Fibonacci Skrevet 16. oktober 2006 #3281 Del Skrevet 16. oktober 2006 Jeg skal følge med deg på generell også, æresord! Tenk at lillegutt er 3 uker nå da, ikke sant tida går fort? Kos deg på tur i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 16. oktober 2006 #3282 Del Skrevet 16. oktober 2006 Ja, eg blir med over eg også Må jo følgja kvarandre i barseltida og, må vite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 17. oktober 2006 #3283 Del Skrevet 17. oktober 2006 Ha en fin dag vennen! Håper sverigeturen gikk greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 17. oktober 2006 #3284 Del Skrevet 17. oktober 2006 Jeg skal følgem ed deg over i generell dagbok, må jo dit jeg nå også. Men det er heeeelt greit, tida med lillegutt er mye bedre enn graviditetstida! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 17. oktober 2006 #3285 Del Skrevet 17. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 17. oktober 2006 #3286 Del Skrevet 17. oktober 2006 Så koselig dere har det!! Familielivet er nå bra godt ja! Ble det noen fangst i Sverige?!Jeg syns de har så mye stilig mat der,liksom så mye annerledes sauser og dipper og div! Gikk glipp av bildet av lillegutt jeg da..... Men sånn er det når man ikke helt henger med... Jeg kan love deg at jeg skal komme innom deg på generell ja!De fleste er der nå så jeg må innom alle for å sjekke! Så jeg håper bare at ingen faller utenom...! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #3287 Del Skrevet 17. oktober 2006 Epica: Utrolig at tida blir borte så fort... Vi må huske å nyte tiden mens vi kan... Det får du fort erfare når jenta di kommer ut av magen - det lover jeg Skrållan: Godt å se at jeg i hvert fall får besøk av en person... Koselig at du vil følge med videre i hvert fall... Gjett om jeg skal holde meg oppdatert hos deg? marthepia: for at du vil passe på boka mi i generell også! LinKri:Det er rart det der... Plutselig "kjenner" man ingen der man har dagbok... Men det får man jo sikkert gjort noe med da... Jeg skal i hvert fall bli myyye flinkere til å besøke boka di... Burpen: Godt å høre at jeg ikke blir glemt... Gutta hadde storkost seg med mamma ute av huset... Gikk superflott med Lillegutt også - englebarn! Skal skrive mer om det nedenfor... Linn3c: La Traviata: Jeg skal følge med deg på generell også, æresord! Sånt liker jeg å høre... Tida går sååå fort. Kan ikke egentlig tro at det er over 3 uker siden han kom! Linn3c: Barseltida kan jo bli vel så festlig å lese om den! Nå er det jo ikke lenge til du også blir mamma! Gleder meg til å lese om innspurten din... og barseltiden din også... Missbumblebee: Turen gikk smertefritt! Kos deg i dag du også - håper formen din er ok! MissS: Jippi! Enda en som vil følge med! Jeg skal følge med hos deg også! Tenk at vi har fått ut de flotte gutta våre! Har dere bestemt dere for navn forresten? (*Iler inn i boka di*) Skrållan: Skytte: Turen gikk flott og det ble noen poser med "fangst" ja, for å si det sånn! Godt å få fylt opp fryseren litt! Sant det med maten - det er liksom litt artig å gå og kikke rundt i de butikkene med stort sortiment! Koselig at du følger med til generell! Jeg kommer til å bli mye flinkere til å besøke dere andre på generell når jeg selv kommer dit! Lover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #3288 Del Skrevet 17. oktober 2006 Turen til Sverige i går gikk knirkefritt. Både for oss på tur, og for gutta hjemme. Lillegutt fikk mat rett før vi reiste - sånn litt før fem, og sov mer eller mindre til jeg var tilbake igjen kl. ni. Mannen hadde akkurat begynt å varme litt pumpet melk da jeg kom... men da ble det pupp i steden! Fikk handla masse mat og masse godteri ( )... Sistnevnte skal kun nytes i helgen... Var litt surt, for de var tomme for sånne barne-juice på boks som vi pleier å kjøpe til Storegutt - men så får vi ta det neste gang... Ellers var ejg superflink før vi dro til Sverige i går. Jeg gikk og henta Storegutt i barnehagen. Brukte en halv time til, og en time hjem. Storegutt ville nemlig gå store deler av veien,... og det tar jo fort litt tid... Han er herlig også da... og gå på tur med han er jo nesten som å oppdage verden på nytt. Han legger jo merke til ALT. Ting som er helt selvsagte og vanlige for meg, blir fort sett på med nye øyne... Godgutten min! Lillegutt sov i vogna både til og fra barnehagen.... Er forresten superfornøyd med dobbelvogna. Veldig kjekt med plass til Storegutt også. Han er tross alt ikke sååå stor ennå - og orker sjelden å gå hele veien når vi er på tur. Da er det mye bedre med et ekstra sete enn å måtte ta han på armen... I dag har jeg vært flink på formiddagen syntes jeg. Har - vært på butikken og kjøpt strømpebukser til Storegutt. - brettet to store stativer med tøy. - vasket en maskin med mørk tøy, en med mørkt fint tøy og en med hånklær. - ryddet på kjøkkenet. - ryddet på soverommet. Lurer på å lage svenske kjøttboller i brun saus med poteter til middag i dag... Det er jo veldig godt da.. Må tenke litt på saken! Nå er det liv i Lillegutt... så jeg får ta runden i kveld! See Ya! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 17. oktober 2006 #3289 Del Skrevet 17. oktober 2006 Så bra gutta koste seg hjemme! Kan tenke meg det er litt deilig for papsen å få litt tid alene med gutta, og du har heller sikkert ikke vondt av å komme deg vekk litt! Turen hjem fra barnehagen hørtes herlig ut... Ser for meg en liten tass som "SEEEEEEEEEEEEE, mamma!!", og "Oj, se der" osv... Som du sier, så blir ting dagligdagse for oss, men for de små er det noe helt annet! Det er litt facinerende! Håper Burpelita blir like god som Storegutt høres ut som når hun kommer i den nysgjerrige alderen... ....men før vi kommer dit, skal jeg kose meg med spark i magen, en (helvetes?) fødsel og MANGE våkenetter Og HELT sikkert masse, masse, masse kos! Skal si du har vært flink og effektiv idag! Som alltid! Får jo reint dårlig samvittighet av å lese alt du rekker iløpet av en dag Ha en super kveld, snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 17. oktober 2006 #3290 Del Skrevet 17. oktober 2006 Storegutt høres så gooood ut! Gleder meg til Ida blir så stor, og hun viser meg verden med nye øyne! Hjelpe meg, du får så mye unnagjort i huset! begynner virkelig å lure på hva jeg gjør i løpet av en dag, siden jeg ikke får gjort så mye husarbeid! Håper du har en strålende kveld med gutta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 17. oktober 2006 #3291 Del Skrevet 17. oktober 2006 Storegutt høres jo helt herlig ut da! Husker da jeg passa søskenbarnet mitt. Han er 9 år da, men han ser jo så mye rart etter veien! Er litt artig Svenske kjøttbullar hørtes deilig ut! Tror jeg også må til Sverige en tur snart... kanskje en liten tur på Systembolaget også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 19. oktober 2006 #3292 Del Skrevet 19. oktober 2006 Det er det værste jeg har sett Cr@shel@shen min lå HELT i bunnen på førstesiden! ...911 rescue, Burpen kommer til unnsetning! Håper alt er bra med dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 19. oktober 2006 #3293 Del Skrevet 19. oktober 2006 Så flott at du koser deg med gutta dine! Hvilken dobbelvogn er det dere har forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 19. oktober 2006 #3294 Del Skrevet 19. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 19. oktober 2006 #3295 Del Skrevet 19. oktober 2006 Så koselig å lese om deg og gutta dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 19. oktober 2006 #3296 Del Skrevet 19. oktober 2006 Hei snuppa! Skal ikke glemme deg på generell jeg heller , men så var det det å få tid til kg da Det høres ut som at dere koser dere ja, viktig det, for som du sier, tiden flyr jo så fort avgårde, før vi vet ordet av det så er permen over Nyte godteri kun i helgene ja Det har jeg sagt mange ganger den siste mnd, men det blir det ikke noe av, det blir en god del i uka også... Kos deg med gutta dine, så stikker jeg innom igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 19. oktober 2006 #3297 Del Skrevet 19. oktober 2006 Så flink bebisen din er å sov då! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 20. oktober 2006 #3298 Del Skrevet 20. oktober 2006 God helg til deg, Storegutt, Lillegutt og mannen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 20. oktober 2006 #3299 Del Skrevet 20. oktober 2006 God helg til dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 20. oktober 2006 #3300 Del Skrevet 20. oktober 2006 Innom og oppdaterer meg.. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå