Gjest gjesta Skrevet 20. oktober 2006 #3301 Del Skrevet 20. oktober 2006 God helg vennen (og gutta!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 20. oktober 2006 #3302 Del Skrevet 20. oktober 2006 Ønsker deg og gutta dine en riktig god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 20. oktober 2006 #3303 Del Skrevet 20. oktober 2006 Innom for å ønske deg en stråååålende helg stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 20. oktober 2006 #3304 Del Skrevet 20. oktober 2006 God helg til alle i Cr@sh-heimen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 20. oktober 2006 #3305 Del Skrevet 20. oktober 2006 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 20. oktober 2006 #3306 Del Skrevet 20. oktober 2006 God helg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 22. oktober 2006 #3307 Del Skrevet 22. oktober 2006 Håper du har hatt en suveren helg med alle gutta dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 22. oktober 2006 #3308 Del Skrevet 22. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 22. oktober 2006 #3309 Del Skrevet 22. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #3310 Del Skrevet 23. oktober 2006 Tuuuusen takk for at dere holder boka mi i live! til dere alle sammen! Godt å bli reddet fra side 2, Burpen! :bukke: LT: Vi har en helt vanlig Carena søseknvogn, trehjuling - sånn som "alle" har... ------------------------------------------------------- Har vært på hytta sammen med svigers fra fredag til søndag. Egentlig veldig koselig. Sett bort i fra at jeg har opplevd det verste i hele verden... ... forstoppelse... Jeg føder heller igjen i morgen enn å oppleve det igjen, for å si det sånn... Nok om det... Det går stort sett bra nå - bortsett fra at det er supervondt å gå på do da... Snakket med en i familien som er sykepleier, og hun kunne enkelt fortelle meg grunnen til forstoppelsen. Amminga! Han suger jo masse væske og næring ut av meg... og jeg er IKKE flink til å drikke nok - dermed dehydrering og you know what... Blæh... Har satt med som mål å drikke minst 2 liter vann hver dag nå... Så jeg går rundt med en sånn Bonaqua-flaske uansett hvor jeg er... Storegutt er i barnehagen ennå, mens Lillegutt sover... Storegutt kommer snart hjem nå - Pappa skulle hente han for meg i dag. Stas for Storegutt og kjekt for meg... Har ikke gjort stort i dag... vasket en maskin med kokvask og en med ullgensere til Storegutt. Begynner jo å bli såpass kjølig/kaldt ute nå, at vi må finne fram litt varmere tøy til å ha under regndressen og sånt... Lurer på middag i dag, jeg... :klø: Har egentlig ikke lyst på stort, jeg... Men gutta mine må jo få mat... Prøver på en runde i bøkene deres i kveldinga... til alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. oktober 2006 #3311 Del Skrevet 23. oktober 2006 Ughhh.. forstoppelse er det VERSTE!! Stakkars deg ! Godt du har kost deg ellers på hytta da! Høres ut som du koooser deg sammen med gutta dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 23. oktober 2006 #3312 Del Skrevet 23. oktober 2006 Det er forferdelig å si det, men jeg er litt glad det er flere som sliter med forstoppelse for tiden jeg... Men jeg drikker kanskje for lite jeg også, skal helt klart begynne å drikke mer nå! Forstoppelse er i allefall noe av det værste som finnes! Hyttetur hørtes kos ut! jeg gleder meg til Ida blir litt flinkere til å sove om nettene, så vi er i stand til å gjøre sånne ting igjen vi også! Stor til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 23. oktober 2006 #3313 Del Skrevet 23. oktober 2006 *spor* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 23. oktober 2006 #3314 Del Skrevet 23. oktober 2006 Høres ikke godt ut med forstoppelse... Du er flink som drikker, eller hvertfall prøver å drikke masse vann! ...hvis du syns det er vanskelig, så drikk sitronvann istedenfor. Jeg har alltid en mugge vann med MASSE sitronskiver stående i kjøleskapet! Glir rett ned! Særlig etter en dag på skolen, med "vanlig" vann... Håper det går over snart, hvertfall, for forstoppelse unner jeg ikke min værste fiende engang! Ha en fin kveld, snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 23. oktober 2006 #3315 Del Skrevet 23. oktober 2006 Lägger bara in ett spår i din dagbok för att tala om att jag inte glömmer bort din bok bara för att du fött! och glöm inte att dricka en massa vatten nu då! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 24. oktober 2006 #3316 Del Skrevet 24. oktober 2006 Uff, forstoppelse hørtes ikke godt ut! Jeg har også problemer med å få i meg så mye vann som jeg bør, og det blir vel ikke lettere med et lite nurk i hus. Trikset til Burpen hjelper for meg. Drikker mye mer vann hvis det smaker litt sitron eller lime. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 24. oktober 2006 #3317 Del Skrevet 24. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 24. oktober 2006 #3318 Del Skrevet 24. oktober 2006 Ville bare fortelle at jeg teste epledrøm-oppskriften din i helga. Den ble kjempegod! OK, jeg jukset litt, og puttet eplebåter på toppen og strødde over litt kanel og sukker. Det fungerte det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #3319 Del Skrevet 24. oktober 2006 Epica: Nå går ting så meget bedre... men akkurat det der unner jeg ikke min verste fiende, nei... Skrållan: Rart at det skal være så vanskelig å få i seg nok væske? :klø: Jeg har vært litt flink i dag, men ikke flink nok. Må ennå få i meg minst 2, helst 3, halvlitere med vann før natta kommer... iss: Burpen: Sitron/Lime i vannet er en god ide... Men egentlig syntes jeg det går greit med "vanlig" vann også... Juice skal visst være bra å drikke også - bare ikke for mye. Men i hvert fall bra når man har treg mage.... Furstina: Koselig å se deg>! Tenk, nå er du snart tobarnsmamma du også (har ikke vært innom hos deg i dag, så for alt jeg vet så kan du jo i prinsippet være det allerede )... Blir spennende å følg med i boka di framover mot fødsel og etterpå... Susan Sto Helit: Godt det er flere som ikke er flinke til å drikke - men det MÅ vi gjøre noe med. Jeg bøtter i hvert fall nedpå om dagen. Vi nødig oppleve forstoppelse igjen... Anbefales absolutt ikke! La Traviata: Fjellrypa: Så fint å høre at kaka ble god! Å lage sin egen vri er jo bare helt supert! Kanskje det blir sånn jeg lager den neste gang? Droppet du eplemosen i oppskriften da, forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 24. oktober 2006 #3320 Del Skrevet 24. oktober 2006 Fjellrypa: Så fint å høre at kaka ble god! Å lage sin egen vri er jo bare helt supert! Kanskje det blir sånn jeg lager den neste gang? Droppet du eplemosen i oppskriften da, forresten? ← Neida, jeg hadde eplemos i også. Ble masse eplesmak, da vet du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå