Skrållan Skrevet 24. september 2006 #3021 Del Skrevet 24. september 2006 Høres ut som om du har hatt en fin dag! Masse lykke til på kontrollen i morgen, får håpe det skjer noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 24. september 2006 #3022 Del Skrevet 24. september 2006 Åååå, så spennande! Tenk i morgon på denne tida kan det hende du er tobarnsmamma! Lykke til i morgon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 25. september 2006 #3023 Del Skrevet 25. september 2006 Lykke til på kontroll idag! Du får kreve at de gjør NOE nå da! Kan jo ikke gå sånn og vente evig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 25. september 2006 #3024 Del Skrevet 25. september 2006 Lykke til på kontroll i dag! Håper det skjer noe snart!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 25. september 2006 #3025 Del Skrevet 25. september 2006 Masse lykke til på kontroll i dag! Ser at du er her inne så regner ikke akkurat med at du ligger og spriker (les. føder) i skrivende stund Nå er det snart din tur!!! Og det er jaggu på tide. Må si du takler denne overtiden with grace, baby! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 25. september 2006 #3026 Del Skrevet 25. september 2006 Kontroll!! Lykke til igjen! :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 25. september 2006 Forfatter #3027 Del Skrevet 25. september 2006 Epica Skrållan Linn3c Susan Sto Helit Silvius Takk for mange koselige hilsner... --------------------------------------------------------------- Mannen er å leverer Lillegutt i barnehagen. Blide og gode gutter som reiste avgårde... Har sovet ganske så godt i natt... Har hatt noen mageknip - men ikke noe som utvikler seg... Er spent på hvordan dagen i dag skal gå... Er redd det ikke kommer til å skje en ting... Men samtidig så håper jeg at det nettopp skal skje noe... Skal snart hoppe i dusjen... Skal se om jeg stikker innom igjen før vi reiser nedover... Hvis ikke så holder jeg Burpen oppdatert pr. sms om det skulle skje noe spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 25. september 2006 Forfatter #3028 Del Skrevet 25. september 2006 Masse lykke til på kontroll i dag! Ser at du er her inne så regner ikke akkurat med at du ligger og spriker (les. føder) i skrivende stund Nå er det snart din tur!!! Og det er jaggu på tide. Må si du takler denne overtiden with grace, baby! ← Jaggu på tide ja... Håper bare det skjer noe i dag da... Eller så kommer jeg hjem og inn på KG med halen mellom bena... Stor Kontroll!! Lykke til igjen! :kys_2: ← Takker og :bukke: vennen! Holder deg oppdatert på sms om det skjer noe jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 25. september 2006 #3029 Del Skrevet 25. september 2006 Jag spännande att det närmar sig. Jag minns att jag efter en dryg vecka på övertid började slappna av och ställa in mig på att bli igångsatt. Jag blev på nåt sätt less på att försöka känna symptom som inte fanns där, på att försöka få igång förlossningen genom mageprat, promenader och utan att något skedde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 25. september 2006 #3030 Del Skrevet 25. september 2006 Takker og :bukke: vennen! Holder deg oppdatert på sms om det skjer noe jeg.... ← Så skal jeg oppdatere her inn så fort jeg overhode mulig har sjans til! Vet jo ikke hvordan det blir på jobb, men satser på at jeg får sjans til å stikke innom ...dette er jo livsviktig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 25. september 2006 #3031 Del Skrevet 25. september 2006 Lykke til på kontroll i dag Cr@sh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliza Skrevet 25. september 2006 #3032 Del Skrevet 25. september 2006 Lykke, lykke til på kontrollen i dag! Tipper fødselen er i gang i løpet av dagen jeg...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 25. september 2006 #3033 Del Skrevet 25. september 2006 Næmen.. er du her idag også? Med kul på magen... hihi! Lykke til på kontroll idag og nå er det jo faktisk ikke mange dager (timer) til lillenurk kommer ut.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 25. september 2006 #3034 Del Skrevet 25. september 2006 .........lykke til i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 25. september 2006 #3035 Del Skrevet 25. september 2006 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 25. september 2006 #3036 Del Skrevet 25. september 2006 Nå håper jeg du ikke konmmer tilbake altså.... Ihvertfall ikke på noen dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BitteLille Skrevet 25. september 2006 #3037 Del Skrevet 25. september 2006 Oj, så spennende! Lykke til i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 25. september 2006 #3038 Del Skrevet 25. september 2006 Lykke til i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. september 2006 #3039 Del Skrevet 25. september 2006 Håper kontrollen går fint idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 25. september 2006 #3040 Del Skrevet 25. september 2006 Når hadde/har hun time??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå