Gå til innhold

Cr@sh & gutta!

Cr@sh

Anbefalte innlegg

God morgen, vennen :)

Hvor lenge blir mannen din borte??

Forstår godt du gruer deg, men er hundre prosent sikker på at du klarer deg superfint. Du er så flink :)

Gleder meg til flere bilder :hoppe:

Ha en strålende dag

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skrållan: Jeg trodde ikke det med alenetid var så viktig for meg, egentlig. Men jeg kjenner at jeg har stort behov for "å gjøre som jeg vil" litt... :ler2: Går nok bra nå mannen er borte - og dagene kommer nok til å fly... Jeg skal tenke positivt framover - noe annet vil være dumt... :Nikke:

Xania: Ja... Deilig med NADA-dager... I dag derimot har jeg vært kjempeflink med husarbeidet, og dermed har jeg ikke lenger dårlig samvittighet for i går... :ler2:

Petra Prøvedokke: Koselig at du stikker innom... Må følge med litt mer i boka di jeg også... Er moro å følge dere med mage - kjenner meg igjen i mye av det dere skriver om...

Burpen: Tusen takk for de 10 000 :klem: 'ene! Du er søt du! Går nok veldig bra... og som du sier... Jobb er jobb - og mat på bordet! Tror nok jeg heller skal glede meg til han kommer hjem igjen!

LinKri: Koselig at du stikker innom meg også... :kyss:

Psst: Wanna talk? ;)

Skytte: Ja, mannfolk er nok noe enklere enn oss. Det har du helt rett i. Jeg nevnte "uten betenkeligheter" for mannen i går kveld, og som han sa - Jeg MÅ bare reise, men det vil ikke si at jeg ikke tenker på dere som er her hjemme. Jeg er kanskje bare litt for lite flink til å si det... Og det er nok sant. Selv om jeg får kjærlighetserklæringer hver eneste dag ( :hjerter: ) - så er det litt viktig for meg å få bekreftet at det ikke er problemfritt for ham å reise fra oss heller... Og det går nok helt flotters når han er borte, og dagene kommer nok til å fly... Men aller best er det å være to! :sjenert:

iss: Det går nok bra - men jeg syntes det er skummelt at han reiser. Ikke bare fordi jeg skal være alene med barna - men fordi det er en lang reise og jeg er redd for at noe skal skje... :roll: Ja, jeg vet det er trygt å fly - men jeg kan ikke la være å tenke sånn likevel...

Epica: Nå han kommer hjem skal han ha fri to dager + at det er helg... Så DET blir i hvert fall bra! Da får jeg nok litt alenetid - samt at jeg skal kose masse på mannen! :kline:

Burpen: :grine: Kjemperart å ha flyttet... :roll: Kjenner meg liksom ikke helt igjen... :ler: Men blir vel litt kjent her etter hvert, ja... og som du sier - Ikke så lenge, så kommer du etter! :hoppe: Til og med i samme del av generell! :)

Bethina: :vinke: Velkommen innom meg du også... Ja, mannfolk som reiser er ikke alltid like moro - men sånn er livet. Min mann reiser ikke mye - men han reiser langt, så det blir ofte en del dager når han først er på tur. Musikermann du ja... har sikkert sine fordeler det.. Synger han nydelige sanger til deg mens han spiller gitar? *drømme* :ler2:

La Traviata: Det er sant som du sier... dagene kommer til å fly... også får jeg bare la være å sette så høye krav til meg selv når det gjelder husarbeid og matlaging. Skal nå gå riktig så bra... ;)

Liljen: Mannen blir borte ca 10 dager denne gangen. 10 dager går fort det da... Så får vi bare krysse fingre for at turen ned og opp igjen går bra... :sjenert: Skal nok klare å holde orden i heimen så lenge, jeg... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært flink:

¤ Brettet masse tøy.

¤ Vasket 3 maskiner med tøy og hengt opp.

¤ Skiftet på alle sengene.

... og nå stpr følgende for tur:

* Støvsuge huset.

* Vaske badet (kan hende jeg overlater det til mannen...)

* Shine opp kjøkkenet.

Har dessuten pratet lenge med en kollega på telefonen. Kjempekoselig! Fikk høre litt om hvordan det stod til på den gamle arbeidsplassen min, og litt sladder - sånt som hører med! :ler2:

Lillegutt sover. I vippestolen. Jeg liker egentlig ikke at han ligger så lenge av gangen i den - men hadde bare ikke hjerte til å flytte ham når han først hadde sovnet... Går nok greit - må bare ikke bli en vane.

I dag kommer mannen tidligere hjem. Han skal lage middagen i dag tror jeg. Han sa i hvert fall at han hadde tenkt til å lage middag hver dag fram til han reiser på mandagen. Søtnosen min... :hjerte:

Jeg kjenner jeg ikke gruer meg så mye til han reiser i dag... Det hjelper med koselige meldinger fra dere her inne... :kyss: Men jeg tror også det har en del å gjøre med humøret mitt.. og i dag er det på topp! :hoppe:

Ellers fikk jeg pakke-hente-lapp i posten i dag... så da er det bare å krysse fingrene for at det er julekort og invitasjoner som ligger å venter på Posten... *xxx*

Nå er det liv i vippestolen, så nå må jeg nok fram med puppen snart... :ler: Etter det blir det støvsuging og diverse... Kanskje jeg skal gå og hente Storegutt i dag... Får se an tiden og hvor mye jeg får gjort her hjemme...

:husarbeid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klappe: du har virkelig vært kjempeflink i dag!

planen er at jeg skal vaske litt hus når jeg kommer hjem fra jobb i dag, men kjenner jeg energinivået mitt rett så blir det nok en kamp å komme seg ut av sofaen. men husvasking må jo til når man får gjester på lørdagen :ler:

så flott at humøret er på topp i dag!! du skal se du klarer deg kjempefint mens mannen er borte - selv om jeg skjønner at du gruer deg litt!

håper du får en strålende fredag - du får kose deg med mannen i helgen!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så effektiv du har vært i dag!

Godt at humøret ditt er bedre, og deilig at mannen tar seg av middager fram til han reiser! :-D

Ha en fin helg snuppa :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

... og nå glemte jeg hva jeg skulle skrive :ler:

Men så effektiv du har vært i dag da :klappe: Mer enn meg... Ble sittende å prate med ei venninne i 2 timer på telefonen... Greit da vi ringer gratis til hverandre :ler: Så da fikk jeg jo ikke gjort noe i sovepausa til snuppa :sjenert:

Så deilig at humøret er på topp i dag da ;)

pssst: Gjerne det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og hå Cr@sh!

Musikermann du ja... har sikkert sine fordeler det.. Synger han nydelige sanger til deg mens han spiller gitar? *drømme*

:grine:

Joa, han synger masse han, det koselige er alle de fine minnene fra den tiden vi traff hverandre da han sang til meg fra scenen og sånn! :hjerter:

Du har husmordag idag du også skjønner jeg? Deilig å ha det rent og fint og ferdigjort, så man kan koooose seg i helgen. ;) Har faktisk gjort litt selv idag også, nå tar jeg bare en KG Break :ler:

Skal opp å legge på plass litt tøy, støvsuge (har ikke så lyst fordi jeg er redd jeg skremmer babypusene våre :tristbla: )men må jo..Så må jeg lage middag til the 3 of us litt senere.. ;)

Vet ikke helt hva, men tror det blir enkelt. Mannen vil ha poteter og fiskeboller i hvit saus.. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så supereffektiv du! :klappe: Nesten så man skulle leid inn deg til å gjøre husarbeid her også! :ler:

Så flott at du tenker mer positivt på at mannen skal reise! :) Og tenk så godt det blir å få han hjem igjen! :sjarmor:

Ha en fin fredag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tenk, om bare noen små måneder, havner vi i samme del av generell!! Å, som jeg gleder meg til å få Burpelita på utsiden! :hoppe:

...men hun har værsågod å vente til hun er klar, vil absolutt ikke ha henne på utsiden før mars!

Så koselig med manne-middag! Så snill han er :) Var det godt?

Må bare bøye meg i støvet for alt du har fått gjort idag... Du er jo SuperWomen du! :sjarmor:

Var det forresten det du håpa på på posten!?

God helg til deg og gutta!

...kos dere nå, før mannen skal reise!

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petra prøvedokke:

Ja, planer for husarbeidet ja... ;) Det har jeg titt og ofte også. Men dessverre ikke alltid jeg er like effektiv som i går gitt... :sjenert: Håper helga di er bra! :klem:

La Traviata:

Deilig med godt humør... og digg å bli lagd middag til! :sjarmor:

LinKri:

Koselig å skravle i telefonen da... og tida bare flyr. Og digg hvis det er gratis! ;)

Bethina:

Husmorjobbing må til innimellom - men som du sier; deilig med rent og shina hus til helga... så kan man legge beina på bordet da isteden... Leste om de herlige pusene deres i dagboka di. Jeg er ikke egentlig noe kattemenneske, men kattunger kan jeg bare ikke motstå... :hjerter:

Skrållan:

Ja, får heller tenke på at det skal bli topp når han kommer tilbake - manne altså! :sjamor: Da skal han også ha noen dager fri, og det blir deilig! :sjarmor:

Burpen:

JA, Burpelita får holde seg innabords til mars! Men så gleder vi oss stort til at hun skal komme ut også da.... ;)

Vet du... ble kjempeskuffa da jeg var på Posten. Var ikke julekort, men en sånn derre reklamepakke fra Sandvik Forlag.. :sur: Jaja.... det var ikke så verst det da - men ikke det jeg virkelig ville at skulle komme...

Maten til mannen smakte deilig, ble taco. Og i dag har han disket opp med svinaktig biff og deilig tilbehør... :sikle: Heldig jeg! :Nikke:

La Traviata:

Håper dere også har en trivelig helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En effektiv, men deilig lørdag med gutta mine.

Var på en intensivshopping i formiddag. Kjappe turer innom 3 ulike butikker... også har vi vært å sette på NY BIL!

Lurer på å kjøpe den nye Skoda Octavia. Har en sånn nå også, er vi er veldig fornøyde - men den nye Ocativa'n har bedre plass, også har vi veldig lyst på diesel (for det tok vi oss ikke råd til forrige gang...) Men vi får se.. Blir fort penger av sånt, og bil er jo uansett et tapsprosjekt... :roll: Men så vil vi jo gjerne kjøre trygt med gutta våre også...

Spiste en enkel lunsj da vi kom hjem, også sovnet vi alle sammen. Det var deilig med en liten høneblund mens barna og gubben også sov... :sove:

Nå sover smågutta, mens mannen og jeg ser på Kjempsjansen. Etter på blir det trolig lørdagsfilmen på TV2. Men dere kjenner meg og film.... holder vel en halvtimes tid tenker jeg... :ler2:

Koselig med så mange besøk her inne, forresten!

Nå må jeg nok være litt sosial her tror jeg... ;)

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Spennende med (kanksje) ny bil! :-D

Kos deg i kveld :kose:

Jepp... superspennende egentlig!

Det er en stilig bil da....

:sjarmor:

Endret av Cr@sh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Cr@sh!

Høres ut som du har hatt en fin helg med familien din. :)

Shopping er vel heller ikke å forakte.. ;)

Her har det vært veeelidg lugnt og avslappende. Bare slitt sofa og koset oss. Mannen har hatt forestillinger begge kveldene, så jeg har vært babysitter, Deilig med en sånn helg innimellom da. ;)

Leste om de herlige pusene deres i dagboka di. Jeg er ikke egentlig noe kattemenneske, men kattunger kan jeg bare ikke motstå...

Nei, de er helt uimotståelige Cr@sh! :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Jeg kan bare sitte å studere dem i lang tid jeg, små hjerteknusere. :hjerter:

Nå sitter jeg her å "manner" meg opp til å gjøre litt lekser, er ikke kjempegira for å si det sånn, meeen såå deilig det skal bli å være ferdig med dem. :Nikke:

Ha en fortreffelig søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro med mulig bil-kjøp! :) Den bilen er skikkelig stilig synes jeg! Tenker dere å kjøpe den helt ny, eller brukt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...