Gå til innhold

Cr@sh & gutta!

Cr@sh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så utrolig nydelig liten guttebass du har, vennen :hjerter:. Også har han like mye hår som vår lille og det er jo bare herlig!

Virker som om dere koser dere fælt for tiden. Tenk det, du er tobarns mamma!!!

Kos dere med resten av søndagen. Skal bli flinkere til å titte innom - lover.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for mange koselige hilsner, jenter... og masse godord om gutten vår! :sjarmor:

I dag har vi hatt en trivelig dag sammen alle sammen. Begynte dagen med felles frokost, og etter det så satte vi i gang med å rydde i klesskapene våre...

Var utrolig godt å få gjort. Ble kastet (les: gis til Fretex) nesten 3 søplesekker med tøy - fra både mannen og meg da... Ble veldig fin plass i hyllene, gitt... :ler2: Men nå må vi nok fylle på litt også... Jeg trenger i hvert fall litt fornying nå etter fødselen. Gleder meg!

I ettermiddag har vi vært hos mamma og pappa og spist Fårikål... :sikle: Supergodt. Blir spennende å se om Lillegutt merker no' til det.. men jeg tror det skal gå bra. Mamma koker ut kålen skikkelig (dessuten spiste jeg mest mulig poteter og kjøtt ;) )...

Jeg var veldig flink, og gikk med begge gutta i dobbelvogna bort til mamma og pappa. :klappe: Det er kjapp gange i 40 minutter - så jeg har vært flink jente i dag... Mannen kom kjørende etter, for vi måtte ha bilen til hjemveien... Godt med litt trim og med frisk luft... Ennå så kaldt det er blitt ute nå... *bbrrr*

I morgen skal jeg på Sverigetur med pappa om ettermiddagen. Mannen skal være hjemme med begge gutta... Så formiddagen i morgen skal jeg bruke her hjemme, med blant annet pumping... :ler2:

Nå skal vi kose oss med film på TV. Det blir enten "Magisk møte på Manhatten" eller "Buddy". Har sett begge før da, men... Men dere kjenner jo meg og film - så det spørs hvor mye jeg får med meg uansett... :roll::ler:

:klem: til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kakao: Koselig at du stikker innom! :klem: Selvsagt er gutten min verdens vakreste... helt objektivt sett selvfølgelig.. :ler2:

------------------------------------------------------------------------

Storegutt er levert i barnehagen og Lillegutt ligger og sover ved side av meg... De er til å spise opp disse små... Nydelig som bare det! :hjerter_rundt:

Ser på The Ellen-show på TV3... Utrolig morsomt! :hoho: Må bare le høyt for meg selv når hun rocker rundt etter musikken... Artig dame!

Planer for dagen er å bake brownies - som mannen skal ha med på jobben. Der må de som har blitt foreldre, har bursdag eller har noe annet å feire, diske opp med kake til alle... Koselig ide det da... :)

I ettermiddag skal jeg på Sverigetur med Pappa. Skal bli greit å fylle opp med litt karbonadedeig, kylling, juice osv...

Mannen skal være hjemme med gutta. Håper det skal gå bra. Planen er å amme rett før jeg reiser, også har mannen melk som jeg har pumpet ut dersom det skulle bli krise. MEN vi har ikke prøvd flaske ennå - så det kan jo bli litt spennende. :sjenert: Går nok veldig bra... :Nikke:

Nå er det grynting her... så spørs om ikke jeg må fram med puppen nå gitt... ;)

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spør deg jeg ;)  Hvordan får jeg tilå slette bildene jeg har lagt i dagboka mi?

Bare koselig det... ;)

Du går inn på kontrollpanel, finner dine vedlegg på venstre side litt ned på siden. Krysser av for de du vil fjerne og trykker slett...

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som dere koser dere veldig som familie på fire. Det er godt å høre!  :klem:

:sjarmor: Vi koser oss veldig... Men det er skremmende hvor fort tiden går :overrasket: Tenk om hele permisjonstiden skal fly så fort... :klø:

Det er så koselig å lese inne hos deg!

OJ, nå skriker tulla! :ler:

Kos deg på Sverigetur :klem:

Sverigetur skal bli bra... :Nikke: Var innom hos deg en tur nå også... Jeg har så lett for å glemme de dagbøkene som flyttes til generell... men det blir det nok snart slutt på - for straks havner jeg der selv... :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg så også på The Ellen show! :) Digger den dama, jeg sitter ofte og ler høyt av alle de rare tingene hun sier og gjør! :ler2:

Det høres koslig ut med en sverigetur, godt å ha litt alenetid og samtidig få fylt opp fryseren! :ler: Får håpe det går fint for mannen å gi flaske om det måtte behøves! :)

Ha en flott tur! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte helt å skrive at Lillegutt er 3 uker i dag! :hoppe:

Fy som tiden flyyyr! :overrasket:

Har vært på en liten runde i genrelle dagbøker... Som jeg skrev over til LinKri, så har jeg så lett for å glemme de dagbøkene som er flyttet dit... og snart havner jeg der selv... Da blir det nok slutt på det... :ler2:

Mi bok skal jo inn i "første pulje".... og der er det faktisk så godt som ingen jeg "kjenner" fra før... :roll: Hvordan skal det gå? :klø:

...og hva om alle dere her inne på graviditetsdagøkene glemmer meg sånn som jeg har lett for å gjøre... da blir det nok lite liv i boka mi... :grine: Vel, vel... må ikke ta sorgene på forskudd da... Taim vil sjåv! :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, jeg så også på The Ellen show! :) Digger den dama, jeg sitter ofte og ler høyt av alle de rare tingene hun sier og gjør! :ler2:

Det høres koslig ut med en sverigetur, godt å ha litt alenetid og samtidig få fylt opp fryseren! :ler: Får håpe det går fint for mannen å gi flaske om det måtte behøves! :)

Ellen er ei rå dame! :hoho: Min type humor... det er i hvert fall sikkert... :ler2:

Skal bli godt med litt tid for seg selv, ja... Koselig å reise på tur med papsen... også skal brodern og kjæresten også være med - så mange å skravle med på turen... :Nikke:

Håper virkelig det går greit med evt. flaskemating... Krysser fingre og satser påa t det går fint. Han fikser jo smokken flott så... :Nikke:

:klem: til deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte helt å skrive at Lillegutt er 3 uker i dag! :hoppe:

Mi bok skal jo inn i "første pulje".... og der er det faktisk så godt som ingen jeg "kjenner" fra før... :roll: Hvordan skal det gå? :klø:

...og hva om alle dere her inne på graviditetsdagøkene glemmer meg sånn som jeg har lett for å gjøre... da blir det nok lite liv i boka mi... :grine: Vel, vel... må ikke ta sorgene på forskudd da... Taim vil sjåv! :Hehe:

:hoppe: for at Lillegutt er 3 uker jeg også! Jammen flyr tida!!

Jeg lover å stikke innom dagboka di på generell, så får du i allefall besøk av 1 person! :ler: Neida, jeg er 100 % sikker på at alle fra graviditetsdagbøkene husker deg selv om du flytter! :sjarmor: Og kanskje noen nye fra ditt nye nabolag stikker innom deg også? Det skal gå så bra så! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Myztica

Er ikke så mange som kjenner meg på generell heller :grine: Føler meg nesten litt utafor :ler: Trivdes jo så godt i graviditetsdagbøkene! Men men.. kan jo ikke være der evig heller! Jeg LOVER at jeg skal titte innom dagboka di da du flytter ;)

Kan jo ikke gå glipp av å lese om den koselig hverdagen din som 2barnsmamma! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lover å ikke glemme deg, snuppa mi :kyss:

Kan ikke glemme deg selvom du flytter, vøtt! Jeg pleier ikke gå inn i dagbok-inndelingene når jeg skal besøke dere andre, går i min egen, og hopper fra bok til bok derfra! (bortsett fra Skrållan da, som ikke har link til dagboka si i signaturen sin...)

Åssen har det gått med gutta dine idag?

Tenker de har storkost seg, jeg! :enig:

Åssen har mamsen hatt det i Sverige da?

...må ha en tur snart jeg også, men det må planlegges litt... Må bli i forbindelse med en Østlandstur, liksom! Jeg MÅ ha Olw Dill og Gressløk-dip... Snaaaaaaaaaaaaart tom :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...