cappocino Skrevet 11. oktober 2006 #3221 Del Skrevet 11. oktober 2006 Åh Gleder meg til det blir min tur!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 11. oktober 2006 #3222 Del Skrevet 11. oktober 2006 Åh, det er så herlig å lese om hverdagen din, Cr@sh! Smelter helt jeg, med tanke på at jeg også skal få det sånn en gang... Herlige, Storegutt, som kanskje begynner å bli litt trassig, og skjønne Lillegutt som sover og spiser, sover og spiser! Gleder meg kjempemasse til å se bilde av Lillegutt! Håper jeg rekker å se før du fjerner bildet igjen... Hørste ut som en koselig sravledag med venninna di! Deilig å ha noen sånne dager som man bare skravler, ler og koser seg! Håper det var/er kjekt med mamma og pappa på besøk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 11. oktober 2006 #3223 Del Skrevet 11. oktober 2006 Ååå, så koseleg å lesa om den første tida med to småpjokkar i huset. Vart veldig nysgjerrig på namnet de har valt på vesleguten eg også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 12. oktober 2006 #3224 Del Skrevet 12. oktober 2006 Så koselig det er å lese om dagene deres! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter #3225 Del Skrevet 12. oktober 2006 cappocino: Masse å glede seg til... Selv om det er litt slitsomt med to innimellom også... Burpen: Ja, det er herlig å være mamma til to så flotte gutter... Du kan glede deg såååå masse til å bli mamma - det er verdens flotteste tittel spør du meg! Kjempekoselig med venninnebesøk, og visitt av mamma og pappa. Storegutt er jo såå glad i besteforeldrene sine... så det er stor stas når de kommer innom. Tipper minstemann blir like opptatt av dem, jeg... Linn3c: Koselig at du syntes det er koselig å lese om dagene våre... Jeg sender deg en PM ang. navnet... Fjellrypa: Takker og :bukke: Koselig at du stikker innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter #3226 Del Skrevet 12. oktober 2006 Storegutt er i barnehagen. Lillegutt sover. Jeg har akkurat snakket med kirkekontoret og fått "bestilt" dåp. Så det blir barnedåp her i huset i midten av desember. Heldigvis fikk vi til å ha det i kirken vi sogner til og med presten "vår". Ville så gjerne at den samme presten som viet oss og som døpte Storegutt, skulle døpe denne gangen også - og jammen gikk det i boks! Lurer så på hva vi skal servere? :klø: Kommer helt sikkert til å bestille mat... Men hva? Noen som har forslag? Vi blir et sted mellom 15-20 stykker regner jeg med... Trenger sårt forslag, så kom med dem, jenter... I dag er det eneste fornuftige jeg har gjort å vaske to maskiner med tøy + brette litt tøy. Skal lage middag til mannen kommer hjem, også bør jeg egentlig skifte på sengene og støvsuge også. Plutselig føler jeg en viss dårlig samvittighet for å sitte på nettet, gitt... Får prøve å skrive litt mer her i kveld... Takk for at dere er innom... PS: Er forresten veldig spent på hvordan det har gått med Burpen på UL i i dag. Jeg har tippet det er gutt hun har i magen - men jeg er litt redd jeg kanskje tar feil der, gitt... Den som venter får se... til deg Burpen - om du skulle titte innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 12. oktober 2006 #3227 Del Skrevet 12. oktober 2006 Litt tid på nettet er lov, man skal jo slappe av nå i barseltida! Gleder meg til å se bilde av lillegutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 12. oktober 2006 #3228 Del Skrevet 12. oktober 2006 Herlig å lese om dagene dine - så koselig at det klaffet med presten dere ønsket til dåpen! Jeg burde også ha gjort noe fornuftig istedetfor å sitte her - når barna for en gangs skyld sover samtidig! Men må jo innom med en klem til deg da vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 12. oktober 2006 #3229 Del Skrevet 12. oktober 2006 PS: Er forresten veldig spent på hvordan det har gått med Burpen på UL i i dag. Jeg har tippet det er gutt hun har i magen - men jeg er litt redd jeg kanskje tar feil der, gitt... Den som venter får se... til deg Burpen - om du skulle titte innom! ← Burpen titter alltid innom deg, vettu! Og hemmeligheten er avslørt i dagboka mi Stor til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 12. oktober 2006 #3230 Del Skrevet 12. oktober 2006 Det er bestandig like koselig å komme innom deg og lese om dagene med gutta! Flott at dere fikk booka den presten dere ønsket til dåpen! Kanskje vi burde begynne å tenke på dåp/navnefest vi også... :klø: Har desverre ingen mattips jeg da, klarer ikke å komme på middag her hjemme engang! Stor til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 12. oktober 2006 #3231 Del Skrevet 12. oktober 2006 Det er så herlig å lese i dagboken din En veninne bestilte tapas til en barnedåp. Kanskje litt fremmed for mange, men det ble iallefall suksess hos veninnen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 12. oktober 2006 #3232 Del Skrevet 12. oktober 2006 Så herlig å lese om hverdagen deres Tror vi skal ha koldtbord på dåpen jeg... har ikke tenkt så langt, men stefaren min skal i alle fall stå for maten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 12. oktober 2006 #3233 Del Skrevet 12. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 12. oktober 2006 #3234 Del Skrevet 12. oktober 2006 Heeeeia! Endelig har jeg tid til å lese skikkelig om dagene deres!Og det er så koselig Jeg er skikkelig syk og sprø så jeg gleder meg allerede til neste baby er på tur....Farlige tanker 10,5 uker etter fødsel av nr 1 Ikke si at du får tid til å gjøre så mye mer enn klesting og matting...jeg får så dårlig samvittighet da for det er det eneste jeg rekker Koselig at Storegutt er så glad i beseforeldrene sine! Godt å ha dem! Og så supert at dere fikk "deres" kirke og prest! Er litt spesielt da! Ha ei riktig så fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 13. oktober 2006 #3235 Del Skrevet 13. oktober 2006 Så kjekt med gode dåpsnyheter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 13. oktober 2006 #3236 Del Skrevet 13. oktober 2006 Og flott namn forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 13. oktober 2006 #3237 Del Skrevet 13. oktober 2006 Bare innom for å ønske deg og resten av familien en super helg! Kos dere masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 13. oktober 2006 #3238 Del Skrevet 13. oktober 2006 Ønsker deg, Storegutt, Lillegutt og mannen en riktig god helg! Kos dere masse sammen, alle fire! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 13. oktober 2006 #3239 Del Skrevet 13. oktober 2006 Håper helga deres blir fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. oktober 2006 #3240 Del Skrevet 13. oktober 2006 god helg vennen, og kose deg med gutta dine! høres HERLIG ut å være mamma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå