevet 20. desember 2006 Høres ut som at dere hadde en fin dåpsdag! Kan tenke meg Storegutt og Lillegutt var to storsjarmører Så flinke de var i kirken Ekstra gøy å være mor da, tenker jeg meg, når barna er så flinke... Var sikkert koselig med venninnebesøk igår, men helt sikkert ikke så kjekt som venninsebesøk Flinke Lillegutt som snudde seg av seg selv!! ...sånn som tida flyr, skulle man vel ønske man kunne stoppe tida litt... , og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 20. desember 2006 #3703 Del Skrevet 20. desember 2006 Flinke rulle-gutt! Snart stikker han av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 20. desember 2006 #3704 Del Skrevet 20. desember 2006 *Bare innom og oppdaterer meg!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 21. desember 2006 #3705 Del Skrevet 21. desember 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #3706 Del Skrevet 21. desember 2006 Høres ut som at dere hadde en fin dåpsdag! Kan tenke meg Storegutt og Lillegutt var to storsjarmører Så flinke de var i kirken Ekstra gøy å være mor da, tenker jeg meg, når barna er så flinke... Var sikkert koselig med venninnebesøk igår, men helt sikkert ikke så kjekt som venninsebesøk Flinke Lillegutt som snudde seg av seg selv!! ...sånn som tida flyr, skulle man vel ønske man kunne stoppe tida litt... , og ← Ja, begge gutta imponerte både foreldrene sine og alle gjestene med engle-opptreden i kirken... Ikke verst. Kan jo bare håpe at det går like fin på Julaften... Supermoro at Lillegutt snudde seg... Han gjorde det mange ganger også. Jeg la han på magen, han rullet over på ryggen, jeg rullet tilbake, han over på ryggen igjen, osv... Herlig! Husker ikke når de begynner å rulle andre veien, fra ryggen til magen... ( :klø: man glemmer jaggu fort.... ) Tida ja! Tenk at han blir tre mnd. første juledag... Hvor har den tiden blitt av liksom til deg også! Flinke rulle-gutt! Snart stikker han av ← Du sier noe... Blir nok andre boller når han ruller andre verden også.... *Bare innom og oppdaterer meg!* ← Koselig at du er innom! Håper det går bra med deg og din ferske lille gutt! og god jul! ← Koselig at du stikker innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #3707 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) Kaldt i dag.... *brrr* Egentlig bare et par minus, men det er kaldt i forhold til det milde været vi har hatt til nå... Storegutt er i barnehagen. Leverte han ganske sent i dag- klokka ble vel rundt halv ti tror jeg... De skulle ut på tur i dag... det er moro! Da har han nok masse å fortelle når han kommer hjem. Pappa'n min skal hente han i dag. Han skal spise middag med oss i dag. Mamma skulle egentlig også komme - men har blitt syk, stakkars... Lillegutt og jeg dro rett fra barnehagen og til Kiwi for å handle bleier og litt småtteri som de bare har der (FirstPrice-prod. veit dere).... Fant en Elias-DVD som jeg bare måtte kjøpe til Storegutt i julegave.... Vi kjøper ikke stort av gaver til barna til jul så lenge de er så små og skjønner så lite, vi - men i år har jeg kommet over en del ting som jeg "bare måtte ha"... så noen pakker under treet blir det fra oss... Ellers har jeg ikke gjort stort i dag. Brettet klær, ryddet litt og skrella poteter og gulrøtter til middagen... Skal lage fiskeboller i hvit saus i dag... Mannen er på julebord i dag - og kommer ikke hjem før i morgen. Da er det koselig å ha selskap av pappa'n min til middag... Jeg har helt glemt å fortelle; men natt til tirsdag sov Lillegutt fra halv ni om kvelden til halv ni morgenen etter - uten mat! Gjett om jeg våknet med noen eksplosjonsfarlige pupper... Men veldig deilig med barn som har så godt sovehjerte da! Endret 21. desember 2006 av Cr@sh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 21. desember 2006 #3708 Del Skrevet 21. desember 2006 God Jul & Godt Nyttår! Ja, nå begynner det å bli kaldere! Merker det godt siden det har vært mildt sååå lenge! WOW, så deilig å få sove sååå lenge! Er hjemme uten mann jeg også. Avslappende med snuppien God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 21. desember 2006 #3709 Del Skrevet 21. desember 2006 Oi, det var gutten sin med godt sovehjerte. Godt for mor å sove litt ekstra. Innom for å ønske deg god jul! Kos deg med guttene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 21. desember 2006 #3710 Del Skrevet 21. desember 2006 Eksplosivfarlige pupper hørtes ikke bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 21. desember 2006 #3711 Del Skrevet 21. desember 2006 God jul!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 22. desember 2006 #3712 Del Skrevet 22. desember 2006 Uff, det hørtes vondt ut med så eksplosjonsfarlige pupper! Jeg synes det er ille nok når ikke lillegutten min har puppet på noen få timer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 22. desember 2006 #3713 Del Skrevet 22. desember 2006 Tihi, en for si disse gutta våre følger hverandre med dåp og rulling *fnis*. Høres ut som om dåpen var skikkelig vellykket på tross av laaaaaaang (og kjip for vår del) gudstjeneste. God jul til deg og dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 22. desember 2006 #3714 Del Skrevet 22. desember 2006 Så herlig at dåpen er unnagjort og gikk så utrlig bra! De er nå altså noen gull disse guttene dine,kan forestille meg at de var søte ja Takk for at jeg har fått være med å ta del i livet deres dette siste året,det er alltid like koselig å komme inn her å følge med! Nå må dere ha ei fin og rolig julefeiring og et spenende,godt nytt år! Stooor jule Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 22. desember 2006 #3715 Del Skrevet 22. desember 2006 En riktig God Jul ønskes til Cr@sh og gutta hennes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 22. desember 2006 #3716 Del Skrevet 22. desember 2006 Eksplosive pupper på morgenkvisten (og natten forøvring...) er et velkjent fenomen her i huset også! Høres ut som om dåpen gikk kjempefint! Ønsker deg, mannen og sjarmgutta dine en kjempefin jul! God juleklem fra Skrållan og Ida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 22. desember 2006 #3717 Del Skrevet 22. desember 2006 Så flott med en hel natts søvn! Det ønsker jeg meg til jul God jul til deg og gutta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 22. desember 2006 #3718 Del Skrevet 22. desember 2006 Godt du fortsatt er like hel Cr@sh! Ønsker deg og gutta-boys en riktig GOD JUL!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 23. desember 2006 #3719 Del Skrevet 23. desember 2006 Ønsker deg og dine en riktig god jul og et godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 23. desember 2006 #3720 Del Skrevet 23. desember 2006 Eksplosjonesfarlige pupper...!? *ser for meg svarte pupper med gnistrende lunter* Vil ønske deg, Storegutt, Lillegutt og mannen en riktig god jul! Masse jule er fra Brupen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå