Furstina Skrevet 23. september 2006 #2981 Del Skrevet 23. september 2006 Vi kan väl hoppas att slemmet/slimet har bytts ut mot fostervatten och värkar! Nu äntligen borde det vara dags! *otålig* och en KG-gravid kvinna på övertid FÅR inte vara borta utan besked - då blir vi oroliga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 23. september 2006 #2982 Del Skrevet 23. september 2006 Kanskje noe har skjedd ettersom hun ikke har vært her i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 23. september 2006 #2983 Del Skrevet 23. september 2006 Jeg så henne her inne i mårrest/formiddag, men hun skrev ingenting... Og hvor er Burpen, om det har skjedd noe? *rope på Cr@sh og Burpen* Kanskje hun bare er opptatt med guttene sine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 23. september 2006 #2984 Del Skrevet 23. september 2006 Burpen er her, men hun har ikke noe nytt å komme med... *roooooooooope på Cr@shel@sh* Håper du koser deg med Storegutt og mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 23. september 2006 #2985 Del Skrevet 23. september 2006 *ser crash* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 23. september 2006 Forfatter #2986 Del Skrevet 23. september 2006 Hei alle sammen! La Traviata Linn3c marthepia Burpen Skrållan Epica Burpen Grace Furstina marthepia Skrållan Burpen Jeg er her ennå! Sorry at jeg ikke har fått oppdatert noe i dag... men det har gått i ett fra morgenen i dag... Var så vidt innom på formiddag, men fikk ikke tid til å skrive noe... Kjempekoselig at så mange av dere er innom og ser etter meg... Men som dere skjønner - så har det ikke skjedd noe som helst i forhold til fødsel i dag heller... Ikke har det vært noe mer slim heller... Var på shopping i stad, og da hadde jeg en del stikkinger i fødeavdeligen, men det er alt... Vi har vært superflinke i huset i dag. Har satt på oppvaskmaskinen, brettet tøy, vasket tre maskiner med klær, støvsugd hele huset, vasket badet og dusjen og satt inn alle hvitevarene i stål med stålrens, så nå er det flotte som bare det... Tok en tur på kjøpesenter på formiddagen i dag. Kikket litt på folk, handla litt mat og fikk no' greier på apoteket både til Lillegutt og babyen... Shampoo til dem begge, tannbørste og flasketopper til babyen blant annet. Greit å ha i hus... I kveldinga ble vi invitert på middag hos mams og paps, så vi er mer eller mindre akkurat kommet derfra. Deilig å slippe å tenke mat her hjemme. Broren min og kjæresten var også der.. Veldig koselig. Nå ser vi nyheter og Lillegutt bygger lego på bordet... Planen for kvelden er å føde... I wish!!!! Men det blir vel TV tenker jeg... Kanskje jeg tusler meg en tur når det er blitt mørkt (så slipper jeg å tenke på at noen ser det rødsprengte trynet mitt mens jeg marsjer av gårde... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 23. september 2006 Forfatter #2987 Del Skrevet 23. september 2006 *ser crash* ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 23. september 2006 #2988 Del Skrevet 23. september 2006 Så flinke dere har vært idag! Både i huset, og med handlings... Må si jeg syns du har ganske "roen",- jeg har nok alt i hus minst 3 mnd før termin... Så koselig med besøk hos mams og paps, deilig å være gjest litt innimellom også! Virker som at du har en like god familie som jeg har :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 23. september 2006 #2989 Del Skrevet 23. september 2006 Hjelpe meg, så flinke dere har vært i dag! Føler meg en smule lat i forhold til deg nå... Høres ut som om du har hatt en fin dag, så får vi håpe planene dine for kvelden går i oppfyllelse! Ha en deilig lørdagskveld da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 23. september 2006 #2990 Del Skrevet 23. september 2006 Hei hei snuppa Jeg er tilbake nå, så nå er det bare å føde Håper det skjer noe i løpet av natten vennen. Skal sette meg ned å oppdatere meg litt her i morgen. Ha en strålende lørdagskveld. stor stor fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 24. september 2006 #2991 Del Skrevet 24. september 2006 God morgen! Måtte bare innom å sjekke før jeg begynner pakkinga! Håper du sover godt! Kommer tilbake når jeg er på andre siden av fjellet igjen... Søndags- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 24. september 2006 #2992 Del Skrevet 24. september 2006 God morgen, vennen Hvordan er formen din i dag?? Nå er du 12 dager på overtid, og jeg har prøvd å oppdatere meg her. Ikke lett, men tror jeg har kontrollen nå.. Men en ting.. Når er det snakk om å sette i gang fødselen?? stor stor stor søndags- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 24. september 2006 Forfatter #2993 Del Skrevet 24. september 2006 Burpen: Var ganske flinke i huset i går, ja... Deilig med helt strøkent hus til helga... og forhåpentligvis noen barselbesøk om ikke altfor lenge... Var veldig koselig på besøk hos mams og paps, ja... og verdens beste familie? Ja, det har jeg også... Skrållan: Mine planer om å føde i går kveld, gikk som du skjønner ikke i oppfyllelse... Bombe... Men det ble en koselig TV-kveld da... Liljen: Koselig å se deg tilbake... Skjønte at du hadde hatt en skikkelig deilig tur - det fortjener du! Må inn og lese den skikkelige oppdateringa di nå... Burpen: Du må ha god tur hjem... Blir vel deilig å se sambo igjen tenker jeg... Liljen: Stemmer det! Tolv dager på overtid! Kan jo ikke annet enn å le av det... Vi skal på nok en overtidskontroll i morgen - og da er det snakk om å gjøre noe for å få i gang dette her... Vet ikke hva ennå - det kommer an på om jeg er moden eller ikke. Om jeg er moden kan de evt. ta vannet eller lign., men hvis ikke så blir det vel modningskur (gele) og det kan visst ta flere dager... Huff... Må innrømme at jeg håper det skjer noe fortfort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 24. september 2006 Forfatter #2994 Del Skrevet 24. september 2006 Hatt en OK natt... men sovet litt rart... Bekkenet har vært litt rart etter en runde med i går kveld... Håper uansett det kan hjelpe litt til på framgangen når det gjelder fødsel - men ennå ikke noe som tilsier det... selvfølgelig Gutta var oppe rundt åtte i morges, og jeg fikk sove helt til nesten halv ti... Da kom det en søt liten toåring tuslene opp til meg og lurte på om jeg ikke skulle stå opp snart... Mannen lagde deilig omelett til oss til frokost - smakte utmerket! Ble ikke no' bondegårdbesøk i går, men vi får se i dag om vi tar en tur innom... Ser an formen og hva vi har lyst til i løpet av dagen... Lagde forresten te i morges... og det smakte utrolig godt i dag. Sitronte. Jeg måtte faktisk lage en kopp nr. 2... og det er ganske sjeldent egentlig - det pleier liksom å holde med en liten kopp... Jeg kjenner jeg begynner å bli litt "feddup" nå... Vil så gjerne kjenne noe... Alle spør og spør om det ikke har kommet noen baby ennå... og joa... jeg skjønner de er spente og nysgjerrige (egentlig er det koselig at de bryr seg da).... men det blir litt mye av det gode enkelte dager... Heldigvis er det ikke sånn at telefonen kimer i ett sett... men det er alltid noen som skal spørre og komme med gode råd... Ikke no' uvanlig fenomen har jeg skjønt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 24. september 2006 #2995 Del Skrevet 24. september 2006 Gjett om jeg skal følge med i morgen ja Jeg tror nemlig det skjer ting da jeg, og det blir superspennende Ta vare på deg selv nå vennen. stor stor søndags- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 24. september 2006 Forfatter #2996 Del Skrevet 24. september 2006 Gjett om jeg skal følge med i morgen ja Jeg tror nemlig det skjer ting da jeg, og det blir superspennende Ta vare på deg selv nå vennen. stor stor søndags- ← Vi får håpe det skjer noe i morgen, dersom det ikke (mot formodning) skulle skje noe helt av seg selv før den tiden... Spennende blir det i hvert fall framover... Nå KAN det jo IKKE være mange dagene igjen å vente... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 24. september 2006 Forfatter #2997 Del Skrevet 24. september 2006 Nesten flaut å skrive det... ... men i dag er jeg 42 fullgåtte uker!!! Fra 42 uker av svangerskapet! Skulle tro jeg hadde sånne 10 mnd's svangerskap... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 24. september 2006 #2998 Del Skrevet 24. september 2006 Ja, ja.... 42 uker er vel ikke noe å hoppe for, men vi prøver litt alikevel. Du har hvertfall ikke lenge igjen! Neste helg har du helt sikkert lillegutten din i armene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 24. september 2006 Forfatter #2999 Del Skrevet 24. september 2006 Ja, ja.... 42 uker er vel ikke noe å hoppe for, men vi prøver litt alikevel. Du har hvertfall ikke lenge igjen! Neste helg har du helt sikkert lillegutten din i armene! ← Nei, nå kan det jo ikke være lenge igjen... Jeg vil hilse på gutten min NÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 24. september 2006 #3000 Del Skrevet 24. september 2006 Om vi mye for 42 uker, så må jo tyngdekraften ta overhånd, sånn at lillegutten kommer ut? Jeg satser på det jeg, og hopper litt mer! :hoppe: :hoppe: :hoppe: Men nå er det ikke mange dagene igjen til du får treffe gullet ditt! Synes du har vært flink og tålmodig som har holdt ut så lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå