Cr@sh Skrevet 19. september 2006 Forfatter #2841 Del Skrevet 19. september 2006 En god natt faktisk. Hadde en lite episode hvor jeg fikk så innmari vondt oppå magen, hvis dere skjønner... Gjorde utrolig vondt - men gikk heldigvis over da jeg reiste meg opp. Glemte å fortelle om det i går, forresten - men i går ettermiddag så begynte jeg plutselig å blø neseblod. Det var i det jeg reiste meg opp fra sofaen, og det bare rant... Var skikkelig ekkelt... men det gikk over da jeg la meg litt på sofaen med en dott i nesa... og kom ikke tilbake igjen... Hadde det skjedd flere ganger hadde jeg nok ringt JM for å høre om det var farlig - men det kommer nok rett og slett av det litt høye blodtrykket mitt, det at jeg hadde stresset litt kanskje ( ) og at jeg reiste meg veldig fort opp... I dag har jeg levert Lillegutt i barnehagen og ikke gjort en døyt etter det. Lurer på å vaske en maskin med tøy - men må først sjekke om det som henger på stativet er tørt, hvis ikke blir det dårlig med plass gitt... Mamma har spurt om jeg vil være med en liten tur på Bohus og titte... og det regner jeg med at jeg blir med på. Blir ikke før etter lunsj en gang da... og da passer det greit å hente Lillegutt i barnehagen på vei hjem evt. Greit at det skjer noe i løpet av en dag.. hvis ikke kan den bli lang... Kanskje det blir Dr. Phil på meg i dag.... Skal i hvert fall kose meg i dag. TV, KG og avslapping store deler av dagen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 19. september 2006 #2842 Del Skrevet 19. september 2006 Epona: Burpen: Fint å høre at du er vel framme! Deilig å se familien igjen? Har ikke hatt noe effektiv av røskinga så langt - men det kan vel skjer noe ennå får jeg håpe... Ang. syk mann - så er han faktisk ikke så pinglete og "supersyk"... Han er på jobben i dag f.eks. Men det er klart han liker å bli "stelt litt med" når han ikke er i form Takk for tips ang. vann og sitron... ← Ja, kjempekjekt å se familien igjen!! vi satt og snakka om Burpeliten til langt på natt... Om navn, vogn (vi skal få av mamma og pappa, velge akkurat hvilken vi vil!), og annet utstyr... Kjempekjekt! Så bra at mannen ikke er supersyk når han er syk... Tror det er slitsomt med sånne menn! ..."stelt litt med", hehe, DET liker vel alle menn, SELVOM de ikke er syke!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 19. september 2006 #2843 Del Skrevet 19. september 2006 Bare innom og sjekker om noe har skjedd i løpet av natta, men det ser jeg jo at det ikke har... Den vondten du hadde oppå magen hørtes kjent ut, var akkurat sånn jeg hadde det på søndag! Bare at hos meg så hjalp det så alldeles ikke å reise meg opp, jeg måtte ligge i sofaen og enda kjente jeg litt smerte... Så skummelt med neseblod! Du må ikke stresse sånn i disse dager, tenk på blodtrykket ditt! Du må ha en fin dag med avslapping, Dr. Phil og Bohus sammen med mamman din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 19. september 2006 Forfatter #2844 Del Skrevet 19. september 2006 Så bra Lillegutt har det bra i magen! Det kunne jo egentlig jeg fortalt deg også, for det må jo være en grunn til at han velger å være der... Hørtes litt skummelt ut med blodtrykket, protein og ødem, så det er bra de passer på deg! Det er hvertfall ikke lenge til i morgen, og da blir det jo kontroll! Hvis det ikke har blitt noe action før det da Høser koselig ut med alle familiesammenkomstene dere har! du er kjempeflink som steller istand sånt nå på tampen... Selvom det sikkert er kjekt å ha noe å gjøre, og å tenke på noe annet, må det jo være slitsomt! ← Lurer veldig på hvordan det går i morgen... :klø: Selv om jeg hadde håpet at han kom I DAG! Det hadde vært noe det... Men godt å vite at jeg skal inn i morgen i hvert fall... Mye som kan forandre seg på et par dager med tanke på en snikende svangerskapsforgiftning... Det er veldig koselig med familiesammenkomster ja... Men må jo innrømme at det er deilig når de går også da... Men når de er her, så blir det liksom litt avlastning også - de holder jo koken med Lillegutt, hjelper til med middagen osv. Så de er ikke av typen som bare sitter og blir servert.... heldigvis! Sjekker igjen ← Ja, kjempekjekt å se familien igjen!! vi satt og snakka om Burpeliten til langt på natt... Om navn, vogn (vi skal få av mamma og pappa, velge akkurat hvilken vi vil!), og annet utstyr... Kjempekjekt! ← Åh... så koselig... Kjempekoselig å sitte sånn og skravle... Og de kommende besteforeldrene er veldig engasjert skjønner jeg... det er superkoselig da! Supert å få vogn - det fikk vi også, da Lillegutt kom til. Veldig kjekt med litt hjelp sånn.... Har dere snakket seriøst om navn? Det er supermoro syntes jeg... Jeg elsker navn og er generelt veldig opptatt av det.. Må gjerne fortelle vet du... ..."stelt litt med", hehe, DET liker vel alle menn, SELVOM de ikke er syke!? ← Det har du såååå rett i! Her i huset er det riktignok jeg som har blitt "stelt litt med" om dagen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 19. september 2006 Forfatter #2845 Del Skrevet 19. september 2006 Bare innom og sjekker om noe har skjedd i løpet av natta, men det ser jeg jo at det ikke har... Den vondten du hadde oppå magen hørtes kjent ut, var akkurat sånn jeg hadde det på søndag! Bare at hos meg så hjalp det så alldeles ikke å reise meg opp, jeg måtte ligge i sofaen og enda kjente jeg litt smerte... Så skummelt med neseblod! Du må ikke stresse sånn i disse dager, tenk på blodtrykket ditt! Du må ha en fin dag med avslapping, Dr. Phil og Bohus sammen med mamman din! ← Hei snuppa! Ikke no' action gitt... Det må jo bare være sååå flott inni magen min! De vondtene oppå magen var absolutt ikke gode nei... men det hadde liksom ikke no' med rier å gjøre for min del. Var bare veeeeldig vondt på heeeelt feil sted... Skal ta det rolig i dag, ja... Ikke no' lurt å stresse nei... har skjønt det! Kan jo trenge gode krefter når som helst nå... så greit å lade litt opp... Ha en fin dag du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 19. september 2006 #2846 Del Skrevet 19. september 2006 *innom for å sjekke* Og.......etter det jeg har lest er neseblod er en vanlig plage i svangerskapet pga økt blodmengde og mer ømfintlige slimhinner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. september 2006 #2847 Del Skrevet 19. september 2006 Nei er du her enda? Nå kan det ikke være lenge til noe skjer........... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 19. september 2006 #2848 Del Skrevet 19. september 2006 Hørtes deilig ut med tur på bohus. Bare dere tar det med ro. (men mamman din er sikkert kjempeflink til å passe på deg! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 19. september 2006 #2849 Del Skrevet 19. september 2006 Godt med besøk som gjør nytte for seg, ja! Vi har hatt svigerforeldrene mine på besøk et par dager, og det har vært veldig koselig og egentlig rett og slett avslappende. Kanskje fordi jeg også har litt mindre "prestasjonsbehov" nå som jeg er gravid? Slapper av og gjør det jeg føler for og tar imot all hjelp som tilbys! Og jeg tror nok de tilbyr litt ekstra om dagen også. Kos deg med en rolig dag og akkurat passe mye aktivitet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 19. september 2006 #2850 Del Skrevet 19. september 2006 Nå sprekker du vel snart??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 19. september 2006 #2851 Del Skrevet 19. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 19. september 2006 #2852 Del Skrevet 19. september 2006 Har dere snakket seriøst om navn? Det er supermoro syntes jeg... Jeg elsker navn og er generelt veldig opptatt av det.. Må gjerne fortelle vet du... ← Sender deg en PM, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 19. september 2006 #2853 Del Skrevet 19. september 2006 Innom for oppdatering! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 19. september 2006 #2854 Del Skrevet 19. september 2006 Innom og sjekker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 19. september 2006 #2855 Del Skrevet 19. september 2006 Hmmmmmmmm.... Vente på fremdrift med en bolle popcorn......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 19. september 2006 #2856 Del Skrevet 19. september 2006 Innom å ser om noe har skjedd Men det er ikke lenge til nå Ønsker deg lykkelykke til!! Husk! Vi KG- jenter tenker på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 19. september 2006 #2857 Del Skrevet 19. september 2006 Lykke til på kontroll i morra! Og med snarlig fødsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 19. september 2006 #2858 Del Skrevet 19. september 2006 Oi oi, ikke lenge igjen nå! Får vi håpe Masse lykke til med fødsel og barsel fra en snikleser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 19. september 2006 Forfatter #2859 Del Skrevet 19. september 2006 magolia Epica Susan Sto Helit Fjellrypa Grace MissS Burpen Linn3c IdaC cappocino marthepia miiip silvius Sååå mange som har vært innom! KG-engler!!! ---------------------------------------------------------------------- Har hatt en avslappende dag! Koste meg med KG og TV på formiddagen, og så tok mamma og jeg en tur på Bohus. Trivelig å slå i hjel litt tid... også ble det ikke for lang tur. Mamma passer på meg vet dere... Mamma fant drømmesofaen da... så mams og paps skulle inn og kikke på den en gang i fellesskap i kveld, og da blir det sikkert bestilt. Kjempemoro da! Mamma blir helt i fyr og flammer... Vi har akkurat spist pannekaker... Mannen har kokkelert. Var supergodt. Før middagen tror jeg at jeg hadde mitt aller første virkelige tak i magen! Det strammet noe vanvittig nederst på min venstre side av magen, og var hardt og vondt i sikkert nærmere 2 minutter... Jeg håper det kommer flere... Men det er en time siden det kraftige taket nå. Bare litt småtteri siden da... Kan det gå veldig lang tid mellom de første takene? (Herregud så fort man glemmer... Nå er det akkurat som det aller meste fra forrige fødsel er som blåst ut av hodet mitt... ) I kveld er det Grey's Anatomy... Liker den serien, jeg. Dessuten begynner jo Jakten på kjærligheten igjen også... Romlemantisk bondekjærlighet - hva mer kan man ønske deg på TV! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 19. september 2006 #2860 Del Skrevet 19. september 2006 WUHU, og mye :hoppe: for eventuelt skikkelig tak i magen!! :hoppe: Så flott, kanskje du går glipp av Grey's anatomy i kveld? Jeg vet ikke om det er normalt at det går så lang tid mellom takene jeg, er relativt ny i fødegamet! Blir spennende å følge med deg i kveld! (hadde jo vært typisk at du føder i løpet av natten eller i morgen, siden jeg skal til jordmor i morgen og dermed ikke kommer meg på nett før i kveldninga...). Så artig at moren din fant drømmesofaen, er så koslig når det kommer noe godt ut av sånne småturer på diverse butikker! Skal se Grey's i kveld jeg også, blir rett og slett ikke tirsdag uten det! Det som er mest morsomt er at sambo også er blitt hektet på den serien! Ha en fin kveld, med flere skikkelige tak!! (svært som jeg hopper da... kan da umulig være bra på mett mage! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå