Gå til innhold

Cr@sh & gutta!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei vennen! Lenge siden jeg har vært innom her nå. Så utrolig morsomt å lese om dagene deres! Jeg er innom og titter litt av og til, selv om jeg ikke alltid orker å si hei.. :sjenert:

Håper dere har en kjempefin helg!! Stooor :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, tobarnsmamma! :vinke:

Du, den dealen vår om at jeg skulle bli gravid før du fødte gikk jo i vasken...

ok, du er tilgitt! :kose:

PM med navn, yes?

Skrevet

MissS: :Nikke: kose seg er viktig... Håper du også greier å nyte hverdagen med din lille tass... :klem:

La Traviata: Supert med presten og kirken... Liker når ting går i boks... :sjarmor:

Burpen: Grattis med jente i magen, schnuppa! :kyss: (Jeg visste at jeg ville ta feil ang. kjønnet - så jeg skjønner ikke helt hvorfor jeg ikke bare tippet jente... :ler: )

Skrållan: Dåp eller navnfest ja.... gjelder å begynne å tenke på det i hvert fall. Nå har vi satt datoen... men vi har ennå god tid på oss - heldigvis! ;)

magolia: Vi har faktisk snakket om tapas... :sikle: Det er jo så digg! Og så passer det jo med noe litt annerledes når det nærmer seg jul... blir jo nok av "tung" mat etter dåpen mener jeg... ;) Takk for tips...

LinKri: Koldtbord er jo alltid en sikker vinner... og også veldig godt. Har vudert spekemat også... vi er så glade i det her i huset.... :sjenert:

Skytte: Skjønner godt at du "allerede" gleder deg til nestemann... :Nikke: Jeg savner magen min litt innimellom - og kanskje den aldri kommer tilbake... det er litt rart å tenke på... :roll:

Linn3c: Flott navn dere har valgt også... ;)

Burpen: God helg til deg, sambo og Burpejenta i magen også! :kyss:

La Traviata: :klem: God helg til dere også!

Epica: God helg, vennen! Og grattis som HØYgravid! :hoppe:

Missbumblebee: Koselig å se deg, vennen. Er ikke så ofte jeg får skrevet til deg nå heller.. :rodme: Men jeg er også innom. Håper formen er ok - det nærmer seg jo med stormskritt nå... :klem:

Cymbidium: Huff, ja... :roll: Det ble jo ikke akkurat noen innertier med den dealen vår... Men det blir nok deres tur når som helst nå... Pergo gjør susen - det har jeg nå 2 flotte bevis på! :sjarmor: PM kommer!

Skrevet

Dagene flyr... nå er lørdagen snart over også... :roll:

I dag har vi vært på matshopping hele hurven - og det gikk helt smertefritt for seg... :sjarmor:

Spiste deilig lunsj da vi kom hjem - og så sovnet på Lillegutt og Storegutt i sofaen samtidig! :klappe: Mannen tok en tur i garasjen og fortsatte på prosjektet sitt der ute... mens jeg koste meg inne med å gjøre ingenting. Dvs lese avisen og tusle litt rundt... :ler2:

Mannen lagde deilige fløtegratinerte poteter med hakkebøff til middagen i dag... Lenge siden vi har spist så deilig middag! :sikle:

Nå ser vi sånn egenlig på Mr & Mrs Smith på DVD... men dere kjenner meg og film.. :sjenert: Lillegutt sover i mellom oss på sofaen... :hjerte: Storegutt sover godt i senga si... :hjerte:

Det er utrolig godt sovehjerte på disse gutta mine... da mener jeg alle tre! :ler: Lillegutt tar jo kaka om natta - vi er sååå fornøyde. I natt sov han fra halv ett til halv seks uten så mye som en grynt... :sove: Vi kan i hvert fall ikke klage... :sjarmor:

Bilde kommer forresten... Kanskje allerede i kveld... :Hehe:

Skrevet (endret)

Her er vår vakre lille gutt... :hjerter:

Bildet er tatt på sykehuset... Her er han 1 døgn gammel!

Endret av Cr@sh
Skrevet

Nydelig liten gutt! :hjerter:

Nå ble jeg bare ennå mer babysyk! :ler: Bra det ikke er altfor lenge til jeg får mitt eget lille nurk! :)

Håper dere koser dere masse alle fire! :klem:

Skrevet

ÅÅÅH, nå var det jaggu flaks at jeg var innom her i kveld! Så utrolig nydelig liten gutt du har!!!! Fullstendig helskjønn! :)

Skrevet

Så nydelig gutten din er, Cr@sh! :hjerter:

Høres ut som at der har hatt en fin lørdag! Både Storegutt og Lillegutt virker som DE hjeteknuserne!

Må være fantastisk herlig at Lillegutt sover så godt om natta! Var Storegutt også snill som baby?

:sikle: etter middagen deres!! Hjalp ikke akkurat på sulten min det, nei... :sjenert:

Kos deg med film/pc/sofasitting!

:kyss:

Skrevet (endret)

For en nydelig liten gutt! :hjerte:

Så deilig at alle gutta er så flinke til å sove! Hvordan er lillegutt på dagtid?

Og sover storegutt fortsatt litt på dagen?

Hørtes ut som en deilig middag dere hadde i kveld. Kos deg videre! :klem:

Endret av La Traviata
Skrevet

smelt smelt smelt smelt :hjerter::hjerter:

Han var nyyyyyydelig :Nikke:

Kos dere masse videre i helgen :)

stor :klem:

Skrevet

For en utrolig nydelig liten pjokk! :hjerter: Også så mye hår! Herlig! :)

Du er heldig siden alle gutta har godt sovehjerte. Man merker ikke hvor avhengig man er av søvn før man ikke får det lenger! :ler: Skal ikke klage idag jeg heller da, Ida var snill pike i natt! :hoppe:

Kos deg masse med gutta dine i dag, og ha en flott søndag!

:klem:

Skrevet

Så skjønn, og masse hår ja! :hjerte:

Nuuuudelig :hjerter:

Deilig han har godt sove :hjerte:

:klem:

Skrevet

Så nydelig han er vennen, helt herlig :) Og like mye hår som gutten vår. :klem:

Gjest marthepia
Skrevet

Han er NYDELIG :hjerter:

Smiler hver gang jeg ser små babyer. Så nusselig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...