Gå til innhold

Cr@sh & gutta!

Cr@sh

Anbefalte innlegg

For ett fantastisk kjøkken dere har fått. Jeg er virkelig imponert. Rålekkert var det. :Nikke: Vi bygger kjøkkenet vårt akkuratt likt deres. I en slags u altså med halvøy. Gleder meg til vi kan legge ut våre bilder da :) Hvor mye måtte dere gi for det kjøkkenet om jeg kan spør (du trenger selvsagt ikke svare) :)

:hoppe: over termin nå :hoppe: Nå blir det superspennende fremover.

Skal nok passe på å følge litt med ja.

God natt og sov godt vennen.

:klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei vennen! Rekker ikke å oppdater meg i boka di nå, men vil bare ønske deg masse masse lykke til de nærmeste dagene, så håper jeg at neste gang jeg logger meg på kg så kan jeg lese at du også er blitt mamma.

Masse masse lykke til :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrållan: Tirsdag er TV-kveld... :Nikke: Masse å se på - og tida går... ;) Håper du koste deg foran TV'n du også :klem:

Grace: Det er hos liv det har skjedd i natt... :hoppe: Men jeg må si jeg ønsker meg at det skal skje noe her snart også... :sjenert:

miiip: Takker og :bukke: ... Håper han finner ut hvilken vei som er ut snart... Hadde håpet å slippe lang overtid denne gangen - det er jo tross alt nr. 2... :roll:

iss: Takk for koselig :hoppe: 'ing... Har skjønt at det ikke skal være farlig med flått sånn i utgangspunktet... men skal absolutt følge med ja... - er litt skumle greier...

Furstina: Takk for kjøkkenskryt... :sjarmor: Det er meget praktisk, ja... ;) Liv har fått gutten sin, og jeg venter ennå... :roll: Men blir nok min tur snart da... :Nikke:

Skytte: Takk for skryt av kjøkkenet... Vi er kjempefornøyde! :tommelsmil: Benkeplata er rålekker. Valnøtt! Flått er ekkelt og skummelt - men det ser bra ut så langt... Ikke en prikk en gang...

Liljen: Så moro at vi får likt type kjøkken... En veldig hendig løsning - med alt tilgjengelig. Hele kjøkkenet - med hvitevarer til 25 000,-, rørlegger, elektriker, lysararmaturer, ja alt - kom på snaue 70 000,- Mye penger - men vi har fått det akkurat som vi vil... :sjarmor:

IdaC: Kommer til å tenke på deg i hele dag, vennen... Masse lykke til... :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeflott kjøkken!!

Dere har vært flinke!

Hva slags fliser er det dere har over kjøkkenbenken? (Mangler fremdeles fliser her hos oss, og liker deres veldig godt. :) )

Lillegutt ville altså ikke komme på termindagen. Men du får trøste deg med det at for hver dag som går er du nærmere og nærmere!

Sove-problemene bare fortsetter med Binkejenta. Merker at det tærer på både fysisk og psykisk å ikke få sovet mer enn et par timer hver natt. Håper at hun er klar for en liten formiddagshvil snart. Da skal jeg også hvile litt. :sove:

:klem: og lykke til fra Binke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*innom og følger med*

Kjempefint kjøkken! :)

Lurer litt på om mageboeren din venter på bursdagen min, men håper jo du slipper å vente helt til lørdag med å få hilse på han!

*lusker ut igjen med alle forkjølelsesbasillene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Binke: Takk for kjøkkenskryt... :sjarmor: Husker ikke hva flisene heter - men det kan jeg finne ut hvis du vil... Har en eske stående i garasjen... De var uansett rådyre... men vi er kjempeglad vi valgte dem framfor noen andre bare fordi de var billigere...

Leit å høre at Binkejenta ikke vil sove... det blir veldig slitsomt i lengden. Har dere faste rutiner før legging? Det har vært veldig viktig her hos oss - og har nok vært med på å skape god grobunn for intensiv soving... ;) Håper det løser seg for dere, for det er begrenset hvor lenge man kan leve med så lite søvn... :kose:

Susan Sto Helit: ;) Du skal ikke se bort i fra at han venter på dagen din - og kanskje lenger også... :roll: Selv har jeg en følelse for 15/9 eller 17/9, som er fredag eller søndag. Men vi får vente og se... Håper du blir fort frisk av forkjølelsen din! :klem:

MissS: :klem: Håper det blir noe action snart jeg også... :sjarmor:

----------------------------------------------------------------------------------------

Mannen jobber hjemmefra i dag, så jeg har hatt en litt mer slapp morgen en vanlig. Han kjørte nemlig Lillegutt i barnehagen...

Mannen har vært helt utslitt i det siste stakkars... Han er veldig spent på det som skal skje sier han, og har til tider litt vanskelig for å konsentrere seg... Han er nok nesten mer spent enn meg tror jeg... :kys_2: Han blir rastløs, og fyker rundt som en annen spinnvill kar og gjør masse hver dag. Etter jobb har han ikke ro til slappe av, så de siste kveldene har han vasket bilen, klippet en hekk, rydda i garasjen, ja utrolig mye... Ikke rart han blir helt pumpa.. søte mannen min! Han gleder seg i hvert fall til å bli pappa igjen.... :legrine:

Jeg kjenner jeg har begynt å grue meg litt til fødselen. Eller, det vil si.. ikke til selve fødselen - men til at ting skal gå som det skal og at alt er bra med den lille. Sikkert naturlig å tenke og føle sånt på slutten.... :sjenert:

I dag skal jeg på lunsj til mamma'n min, som har fridag fra jobben i dag. Det blir koselig. Været er grått og det ligger an til å bli litt regn... Da er det greit med sånne inne-kose-dager... :Nikke:

Ellers fikk jeg en pakke i posten i går som jeg har ventet på... Har kjøpt DENNE boka til barna til et vennepar. Det skal være julegave... Men måtte kjøpe den nå, for de popup-bøkene blir så fort utsolgt. Vi har ønsket oss en sånn til Lillegutt også - og jeg vet at Mamma og Pappa har kjøpt den til han... :sjarmor: (Mamma greier ikke å holde på hemmeligheter overfor meg :ler2: ) Lillegutt har Trollmannen fra Oz i samme serie fra før - og den er han sååå begeistra for... Moro når det kommer folk og fe ut av boka når man blar! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal bare vite, at det var ikke dyrt for det flotte kjøkkenet. Vårt er omtrent like stort, bare at vi skal ha shifer på pipa som er ganske stor, bord med stoler, og så måtte vi ta alt fra grunden (legge tak, vegger, gulv, skifte vinduer, dører osv. ) Og det kommer på svimlende 180 000 totalt :overrasket: Men da har det ikke blitt gjort noe med huset siden det ble bygget på 60 tallet, og så måtte vi utvide kjøkkenet og. Det var bare en liten gang til å begynne med..

Ha en strålende dag med mamma. Kos deg masse.

stor stor onsdags- :klem:

Endret av Liljen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du henger med fortsatt? Hvordan er formen?

Stakkars mannen som er så sliten for tida! Du får be han roe ned litt... Se en film sammen eller ti, eller noe! Skjønner godt han er spent på det som skal skje. Det ville jeg også vært hvis jeg var mann... Tenk så fælt det må være å bare være tilskuer, særlig hvis det drøyer ut, og kvinnfolket absolutt ikke har det noe godt! Hvordan syntes han forrige fødsel var?

Det høres så koselig ut med sånn forhold som du og mamman din har! Dere er heldige som har hverandre... Jeg skulle SIKKELIG ønske at jeg ikke bodde så langt unna familien!

Jeg rakk forresten hjem til Grey's igår! ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det jo ikke skjedd noe mer i dag, så jeg får med meg innspurten! :ler::hoppe:

Så søt mannen din er som gleder seg sånn til det som skal skje, men du må prøve å få han til å slappe av sånn at han er i form til å holde ut under fødselen! :)

Ha en finfin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte småsmile litt når jeg leste om mannen din... "stakkar" !

Lurer virkelig på hvordan min sambo kommer til å være rett før fødsel! Håper han blir like hyper som din, han trenger virkelig å komme seg opp av sofaen :ler:

Håper du har hatt en fin dag og kost deg masse!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liljen: Oj... :overrasket: Det var mye penger! Men så blir det sikkert knallbra også! :Nikke: Rart når man må ta absolutt alt... Vi byttet vegger - men det var vel det eneste fra bunnen av... Gleder meg til å se bilder av kjøkkenet deres også - for du viser vel fram? :Hehe:

cappocino: Takk for kjøkkenskryt! :bukke: Også får vi håpe det ikke tar så lang tid før knøttet i magen bestemmer seg for å komme ut og hilse på.... :sjarmor:

Burpen: Jeg er her fortsatt vet du... :roll: Som du sier - må det være rart å stå på sidelinjen når det gjelder fødsler. Både med venting og under selve hendelsen... Han er nok spent på hvordan det blir denne gangen.. han har jo tross alt "gjort et før" ;) Jeg er kjempeglad for at jeg har så godt forhold til mamma'n min... Jeg regner oss som meget gode venninner - og det er deilig. Skjønner det må være kjedelig å ha familien så langt unna... :kose:

Skrållan: Ikke no' action her... som vanlig nær sagt... ;) Ja, jeg sa det til mannen her om dagen... Ikke ta deg så ut at du besvimer under fødselen så jeg blir "alene"... :ler2: Det går nok bra... :Nikke:

magolia: Hyper ja... utrolig hvilken energi han har for tiden.. :ler: Som han sier selv - noe må han jo gjør for at tida skal gå... søtnosen... :kys_2:

---------------------------------------------------------------------------

Har en veldig kosete gutt på fanget her... så jeg får ta oppdateringen etterpå.

Vi venter forresten på at mannens hjemmebakte kyllingpizza skal bli ferdig i ovnen... *glede seg* :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååå, så spennande altså! No er det like før du blir tobarnsmamma! :overrasket:

Ja, vi får tro det ikke tar så mange dager til, Linn3c... :sjenert: Men man vet jo aldri.... ;)

--------------------------------------------------------------------------------

Pizza'n til mannen var supergodt! :sikle:

Har sittet og bestilt bilder via nettet. Tok sin tid - men nå er i hvert fall bestillingen sendt. Blir litt for sjelden jeg får bestilt - så denne gangen ble det 115 bilder... :sjenert:

Ellers skjer det ikke stort her...

Flyr på do i ett sett... :roll: Det er nesten slitsomt...

Håper det skjer noe i natt... Kanskje vi må prøve med litt :humpe: ...

Ellers er det kjedelig lite på TV i dag... :roll: Er litt slappfisk og TV-jente i dag... ;)

Er så koselig at liv og IdaC har blitt mamma'er i dag! :legrine:

Nå håper jeg bare det er vår tur til å få hilse på pjokken vår snart.... :Nikke:

Glemte helt og fortelle at det var kjempekoselig hos mamma... Deilig lunsj og koselig selskap. Mannen og Lillegutt kom en tur litt senere. Superkoselig! :sjarmor:

Endret av Cr@sh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gullet26: Takk for kjøkkenskryt! :klem

La Traviata: :klem:

Liljen: :kyss:

Burpen: :kys_2:

--------------------------------------------------------------------------

Sovet greit i natt... :Gjesp:

Ingen tegn nå heller. Det eneste er at jeg har hatt en del luft i magen og har flydd ganske mye på do... Hadde jeg hatt litt mer mageknip, hadde jeg trodd at det var noe på gang - for sånn var det med Lillegutt. Fikk skikkelig mageknip og vondt i magen... Men det tok ganske lang tid før jeg faktisk skjønte at det var begynnende rier da... :ler:

Vi får vente og se hva som skjer i dag.. :roll:

Har tatt av sengetøyet på sengene og satt på vaskemaskinen. Skal legge på nytt etterpå. Ellers er planen en liten tur på Coop Obs! for å kjøpe tørkeruller og doruller... ellers få eller ingen planer.

Det gikk kjempefint å levere Lillegutt i barnehagen i dag. Han var så blid som en sol - som vanlig, nær sagt... Og da jeg skulle gå fikk jeg mange koser og nusser... og da jeg hadde kommet ut på parkeringsplassen stod den nydelige lille tassen min i vinduet og ropte "Hadet, Mamma!" ...og vinket... :hjerter: Kan vel ikke få bedre avskjed tror jeg... :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...