Gå til innhold

Cr@sh & gutta!

Cr@sh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Tuuuusen takk for at dere holder boka mi i live! :kyss: til dere alle sammen!

Godt å bli reddet fra side 2, Burpen! :bukke:

LT: Vi har en helt vanlig Carena søseknvogn, trehjuling - sånn som "alle" har... ;)

-------------------------------------------------------

Har vært på hytta sammen med svigers fra fredag til søndag. Egentlig veldig koselig. Sett bort i fra at jeg har opplevd det verste i hele verden... :sjenert: ... forstoppelse... :flau:

Jeg føder heller igjen i morgen enn å oppleve det igjen, for å si det sånn... :roll: Nok om det... Det går stort sett bra nå - bortsett fra at det er supervondt å gå på do da... :rodme:

Snakket med en i familien som er sykepleier, og hun kunne enkelt fortelle meg grunnen til forstoppelsen. Amminga! Han suger jo masse væske og næring ut av meg... og jeg er IKKE flink til å drikke nok - dermed dehydrering og you know what... Blæh...

Har satt med som mål å drikke minst 2 liter vann hver dag nå... Så jeg går rundt med en sånn Bonaqua-flaske uansett hvor jeg er... :ler:

Storegutt er i barnehagen ennå, mens Lillegutt sover... Storegutt kommer snart hjem nå - Pappa skulle hente han for meg i dag. Stas for Storegutt og kjekt for meg... ;)

Har ikke gjort stort i dag... vasket en maskin med kokvask og en med ullgensere til Storegutt. Begynner jo å bli såpass kjølig/kaldt ute nå, at vi må finne fram litt varmere tøy til å ha under regndressen og sånt...

Lurer på middag i dag, jeg... :klø: Har egentlig ikke lyst på stort, jeg... Men gutta mine må jo få mat... :sjarmor:

Prøver på en runde i bøkene deres i kveldinga...

:klem: til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ughhh.. forstoppelse er det VERSTE!! Stakkars deg ! :klem:

Godt du har kost deg ellers på hytta da! ;)

Høres ut som du koooser deg sammen med gutta dine :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forferdelig å si det, men jeg er litt glad det er flere som sliter med forstoppelse for tiden jeg... :sjenert::ler: Men jeg drikker kanskje for lite jeg også, skal helt klart begynne å drikke mer nå! :) Forstoppelse er i allefall noe av det værste som finnes! :sur:

Hyttetur hørtes kos ut! :) jeg gleder meg til Ida blir litt flinkere til å sove om nettene, så vi er i stand til å gjøre sånne ting igjen vi også! :Nikke:

Stor :klem: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ikke godt ut med forstoppelse... Du er flink som drikker, eller hvertfall prøver å drikke masse vann!

...hvis du syns det er vanskelig, så drikk sitronvann istedenfor. Jeg har alltid en mugge vann med MASSE sitronskiver stående i kjøleskapet! Glir rett ned! Særlig etter en dag på skolen, med "vanlig" vann...

Håper det går over snart, hvertfall, for forstoppelse unner jeg ikke min værste fiende engang!

Ha en fin kveld, snuppa :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lägger bara in ett spår i din dagbok för att tala om att jag inte glömmer bort din bok bara för att du fött!

:klem1:

och glöm inte att dricka en massa vatten nu då!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, forstoppelse hørtes ikke godt ut!

Jeg har også problemer med å få i meg så mye vann som jeg bør, og det blir vel ikke lettere med et lite nurk i hus.

Trikset til Burpen hjelper for meg. Drikker mye mer vann hvis det smaker litt sitron eller lime. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville bare fortelle at jeg teste epledrøm-oppskriften din i helga. Den ble kjempegod! :)

OK, jeg jukset litt, og puttet eplebåter på toppen og strødde over litt kanel og sukker. Det fungerte det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Epica: Nå går ting så meget bedre... men akkurat det der unner jeg ikke min verste fiende, nei...

Skrållan: Rart at det skal være så vanskelig å få i seg nok væske? :klø: Jeg har vært litt flink i dag, men ikke flink nok. Må ennå få i meg minst 2, helst 3, halvlitere med vann før natta kommer... :sjenert:

iss: :klem:

Burpen: Sitron/Lime i vannet er en god ide... Men egentlig syntes jeg det går greit med "vanlig" vann også... ;) Juice skal visst være bra å drikke også - bare ikke for mye. Men i hvert fall bra når man har treg mage.... :roll:

Furstina: :klem: Koselig å se deg>! Tenk, nå er du snart tobarnsmamma du også (har ikke vært innom hos deg i dag, så for alt jeg vet så kan du jo i prinsippet være det allerede :ler2: )... Blir spennende å følg med i boka di framover mot fødsel og etterpå...

Susan Sto Helit: Godt det er flere som ikke er flinke til å drikke - men det MÅ vi gjøre noe med. Jeg bøtter i hvert fall nedpå om dagen. Vi nødig oppleve forstoppelse igjen... :roll: Anbefales absolutt ikke! :riste:

La Traviata: :kyss:

Fjellrypa: Så fint å høre at kaka ble god! Å lage sin egen vri er jo bare helt supert! Kanskje det blir sånn jeg lager den neste gang? ;) Droppet du eplemosen i oppskriften da, forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjellrypa: Så fint å høre at kaka ble god! Å lage sin egen vri er jo bare helt supert! Kanskje det blir sånn jeg lager den neste gang? ;) Droppet du eplemosen i oppskriften da, forresten?

Neida, jeg hadde eplemos i også. Ble masse eplesmak, da vet du! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...