Gå til innhold

Cr@sh & gutta!

Cr@sh

Anbefalte innlegg

:klem:

Tenker på dere, og håper alt står bra til med alle fire!

...alle fire høres så fint ut! Gleder meg til vi er fire! :hjerter: Men først tre da :hoppe:

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for mange koselige hilsner, jenter... Dere er noen go'inger, dere! :Nikke:

Også så mange som lurer på navn... :legrine: Jeg har sendt ut mange PM'er... :ler2:

Her i huset flyr dagene avgårde med et rasende tempo! Tenk om hele permisjonen min skal fly så fort... :overrasket: Noen dager blir hele dagen brukt til helt hverdagslige ting, som å amme, vaske og henge opp tøy og lage middag... Hvor blir tiden av? :klø:

I går var vi på første kontrollen på helsestasjonen (isteden for hjemmebesøk)... Det var trygt og godt å få vite at Lillegutten vokser og får den næringa han trenger. Han hadde allerede lagt på seg nesten 500 gram! :overrasket: Og det på bare 11 dager... :legrine: Skulle jo nesten tro at den melkekua her har fløte i jura... :ler:

I dag har mamma vært her en tur... og i morgen kommer svigermor og svigerfar en tur. Svigermor skulle lage og ta med kjøttkaker i morgen. Deilig. Da slipper jeg å lage middag + at det blir skikkelig husmannskost... :sikle:

I morgen er det meldt litt finere vær her på Østlandet, så da skal vi ut og gå tur alle sammen. Alle tre gutta mine var ute en tur i vogna i stad også - og mannen var klissvåt da de kom hjem. Det kom jo selvfølgelig en skur mens de var ute... :ler: Regntrekk til vogna var med, men ingen regnjakke...

Vi har det bra, men som sagt så flyr dagene og det blir lite tid til KG så langt... Men jeg lover å komme sterkere tilbake. Med bilde også... :sjenert:

God helg til alle som er innom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Så kos å se deg :)

500gr på 11 dager!!?? :overrasket: Hadde det bare vært slik her i hus :ler: Her er vi på grensa til litt for lite... :sjenert:

Godt å høre at alt står bra til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott å høre at det står bra til! Godt det er næringsvett i gutten, det er en bekymring mindre.

Nyskjerrig på navn, jeg og... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt å høre om dagene deres, selvom de går fort, og stort sett er "hverdagslige"! Når man har nok å henge fingrene i, så flyr tiden,- det har jeg finni ut!

Håper du koser deg i kveld!

God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Tusen takk for at du har holdt dagboka mi varm mens jeg har vært opptatt med andre ting! :klem:

Det høres ut som om du storkoser deg, selv om dagene flyyyr avgårde! :)

Jeg lurer også på navnet... :sjenert:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, innom for å lese om livet som tobarnsmamma :)

Høres ut som du har det bra, selv om tiden bare flyyyyr avgårde!

Kos deg masse med guttene dine!

Mange klemmer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper alt står bra til med dere, snuppa mi!

Tenker masse på dere, og skjønner godt at det ikke blir så mye tid til KG for tida! Mye annet som er mye viktigere for tida, ja...

Håper du koser deg glugg ihjel med alle gutta dine! Tenk så heldig du er som har SÅ mange gutter! :sjarmor:

:kyss:, *klapp* og :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinKri

La Traviata

Murf

Burpen

Kakao

Skrållan

cappocino

Burpen

Skrållan¨

LinKri

marthepia

Burpen

Murmelmy

Tusen takk for at dere har vært innom min heller inaktive dagbok... :kyss:

Skal prøve å få tatt en tur innom litt oftere framover... Nå begynner jo hverdagen å komme tilbake for fullt igjen... :Nikke:

Det går egentlig veldig greit med to små barn om morgenen og det å levere Storegutt i barnehagen. Noe dager går ting selvfølgelig litt tregere enn vanlig - men noe annnet kan man vel egentlig ikke regne med heller... ;) Vi er jo tre forskjellige individer som har ulike behov - hver dag... :Nikke:

Det går fremdeles veldig fint med Storegutt og Lillegutt... Storegutt er stolt som en hane og veldig flink til å hjelpe til... Men jeg merker at han kan bli litt tverr også - men noe annet ville nok vært unaturlig. Han begynner jo å nærme seg trassalderen for fullt også - og det merker vi enkelte dager. Men stort sett går det veldig fint - og jeg stortrives som tobarnsmamma... :sjarmor:

Lillegutt er en veldig rolig og fornøyd liten kar. Han spiser fremdeles veldig godt - men heldigvis har melkekua ikke like mye spreng nå som i starten... Det var jammen meg litt for mye av det gode når det gjaldt melkeproduksjon... :roll: Men nå begynner det å stabilisere seg godt i forhold til hva den lille spiser... Regner med det blir noen økedøgn etter hvert... men det hører med...

Jeg tror vi er superbortskjemte når det gjelder natta da... :sjarmor: En typisk natt hos oss går som følger:

Mellom kl. 22-24: Siste stell og amming.

Mellom kl. 03-04: Amming (stell om det er bæsjebleie).

Mellom kl. 06-08: Amming og morgenstell.

:klappe: Han har virkelig et godt soverhjerte... og det setter vi stooor pris på ;) Vi får nyte det mens vi kan - for sånt kan jo forandre seg etter hvert... :sjenert:

I dag var vi oppe litt tidligere enn vi pleier, Storegutt og jeg... Var en fin morgen med havregrøt og kos... Jeg reiste hjem etter å ha levert Storegutt i barnehagen ca kl. 09.00. Det er litt tidligere enn vi pleier...

Storegutt var hjemme fra barnehagen mandag og tirsdag fordi han var litt små-sliten og hadde litt feber søndag kveld. Det hadde han nok godt av... også var det sååå stas å skulle i barnehagen igjen i dag... Han hadde omtrent ikke tid til å si hadet til meg en gang... :ler2: Herlig! :hjerter_rundt:

I formiddag får jeg besøk av venninne I. Vi skal spise lunsj, skravle og kose oss. Jeg skal steke rundstykker og koke egg tenkte jeg... også skal jeg trekke en stor kanne med deilig iransk te! :sikle: Gleder meg til å se I. Lenge siden sist. Dessuten skal hun starte i ny stipendiatstilling på et helt annet sted av landet snart... så det blir sikkert lenge til neste gang...

Ellers er formen min upåklagelig blitt... Det er superdeilig. Nå gleder jeg meg bare til renselsen er helt over... så jeg slipper å gå med bind/truseinnlegg. Gleder meg til å sove splitter naken igjen... :ler2: Hvor lang tid tar renselsen igjen? (Guri så fort man glemmer... :sjenert: ) Jeg tror jeg blødde i ca 2 uker sist... men kan det ta lenger tid med nr. 2? Det skal jo ta lenger tid før livmoren snevrer seg helt sammen igjen ved flergangsfødsler... Noen som vet?

Har bestilt meg etterkontroll også... skal dit i slutten av november...

Nå skal det puppes her... ;)

Endret av Cr@sh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei snuppa!

Endelig har jeg fått tid til å skrive i dagboken din. Jeg er ofte innom og leser mens jeg ammer, men jeg får ikke til skrivingen mens jeg ammer.

Kjenner til det at dagene flyr avgårde ja. Det er helt utrolig. For noen mnd siden så var det bare deilig, men nå skulle jeg ønske at tiden sto litt stille så jeg får nytt spedbarnstiden enda bedre.

Så godt å høre at det går bra med dere og med guttene dine, og ikke minst med tanke på sjalusi. Får håpe det fortsetter sånn.

Tror det er veldig forskjellig hvor lenge renselsen varer, men det er vel ikke uvanlig med opptil 6 uker.

Håper du får en fin dag med guttene dine og en fin lunch med veninna di. De er superkoselig med veninnetreff :)

Stor :klem: fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei snupp :kyss:

Får jeg se bilde av vidunderet..? :sjenert:

Høres ut som du storkoser deg i rollen som 2 barns mor :) Virkeli en drømmesitusjon at lillegutt sover så godt og mye på natten. Må bare nyte det. :)

Ha en strålende onsdag.

stor stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IdaC: Jeg får heller ikke til amming og skriving samtidig... :ler:

Tida går uhyre fort... det er skremmende. Før vi vet ordet av det så er disse bittesmå tassene våre "store" gutter på 1 år... :overrasket: Vi må bare nyte denne tiden :Nikke:

Fint å høre at du koser deg med gutten din du også :klem:

Liljen: Ja, den nattesituasjonen må vi bare nyte... :sjarmor: Er vi eldig så fortsetter det på samme viset - men det kan man aldri vite... :sjenert:

Skal legge ut bilde av Lillegutten i boka... Har bare ikke fått somla meg til å overføre bildene til PC'n ennå... :roll: (Typisk meg :ler: ) Bildene kommer ikke til å bli liggende ute - men en liten titt skal det i hvert fall bli... :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillegutt sover med armene over hodet... :hjerter:

Storegutt sover i sofaen og snorker som en voksen mann... :hjerter_rundt:

:hjerte: Herlige gutta mine :hjerte:

Skal lage middag til mannen kommer om en times tid. Så kommer mams og paps på en liten visitt til barne-tv... Blir koselig!

Hatt en trivelig dag sammen med venninne I. Masse koselig skravling! :)

Kommer innom snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...