Gå til innhold

Cr@sh & gutta!

Cr@sh

Anbefalte innlegg

Tenk så fort tida går, lillegutt har blitt seks uker allerede. :overrasket: Er det ikke noe som heter at man merker ikke at tida flyr før man får barn? :sjenert:

:legrine: Jeg tror det er noe i det der, gitt... :ler2:

Å vennen.. Du må ikke bekymre deg for flyet, det er sååå sjeldent at noe går galt! :kyss:

Oi, blir nok travelt alene med gutta tenker jeg! ;)

Seks uker allerede? Wow, er det så lenge siden han kom til verden?

Lykke til på kontroll! :klem:

Ja, det blir nok travelt, men går nok greit. Håper bare turen til mannen også går greit. Liker ikke når han skal så langt avgårde, men... som du sier - det går som regel greit...

Kommer nok innom med oppdateringer fra kontrollen i kveld, tenker jeg... ;)

Endret av Cr@sh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nææææh, for en nusselig krabat! :hjerter: også så mye hår da gitt! (eller kanskje det bare er ida som har så lite...?)

Gratulerer med 6 uker, tenk så fort tiden flyr... Min lille prinsesse blir jo 6 uker neste uke hun også, det er ikke til å tro! :)

Så herlig at han ler! :legrine: Går og gleder meg til Ida begynner å le også, men så langt er det bare gode smil og smaskelyder å hente! :ler2:

Det blir nok spennende å være alene med gutta når mannen reiser, men om det er noen som klarer det - så er det nok du! :) Synes du får mye gjort med 2 små gutter i hus, og som du sa, så har du jo foreldrene dine i nærheten om du skulle trenge hjelp!

Ha en super dag, og lykke til på kontroll! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjemepsøt gutt dere har!

(og sånn body har vi også!)

:bukke: Joa! Selvsagt, og HEEEELT objektivt, verdens vakreste! :sjarmor:

Nææææh, for en nusselig krabat! :hjerter: også så mye hår da gitt! (eller kanskje det bare er ida som har så lite...?)

Gratulerer med 6 uker, tenk så fort tiden flyr... Min lille prinsesse blir jo 6 uker neste uke hun også, det er ikke til å tro! :)

Så herlig at han ler! :legrine: Går og gleder meg til Ida begynner å le også, men så langt er det bare gode smil og smaskelyder å hente! :ler2:

Det blir nok spennende å være alene med gutta når mannen reiser, men om det er noen som klarer det - så er det nok du! :) Synes du får mye gjort med 2 små gutter i hus, og som du sa, så har du jo foreldrene dine i nærheten om du skulle trenge hjelp!

Ha en super dag, og lykke til på kontroll! :klem:

Ja, tenk... snart er Ida også 6 uker... Tida går såå fort! :roll:

Du kan glede deg til latteren... det er det vakreste i verden! :hjerter:

Går sikkert bedre enn jeg tror å være hjemme alene med guttene... men jeg gruer meg litt for det... :sjenert: En uke går jo vanvittig fort da... og jeg har jo hjelp i nærheten. Pappa jobber skift, så han har en del fri den uka også - passer jo bra... ;) Og han elsker jo å være med guttene, så han og mamma kommer nok til å være mye rundt veggene her... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk så fint på kontrollen i dag så...

Gjett om krabaten vår har vokst? Tror jammen meg jeg må ha fløte eller rømme i disse puppenene mine, jeg... Han veier nå hele 6,5 kg og er blitt 61 cm lang! Rundt hodet var han nå litt over 40 cm. :overrasket: Store, flotte gutten vår! :hjerte:

Var legesjekk i dag også... alt så bra ut med Lillegutt og han er frisk som en fisk. Fikk time til fysioterapaut om en mnd. Det er for å sjekke kragebeinsbruddet for sikkerhets skyld. Det ser helt flott ut, og han har absolutt ingen synlige plager - men greit å sjekke det hos en fagperson uansett. :Nikke:

Nå ligger Lillegutt og sover, mens Storegutt og mannen kaster ball til den store gullmedaljen her foran meg... Go'gutta mine! :hjerter_rundt:

I kveld blir det TV-kveld med Bonderomantikk og Grey's på oss...

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har helt glemt å fortelle om noe utrolig frekt og utrolig kjipt som har skjedd oss de siste dagene.

Fredag: Mannen kom hjem fra jobben til en bil hvor noen vanvittig frekke folk har jekket opp bilen hans og fjernet alle fire hjula (felger med fine vinterdekk)! :overrasket: Trodde sånt bare skjedde på film eller i Donald-blader, jeg.. :roll::sur:

I dag: Mannen kommer hjem fra jobben til en bil med døra på glepp... noen hadde vært inne og hentet ut stereoanlegget hans.. :sinna: Ikke noe dyre greier, men utrolig kjipt uansett... *blæh*

Prøver å tenke minst mulig på det.... sikkert derfor jeg helt har glemt å nevne det her inne....

Håper uflaks-kvota vår er brukt opp for en stund nå.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallais, snuppa!! :kys_2:

Skjønner godt du gruer deg litt til å være alene hjemme med småguttene dine ei hel uke, men det går så bra, skal du se! Og du er jo veldig heldig som har mamsen og papsen så nærme :Nikke:

Ang. flyreisen til mannen, skal du ikke tenke tanken på at noe går galt engang... Det er så liten sjanse for at noe går galt, at det er ikke verdt å gå og plage seg selv med sånne tanker! :kose:

...jeg har blitt så vant med at sambo reiser, at jeg er veldig letta når han ringer/sender sms og sier at han er på vei inn på flyet... DA slapper jeg av! :ler:

Så nydelig Lillegutt er!! :hjerter_rundt: Han må ha vært heldig med valg av foreldre :ler:

Fint det gikk bra på kontrollen! :)

Godt å høre at storegutt trives i storebrorrollen, og at ting går bra! Sikkert deilig for han å ha barnehagen som sitt "fristed". Høres spennende ut med med Afrika-opplegget! :)

Merker jeg blir skikkelig irritert på deres vegne, mtp bilhendelsene... :frustrert: Skremmende at folk ikke har grenser! Det er fælt å si det, men det er jo nesten ingenting som overrasker lenger :sjenert: Og enda værre,- det er jo nesten sånn at det lønner seg å være kriminell, for man blir jo så skjelden tatt... :roll:

Ha en fin TV-kveld!

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:legrine: Så nydelig han er!!! Og vi har OGSÅ en sånn body :ler:

Men :overrasket: hvor i all verden er det dere bor da???De kan jo ikke bare TA dekkene??!!!Og så stereoanlegget?!?! Jeg er helt sjokkert.....For en verden vi lever i...Jeg hadde steinsprukket av forbannelse :frustrert:

Må virkelig håpe det aldri skjer noe sånt med dere flere ganger...

Og at det går bare bra mens dere skal være alene hjemme!

Mange store :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så skjønn! :hjerter:

Og STILIG body! ;)

:overrasket: At folk kan være så frekke!!

Arhh, merker jeg blir så forbanna på sånt!

Skikkelig STYGT gjort! :frustrert:

Hørtes ut som en koooselig kveld med gutta igår! :hjerte:

(blir enda mer klar for familie når jeg leser her.......)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallais, snuppa!! :kys_2:

Skjønner godt du gruer deg litt til å være alene hjemme med småguttene dine ei hel uke, men det går så bra, skal du se! Og du er jo veldig heldig som har mamsen og papsen så nærme :Nikke:

Ang. flyreisen til mannen, skal du ikke tenke tanken på at noe går galt engang... Det er så liten sjanse for at noe går galt, at det er ikke verdt å gå og plage seg selv med sånne tanker! :kose:

...jeg har blitt så vant med at sambo reiser, at jeg er veldig letta når han ringer/sender sms og sier at han er på vei inn på flyet... DA slapper jeg av! :ler:

Så nydelig Lillegutt er!! :hjerter_rundt: Han må ha vært heldig med valg av foreldre 

Fint det gikk bra på kontrollen!

Godt å høre at storegutt trives i storebrorrollen, og at ting går bra! Sikkert deilig for han å ha barnehagen som sitt "fristed". Høres spennende ut med med Afrika-opplegget!

Merker jeg blir skikkelig irritert på deres vegne, mtp bilhendelsene...  :frustrert: Skremmende at folk ikke har grenser! Det er fælt å si det, men det er jo nesten ingenting som overrasker lenger  :sjenert:  Og enda værre,- det er jo nesten sånn at det lønner seg å være kriminell, for man blir jo så skjelden tatt... 

Ha en fin TV-kveld!

Heia snuppa...

Du har vel rett i det med å ikke tenke så mye på flyturen til mannen. Det er jo egentlig større sjanse for at noe skjer til og fra jobben... :roll: Men jeg tror jeg bare er laget sånn, jeg... gruer for mye unødvenig... :sjenert:

Barnehagen er toppers for Storegutt om dagen. Men han er litt rar også da... Om morgen sier han at han ikke vil dit, og når jeg henter ham, så vil han ikke hjem igjen... :ler: Herlig også da... Godt å vite at han trives og koser seg der i hvert fall... :Nikke:

Det med dekkene er helt surrealistisk... man regner jo ikke med at bilen skal stå på fire steiner når man kommer hjem fra jobb... Vi har ledd en del av det i ettertid da... men det er utrolig kjipe penger. Mannen har nemlig en god gammel bil han kjører til og fra togstasjonen, og den har vi selvsagt ikke kasko på - dermed ingen forsikringsutbetaling... :roll: (...men det er jo bare vår egen feil da... :sjenert: )

:legrine: Så nydelig han er!!! Og vi har OGSÅ en sånn body :ler:

Men  :overrasket: hvor i all verden er det dere bor da???De kan jo ikke bare TA dekkene??!!!Og så stereoanlegget?!?! Jeg er helt sjokkert.....For en verden vi lever i...Jeg hadde steinsprukket av forbannelse :frustrert:

Må virkelig håpe det aldri skjer noe sånt med dere flere ganger...

Og at det går bare bra mens dere skal være alene hjemme!

:ler2: Mange småtasser som koser seg i dinosaurus-body tror jeg... Herlig!

Tenk at noen faktisk kan ta dekkene.... :overrasket: Selv om de står på bilen... Som jeg skrev over til Burpen... noe surrealistisk opplevelse kan man si. Spesielt for mannen som kom av toget og fikk hakeslepp (skulle likt å vært der og sett ansiktet hans da han oppdaget det, stakkar... :ler: )

Vi får håpe uflaksen er over for denne gangen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så skjønn!  :hjerter:

Og STILIG body!  ;)

:overrasket:  At folk kan være så frekke!!

Arhh, merker jeg blir så forbanna på sånt!

Skikkelig STYGT gjort!  :frustrert:

Hørtes ut som en koooselig kveld med gutta igår! :hjerte:

(blir enda mer klar for familie når jeg leser her.......)

Der hadde Epica vært innom også, jo... Koselig! :vinke:

Frekke folk, ja... :overrasket: Utrolig.. Det verste er jo at det skjedde midt på lyse dagen, og at det sikkert er noen som har sett noe... Men fordi det tydeligvis er gjort så veldig åpenlyst og frekt, så er det ingen som har stusset over det i det hele tatt... Folk har sikkert tenkt som så; "Ja, det er jo på tide å legge om til vinterdekk nå..." :roll:

Jaja... dessverre lite vi får gjort! Så jeg har sluttet å være sinna nå... i hvert fall nesten... ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har store planer om å støvsuge i dag... :roll:

Nå er det riktignok KG og Dr. Phil... :sjenert:

Har i hvert fall brettet og vasket tøy og fått shina litt opp her ellers da. Så blir det nok støvsuging etter neste amming tenker jeg... Han sover nå.

Storegutt er i barnehagen... Mannen, Lillegutt og jeg skal dit etterpå. Det skal være foreldrekafe der i dag. Med utstilling av ting barna har laget og som avslutning på Afrika-prosjeketet... Gleder meg til å gå... tror Storegutt vil syntes det er litt rart at mamma og pappa og lillebror skal komme og være i barnehagen sammen med han. Og alle de andre foreldrene som også kommer til å være der! Veldig moro for de små... :Nikke:

Det har vært veldig varm her de siste dagene. Temperaturen ute har vært gjengs over 10 grader. Deilig... nesten som våren. Men i natt har det blitt kaldere... og det var minusgrader da jeg og gutta stod opp kl. 07.00. Mannen hadde fyrt i peisen, så det var deilig og lunt her... Godt å slippe og stå opp til en frysepinne av en stue... *brrr*

Må snart en tur i postkassa også... Venter på nye Bonytt.. Kunne tenkt meg at det kom i dag, jeg... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har store planer om å støvsuge i dag... :roll:

Nå er det riktignok KG og Dr. Phil... :sjenert:

Høres akkurat ut som min dag! :ler: MÅ få støvsugd i dag, det er bare det at KG og Dr. Phil frister så mye mer... :sjenert:

Blir helt :overrasket: av frekkheten til folk!! Enn å bare TA dekkene deres!!! Har aldri hørt om maken! :sur:

Det høres så koselig ut å dra i barnehagen å se på hva barna har laget! :) Gleder meg til Ida begynner i barnehagen, og kommer hjem med dorull-nisser og lignende! :hjerter::ler:

Har dere hatt 10 grader i det siste? :overrasket: Her er det 4 pluss, sterk vind og regn! Jeg vil også ha penere og varmere vær... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, så koselig det blir i barnehagen!! Jeg ELSKA når foreldre/søsken/besteforeldre fikk komme på besøk til oss i barnehagen! Det var skikkelig stas :Nikke:

Flink du, som får gjort så mye i heimen!

...nå som eksamen er like om hjørnet, merker jeg det blir mindre husarbeid (for dét går jo ikke foran KG,- her gjelder det å prioritere :ler: )

Lurer på hvordan det vil bli til våren og sommeren, når snuppa har meldt sin ankomst! Heldivis skal sambo ha permisjon, sier nå jeg... :) Hvis ikke, kunne jeg hvertfall ikke satsa på å fullføre studiene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei snuppa :kyss:

Høres ut som du har herlige dager :) Gleder meg virkelig til det blir vår tur... :sjenert:

Åååå så nydelig han var da :hjerter: Godt å høre at han vokser sei stor og sterk. :)

Men hvor frekke kan folk bli da :overrasket: Hørtes nesten ut som om det var samme personene som var ute etter bilen deres.. Uansett, makan på frekkhet da :frustrert:

Ha en strålende dag, og kos deg masse med guttene, dr.phil og selvsagt KG.

stor stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrållan: JA, det er frekke folk overalt.... :sur: Men ikke stort å gjøre med er jeg redd.... :roll:

Kjempekoselig å besøke barnehagen, og ha litt tid der. Storegutt og de andre barna hadde laget sååå mange fine kunstverk.. :sjarmor:

Det er sant, vi har hatt det veldig varmt... har vært sånn 8 grader når vi har stått opp, også stiger det bare utover dagen. De siste par dagene har det vært kuldegrader om morgenen - men det er jo snart på tide at vinteren kommer da... ;)

Burpen: Føler ikke at jeg får gjort så mye her hjemme... :roll: Men det aller meste blir gjort i løpet av uka.. også er det liksom på'n igjen... :ler2:

Besøk i barnehagen er nok stas ja... Han geleidet oss stolt rundt i går i hvert fall... godgutten vår... :hjerter:

Liljen: Jeg syntes absolutt det bør bli deres tur snart nå, ja... Jeg setter pengene mine på at det ikke tar særlig lang tid før den sitter! ;) Håper jeg har rett! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...