Gå til innhold

Cr@sh & gutta!

Cr@sh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åh, det er så herlig å lese om hverdagen din, Cr@sh! :hjerter_rundt:

Smelter helt jeg, med tanke på at jeg også skal få det sånn en gang...

Herlige, Storegutt, som kanskje begynner å bli litt trassig, og skjønne Lillegutt som sover og spiser, sover og spiser! :hjerter:

Gleder meg kjempemasse til å se bilde av Lillegutt! Håper jeg rekker å se før du fjerner bildet igjen...

Hørste ut som en koselig sravledag med venninna di! Deilig å ha noen sånne dager som man bare skravler, ler og koser seg!

Håper det var/er kjekt med mamma og pappa på besøk!

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, så koseleg å lesa om den første tida med to småpjokkar i huset. :)

Vart veldig nysgjerrig på namnet de har valt på vesleguten eg også... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cappocino: Masse å glede seg til... :sjarmor: Selv om det er litt slitsomt med to innimellom også... ;)

Burpen: Ja, det er herlig å være mamma til to så flotte gutter... :hjerte: Du kan glede deg såååå masse til å bli mamma - det er verdens flotteste tittel spør du meg! :Nikke:

Kjempekoselig med venninnebesøk, og visitt av mamma og pappa. Storegutt er jo såå glad i besteforeldrene sine... så det er stor stas når de kommer innom. Tipper minstemann blir like opptatt av dem, jeg... ;)

Linn3c: Koselig at du syntes det er koselig å lese om dagene våre... :sjarmor: Jeg sender deg en PM ang. navnet...

Fjellrypa: Takker og :bukke: Koselig at du stikker innom :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Storegutt er i barnehagen. Lillegutt sover.

Jeg har akkurat snakket med kirkekontoret og fått "bestilt" dåp. Så det blir barnedåp her i huset i midten av desember. :)

Heldigvis fikk vi til å ha det i kirken vi sogner til og med presten "vår". :hoppe: Ville så gjerne at den samme presten som viet oss og som døpte Storegutt, skulle døpe denne gangen også - og jammen gikk det i boks! :hoppe:

Lurer så på hva vi skal servere? :klø: Kommer helt sikkert til å bestille mat... Men hva?

Noen som har forslag? Vi blir et sted mellom 15-20 stykker regner jeg med... Trenger sårt forslag, så kom med dem, jenter... :heiajente:

I dag er det eneste fornuftige jeg har gjort å vaske to maskiner med tøy + brette litt tøy. Skal lage middag til mannen kommer hjem, også bør jeg egentlig skifte på sengene og støvsuge også. :roll: Plutselig føler jeg en viss dårlig samvittighet for å sitte på nettet, gitt... :ler2:

Får prøve å skrive litt mer her i kveld... Takk for at dere er innom... :klem:

PS: Er forresten veldig spent på hvordan det har gått med Burpen på UL i i dag. Jeg har tippet det er gutt hun har i magen - men jeg er litt redd jeg kanskje tar feil der, gitt... :sjenert: Den som venter får se... ;)

:klem: til deg Burpen - om du skulle titte innom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlig å lese om dagene dine - så koselig at det klaffet med presten dere ønsket til dåpen! :tommelsmil:

Jeg burde også ha gjort noe fornuftig istedetfor å sitte her - når barna for en gangs skyld sover samtidig! :ler:

Men må jo innom med en klem til deg da vet du :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS: Er forresten veldig spent på hvordan det har gått med Burpen på UL i i dag. Jeg har tippet det er gutt hun har i magen - men jeg er litt redd jeg kanskje tar feil der, gitt... :sjenert: Den som venter får se... ;)

:klem: til deg Burpen - om du skulle titte innom!

Burpen titter alltid innom deg, vettu!

Og hemmeligheten er avslørt i dagboka mi :sjarmor:

Stor :klem: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bestandig like koselig å komme innom deg og lese om dagene med gutta! :)

Flott at dere fikk booka den presten dere ønsket til dåpen! :smilbla: Kanskje vi burde begynne å tenke på dåp/navnefest vi også... :klø: Har desverre ingen mattips jeg da, klarer ikke å komme på middag her hjemme engang! :ler:

Stor :klem: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så herlig å lese i dagboken din :hjerter_rundt:

En veninne bestilte tapas til en barnedåp. Kanskje litt fremmed for mange, men det ble iallefall suksess hos veninnen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

:vinke:

Så herlig å lese om hverdagen deres :hjerter_rundt:

Tror vi skal ha koldtbord på dåpen jeg... har ikke tenkt så langt, men stefaren min skal i alle fall stå for maten :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heeeeia!

Endelig har jeg tid til å lese skikkelig om dagene deres!Og det er så koselig :legrine: Jeg er skikkelig syk og sprø så jeg gleder meg allerede til neste baby er på tur....Farlige tanker 10,5 uker etter fødsel av nr 1 :ler:

Ikke si at du får tid til å gjøre så mye mer enn klesting og matting...jeg får så dårlig samvittighet da for det er det eneste jeg rekker :ler:

Koselig at Storegutt er så glad i beseforeldrene sine! Godt å ha dem!

Og så supert at dere fikk "deres" kirke og prest! Er litt spesielt da!

Ha ei riktig så fin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...