Murf Skrevet 30. oktober 2006 #3341 Del Skrevet 30. oktober 2006 Travle dager, ser jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 31. oktober 2006 #3342 Del Skrevet 31. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 31. oktober 2006 #3343 Del Skrevet 31. oktober 2006 Takk for hilsen i boka mi! Alltid koselig når du har vært innom... Tenker masse på dere, og håper dere koser dere kjempemasse! Kan tenke meg dere gjør det Ser for meg storgutt som passer på lillegutt, og lillegutt som koser seg med storegutt! :kys_2: til gode Cr@sh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 31. oktober 2006 #3344 Del Skrevet 31. oktober 2006 Savner deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 1. november 2006 #3345 Del Skrevet 1. november 2006 Tenker på dere!! Stooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 1. november 2006 #3346 Del Skrevet 1. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 3. november 2006 #3347 Del Skrevet 3. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 3. november 2006 Forfatter #3348 Del Skrevet 3. november 2006 Innom en kjapp tur... som dere ser er det svært lite tid til KG om dagen... Tusen takk til alle dere som holder liv i boka mi - ingen nevnt, ingen glemt - Setter såååå stor pris på dere! Vi har det bare bra.. og jeg koser meg med alle gutta mine... Dagene bare flyr.. Hvor blir tida av? :klø: Skal prøve å komme innom igjen i løpet av helga med en fyldigere oppdatering. Det er som jeg skrev til Burpen; Når jeg først er innom på KG, er det mye morsommere å lese i bøkene deres, enn å skrive i min egen... Men jeg SKAL skjerpe meg... God helg til alle som er innom! Dere er noen herlige snupper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 4. november 2006 #3349 Del Skrevet 4. november 2006 Klart vi skjønner at det er hektisk med to små! Det skulle da bare mangle. Men det er veldig hyggelig når du har vært innom, altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 4. november 2006 #3350 Del Skrevet 4. november 2006 Ha en gooood helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 4. november 2006 #3351 Del Skrevet 4. november 2006 Skjønner deg godt. Har ikke hatt så god tid til Kg selv i det siste. Blir spennende å se hvordan det blir når en til kommer. Travle dager God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 5. november 2006 #3352 Del Skrevet 5. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 6. november 2006 Forfatter #3353 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Fjellrypa, Skrållan, marthepia, Missbumblebee: & :kys_2: I dag har mannen vært hjemme fra jobben... Deilig med en dag ekstra sammen... Har vært på en liten butikkrunde sammen, og fått bestilt både julekort og invitasjoner til dåpen. Deilig å ha det i boks. Regner med å ha det om ca 14 dager.... Håper det blir bra. Da vi døpte Storegutt lagde jeg invitasjoner og takkekort selv - men nå har jeg verken tid eller kapasitet, gitt... Men som mamma sa; sånn blir det ofte med barn nr 2 (osv...) - tida strekker liksom ikke helt til... Slike invitasjoner har vi bestilt - med tekst ferdig trykket på: Finnes i takkekort også... så får se om det blir det etter dåpen også... Kjekt å kunne få ting ferdig laget når tida ikke strekker til da... Nå skal Lillegutt bades her... og det kan jeg ikke gå glipp av... Må forresten fortelle en ting først: HAN LER! Åh... Det er så herlig! Og i dag er han 6 uker... herlige gutten vår! Prøver å komme en tur innom i morgen. Skal på 6-ukerskontroll... Lurer på hvor lang og tung han har blitt! Endret 6. november 2006 av Cr@sh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 6. november 2006 #3354 Del Skrevet 6. november 2006 Må forresten fortelle en ting først: HAN LER! Åh... :hjerter_rundet: Det er så herlig! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 6. november 2006 #3355 Del Skrevet 6. november 2006 Så deilig med mannen hjemme fra jobb! Blir nesten som en liten ferie når helga blir en dag lenger Skjønner veldig godt at det blir lite KG-tid på deg for tida. Du har nok nok å henge fingrene i... Jeg fikk ikke opp bildet av invitasjonene, prøver igjen seinere, for det hadde vært kjekt å se! Jeg har sitti og lagd et utkast til invitasjon og bordkort i kveld. Er egentlig ganske fornøyd, men skal lage ett eller to forslag til! ...må bare være sikker på at det er helt perfekt for Burpelita Kos deg med bading av Lillegutt, og lykke til på kontroll i morgen! Tenk at han er 6 uker allerede Og så herlig at han ler Er alt bra med Storegutt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 6. november 2006 #3356 Del Skrevet 6. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 7. november 2006 Forfatter #3357 Del Skrevet 7. november 2006 ← Ja, det er helt herlig! Han gliser over hele ansiktet og kommer med deilige latterhikst... Så deilig med mannen hjemme fra jobb! Blir nesten som en liten ferie når helga blir en dag lenger Skjønner veldig godt at det blir lite KG-tid på deg for tida. Du har nok nok å henge fingrene i... Jeg fikk ikke opp bildet av invitasjonene, prøver igjen seinere, for det hadde vært kjekt å se! Jeg har sitti og lagd et utkast til invitasjon og bordkort i kveld. Er egentlig ganske fornøyd, men skal lage ett eller to forslag til! ...må bare være sikker på at det er helt perfekt for Burpelita Kos deg med bading av Lillegutt, og lykke til på kontroll i morgen! Tenk at han er 6 uker allerede Og så herlig at han ler Er alt bra med Storegutt? ← Det er moro å lage invitasjoner selv. Jeg gjorde det til Storegutt sin dåp... men hadde jo mye mer tid til sånt da... Nå har jeg mer enn nok med å lage takkekort til alle de vi har fått fødselspresanger av.. Storegutt har det veldig bra. Han er fremdeles en veldig stolt storebror, og vi har ennå ikke merket noe til sjalusi. Det er betryggende... Han koser seg i barnehagen - de holder på med et prosjekt om dyr og barn i Afrika, og det er superspennende! Han kommer hjem og forteller om elefanter og lisaffer (les: giraffer ) og alt de har laget osv. En herlig alder! ← :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 7. november 2006 Forfatter #3358 Del Skrevet 7. november 2006 Storegutt er i barnehagen, og Lillegutt sover... Jeg har fyki rundt her som en liten virvelvind og ryddet opp det aller verste rotet (les: leker som har havnet der de ikke skal være og tepper som Storegutt elsker å fly rundt med og leke gjemsel og supermann )... Skal på 6-ukerskontroll med Lillegutt om 3 timer. Mannen skulle egentlig være med, men måtte delta på et viktig jobbmøte... Typisk - men dessverre ikke noe man får gjort noe med... Apropos mannen og jobb... Han skal på reise igjen, og jeg gruer meg. Både til å være alene med barna i en hel uke, men også veldig til den lange flyturen hans. (Jeg hater sånt, er så redd for at det skal dette ned... ) Det går sikkert bedre enn jeg tror å være alene med barna i en uke - men det er rart med det å vite at jeg har det fulle og hele ansvaret HELT alene... Men folk har klart det før - og det er jo bare en uke. Dessuten bor jo mams og paps bare 5 min unna - og de er jo alltid veldig snille og hjelper til om det skulle trenges... Uansett håper jeg det blir lenge til neste jobbtur etter denne... Ellers hadde vi en trivelig helg. På lørdagen var vi på en liten shopping/titte-runde på kjøpesenteret (jeg på jakt etter julegaver - det er jo ikke sååå lenge igjen til jul nå)... Om ettermiddagen koste vi oss her hjemme, og Mamma tok en tur på kvelden og spiste ost og kjeks og tok et glass vin med oss. (Pappa jobbet natta.) Søndag var vi på tur til svigers, innom pappa'n til en kompis med en flaske vin (han blir 60 år - faren altså ), på barselbesøk hos et vennepar som fikk barn 28/10 - ei nydelig og pittelita jente, og på graven til min bestefar med lys og blomster (var jo allehelgensdag på søndag også). En veldig trivelig dag... Med alle gutta mine! I dag skal jeg ikke gjøre stort fram til kontrollen... bare kose meg og smårydde litt.. kose med Lillegutt og finne ut hva vi skal ha til middag i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xania Skrevet 7. november 2006 #3359 Del Skrevet 7. november 2006 Tenk så fort tida går, lillegutt har blitt seks uker allerede. Er det ikke noe som heter at man merker ikke at tida flyr før man får barn? Kos å lese her, det høres ut som Cr@sh-familien koser seg sammen! JEg vil også ha sånn familie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. november 2006 #3360 Del Skrevet 7. november 2006 Å vennen.. Du må ikke bekymre deg for flyet, det er sååå sjeldent at noe går galt! Oi, blir nok travelt alene med gutta tenker jeg! Seks uker allerede? Wow, er det så lenge siden han kom til verden? Lykke til på kontroll! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå