Fibonacci Skrevet 3. oktober 2006 #3181 Del Skrevet 3. oktober 2006 Kjære Cr@sh! Gratulerer med den lille store prinsen! Så rørende og sterk fødselshistorie, det må ha vært knalltøft for deg og lillegutten. Godt at det gikk bra og at dere nå koser dere! Tenker på deg! Vet veldig godt hvor liten tid man får etter fødsel ja! Gleder meg til bilde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #3182 Del Skrevet 4. oktober 2006 HEI ALLE! ... og tusen takk for at dere er innom og holder boka mi varm... Her i huset har vi det veldig bra for tiden. Formen min er betraktlig mye bedre, og det er toppers å få kroppen sin skikkelig tilbake. Stingene stikker ikke så ille lenger, så det er mulig å reise/sette seg uten for store smerter + at bekkenet er blitt mye bedre etter noen turer med vogna... Storebror koser seg stort med Lillebror og er såååå stolt! Det går over all forventning så langt... og vi har ikke fått noen sjalusiproblematikk så langt. Det er veldig stas med den lille og det å få hjelpe til med å skifte bleie og gi smokken er STORT! Han er en en skikkelig go' storebror og tydelig stolt av den lille... Det eneste som tydeligvis er litt kjedelig, er at lillebror sover så mye da... Så uttrykket "Ferdig å sova?" dukker til stadighet opp.... Jeg koser meg stort med gutta mine! I dag har jeg og Lillebror vært på lunsj hos mamma og pappa. Kjempedeilig å komme seg litt ut... I går var jeg ute på matshopping alene, mens mannen hadde gutta hjemme. Det var deilig det også. Godt å være en time for seg selv... også går jo ting litt raskere når man bare har handlinga å tenke på. Godt å få litt mat i huset igjen - her hadde det ikke vært handlet siden lenge før fødselen... Imorgen får vi besøk av et vennepar med tre barn. Det blir koselig... Storegutt leker så godt med disse barna - så det blir nok toppers med besøk... Lillegutts dager består (som selvsagt er) stort sett av å sove og spise... De siste nettene har det ikke vært så verst med nattevåken heller. I går f.eks., så la vi oss etter at jeg hadde ammet litt før klokka tolv, han fikk mat igjen rundt fire, og så igjen litt over syv. Syntes ikke det er så ille... Det er i hvert fall ikke noe å si på hverken matlyst hos den lille eller produksjonen her i gården... I morgen og fredag skal mannen jobbe hjemmefra... så da blir det en av oss som leverer i barnehagen, mens den andre er hjemme med minstemann. Det gjør jo starten på dagen litt lettere... Det har gått greit med to små på morgenene... men ting tar jo tid da... Livet som tobarnsmamma er i hvert fall utrolig bra så langt! Jeg stortrives! Takk igjen, for mange koselige hilsner... ... og sorry at det ikke har kommet bilde ennå... Er underveis 'assa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 4. oktober 2006 #3183 Del Skrevet 4. oktober 2006 Kjempekoselig å lese om ditt liv som tobarnsmamma! :grine2: Og så flink storegutt er med lillebroren sin! Har nykomlingen fått noe navn ennå, eller vil du kanskje ikke legge det ut her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #3184 Del Skrevet 4. oktober 2006 Har nykomlingen fått noe navn ennå, eller vil du kanskje ikke legge det ut her? ← Han har fått navn... Men jeg har ikke lyst å kringkaste det... Sender deg en PM, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 4. oktober 2006 #3185 Del Skrevet 4. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #3186 Del Skrevet 4. oktober 2006 ← PM kommer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 4. oktober 2006 #3187 Del Skrevet 4. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 4. oktober 2006 #3188 Del Skrevet 4. oktober 2006 Jeg er også nyskjerrig på navn.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #3189 Del Skrevet 4. oktober 2006 Jeg er også nyskjerrig på navn.... ← PM is on it's way.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 4. oktober 2006 #3190 Del Skrevet 4. oktober 2006 Valgte dere det du skrev på pm for en stund siden eller? Det gjorde vi Koselig å se deg igjen, og at alt går som det skal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #3191 Del Skrevet 4. oktober 2006 Valgte dere det du skrev på pm for en stund siden eller? Det gjorde vi Koselig å se deg igjen, og at alt går som det skal ← Oppklarende PM kommer... Ble plutselig usikker på om det var det første eller andre alternativet vårt jeg nevnte for deg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 4. oktober 2006 #3192 Del Skrevet 4. oktober 2006 Så bra at formen er på vei oppover, og at du ikke har så vondt lenger! Storegutt høres ut som en ordentlig god storebror... Rett og slett et sjarmtroll! Håper du får en god natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 4. oktober 2006 #3193 Del Skrevet 4. oktober 2006 Vet jeg navnet allerde...!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 5. oktober 2006 #3194 Del Skrevet 5. oktober 2006 Jeg er også nyskjerrig på navn.... jaaa... nyfiken ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 5. oktober 2006 #3195 Del Skrevet 5. oktober 2006 Heia du!! Jeg bare bøyer meg støvet for alle to og flerbarnsmammaer! Dere er flinke altså!!! Og for en snill liten gullgutt som sover så mye! Og helt supert at storebror er flink og stolt og ikke sjalu,enda i allefall! Hører en liten kar som har sovet i hele tre kvarter nå Syvsoving på han det Ha en herlig dag og ei super helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 5. oktober 2006 #3196 Del Skrevet 5. oktober 2006 jaaa... nyfiken ja... ← Jeg og er nysgjerrig.... º·.¸(¨*·.¸¸.·*¨)¸.-·º) «.·°·.¤ Klem ¤.·°·.» «.·°·.¤til deg¤.·°·.» (¸.·º(¸.·¨* *¨·.¸)º·.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 5. oktober 2006 #3197 Del Skrevet 5. oktober 2006 PM kommer... ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 5. oktober 2006 #3198 Del Skrevet 5. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. oktober 2006 #3199 Del Skrevet 5. oktober 2006 Kose dere med besøk, hørtes koselig ut! :-D Høres deilig ut å være tobarnsmamma!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 6. oktober 2006 #3200 Del Skrevet 6. oktober 2006 Håper du koser deg med store og små gutter! Ha en fin helg vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå