Cr@sh Skrevet 15. desember 2006 Forfatter #3681 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) JIPPI! Norge vant!! ← Også der det vel kamp i kveld også, er det ikke? :klø: .... også trykte jeg litt for fort.... Du er så effektiv altså! Jeg blir like imponert hver gang!! Så bra at du har kakene i boks! Kos deg med mannen du ← Det er bare enkelte dager jeg har skikkelig fart på husmorenergien... men eller syntes jeg ofte at jeg ikke får gjort en dritt... Veldig godt å ha kakene i boks, ja... Endret 15. desember 2006 av Cr@sh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 15. desember 2006 Forfatter #3682 Del Skrevet 15. desember 2006 Har vasket to maskiner med tøy, brettet en av dem (som har vært i den nye trommelen ), hengt opp den andre, rydda masse og tørket støv i hele første etasje... Nå er det så pent er så... i morgen blir det vasking av dusj og bad, støvsuging og vasking av vinduer - og da er det strøkent (nok) her til dåpen på søndag... Har ikke store planene resten av dagen... Kjenner det kommer en hodepine krypende.. - men jeg håper at jeg kanskje greier å stoppe den med litt mat... Tenkte å se skiskyting, sprint for damer på TV - også kanskje jeg går og henter Storegutt i barnehagen. Kommer an på hodepinen.. for det blåser noe inni hampen her i dag... *holder på hatten* Lurer på hva vi skal ha til middag i dag, jeg... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 15. desember 2006 Forfatter #3683 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Vi driver å sjekker ut ang. nye bilbarnestoler til barna... Både Storegutt og Lillegutt trenger nytt - de vokser jo så fort disse små... *sukk* Det som Storegutt bruker nå, vil passe til Lillegutt - men etter som vi har to biler tenker vi å sette det i bil nr. to, den vi bruker minst... Nå som vi har bestilt ny bil også - så er det jo ekstra stas med fin og gode seter til gutta i den også... Har sett på Maxi Cosi Pirorifix til Lillegutt. Dette setet fikk "Bra" i testen Forbrukerportalen hadde i august 2006. Til Storegutt vurderer vi Maxi Cosi Rodi XP eller Concorde Lift Evo PT Begge har fått "Bra" i test som Forbrukerportalen har gjort. Maxi Cosi'n i 2004, og Concorde'n i 2006... Usj... :klø: Jeg syntes det er utrolig vanskelig å velge bilbarnestoler... særlig fordi jeg lar meg påvirke av tester som er gjort (som dere ser)... Og så vil vi jo gjerne at det skal se ok ut også - selv om det selvsagt er sikkerheten som kommer først... Vi får se hva det blir til når bilen kommer... De må jo tross alt prøves i bilsetene osv, før vi kjøper dem... Om noen har tips eller erfaringer å dele... - vær fri til å synge ut! Maxi Cosi Priorifix til Lillegutt... og Concorde Lift Evo PT eller Maxi Cosi Rodi XP til Storgutt... Endret 15. desember 2006 av Cr@sh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 15. desember 2006 Forfatter #3684 Del Skrevet 15. desember 2006 Vi ser på Hjemme Alene på DVD... Gir julestemning... Men dere kjenner meg og film - jeg holder aldri ut en hel en... Har fått gjort masse hjemme i dag. Så i morgen gjenstår det å kjøpe blomster, lys og servietter, hente marsipankaka, handle litt vanlig mat, støvsuge, vaske dusj, bad og vinduer, og dekke bordene... Gleder oss til søndag... Jeg trodde det var håndballkamp i kveld, jeg... men det er visst i morgen. Mot Frankrike. Blir spennende! !!! Heia Norge !!! Ble forresten lasagne til middag i dag. Smakte utmerket, selv om jeg hadde laget den selv... Tenk at det er helg igjen... ...og bare en drøy uke igjen til Julaften! Hvor blir tiden av? Tenk, da er Lillegutt 3 mnd snart.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 15. desember 2006 #3685 Del Skrevet 15. desember 2006 Jeg får litt jule-panikk kjenner jeg... Har ikke baket noe enda, og ikke fått tatt julerengjøring som jeg pleier... oppladningen til jul har vært annerledes fordi jeg har vært så syk så lenge, og nå når jeg har kommet meg i formen har jeg jeg jobbet mye og blitt veldig sliten... Men blir vel jul uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 16. desember 2006 #3686 Del Skrevet 16. desember 2006 Ja sant tiden går fort!! Jeg skal huske å nyyyte permen nå. Jeg tenkte også på Maxi Cosi. Men så fikk vi låne et. Har sovet lite i natt... Rart å ikke bare være to Ville ønske deg god jul og god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 16. desember 2006 #3687 Del Skrevet 16. desember 2006 Lykke til med dåpsforberedelser, søta! Håper dere får en kjempefin dag! ...og husk å gjemme vekk penisreserven dersom du skulle fått med en sånn i penserviset! Tuddiluuuuuu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 16. desember 2006 Forfatter #3688 Del Skrevet 16. desember 2006 Bare innom en kjapp tur... Takk for besøk - har dessverre ikke tid til å skrive til hver og en av dere... Her er det nemlig full fart med forberedelser til dåpen i morgen... Har fått handlet mat, lys, servietter og blomster, og hentet marsipankaka. Den var stor... ... og dyr Men er det dåp, så er det dåp.... Flott var den i hvert fall..og så vanvittig god ut! Nå holder mannen på å vaske vinduene... Flinke mannen min... og når han er ferdig skal jeg støvsuge litt. Så er det bare badet igjen med vasking... og bordekking i kveld når barna har lagt seg... Tror dette blir bra, jeg... Vi gleder oss til i morgen! Skriver mer i morgen kveld tenker jeg.... God helg til dere alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 16. desember 2006 #3689 Del Skrevet 16. desember 2006 Vi får se hva det blir til når bilen kommer... De må jo tross alt prøves i bilsetene osv, før vi kjøper dem... Om noen har tips eller erfaringer å dele... - vær fri til å synge ut! Maxi Cosi Priorifix til Lillegutt... og Concorde Lift Evo PT eller Maxi Cosi Rodi XP til Storgutt... ← Så at det dere hadde tenkt på til Lillegutt var forovervendt, anbefales det ikke at de skal sitte bakover egentlig til de er 4.....? Lykke til med dåp i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xania Skrevet 16. desember 2006 #3690 Del Skrevet 16. desember 2006 Hei Cr@sh ! Har endelig fått rotet meg inn i boka di etter at du flyttet ut av graviditetsdagbøkene, selv om det sikkert er en evighet siden. Men nå er jeg her igjen! :-D Masse lykke til med barnedåp i morgen, det blir koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 17. desember 2006 #3691 Del Skrevet 17. desember 2006 Oi! Barnedåp i morgon du! Masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 17. desember 2006 #3692 Del Skrevet 17. desember 2006 Bare kjapt innom for å ønske dere lykke til med dåpen, og håper dere får en kjempefin dag alle sammen i Cr@sh-heimen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 17. desember 2006 #3693 Del Skrevet 17. desember 2006 Håper dåpsdagen blir fin og alt går bra ellers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 17. desember 2006 #3694 Del Skrevet 17. desember 2006 Hei på de lille snuppelure Håper dåpen deres gikk like smertefritt som vår . Vi var hjemme igjen til å se 2. omgang i håndballfinalen - digg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 18. desember 2006 #3695 Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) Håper dere hadde en fin og minnerik dåpsdag i dag! Endret 18. desember 2006 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 18. desember 2006 #3696 Del Skrevet 18. desember 2006 hei nå har jeg fått oppdatert meg litt! håper dåpen gikk bra! god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 18. desember 2006 #3697 Del Skrevet 18. desember 2006 Håper dåen gikk bra, og at dagen deres var fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cymbidium Skrevet 19. desember 2006 #3698 Del Skrevet 19. desember 2006 Hei, har dagen vært fin? Det er så koselig med dåp Pst... det blir prøverør på oss!!! Var hos legen i dag, og vi skal ha første (og forhåpentlig eneste!) forsøk rundt 23 januar. Litt skjelven, jeg. Dette er en skikkelig fin julepresang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 19. desember 2006 #3699 Del Skrevet 19. desember 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 19. desember 2006 #3700 Del Skrevet 19. desember 2006 Gratulerer masse med vel overstått dåpsdag. Håper den var fin og minnerik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå