Gå til innhold

Cr@sh & gutta!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

henger meg på di andre

Dette blir spennende ja :hoppe: :hoppe:

Ha en strålende tirsdag, snuppa.

:kyss:

Skrevet

God morgen, snuppa! :kyss:

Hvordan er formen idag?

Kan tenke meg man får en litt spesiell følelse når dagen ENDELIG er her. Selvom få føder på termindato, så er det jo en dato man har "lengtet" etter i maaaaaaaaaaaaaaange uker!!

Stoooooooooooor :klem: fra Burpen!

Skrevet

#################FØDEVIVBBER##############

HA EN TOPPERS DAG SNUPPA... :klem:

Skrevet
...hvis ikke vi klarer å ta en Kverris/Murmel ;)

Det hadde jo vært superstas!!!

Jeg følger med selv om jeg har vær superdårlig på å skrive :rodme:

Nå ligger T i venstre armkrok og spiser mens jeg skriver med høyre hånd. Beklager evt skriveleifer.

Tenk terminen er her allerede... :overrasket:

Lykke til med vondtene, så stikker jeg innom igjen i løpet av dagen/kvelden.

:klem:

Skrevet

TERMIN!!!!

Ta en Skytte da og fød på dagen ;)

VIBBVIBBVIBB!!!!!!!!!!!

:klem:

Skrevet

Grace: Ja, det var det å få han ut da... :roll: ... :ler2:

Epica: Jeg håper også... ;) Oppskriften er kopiert fra boka til Skrållan (har fått lov altså... ;) )

Burpen: Lillegutt var utslitt etter barnehagen, så han tok det riktig så rolig da vi kom hjem. Deilig det, ja... :sjarmor:

La Traviata: Håper jeg slipper å møte til de timene jeg også... Men manv et aldri... :roll:

Fjellrypa: Koselig at du følger med... Som du sier - ikke stort man kan gjør for å påvirke heller...

Skytte: Deilig med noen dager uten å gjør noen ting... :sjarmor: Syntes ikke du skal ha dårlig samvittighet for ikke å ha gjort noe. Det er en fulltidsjobb å være mamma til en liten en også... :Nikke:

magolia: Måtte vente lenge forrige gang.. så er litt innstilt på det denne gangen også - men kjenner at jeg er blitt utålmodig allerede da... :sjenert:

MissS: :klem:

Burpen: Termin! :overrasket:

Anerikke: :sjarmor: Jepp... det er spennende!

Gullet26: Vibber mottas med stor takk! ;)

Epica: Ikke noe på gang ennå, gitt...

Liljen: :klem: Dagen har vært fin så langt!

Burpen: Det er rart at TERMINEN er her! Men som du sier - veldig få som føder PÅ termin, selv om det er noen. Skytte blant annet... Vi får vente og se - dagen er ennå ung... :sjarmor:

Gullet26: :kyss:

Murmelmy: Fint å lese at du koser deg med T. De er så herlige - selv om man kan føle seg bundet fast som en melkemaskin... :ler2: Kos deg, for det går veldig veldig fort!

Skytte: Dagen er ennå ung - så det er ennå ikke for sent å ta en Skytte, nei... :tommelsmil:

Skrevet

:hjerte: :hjerte: :hjerte: !!! TERMIN !!! :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Ja, da var dagen her.... og ingenting har skjedd i natt eller ser ut til å skje i dag... :roll:

Jeg kjenner at jeg har begynt å bli litt utålmodig, gitt... Ennå jeg vet at det er store muligheter for at jeg må gå en stund over denne gangen også... :sjenert:

Sov ganske så godt i natt egentlig. I to omganger kan man si... Måtte jo selvsagt på do et par ganger da...

Kjenner at det har blitt tyngere å puste når jeg ligger - babyen presser vel mot ribbeina, så lungene får litt å kjenne på...

Har vært en liten tur på butikken i dag - ellers stille og rolig. Gikk så fint å levere Lillegutt i barnehagen i dag... Blid om en sol!

I går fant vi en flått på han forresten! :overrasket: Jeg ble kjemperedd - de kan jo være superskumle - Men den hadde ikke bitt seg fast, så det var bare å pelle den vekk med negelen. Godt at vi fant den så tidlig. Må fortsette å være flinke og sjekke litt her og der - de er jo på tur i skog og mark i barnehagen, og da blir de utsatt... Skummelt innsekt det der... :forvirret:

Nå ser jeg Dr. Phil og kuler'n på sofaen.... ;)

Tusen takk for masse koselige hilsner fra dere, jenter.... :blomst:

Skrevet
:grine:  må nok vente litt til her ja!

Har du sovet godt? :klem:

Det ser ut som tålmodigheten kan bli satt på prøve denne gangen også, ja... ;)

Sovet relativt greit i natt - men kunne selvsagt vært bedre da.. *syte* :sjenert:

Skrevet

Er formen bra idag? :kose:

Tiden går vel sent nå når du bare venter og venter?... :sjenert:

Skrevet

Hei Cr@sh!

"nå er dagen her som jeg har lengtet etter..." (17. mai-sang fra barnehagen. Noen fler som husker den? :))

Ja, da var det altså termin. Håper at lillegutten din har fått det med seg, slik at han kommer ut snart! Kjedelig å måtte vente... Du får forsøke å hvile deg så lenge, og kanskje "spare opp" litt søvn. Kan jo bli litt smått med det når fødselen kommer i gang og de første dagene etter at han er født.

(For min del blir det forresten lite søvn fremdeles. Binkejenta, 4,5 mnd, har ihvertfall ikke skjønt det med å sove hele natten. Neida, da skal det spises og trimmes og prates. :forvirret: Men, men... Sett i perspektiv er det er jo en kort periode de er så små da.)

Lykke til!

Skrevet

Innom og sjekker...

Hyggelig å se deg, men skulle helst ønske du ikke var her ;)

Skrevet

Epica: Formen er slettes ikke verst i dag. Akkurat mens jeg skriver - er det fullt liv i magen. Det er i hvert fall herlig! :legrine: Det med ventinga går faktisk stort sett bra. Dagene blir borte likevel... :klø: Mens enkelte dager går det treeegt... ;)

Binke: Ja, vi får håpe at mageboeren har fått med seg at det snart er på tide å få seg en bursdag... ;) Men, det ser jo ut som han trives i magen så langt - får bare håpe det ikke trekker så ille ut... :roll:

Skjønner godt det kan være frustrerende at Binke-jenta ikke vil sove hele natta - men det kommer det kommer! Og som du selv sier - det er en ganske liten periode man har det sånn da... Takk og lov... ;)

marthepia: Går bra her vet du... :sjenert: Ikke no' action... :roll:

Grace: :ler2: Koselig at du er innom og sjekker... Skulle nok egentlig ønske at jeg ikke var her jeg også.... :ler:

Skrevet (endret)

Tenkte jeg skulle legge inn noen kjøkkenbilder! :tommelsmil:

Dissen bildene er tatt før vi har malt vinduet (som dere ser), før stikkontaktene er satt på plass igjen og uten lampe i taket. Ellers skal vel alt være ferdig... Bare ikke ferdig styla.... :ler:

Endret av Cr@sh
Skrevet
Kjempefint kjøkken.... :)

Takker og :bukke: ... Vi er veldig fornøyde.

Blir enda bedre når vi får opp lampa i taket - den er ennå ikke kommet opp, nei... og når vi får persiennner/liftgardin i vinduet... :Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...