Cr@sh Skrevet 20. november 2006 Forfatter #3481 Del Skrevet 20. november 2006 marthepia: Koselig det, vennen! Liker besøk! Det er veldig rart å ha dagboka si i generell nå... Men blir vel vant til det også... Nèa Athina: Takk det samme! LinKri: Kjekt med stor plass i bilen, ja... Vurderer dere å bytte eller? Vi har Simo-vogn, men jeg ser at Susan har svart deg om Mistralen. Susan Sto Helit: Jeg har faktisk aldri trillet Teutonia før, men de ser veldig fine ut da... Tenk at du snart har noen å putte oppi vogna også nå... Superspennende framover! Petra Prøvedokke: Vi hadde en fin kveld sammen... så nå gleder jeg meg bare til han er tilbake igjen! La Traviata: Hvis det blir flere barn (noe jeg tviler på, men...) så blir det nok å vurdere en 7-seter for oss også. Hva slags stasjonsvogn kjører dere nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 20. november 2006 Forfatter #3482 Del Skrevet 20. november 2006 (endret) Bor på landet forstår jeg! Virker kos det, avslappende Jeg har lyst å flytte lengre vekk fra byen når snuppa er to år vertfall, å få et koselig nabolag. liker ikke at hun kan springe rett ut i hovedveien her.. ← Ja, det karakteres vel som landlig her... absolutt... Vi kjører forbi sauer og kuer for å komme hjem Men likevel er det veldig sentralt... har bare 30 min til en ganske stor by - og der finnes i hvert fall alt vi trenger... Men bil er vi i hvert fall avhengig av.. Koselig å bo i nærheten av mange andre barn da... og som du sier - slippe å tenke på store veier med mye trafikk og sånne ting... Bor du i Burpe-byen? Endret 20. november 2006 av Cr@sh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 20. november 2006 #3483 Del Skrevet 20. november 2006 Heia du!! Hvordan går det idag?!Har parkert her inne en stund nå,fått oppdatert meg og samtidig putta lillemann i seng for tredje gang idag Fint at han har funnet ut at søvn faktisk ikke er oppskrytt på dagtid Aha,nybilplaner på trappene!Er godt det da!Og så er det jo litt kjekt med dieselbil,det er det vi også har!Men dyrt ja..............spes når budsjettet bare ble sååå sprengt da sambo forelsket seg helt og bare måtte ha akkurat den bilen vi seff endte opp med!Menmen,hadde jo ikke hjerte til å si bastant nei jeg da..... Du er jammen meg effektiv til å holde huset i orden,skjønner ikke hvordan du rekker alt...Men håper jeg får finne ut av det en dag! Nå skal vispise noe så merkelig som jegergryte med lammekjøtt i Sånn går det når man har rester i fryseren og bare mixer og trikser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 20. november 2006 #3484 Del Skrevet 20. november 2006 Det er veldig greit å bo i landlige omgivelser når man har barn, det er helt sikkert! Vi bor sånn passe landlig til vi også, det er riktignok ingen sauer og kyr i øyeblikkelig nærhet, men ganske landlig likevel! Kommer bestandig til å bo litt på landet jeg tror jeg, tankler ikke tanken på at barna (om det blir flere...) skal leke i asfaltkanten... Og når man har en større by så nære, er det jo intet problem! Håper du har en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 21. november 2006 #3485 Del Skrevet 21. november 2006 Hørtes ut som at dere hadde en koselig søndag! Åh, må ikke friste Burpen med vafler... Leste i boka til marthepia at du lurte på hva sex er for'no. Jo, nå skal du høre her, lille venn! Når to mennesker (eller flere ) er veldig glad i hverandre (eller bare treffes ), så er det noen ganger at... Skjønner!? Hvordan går det uten mannen!? ...kan tenke meg det går strående Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 21. november 2006 #3486 Del Skrevet 21. november 2006 Vi bor også i landlige omgivelser, og er gla for det Et kvarter unna, er det en større by med alt vi trenger! Vi har tenkt til å bytte bil etterhvert ja.... Men det blir nok et par-tre år til. Må betale ned billånet mitt først Sambo vil jo han en H1 han da... men det er ikke bil for meg altså En volvo xc90 er min drøm! *DRØMME* Men det var de penga da...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 21. november 2006 #3487 Del Skrevet 21. november 2006 Heia snuppa! Jeg skjønner virkelig ikke hvordan du rekker alt du rekker med to små i huset. Jeg har kun en liten småtass og rekker kun en brøkdel av det du gjør. All ære til deg supermamma Så kjedelig med bortreist mann, min og var borte noen dager og det var tøft! Men du er jo mye mer dreven enn meg også har du foreldrene i nærheten så det kommer helt sikkert til å gå bra. Håper du får en fin ettermiddag med dine to små Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 21. november 2006 #3488 Del Skrevet 21. november 2006 Hei og hå! Mannen din borte også...Min og. Rart selvom jeg er vant med at han jobber mye netter. Det blir rart å våkne alene for dét..Han er jo somregel alltid det første jeg ser hver morgen.. Men, ser han imorgen da. Liten til deg Cr@sh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 22. november 2006 Forfatter #3489 Del Skrevet 22. november 2006 Tusen takk for mange koselige hilsner, jenter! Har ikke tid til å svare derepersonlig alle sammen nå... Men jeg setter stor pris på at dere holde dagboka mi i hevd når jeg har annet å henge fingrene i... Burpen: To barn.... joa.... gjort det før... Men lenge siden sist, ja... Har et arr som er veldig sårt og som ennå blør litt, men jeg har hatt lyst opp til flere ganger... ... så når mannen kommer hjem, tenker jeg... Så det blir vel ikke så altfor lenge til det er slutt på Sahara-tendensen her i huset... Hatt fine dager etter at mannen reiste... men nok å gjøre... I går var jeg på shopping med en høygravid venninne og hennes sønn på snart 2 år. Var veldig koselig... Fikk handlet noen flere julegaver, og litt flere ting til julekalenderen til Storegutt... Pappa var her og spiste middag med oss (Mamma jobbet kvelden), og han hentet også Storegutt i barnehagen... Koselig med selskap. Storegutt var kjempesliten etter en lang dag i barnehagen og sovnet som en stein rundt halv åtte... Jeg koste meg med Bonderomantikk og Grey's etter at Pappa reiste hjem... I dag har jeg tømt oppvaskmaskinen, vasket to maskiner med tøy og brettet tøy... og snart skal jeg og Lillegutt reise og hente Mamma for en tur ti byen. Koselig når mamsen har fri... da kan vi kose oss sammen... Mannen ringte i går, og var vel framme. Fikk også sms i går ettermiddag. Kjemperart at han da var i seng for natta, mens vi akkurat hadde spist middag... Men godt å høre at turen hans gikk bra, og at han bor flott osv... Savner ham jo... men det går veldig bra å være alene også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 22. november 2006 #3490 Del Skrevet 22. november 2006 hei hei vennen Jeg syns du er supereffektiv, og er så imponert over alt du rekker over i løpet av en dag altså!! Kos deg supermegamye med mamsen og lillegutt i byen stor stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 22. november 2006 #3491 Del Skrevet 22. november 2006 kjapt innom og konstaterer at det går fint til tross for at mannen er borte! håper du koser deg i byen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 22. november 2006 #3492 Del Skrevet 22. november 2006 I dag har jeg tømt oppvaskmaskinen, vasket to maskiner med tøy og brettet tøy... og snart skal jeg og Lillegutt reise og hente Mamma for en tur ti byen. Koselig når mamsen har fri... da kan vi kose oss sammen... ← Synes du får gjort utrolig mye til å være alene med gutta jeg! Du har gjort mer enn meg i dag, og jeg har hatt huset fullt av folk som kunne hjelpe meg... Så deilig å kose seg sammen med mamsen på fridagen hennes! Skulle ønske vi bodde i samme by som mamma, så kunne vi treftes litt oftere også... Stor til supermamma Cr@sh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. november 2006 #3493 Del Skrevet 22. november 2006 Suuupermamma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 22. november 2006 #3494 Del Skrevet 22. november 2006 Godt å høre at det går bra og at mannen er vel framme! Kos deg videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 22. november 2006 Forfatter #3495 Del Skrevet 22. november 2006 Jeg blir helt rørt av "Alt for Rognan", jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 22. november 2006 Forfatter #3496 Del Skrevet 22. november 2006 ....og istad kom det noen tårer når jeg leste denne artikkelen.... Hva skjer 'a? Litt sent for barseltårer nå vel? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 22. november 2006 Forfatter #3497 Del Skrevet 22. november 2006 Jeg syns du er supereffektiv, og er så imponert over alt du rekker over i løpet av en dag altså!! Kos deg supermegamye med mamsen og lillegutt i byen ← Og jeg syntes ikke jeg får gjort stort.... Var kjempekoselig på tur med mams og Lillegutt... Ble litt i handlekurven også, gitt... kjapt innom og konstaterer at det går fint til tross for at mannen er borte! ← Det går veldig bra! Og det er deilig... Synes du får gjort utrolig mye til å være alene med gutta jeg! Du har gjort mer enn meg i dag, og jeg har hatt huset fullt av folk som kunne hjelpe meg... Så deilig å kose seg sammen med mamsen på fridagen hennes! Skulle ønske vi bodde i samme by som mamma, så kunne vi treftes litt oftere også... ← Kjempekoselig å ha foreldrene mine i nærheten. Og mamma og jeg er veldig gode venninner (prater med henne om alt), og har et sterkt bånd... Godt å finne på noe sammen med henne innimellom... Suuupermamma! ← :kys_2: Er ikke du på føden? Godt å høre at det går bra og at mannen er vel framme! Kos deg videre! ← Går mye bedre enn jeg trodde... Tror nok det har VELDIG mye med hvordan man stiller inn hodet sitt.. (Og det får jeg jaggu se til å huske neste gang han skal på tur også... og slutte å klage sånn... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 22. november 2006 Forfatter #3498 Del Skrevet 22. november 2006 Hadde en kjempekoselig tur med Mamma og Lillegutt i stad. Lillegutt sov hele turen, og gjorde ikke stort ut av seg. Ikke no' problem å ha med han på bytur i hvert fall.... Fikk kjøpt meg en stor dekketallerken som jeg skal bruke til å lage min helt egen og unike adventstake... Gleder meg til å ordne med det neste helg... Tenk, da er det 1. søndag i advent allerede! Fikk også kjøpt de siste gavene til julekalenderen og litt flere julegaver... deilig å ha så mye i boks. Lillegutt har snart sovet en time... Tenkte å vekke han snart - for kveldsstell. Og amming mens jeg ser på "House" på Nrk... Snakker om sola... Nå knirker det her! Stikker innom dere i morgen, jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 22. november 2006 #3499 Del Skrevet 22. november 2006 Høres ut som du har en snill gutt Crash 1.søndag i advent er jo snart her! herregud, jeg synes tiden har gått fort jeg. Herligå være ferdig med noen julegaver! Slipper stresset og alle folkene i desember da. Er så stappfullt og trangt da.. Ikke trivelig å handlet da nei! Snart er det helg igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 23. november 2006 #3500 Del Skrevet 23. november 2006 Nå knirker det her! ← Knirker!? Kanskje smøre han med låsolje!? Høres ut som at dere koser dere selvom pappan i huset er bortevekk! Syns du får gjort like masse som vanlig, jeg... Nå må du ta det litt med ro da, og ikke slite deg helt ut! Nå skal jeg på shopping, jeg Planer for dagen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå