Cr@sh Skrevet 15. september 2006 Forfatter #2761 Del Skrevet 15. september 2006 Er så spent, så spent.....når skjer det??? ← Akkurat sånn jeg tenker også.... NÅR skjer det??? Vi får håpe (kan jo ikke annet) at noe skjer i løpet av helga... Kan du ikke føde nå snart da!?!?! Er så spent! Håper du får ei god (føde-(???)) helg! ← Jeg VIL føde nå jeg 'assa.... Men det ser ut som knerten i magen trives noe voldsomt der inne... ------------------------------------------------------------- Glemte å fortelle at jeg faktisk har skiftet gardiner på soverommet i dag også! Ble veeeelig bra! Nå koser vi oss med gullrekka på NRK og etterpå Thomas og Harald. Har tent stearinlys i hele stua... Kjempekoselig! God fredagskveld til dere alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 15. september 2006 Forfatter #2762 Del Skrevet 15. september 2006 Rundet 139 sider nå... Tenk om han kunne komme ut før 140 sider 'a... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 15. september 2006 #2763 Del Skrevet 15. september 2006 Rundet 139 sider nå... Tenk om han kunne komme ut før 140 sider 'a... ← DAGBOKSTOPP!! ...lillegutt skal ut før boka når 140 sider... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 15. september 2006 Forfatter #2764 Del Skrevet 15. september 2006 DAGBOKSTOPP!! ...lillegutt skal ut før boka når 140 sider... ← Jeg som er mer eller mindre avhengig ( ) greier nok ikke dagbokstopp i disse ventedagene... Kanskje det er mer realistisk med 150 sider? :klø: Takk for koselig PM, schnuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 15. september 2006 Forfatter #2765 Del Skrevet 15. september 2006 (endret) Fant plutselig ut at jeg skulle finne ut litt mer om sykehuset der jeg skal føde... Fant litt info på www.barnimagen.com: Ojoj... dette blir spennende! Innlegget er redigert av hensyn til reglene om kopirett. - Nigo (mod.) Endret 16. september 2006 av Nigo-san Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 15. september 2006 #2766 Del Skrevet 15. september 2006 I alle dager.... Er du her enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 16. september 2006 #2767 Del Skrevet 16. september 2006 Jeg som er mer eller mindre avhengig ( ) greier nok ikke dagbokstopp i disse ventedagene... Kanskje det er mer realistisk med 150 sider? :klø: Takk for koselig PM, schnuppa! ← Får vel oppheve stoppen da... Kanskje vi heller skal se hvor mange sider vi klarer å komme opp i, om å gjøre å få flest mulig!! Kan hvertall ikke risikere at du får abstinenser og nervesammenbrudd, hvertfall Har du hatt e god natt!? :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 16. september 2006 #2768 Del Skrevet 16. september 2006 Rundet 139 sider nå... Tenk om han kunne komme ut før 140 sider 'a... ← Hjelper deg på vei mot 140 sider så lillegutt kan komme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 16. september 2006 #2769 Del Skrevet 16. september 2006 Innom og sjekker ståa... Håper du får en fin lørdag, dette må da vel være den siste lørdagen som enbarnsmor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 16. september 2006 #2770 Del Skrevet 16. september 2006 *Er med og bidrar til flest mulig sider før lillegutt kommer* Han kommer nok ganske snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 16. september 2006 #2771 Del Skrevet 16. september 2006 Trodde babyen din og jeg hadde en avtale om at du skulle være på føden idag jeg? Roper til magen: Nå lille venn, er det på tide å komme ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 16. september 2006 Forfatter #2772 Del Skrevet 16. september 2006 I alle dager.... Er du her enda? ← :klø: Får vel oppheve stoppen da... Kanskje vi heller skal se hvor mange sider vi klarer å komme opp i, om å gjøre å få flest mulig!! Kan hvertall ikke risikere at du får abstinenser og nervesammenbrudd, hvertfall Har du hatt e god natt!? :kys_2: ← Natta har vært supergod. Jeg sov som en stein fra tolv til seks - uten en dotur en gang... Gjett om det var deilig! Hjelper deg på vei mot 140 sider så lillegutt kan komme! ← Takk for koselig bidrag... Håper han titter ut snart... Innom og sjekker ståa... Håper du får en fin lørdag, dette må da vel være den siste lørdagen som enbarnsmor? ← Får vel regne med at det er siste lørdag/helg som tobarnsmamma, ja... Noe annet tør jeg ikke tenke på... Men man vet jo aldri da... *Er med og bidrar til flest mulig sider før lillegutt kommer* Han kommer nok ganske snart. ← Staser på at du har rett i det... Når er snart 'a? :klø: Trodde babyen din og jeg hadde en avtale om at du skulle være på føden idag jeg? Roper til magen: Nå lille venn, er det på tide å komme ut! ← Dagen er ennå unga da... Så det er jo lov å håpe... Gratulerer med dagen din forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 16. september 2006 Forfatter #2773 Del Skrevet 16. september 2006 Jeg føler meg litt rar i dag... Tror jeg skal legge meg litt på sofaen. Har forresten vært på tur og fått kjøpt kjempestilige høstsko til Lillegutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 16. september 2006 #2774 Del Skrevet 16. september 2006 Staser på at du har rett i det... Når er snart 'a? :klø: ← Snart er bare et par dager eller tre. Han bør i alle fall komme ut før neste helg! Det mener nå jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 16. september 2006 #2775 Del Skrevet 16. september 2006 Hvordan går det vennen?? Jeg som var SIKKER på at du hadde født når jeg kom tilbake fra tur.. Håper du har en fin helg & at det snart skjer noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 16. september 2006 Forfatter #2776 Del Skrevet 16. september 2006 Snart er bare et par dager eller tre. Han bør i alle fall komme ut før neste helg! Det mener nå jeg... ← FØR neste helg, ja absolutt! Håper jeg slipper å vente sååå lenge.... Hvordan går det vennen?? Jeg som var SIKKER på at du hadde født når jeg kom tilbake fra tur.. Håper du har en fin helg & at det snart skjer noe! ← Nei, her har det ikke vært stort til action mens du har vært borte... Men som du også sier - vi går håpe noe skjer snart og helst i helga... Håper turen deres har vært bra... Stikker innom boka di etterpå, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 16. september 2006 #2777 Del Skrevet 16. september 2006 <<<fødselsvibber!!!>>> Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 16. september 2006 Forfatter #2778 Del Skrevet 16. september 2006 Slappet av nesten en time på sofaen istad. Det var deilig... Kjenner jeg er litt rar i kroppen i dag. Hue er liksom ikke helt med, og jeg er litt småuggen. Dessuten merker jeg at lunta er litt kortere for tida... Det tar nok litt på innvending med denne ventinga... Traff en annen mamma i barnehagen i går, som sa at her var det vel ikke lenge igjen... Nei, jeg bekreftet dette og at han egentlig skulle vært ute i følge terminen og at jeg egentlig trodde det var omvendt med nummer to. Da fortalte hun at hun hadde født 4 uker FØR med nr.1 og 1 uker ETTER med nr.2... Var egentlig godt å høre at det er flere andre/fleregangsfødende som også har måttet vente på nr. 2.... Nå er gutta mine ute og lufter seg... Deilig å være litt alene. Tror mannen tok hintet da jeg bjeffa skikkelig for en liten filleting i stad... Men det er vel en del hormoner som raser her inne for tiden - selv om det er leeeenge siden jeg har oppført meg som et hormontroll altså.... I dag blir det wienerpøler i brød til middag. Og det på en lørdag. Verken mannen eller jeg har egentlig lyst på noe som helst... tror vi er litt matleie for tiden og tenker mest på andre ting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 16. september 2006 Forfatter #2779 Del Skrevet 16. september 2006 <<<fødselsvibber!!!>>> ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 16. september 2006 #2780 Del Skrevet 16. september 2006 Næmmen, er du her ennå? Jeg er vel sikkert nr x til å stille dette spørsmålet . Kos deg med pølser i kveld...jeg går på en diett bestående av brød med leverpostei og vann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå