Gå til innhold

Cr@sh & gutta!

Cr@sh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Masse lykke til på kontroll i dag! Ser at du er her inne så regner ikke akkurat med at du ligger og spriker (les. føder) i skrivende stund :ler:

Nå er det snart din tur!!! Og det er jaggu på tide. Må si du takler denne overtiden with grace, baby!

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Epica

Skrållan

Linn3c

Susan Sto Helit

Silvius

:kyss: Takk for mange koselige hilsner...

---------------------------------------------------------------

Mannen er å leverer Lillegutt i barnehagen. Blide og gode gutter som reiste avgårde... :hjerter:

Har sovet ganske så godt i natt...:Gjesp: Har hatt noen mageknip - men ikke noe som utvikler seg... :roll:

Er spent på hvordan dagen i dag skal gå... Er redd det ikke kommer til å skje en ting... Men samtidig så håper jeg at det nettopp skal skje noe... :sjenert:

Skal snart hoppe i dusjen... :dusje:

Skal se om jeg stikker innom igjen før vi reiser nedover...

Hvis ikke så holder jeg Burpen oppdatert pr. sms om det skulle skje noe spennende! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til på kontroll i dag!  Ser at du er her inne så regner ikke akkurat med at du ligger og spriker (les. føder) i skrivende stund :ler:

Nå er det snart din tur!!!  Og det er jaggu på tide.  Må si du takler denne overtiden with grace, baby!

:kyss:

:legrine: Jaggu på tide ja... :ler2: Håper bare det skjer noe i dag da... Eller så kommer jeg hjem og inn på KG med halen mellom bena... :roll::ler:

Stor :klem:

Kontroll!! :hoppe:

Lykke til igjen!  :kys_2:

Takker og :bukke: vennen!

Holder deg oppdatert på sms om det skjer noe jeg.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag spännande att det närmar sig.

Jag minns att jag efter en dryg vecka på övertid började slappna av och ställa in mig på att bli igångsatt. Jag blev på nåt sätt less på att försöka känna symptom som inte fanns där, på att försöka få igång förlossningen genom mageprat, promenader och :humpe: utan att något skedde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker og :bukke: vennen!

Holder deg oppdatert på sms om det skjer noe jeg.... ;)

Så skal jeg oppdatere her inn så fort jeg overhode mulig har sjans til! Vet jo ikke hvordan det blir på jobb, men satser på at jeg får sjans til å stikke innom :hoppe:

...dette er jo livsviktig!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmen.. er du her idag også? Med kul på magen... hihi!

Lykke til på kontroll idag og nå er det jo faktisk ikke mange dager (timer) til lillenurk kommer ut....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...