Skrållan Skrevet 16. september 2006 #2781 Del Skrevet 16. september 2006 Kanskje den rare følelsen du har i kroppen er et tegn på at noe er på gang? Håper, håper, håper! :hoppe: Skjønner godt du blir litt småarg og hormonell av å vente jeg. Det er jo litt av en påkjenning å bare gå rundt å vente. Håper virkelig jeg slipper det... Wienerpølser med brød er jo god middag! Sambo blir kjempeglad når jeg serverer det! Ha en flott lørdagskveld, gjerne med litt føding! ((((føde)))) ((((føde)))) ((((føde)))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 16. september 2006 #2782 Del Skrevet 16. september 2006 Og der var du plutselig på 140 sider, så nå ser jeg ingen grunn til at lillegutt skal la vente på seg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 16. september 2006 #2783 Del Skrevet 16. september 2006 Jeg får prøve igjen.... (((((((((((((((((((føde)))))))))))))))))))))))) (((((((((((((((((((føde)))))))))))))))))))))))) (((((((((((((((((((føde)))))))))))))))))))))))) (((((((((((((((((((føde)))))))))))))))))))))))) (((((((((((((((((((føde)))))))))))))))))))))))) (((((((((((((((((((føde)))))))))))))))))))))))) ← (((((((((((((((((((føde)))))))))))))))))))))))) (((((((((((((((((((føde)))))))))))))))))))))))) (((((((((((((((((((føde)))))))))))))))))))))))) (((((((((((((((((((føde)))))))))))))))))))))))) (((((((((((((((((((føde)))))))))))))))))))))))) (((((((((((((((((((føde)))))))))))))))))))))))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 16. september 2006 #2784 Del Skrevet 16. september 2006 Er tilgivelig å utbasonere litt innimellom! Skjønner godt, jeg! I tillegg til hormoner, så er det noe med det å vente... Man blir jo lei! Håper også at den "rare" følelsen du har hatt idag, er tegn på noe spennende... Pølse i brød høres godt ut! Håper du har en fin lørdagskveld, og at mannen tar seg litt ekstra av deg i kveld Stor fra Burpen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 16. september 2006 Forfatter #2785 Del Skrevet 16. september 2006 (endret) Murmelmy... Skrållan x 2... cappocino... Burpen... Dere er noen engler og skulle hatt hver deres bukett med levert på døra... Takk for mange oppmuntrende ord og vibber... Orker ikke å skrive noe til hver og en av dere akkurat nå... Men jeg setter stooor pris på engasjementet deres! En til dere alle! -------------------------------------------------------------------- Dagen i dag har vært litt rar, ja... Jeg har vært i en litt rar/annerledes form som jeg har sagt mange ganger før i dag. Har vært sliten og lei, og vært en del uggen... Håper det ikke er noe som er uvanlig sånn på slutten - ser ikke noen grunn til at jeg skal ringe føden ennå... Jeg er jo ikke DÅRLIG om dere skjønner... Hvis han ikke bestemmer seg for å titte ut i løpet av helga, så skal jeg i hvert fall til gyn. på mandag... Håper jeg får en lang og god nattesøvn den kommende natten også. Det gjør underverker... Hvis ikke det blir fødsel da... Det hadde vært det beste! Mams og Paps kom innom en liten tur i stad. Koselig som vanlig. De hadde vært på shopping, og kom med en kjempefin vinterdress til Lillegutt. Greit med et skift - for han blir fort møkkete og våt i barnehagen... Snille mamma'n og pappa'n min! :kys_2: Så i dag har Lillegutt fått både nye sko og ny parkdress! Ellers ble vi invitert til dem på middag i morgen. Grilling og kos. Deilig... Da har vi noe å se fram til, og så skjer det noe i morgen også. Dagene kan bli lange med denne ventingen! Endret 16. september 2006 av Cr@sh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 16. september 2006 #2786 Del Skrevet 16. september 2006 Håper du slipper å vente mere nå! Men sikkert godt å ha andre planer i morgen også, så det ikke bare blir venting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 17. september 2006 #2787 Del Skrevet 17. september 2006 Håper noe har skjedd i løpet av natten eller at du har sovet superdupert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 17. september 2006 #2788 Del Skrevet 17. september 2006 Har natta vært god? Håper dere får en fin dag hos mams og paps, hvis dere ikke brått skulle få noen andre planer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 17. september 2006 Forfatter #2789 Del Skrevet 17. september 2006 Håper du slipper å vente mere nå! Men sikkert godt å ha andre planer i morgen også, så det ikke bare blir venting! ← Veldig greit å ha noen planer... ellers kan dagene bli veldig lange... Sånn som det ser ut nå, så blir planene gjennomført også... Håper noe har skjedd i løpet av natten eller at du har sovet superdupert! ← Natta har vært OK. Siste del sov jeg godt... ellers har jeg ligget og ventet.. Har natta vært god? Håper dere får en fin dag hos mams og paps, hvis dere ikke brått skulle få noen andre planer... ← Kan jo krysser fingre for at noe brått skulle skje... men det ser ikke sånn ut så langt i dag... Natta har vært OK - men sov godt først på morgenkvisten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 17. september 2006 Forfatter #2790 Del Skrevet 17. september 2006 Sov veldig rart den første delen av natta - helt fra til fem i morges egentlig. Jeg lå og ventet og kjente, noe som bare gjorde at natta ble lang og uutholdelig... Sov derimot veldig godt fram rundt fem i morges og fram til jeg stod opp klokka ti Gutta koste seg sammen i stua nede og jeg sov... Hadde nok godt av det... Det er så voldsomt med liv i magen min for tiden. Går veldig opp og ned - så som regel er det når jeg ligger... Da står magen og buler og man skulle tro han hadde tenkt å komme seg ut en annen vei enn normalen... Noen ganger er det så voldsomt at det blir ubehagelig... og det hender til stadighet det gjør at jeg blir usikker på om dette er stikkinger, små tak eller bare babyen som sparker skikkelig fra seg... Rare greier... og snart kommer han forhåptenligvis ut til oss... Var skikkelig sentimental og hormonell da jeg la meg i går... Måtte gråte en skvett når jeg tenkte på at ting ikke kommer til å bli det samme igjen. Ikke det at jeg ikke vil at babyen skal komme ut til oss...men det er rart og litt skremmende å tenke på at det aldri bare skal være mannen, Lillegutt og meg igjen... nå skal vi være fire! Er en merkelig følelse å tenke på det... Hvordan blir jeg som mamma til to? Hvordan takler Lillegutt dette? Får jeg like mye tid til Lillegutt nå som før? Mange tanker som ruller rundt i hodet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 17. september 2006 Forfatter #2791 Del Skrevet 17. september 2006 Hadde egentlig håpet at jeg skulle slippe å skrive dette, men i dag er jeg altså 41 fullgåtte uker... Fra 41 uker til 41 uker og 6 dager av svangerskapet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 17. september 2006 #2792 Del Skrevet 17. september 2006 Innom og sjekker status, gir deg en og sender masse fødevibber! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 17. september 2006 #2793 Del Skrevet 17. september 2006 Sov veldig rart den første delen av natta - helt fra til fem i morges egentlig. Jeg lå og ventet og kjente, noe som bare gjorde at natta ble lang og uutholdelig... Sov derimot veldig godt fram rundt fem i morges og fram til jeg stod opp klokka ti Gutta koste seg sammen i stua nede og jeg sov... Hadde nok godt av det... Det er så voldsomt med liv i magen min for tiden. Går veldig opp og ned - så som regel er det når jeg ligger... Da står magen og buler og man skulle tro han hadde tenkt å komme seg ut en annen vei enn normalen... Noen ganger er det så voldsomt at det blir ubehagelig... og det hender til stadighet det gjør at jeg blir usikker på om dette er stikkinger, små tak eller bare babyen som sparker skikkelig fra seg... Rare greier... og snart kommer han forhåptenligvis ut til oss... Var skikkelig sentimental og hormonell da jeg la meg i går... Måtte gråte en skvett når jeg tenkte på at ting ikke kommer til å bli det samme igjen. Ikke det at jeg ikke vil at babyen skal komme ut til oss...men det er rart og litt skremmende å tenke på at det aldri bare skal være mannen, Lillegutt og meg igjen... nå skal vi være fire! Er en merkelig følelse å tenke på det... Hvordan blir jeg som mamma til to? Hvordan takler Lillegutt dette? Får jeg like mye tid til Lillegutt nå som før? Mange tanker som ruller rundt i hodet... ← Rart med det at man ikke får sove når man blir liggende å tenke/kjenne etter... Bra du fikk sove godt etterhvert da Hehe, tenk hvis Lillegutt virkelig vil ut nå, sånn at han prøver ALLE måter, bortsett fra den riktige... *prøv fra der du kom inn for ca ni måneder siden, Lillegutt* Ting blir nok ikke det samme med en til... Det blir nok MYE bedre! Klart man tenker på hvordan det vil bli, og det nye egentlig kan virke litt skremmende, men forhåpentligvis blir det nok bare en positiv (men slitsom) opplevelse! Du blir nok en mer enn god nok tobarnsmamma. Selvom det kanskje blir mindre til til Storegutt, er det måter man kan inkludere han, så han føler seg viktig! Han kommer vel kanskje ikke til å skjønne at lillebror tar så mye tid og oppermksomhet fra mamma, men det går hvertfall an å vinkle det på e positiv måte... (klønete formulering, men... ) Så kan man jo ha faste "mamma-Storegutt-tider", hvor dere gjør noe spesielt, bare dere to, når Lillegutt sover eller noe... Jeg tror Storegutt blir en toppers storebror, hvertfall! Han høres jo bare helt herlig ut... Han blir nok mammas flinke hjelper, ja! Det går nok så bra, atte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 17. september 2006 #2794 Del Skrevet 17. september 2006 Oj, du er fødeklar ser jeg? Spennende! Lykke til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 17. september 2006 #2795 Del Skrevet 17. september 2006 Angående tankene dine om Storegutt når Lillegutt kommer, så er jeg veldig enig med Burpen! Det blir naturlig nok litt mindre tid til Storegutt, i allefall i starten, men om dere innfører mamma-og-Storegutt-tid, så føler han seg jo verdsatt likevel. Har sett at dette fungerer på mange barn på alle de der Nanny 911-programmene. I tillegg finner du sikkert en måte å inkludere Storegutt på i forhold til stell og omsorg av den lille, dette skal gå så bra så! Det er helt klart en spennende tid du har foran deg, annerledes vil det garantert bli - men til det bedre. Så klart blir det slitsomt, men tenk så vidunderlig det må være å vite at du har ikke en, men TO små herlige hjerteknusere! Bra du fikk sove litt bedre på morgenkvisten, du trenger all den søvnen og energien du kan få for tiden! Ha en alldeles flott søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 17. september 2006 #2796 Del Skrevet 17. september 2006 Merkelig så lang tid dette skulle ta da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 17. september 2006 #2797 Del Skrevet 17. september 2006 Jeg som var sikker på at det skulle være masse nytt her! Vel, det er jo masse nye sider, men det er selvsagt fødselsnyheter jeg hadde håpet på etter å ha vært borte i mange dager. Skjønner godt at det tar på å vente på den måten, og at det blir en del tanker på sånne dager! til deg, og så håper jeg at det snart skjer noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 17. september 2006 #2798 Del Skrevet 17. september 2006 for 41 veker! :-D No er du nærmare fødsel enn det du var i går... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. september 2006 #2799 Del Skrevet 17. september 2006 for 41 uker!! Nå MÅ det skje noe snart altså! Forstår du har mange tanker, men ikke bekymre deg! Tenk hvor mye GLEDE lillegutt og storegutt får av hverandre, søsken betyr SÅmye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 17. september 2006 #2800 Del Skrevet 17. september 2006 Innom med litt flere vibber. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå