Gå til innhold

Cr@sh & gutta!

Cr@sh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God morgen!! Og god helg!!

Håper det blir en fødende helg på deg snuppa!

Men noen må sladre på sms til meg for jeg blir utenfor nett............og da er det garantert at det skjer noe!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kakao + iss + cappocino + La Traviata + Skytte + Burpen + Grace + Liljen + Murmelmy + Skytte !!!

Dere er så søte og nysgjerrige! :kyss:

Det er superkoselig å komme inn her og se at det er så mange som har vært innom meg... :legrine:

-------------------------------------------------------------------

Sovet OK i natt - men har faktisk hatt et par små tak i magen i løpet av natta. Ellers har jeg fortsatt med å få mageknip og flydd på do... :roll:

Gikk meg en tur i går kveld før vi la oss.... Ikke langt, men i et greit tempo. Kanskje det hjelper litt på tyngdekraften. ;) Prøver med en tur i dag også... og kanskje vi må prøve med litt :humpe: også... :sjenert: Ikke at jeg helt skjønner hvordan vi skal få det til :ler2: ... men alt lar seg vel ordne... :sjarmor:

Planer for dagen er som følgende:

- Føde :sjenert:

- Brette tøy.

- Vaske minst to maskiner med tøy.

- Tørke støv i annen etasje.

- Støvsuge (deler den oppgaven med mannen).

Han kan godt komme ut i dag... :Nikke: 15. september er en fiiiin dato!

:hjerte: "Kom ut, lille venn! Vi venter på deg!" :hjerte:

Endret av Cr@sh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det jeg sier, jeg... Babygutten venter på morgendagen!

Tipper du reiser på føden i natt jeg, og føder en gang etter midnatt.

Bursdagen min er nemlig en glimrende fødedag! (Men jeg satser på at Julegaven min venter litt til altså! :sjenert: ) Har som sagt ei venninne som fødte 16. på tross av at vannet gikk tre dager før... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære vennen :)

Nå reiser jeg om ett par timer. Måtte innom med ett hav av stooore :klem: til deg. Masse masse masse lykke til på fødselen om du føder før jeg kommer tilbake (det tror jeg du gjør) Det kommer til å bli helt fantastisk.

Det skal bli utrolig gøy å endelig få møte den lille nå for dere.

Du skal vite jeg tenker på deg mens jeg er borte.

stoooooooooooooooooor :klem: fra liljen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med takene i natt, og at mageknipen fortsatt melder seg! :hoppe:

Det må jo skje noe nå snart, hvis jeg skal få rett med de fire dagene mine...

*tegne vindu på magen til Cr@sh for å vise Lillegutt at det er fint her ute*

Jeg syns du skal stryke alle andre ting på lista di, utenom å føde... Sleng deg på sofaen, les ei bok, se litt på tv,- hva som helst, bare saml krefter du! Så kan du tusle en tur i kveld, og hvis ikke det hjelper kan dere :humpe: . Evt i motsatt rekkefølge :sjarmor:

Håper dere snart får hilse på han!

...er forresten ganske nysgjerrig på navn, jeg... :sjenert:

:kys_2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lagt igjen noen kynnere til deg i dagboka mi, men du skal få noen her også for å få fortgang på det hele! :ler:

((((kynnere))))

((((kynnere))))

((((kynnere))))

Sånn, håper disse virker da, sånn at det blir fødsel til kvelden! :)

Hvis de ikke duger, så høres en gåtur og litt :humpe: bra ut! :sjarmor:

Håper du har en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linn3c: Ja, syntes dagens dato er perfekt, jeg.. :sjarmor:

Susan Sto Helit: Du skal se han venter på dagen din... :legrine: Håper og håper at noe skjer i helga i hvert fall... :Nikke:

Liljen: Ble helt rørt av innlegget ditt... :grine: Håper jeg har født før du er tilbake fra varmere strøk i hvert fall... Også håper jeg dere kommer til å kose dere masse masse... og kanskje lage en liten vår-sommer-baby.... ;)

Fru Fomle: Takk for :klem: Syntes det må være lov å være litt utålmodig nå... :roll: Men jeg prøver å tenke på andre ting da... selv om jeg liksom skvetter litt til hver gang det kan kjennes ut som noe... :sjenert:

La Traviata: Takker og :bukke: Håper det skjer no' action i helga, ja...

Burpen:

*tegne vindu på magen til Cr@sh for å vise Lillegutt at det er fint her ute*

:legrine: Herlig, herlig! Får satse på litt :humpe: og å trave en tur rundt boligfeltet her om ikke no' skjer snart, ja... :sjarmor:

Cymbidium: Takk for kryssing. Håper du også får en fin helg!

iss: :kyss: Det er så fortjent, så fortjent! Og supermoro! :hoppe:

Skrållan: Kynnere mottas med stor takk ;) Håper de kan utvikle seg til noe mer... Gjerne i løpet av kvelden! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått gjort en del i dag... Egentlig vært ganske flink - se bare her... :sjarmor:

Planer for dagen er som følgende:

- Føde :sjenert:

- Brette tøy.

- Vaske minst to maskiner med tøy. Har vasket fire  :overrasket: maskiner!

- Tørke støv i annen etasje. Har tørket i hele huset!  :klappe:

- Støvsuge (deler den oppgaven med mannen). Mannen tok hele huset! :kyss:

Åh.. deilig med helt rent hus til helga. Mannen skal vaske badet i kveldinga - flink som han er. Og da er alt gjort! Superdeilig!

Ellers har broren min vært innom en tur. Kjempekoselig! Han var med å hente Lillegutt i barnehagen -og det var jo stas for den lille tassen (og sikkert litt stas for den store også :ler: )

Nå lager mannen deilig lasagne, og Lillegutt sover på sofaen. Utslitt etter barnehagen - som vanlig nær sagt... :hjerte:

Har hatt litt nedpress og murringer i dag... ellers ikke stort å melde, gitt! :roll: Håper jeg kan få masse kynnere og kanskje noen skikkelige rier også ( :hoppe: ) i løpet av kvelden.. Er jo lov å håpe...

Får evt. ta med en tur ut i kveld også, og avslutte aftenen med litt :humpe: med mannen! Har lurt på om det i det hele tatt er fysisk mulig å få til da - med en stor melon mellom oss - men mannen mener det skal gå så bra så... ;) Og det tror vel egentlig jeg også... :rodme: Vi får se hva kvelden bringer... :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Får evt. ta med en tur ut i kveld også, og avslutte aftenen med litt :humpe: med mannen! Har lurt på om det i det hele tatt er fysisk mulig å få til da - med en stor melon mellom oss - men mannen mener det skal gå så bra så... ;) Og det tror vel egentlig jeg også... :rodme: Vi får se hva kvelden bringer... :Hehe:

Det er utrolig hva som går an om man bare har fantasien i orden! :ler: Vi har i allefall ikke fått så store problemer på det området enda... :rodme::sjenert::ler:

Håper kvelden din blir fin, og ha en fabelaktig helg :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utrolig hva som går an om man bare har fantasien i orden! :ler: Vi har i allefall ikke fått så store problemer på det området enda... :rodme::sjenert::ler:

Det er ikke så lenge siden vi fikk det til altså... :ler2::rodme: Men det virker så tungvint nå - med kranglete bekken og ENDA større mage... :ler:;)

-----------------------------------------------------------------------------

Utrolig så herlig dag!

Kakao har også testet positivt i dag! :hoppe::babysmokk::hoppe:

Supermoro! Grattis, Kakao! :klem:

Endret av Cr@sh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...