Gå til innhold

Cr@sh & gutta!

Cr@sh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heia, snuppa! :kyss:

Hehe, like gravid :ler:

Gode, fine gutten du har i magen! Hvor stor var Storegutt?

Skjønner du er litt skuffa, men den som venter på noe godt... Du vet ;) En ting er sikkert,- HAN KOMMER UT TIL SLUTT! :sjarmor:

For å holde motet ditt oppe, så tror nok jeg at det skjer noe før neste uke, HELT av seg selv! Leger har tatt feil før ;)

Blir spennende å se hva som skjer på fredag da...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No såg eg at Burpen hadde lagt igjen melding, og då trudde eg du var på full fart til føden, eg då.. :ler:

Men du får berre kosa deg dei siste dagane av graviditeten din, kosa masse med mannen og storebror, så kjem Knøttet når det passar han. Kanskje han blir så sjalu av all kosinga at han kjem før du aaaanar det... :ler2:

Lykke til i alle fall! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*trylle*

*trylle*

*trylle*

Kjenner du mer nå?!Jeg skal tenke så hardt på bebisen at han må komme ut for å vræle at jeg skal slutte med det :ler:

Mange gode :klem: til deg vennen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

cappocino: Har ikke prøvd akupunktur, nei... Men er ikke det litt for sent å begynne med nå? :klø: Kan altfor lite om det der, jeg... Lakris ja... det sier jeg ikke nei takk til å prøve... ;):sikle:

Burpen: Den kommende storebror veide 4100 gr da han kom 15 dager over tiden, og var 54 cm lang... Han var estimert til over 4500 gr på overtidskontrollen den gang - så de kan ta feil når det gjelder størrelse også... ;)

Håper du har rett i at det skjer noe i løpet av helga... og som du sier - det er ingen som har blitt der inne i magen! :legrine:

Linn3c: Ja, jeg får sørge for å kose meg masse med de to andre gutta mine så lenge... Nå vet jeg i hvert fall at det fremdeles kan ta litt tid... :roll:

Skytte: :ler2: Trylling ja... det har jeg ikke tenkt på... :legrine: Har vurdert muligheten av å røyke han ut, men... :ler: Håper han blir skikkelig irritert av at du tenker så hardt på ham - så han bare må komme ut og vræle deg midt i mot... :ler2:

Burpen:

No såg eg at Burpen hadde lagt igjen melding, og då trudde eg du var på full fart til føden, eg då.. :ler:

Sorry... :ler:

Nå må du ikke blir "redd" for å skrive i boka mi nå da... :ler2:

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå jeg som var sååå nysjerrig nå.. :ler:

ps! tips! hun på yogaen sa at man skal ikke presse som om man skal på do, som de fleste jordmødre sier, for det gjør utdrivelsen bare lengre..

Man skal dermed bruke de musklene, som nå man blåser på et lys - ikke slokner det, men at det bare svaier. Hvis du forstår?... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ps! tips! hun på yogaen sa at man skal ikke presse som om man skal på do, som de fleste jordmødre sier, for det gjør utdrivelsen bare lengre..

Man skal dermed bruke de musklene, som nå man blåser på et lys - ikke slokner det, men at det bare svaier. Hvis du forstår?...  :sjenert:

Smart tips!! *notere bak øret til mars*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, vennen, jeg som var sikker på at jeg kom hjem til nyheten om at du var satt i gang - eller hadde fødd nå! Ser ut som om dette kommer til å ta sin tid gitt... :overrasket:

Du får prøve alle triks som finnes, så kanskje han kommer ut før fredag! :)

Ha en fin kveld da, det skjer nok fortere enn du aner ;)

:kys_2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose:

Jeg har egentlig bare to råd jeg.

Gå turer og ha sex! Ikke nødvendigvis samtidig da... :ler:

Og så hvil deg masse "mellom slagene".

I mellomtiden får du kose masse med den kommende storebroren og den søte mannen din :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...