Gå til innhold

Cr@sh & gutta!

Cr@sh

Anbefalte innlegg

*Håper Kristian vinner*

Merkelig historie med mannen på butikken, men det hørtes ut som han visste hva han gjorde! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest marthepia

Kristian fortjente å vinne!!

Rar opplevelse du hadde i butikken må jeg si. Men jeg hadde nok også reagert sånn som deg. Som du sier, det er en litt flau opplevelse og man vet ikke helt hva man skal si. Tror du gjorde det rette jeg :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:frustrert: Har vel kicka litt postmann ass i boka di før vi?!?!?For leeenge siden,remember?! :ler:

Så det gjør vi igjen ja!LETT!!

Flinke gutten som sover så mye!Godt for mammaen det ja!

Så utrolig koselig mann dere møtte på ja!Flaut men fint for sparekassa får du bare tenke på ;) Det var nok bare en av landets siste riktig ordentlig koselige gamle menn!Hvis han ikke var litt begynnende dement........... :sjenert:

:ler: Neida!Kødda bare! Ikke tenk mer på det du!

:klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går bra med Supermamma Cr@sh og trollungene! :)

Nå er det jammen meg ikke lenge til mannen kommer hjem igjen :hoppe:(og litt :sur: , for da er det eksamenstid...)

:kyss: , :kose: og :klem: til Cr@shel@sh fra Burpelurp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for masse besøk! Ingen nevnt - ingen glemt! :kyss: til dere alle! ;)

Det har vært en hektisk helg... Tida flyr med to små... og det har skjedd masse.

Lørdag var mamma og jeg på shopping med Lillegutt, mens Storegutt var hos pappa'n min og lekte og koste seg... Etter på spiste vi deilig grøt :sikle: ... før vi reiste hjem og koste oss med barne-tv...

Søndag var Lillegutt, Storegutt, jeg og mamma'n min på tur til min bestemor, og guttas oldemor. Det var veldig koselig - og timene fløy. Vi spiste middag med mams og paps, og dro hjem til barne-tv...

Dagene har bare flydd avgårde... og snart er mandagen over også! :overrasket: Og snart kommer mannen hjem! :hoppe: Gleder meg !!!

I dag ble det en hektisk morgen her. Jeg hadde time hos legen kl 11 for seksukerskontroll, og hadde tenkt til å levere Storegutt i barnehagen på vei dit. I det vi setter oss ned for å spise frokost, begynner det plutselig å pipe.. :klø: Jeg skjønte ikke hva det var - men fant etter litt om og men at det var kjøleskapet. Det lyste og pep for høy temperatur... *akkurat det jeg trengte da* Dette skal ikke skje, så jeg fikk ringt litt rundt og spurt her og der - og halvannen time etter kom en snill og koselig mann fra hunsholdningsservice og kikket på skapet. Skiftet noen greier og gikk igjen. Det funker nå! :) Alle frysevarene ligger dermot i storfryseren ennå - jeg har ikke fått tid til å legge det på plass igjen.

Men, men... hurmulheien i morgenminuttene førte til at pappa kom og kjørte Storegutt i barnehagen på vei til jobben sin... og heldigvis sov Lillegutt gjennom mye av stresset mitt... :ler:

Han sov forresten fra 22-07 i natt! :hoppe::klappe::hoppe:

Har som sagt, vært på en litt sen 6-ukerskontroll i dag også... Alt så fint ut og jeg har fått satt inn kobberspiral. Prøver det først, så får vi se hvordan det fungerer. Jeg har hørt at enkelte kan få store blødninger under mensen av spiral - men som legen sa; da må jeg i verste fall ta den ut og heller prøve med p-piller. Men det kan jeg uansett ikke spise før jeg har sluttet å amme.... Greit å være beskyttet i hvert fall... :sjarmor:

Lillegutt sover, og jeg koser meg med internett nå.. Skal hente Storegutt i barnehagen om en times tid... Gleder meg til å se han! Sola mi! :hjerter:

Det var forresten pakke-hente-lapp i postkassa i dag... Får for guds skyld (nei forresten, postmannen sin skyld ...) håpe at det er invitasjonene! :Nikke:

:vinke: Hei så lenge....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sur::sinna::frustrert: Det var ikke invitasjonene som kom i posten! :roll:

Men en pakke med navnbok fordi jeg bestilt abonnement på Bam og Foreldre & Barn... :roll:

Når skal disse inviatsjonen komme 'a? :klø: Jeg gir dem et par dager til... ellers må jeg ut å kjøpe noen nye... :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen har faktisk jeg "6 ukers kontroll" hos legen, så det er ikke bare du som er sent ute.. :sjenert:

Håper kobberspiralen fungerer greit for deg.

Det var sikkert koselig for han gamle mannen å få gi den pengen, selv om det var litt ubehagelig for deg å ta i mot. Han hadde sikkert ikke så mange barnebarn/oldebarn og bruke pengene på.

Ha en fin uke! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen har faktisk jeg "6 ukers kontroll" hos legen, så det er ikke bare du som er sent ute.. :sjenert:

Håper kobberspiralen fungerer greit for deg.

Det var sikkert koselig for han gamle mannen å få gi den pengen, selv om det var litt ubehagelig for deg å ta i mot. Han hadde sikkert ikke så mange barnebarn/oldebarn og bruke pengene på.

Godt å se at det er flere som er litt trege med å komme seg på 6-ukerskonrollen... :ler2:

Håper at kobberspiral skal fungere bra... Det er jo veldig greit å ikke måtte tenke på noe - den er jo bare der... Og ganske så sikker også. Bare 1 av 200 som blir gravide (pr. år).

Nei, det er ikke sikkert at den gamle mannen hadde noen familie - det er sant det! :Nikke: Mamma mente at han kunne bli virkelig lei seg om jeg ikke hadde tatt i mot... og det har hun kanskje rett i. Ikke lett å tenke seg til hva som foregår i hodene på andre folk... ;)

ser ut til at alt har gått strålende uten mannen hittil!! så flott :)

ikke lenge til han kommer hjem, nå!?

Det har gått over all forventning! Og på onsdag er han heldigvis tilbake! Vi gleder oss alle sammen! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende og koselige ting i vente:

Denne uka:

¤ Mannen kommer hjem på onsdag! :hjerter:

¤ Tur til Ikea.

¤ Sverigetur.

¤ Frisørtime.

¤ Nissetog med guttene på lørdag!

¤ Mulig baking med svigermor på søndag!

Neste uke:

¤ Venninne K har termin!

¤ Fysioterapi med Lillegutt på mandag.

¤ På overnattingsbesøk til et vennepar fra fredag til lørdag!

Uka etter der:

¤ Foreldresamtale i barnehagen.

¤ Dåpssamtale.

¤ Barnedåp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alltid like koselig å komme inn her og lese om hverdagen deres! Er bare ikke flink nok til å legge igjen spor alltid ;)

:klem: Takk for det, iss!

Er sadig innom og leser hos deg jeg også - men er ikke allitd tida strekker til for spor, gitt... Men i dag har jeg "sporet av" litt i boka di også! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja nå er det jammen ikke lenge til mannen kommer hjem :hoppe:

Og du, den lyden....................... :hoho:

Ha en superstrålende kveld, vennen.

stor stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...