Gå til innhold

Cr@sh & gutta!

Cr@sh

Anbefalte innlegg

Jeg får ikke gjort stor om dagen, jeg... :roll:

I dag har jeg bare levert i barnehagen, vasket to maskiner med tøy, brettet tøy og forberedt middagen... Hvor blir tiden av? :klø:

Hadde også planer om å sy på navnlapper på en del varmt tøy som Storegutt skal ha med i barnehagen - men det har jeg ikke fått gjort så langt. Får ta det i kveldinga...

Men som sagt, har jeg i hvert fall forberedt middagen da. Skal lage viltgryte tenkte jeg... så jeg har stekt bacon og elgskav ferdig - så det er bare å tilsette det i gryta. Veldig greit når man har to barn å passe på mens middagen skal kokkeleres... :Nikke:

Er ikke så lenge til jeg og Lillegutt skal avgårde og hente Storegutt i barnehagen. Tenkte å hente litt tidlig i dag, rundt tre - så er det ikke no' krise om han sovner litt på sofaen når vi kommer hjem. Godgutten min er jo helt utslitt etter en dag i barnehagen - og han har helt tydelig behov for litt søvn på dagen ennå. Ikke alltid han sover i barnehagen, som regel ikke... så da hender det titt og ofte at han tar seg en lur på sofaen når vi kommer hjem... :Gjesp:

(Ellers er magen/rumpa et snev bedre i dag... gudskjelov!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får ikke gjort stor om dagen, jeg... :roll:

I dag har jeg bare levert i barnehagen, vasket to maskiner med tøy, brettet tøy og forberedt middagen... Hvor blir tiden av? :klø:

Akkurat det samme lurer jeg på, hvor blir tiden av? Er nesten så jeg er overbevist om at noen lusker rundt her hjemme og skrur klokka flere timer frem i løpet av dagen! :ler: Man rekker jo nesten ikke å stå opp før det er natta igjen... ;)

Bra magen er litt bedre nå! :Nikke: Er blitt bedre jeg også, men nå har det svartens rumpetrollet mitt sprukket - og det gjør satans vondt! Bestandig noe å klage på.. :sjenert::ler:

Ha en flott kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra magen er litt bedre nå! :Nikke: Er blitt bedre jeg også, men nå har det svartens rumpetrollet mitt sprukket - og det gjør satans vondt! Bestandig noe å klage på.. :sjenert::ler:

Huff... kjenner til de rumpetrollene ja... :roll: Gir ikke særlig trivelige dobesøk - for å si det sånn... Litt godt at det er flere av oss som er plaget da... selv om jeg absolutt ikke unner deg det... :kose:

*løper inn til deg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke det er noe rar at tida di flyr! Tenk på alt det du får gjort om dagen, ENDA med en liten pjokk hjemme med deg... Jeg får ikke gjort så mye som deg, og vesla mi har ikke kommet engang :sjenert:

...eller,- idag har jeg vært flink! :sjarmor: 3 klesvasker, to ble hengt opp, en ble slengt i tørketrommel!

Nå er det Grey's! :hoppe:

:kyss: og :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!!

Spinner innom og leser litt om dagene dine! Ikke spes godt med di plagene dine :grine: bare jeg tenker på det*grøss* Må virkelig håpe du blir god igjen snart!

Så må du gi gutta boys en liten kos fra meg! Vel,kanskje ikke den største av de tre da ;)

Og med lynets hastighet flyr jeg videre før jeg sovner og skriver enda mer tull enn vanlig :ler:

Giga :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Myztica

Forstoppelse er IKKE godt! Det unner jeg ikke min værste fiende en gang! Jeg hadde det på sykehuset rett etter fødsel jeg.... :grine: Det var jo enda værre en vanlig, og sitte og presse med de stinga! Grøsser av tanken altså..... :grine:

Håper alt er bra ellers!

:klem:

psst: Kunne jeg fått epledrøm-oppskrift...? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, lenge siden jeg har hilst på Cr@sh! :rodme: Men koselig som alltid når jeg stikker innom. :)

Blir litt mindre KG-tid på meg enn før, synes det er så mye som må fikses før babyen kommer... Prøver å få gjort mest mulig nå så det går an å ta det litt med ro etter nyttår. Ikke bra for knøttet i magen at mamma'n stresser rundt. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har det bra, og at magen og ikke minst rumpetrollene har blitt bedre! Mitt er ikke så snilt med meg om dagen, men jeg håper det er på retur likevel... :sjenert:

Stor :klem: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...