Cr@sh Skrevet 9. september 2006 Forfatter #2601 Del Skrevet 9. september 2006 Skrållan: Smokken så lur ut Spørs om ikke jeg må sjekke ut den litt nærmere etter hvert. Sikkert greit å begynne med noe sånt med en gang dersom man skal ha smokk - for de vender seg jo fort til ting... Må være veldig koselig å ha ei jevngammel søster ja... Både som liten - når det gjelder å alltid ha noen å leke med. Og sikkert nå også - alltid noen å prate med. Mannen er en engel, og det høres ut som du også har en sånn en... Vi får ta godt vare på dem - har skjønt at de ikke vokser på trær... Deilig å kunne ta ting litt mer med ro nå som det nærmer seg... og det skjønner mannen tydeligvis! Fru Blå: God helg til deg og dine også! Gullet26: Koselig å se deg! Var faktisk innom hos deg i går jeg også... FØR jeg så at du hadde vært hos meg... Håper du har det bra - til tross for alt som har skjedd og skjer hos deg... LinKri: La Traviata: God helg til deg og dine også! Liljen: Har skjønt du har vond rygg om dagen også. Håper det hjalp med en tur til kiropraktoren... Jeg håper riktignok at min ryggvondt er pga noe så spennende som en fødsel i nær framtid jeg da... Missbumblebee: Koselig å "se" deg! Vi savner deg nå som pc'n din er syk... Ja, tenk at jeg faktisk KAN være mamma igjen neste gang du stikker innom! God helg til deg også... og ta vare på deg selv oppi oppussinga hjemme! iss: iselin22: Hvis man skal ha smokk, så gjør det jo ikke noe å prøve noe som skal være litt bedre for tennene... Har ikke hatt tannregulering selv, men kan skjønne at det må ha vært no' dritt... selv om resultatet sikkert var bra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 9. september 2006 Forfatter #2602 Del Skrevet 9. september 2006 God morgen! ← God morgen til deg også, Burpen! Natta har vært bra? Jeg har sovet skikkelig rart i natt... Litt godt - men også litt rart... Litt sånn "vet-ikke-hvilken-stilling-jeg-skal-ligge-i-natt" 3 doturer også... Men fikk sove helt til ni i morges da... Lillegutt og mannen stod opp og så på pysjpopbaluba sammen halv åtte... Deilig for mor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 9. september 2006 Forfatter #2603 Del Skrevet 9. september 2006 Mannen og Lillegutt er ute og ordner i hagen. De skal klippe 2 hekker og kutte ned et tre som har vokst over sine egne breddegrader.... Flinke gutta mine! I går kveld var de ute og klippet gresset. De koser seg stort sammen med leking/jobbing i hagen. Lillegutt er kjempeflink til å hjelpe til! På ettermiddagen i dag skal vi en tur til svigers. Svigermor hadde bursdag i går - så da må vi opp en tur og gratulere og levere pakke! Hadde vanskelig for å finne på noe til svigermor denne gangen. Hva gir man til de som har alt? Endte opp med kjøpe bodylotion og dusjsåpe i duftet Sergio Tacchini Stile Donna. Håper det faller i smak! Ellers har jeg ikke kjent så mye til magen og fødselstegn siden sist... Men det er til tider veldig mye liv der inne... Håper han presser seg nedover i fødeavdelingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 9. september 2006 #2604 Del Skrevet 9. september 2006 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 9. september 2006 #2605 Del Skrevet 9. september 2006 Flinke gutta dine Tror nok gaven til svigermor din faller i smak. Det er en god duft syns jeg. En dag igjen til termin nå :hoppe: Ååå dette kan bli en spennende helg og foranstående uke. Gjett om jeg skal følge med så godt det går. Du må passe på ryggen din du og, selv om du sier at det skyldes nok en foranstående fødsel. Viktig å ta vare på sei selv uansett, det har jeg erfart selv nå siste måneden. Ha en aldeles strålende dag og helg. Kos dere masse hos svigermor. stor stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Blå Skrevet 9. september 2006 #2606 Del Skrevet 9. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 9. september 2006 #2607 Del Skrevet 9. september 2006 Måtte bare le da jeg leste om pysjpopbaluba, for jeg kom bare på hun dama i det familiekonkurranse-tv-programmet som refererte til programmet som pysj POT baluba! (Så ikke på det på TV men de sendte det i reprise på P3! ) Lenge siden jeg har vært her nå, men jeg så plutselig hos noen andre at terminen er like rundt hjørnet... og da kommer vi løpende vøttø!!!! Lykke til med forestående fødsel! Masse vibber og energi kommer herfra. (Og jeg fikk skikkelig vann i munnen av alt kakepratet... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 9. september 2006 #2608 Del Skrevet 9. september 2006 Så flinke gutta dine er! Må være så kos å se på Lillegutt som hjelper pappan sin! Kos dere masse hos svigermor, vil tro gaven faller i smak! Det blir vanskeligere og vanskeligere hvert år å kjøpe gave til foreldre/svigerforeldre synes jeg, de har jo alt mulig rart og ønsker seg ingenting... Ha en kjempefin dag og helg, kanskje med litt fødselstegn? Stor helge- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 9. september 2006 #2609 Del Skrevet 9. september 2006 Ikke lenge til termin nå! Flott at gutta dine ordner opp og lar deg få hvile litt! Kjempeviktig å lade opp på slutten, og "ruge" som best man kan! Håper lillegutt i magen skjønner at han skal ut snart! Kos deg så lenge, man behøver jo ikke ha masse fødetegn heller, for noen begynner det jo bare sånn "ut av det blå"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 9. september 2006 #2610 Del Skrevet 9. september 2006 Nå nærmer det seg termin med stormskritt her jo, tiden flyr!! Pass på deg selv og slapp av så mye du kan den siste tiden nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 9. september 2006 Forfatter #2611 Del Skrevet 9. september 2006 Gullet26: Liljen: Ja, jeg har noen fine gutter Tenk så kort tid til igjen til termin. Det er nesten skremmende hvor fort dette svangerskapet har gått... Ønsker deg også en fin helg.. Fru Blå: miiip: Pysj POT baluba... Nå har jeg hørt det også! Koselig at du stikker innom meg... og takk for vibber og energi... Får nok brukt for både det ene og det andre... i hvert fall etter hvert... Skrållan: Ikke lett å finne på gaver til disse foreldrene/svigerforeldrene og enda vanskeligere til generasjonen som er eldre... Men gaven falt i smak denne gangen også - og det er jo koselig! Noen fødetegn hadde vært spennende - men lite å melde om så langt, gitt... La Traviata: Håper mageboeren bestemmer seg for å komme ut til oss snart. Det er veldig rart å tenke på at det kan skje når som helst... selv om jeg også er forberedt på overtid denne gangen... Godt gutta mine er så snille og omtenksomme om dagen da... Fru Fomle: Må prøve med litt ekstra ruging den siste tiden, ja... Trenger jo all energi man kan få! Koselig at du stikker innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 9. september 2006 Forfatter #2612 Del Skrevet 9. september 2006 Hadde en koselig tur til svigers... Gaven til svigermor falt i smak, så vi hadde gjort et godt valg med å finne på noe som man ofte ikke unner seg selv... Lillegutt har vært en kjempegutt i dag... Han er bare så flink og blid om dagen Det er tydelig at han har det bra - og det er godt for oss å se... Han er så søt - Han har lært seg forskjellen på øre, nese, øye, munn, fot og hånd.... så når vi peker på de ulike kroppsdelene kvitrer han fram de herlige små ordene... Han har også blitt en liten rev på å telle - så ALT som det overhode er mulig å telle, skal telles... Det går litt hulter til bulter med tallene som kommer etter fem - men herregud, han er bare litt over to år... Vi er sååå stolte! (Ble mye Lillegutt-skryt her, gitt... Men sånn er det å være mamma og pappa!!! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 9. september 2006 #2613 Del Skrevet 9. september 2006 Kos å skryte av disse småttisene Jeg kunne sikkert gjort det dagen lang men hadde vel ikke hatt så mange venner ijgen tenker jeg *leser jeg riktig at det er 4 dager til termin?* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 9. september 2006 Forfatter #2614 Del Skrevet 9. september 2006 Kos å skryte av disse småttisene Jeg kunne sikkert gjort det dagen lang men hadde vel ikke hatt så mange venner ijgen tenker jeg *leser jeg riktig at det er 4 dager til termin?* ← Ja, du sier noe... Godt vi kan lufte stoltheten her på KG i hvert fall! Termin er på tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 9. september 2006 #2615 Del Skrevet 9. september 2006 God helg! Tenk, det er kanskje den siste helga som gravid!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 9. september 2006 #2616 Del Skrevet 9. september 2006 Nå er jeg så trøtt, at jeg ikke klarer å få med meg øynene til å lese noe, men ser at det ikke skjer noe, hvertfall, så da hopper jeg i seng! Håper du har en strålende natt, og sover godt. Husk at nå kan det hvert øyeblikk bli den siste ordentlige natta på laaaaaaaaaaange tider!! Ganke spennende tanke! Jeg tror du er dobbeltmamma før neste helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Blå Skrevet 10. september 2006 #2617 Del Skrevet 10. september 2006 *innom å titter litt* God søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 10. september 2006 #2618 Del Skrevet 10. september 2006 Tirsdag er dagen ja...sender over noen #######VIBBER######## spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mireya Skrevet 10. september 2006 #2619 Del Skrevet 10. september 2006 Tuddelu, Cr@sh! Følger med deg i innspurten! Lykke til med fødsel og begynnelsen på livet som tobarnsmor!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. september 2006 #2620 Del Skrevet 10. september 2006 Å det er så spennende!!! Har du en fin søndag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå