Gå til innhold

Cr@sh & gutta!

Cr@sh

Anbefalte innlegg

Ingen Cr@sh melding enda????

...skjer det noe`a??

Ikke nødvendigvis for sent for akupunktur, siden du ikke er moden enda. Du kan få både modningsakupunktur og "setteigangfødsel" akupunktur, stikker nålene litt forskjellige steder. Jeg husker jeg kjente mye sterkere kynnere etter hver behandling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen! Håper du holder motet oppe og ikke er altfor lei! Det virker sikkert som lange dager nå, men egentlig er jo ikke en uke ekstra eller deromkring så mye i forhold til et helt svangerskap. Lykke til med kontroll i morgen, i hvert fall :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min venninne prøvde modningsakupunktur når hun gikk på overtid. Det funka ikke, og i ettertid sa jordmora at det kunne jordmor ha fortalt venninnen min før hun prøvde det, for hun var ikke moden nok eller hva det nå var. Så jeg tror det er like greit å rådføre seg med jordmor før du prøver, så slipper du å kaste penger utav vinduet. ;)

Ser du er inne og skriver nå også, så da er du vel ikke på sykehuset heller... Eller er du den første som skal gjennom en live-sendt KG-fødsel? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grace: :klem:

Burpen x mange: :klem: & :kyss:

Epica: Takk for tips! :tommelsmil:

iss: Det går fort til mai, vet du... ;)

Skrållan: :klem:

La Traviata: Takk for tips...

Murmelmy: ;)

Susan Sto Helit: :vinke:

Burpen: :vinke: God formiddag, snuppa!

Linn3c: Ikke no spennende så langt i dag, gitt... :sjenert:

cappocino: :klem:

Epona: :klem: tilbake til deg..

Cymbidium: Det er sant som du sier... Liten tid i forhold til et helt svangerskap! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min venninne prøvde modningsakupunktur når hun gikk på overtid. Det funka ikke, og i ettertid sa jordmora at det kunne jordmor ha fortalt venninnen min før hun prøvde det, for hun var ikke moden nok eller hva det nå var. Så jeg tror det er like greit å rådføre seg med jordmor før du prøver, så slipper du å kaste penger utav vinduet. ;)

Ser du er inne og skriver nå også, så da er du vel ikke på sykehuset heller... Eller er du den første som skal gjennom en live-sendt KG-fødsel? :ler:

Jeg trodde også det var sånn... at man måtte begynne med sånt ganske tidlig for å få noe ut av det..

Tror neppe jeg orker å bestille meg timer og farte hit og dit for det nå uansett... men skal vi ha flere barn - da skal jeg jammen meg begynne tidlig med modningsakupunktur... :Nikke:

:ler2: Tror neppe det blir noen live-sendt fødsel, gitt... ;) Men skal nå i hvert fall oppdatere så fort det skjer noe som helst... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sov kjempegodt i natt også... Kan jo håpe disse gode nettene mine er for at jeg skal opparbeide meg krefter som jeg har brukt for veldig snart... :Hehe:

Dro rett i butikken etter å ha levert Lillegutt i barnehagen. Fikk handlet inn litt mat og vært på apoteket. Måtte ha et par urinprøveglass til + at jeg fikk kjøpt en pakke med sånne nettingtruser :sexy: ( :ler: ) til å ha på føden... Vet ikke om man får der, så tenkte det var greit å ha en pakke dersom man ikke får.

Var også innom en klesbutikk og fikk kjøpt en pysj til Lillegutten min... Kjempefin. Ikke så lett å finne hele pysjer - verken med eller uten fot - i størrelse 98 og oppover. Men jeg fant altså en i dag... :klappe:

Ellers har jeg ikke gjort annet enn å sette på oppvaskmaskinen så langt i dag. Har planer om å brette tøy, vaske en maskin med håndklær og skifte på sengene og vaske dette også...

Tror kanskje jeg skal hente Lillegutt litt tidligere i dag - kommer an på hvor fort tida går. Han våknet da jeg var på dotur i morges rundt kl 05.00 og fikk komme over i senga vår. Han lå våken helt til nærmere halv syv før han sovnet igjen - også var vi oppe halv åtte, så han er nok sliten i ettermiddag. Om jeg får hentet han litt tidligere i dag, så kan han få seg en lur når vi kommer hjem...

Lurer på hva jeg skal lage til middag i dag, jeg.. ? :klø:

I går spiste vi deilig kylling tikka masala... men hva med i dag? Gode forslag mottas med takk... også får jeg gå inn i Mat&Drikke-forumet og snoke litt... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: tenker på deg snuppa...

:klem: tilbake vennen!

Det er superlenge siden jeg har vært hos deg nå... :rodme:

Jeg har det med å glemme dagbøkene som ligger under generell, jeg... Men det forandrer seg vel fort når jeg ender der selv... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom og ser om det er noe fremgang...

Så fint at du sover så godt for tiden, det kommer nok veldig godt med om ikke så mange dagene! :)

Middag i dag ja... det sliter jeg også med! :klø: Selv har jeg fint lite lyst på mat i dag, men vi får middagsgjest - og da må man nesten servere noe! :ler2: Får ta en liten sjekkrunde på Mat&Drikke, og kanskje finne noe tips jeg også!

Ha en flott dag da snuppa!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på første modingstime hos soneterapauten min i dag.

Ville ikke sette noen "sette-i-gang-nåler" før termin, men neste fredag skulle jeg få! :danse:

Skjønner godt at du er lei, men snart er han ute! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En dag mindre til du blir tobarnsmamma nå! :grine2:

Lag en eller annen middag med hvitløk i! :tommel:

Det sies at rømmegrøt med mye kanel også kan hjelpe...

Håper du føder før vi drar på ferie, ellers må jeg nesten lete opp en PC med nettilgang der nede på Kreta! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag tycker inte du ska gå på mera övertid nu - så det så!

Jag får bara tankar om att jag själv kommer gå där och vänta, den här gången har jag försökt "beställa" min egen födsel till termin-veckan (har termin på torsdag om 5 veckor).

Jag vet att det är tröstlöst att gå och vänta, jag gick ju själv 10 på övertid innan vattnet gick sist - och hur mycket man än försöker prata ut de små verkar både de och kroppen ha en egen vilja.

*slår på e-post varsel*

nu vill jag inte missa nåt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke skjedd noe action her mens jeg har vært i by'n, altså!?

Håper du fant noe digg middagstips på mat og drikke, og at dere koser dere skikkelig de siste dagene som tre :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...