Gå til innhold

Cr@sh & gutta!

Cr@sh

Anbefalte innlegg

Så snille foreldrene dine er som hjelper til med kjøkkenet! :Nikke: Kos deg med innspurten! Blir artig å se bilder av kjøkkenet før og etter :)

Ha en god helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

iselin22: Du er :hjerte: 'lig velkommen til å telte i dagboka mi, ja... :ler2:

Furstina: Sirkus i magen er toppers! Utrolig hvor mye det betyr å kjenne den lille krabaten der inne... det er en skikkelig lykkefølelse :hjerter: .. og om det ikke er nok liv, så blir man usikker og bekymret... I hvert fall jeg. Hønemor som jeg er... ;)

IdaC: Forkjølelsen er nok noe som går ja... og så er det typisk nå i starten av barnehageåret. Nye barn og nye bakterier... :ler:

Og når det gjelder humøret og dagsformen så henger det nok godt sammen på disse små, ja... ;)

Liljen: Takk for det, vennen! :klem: til deg også...

Eliza: Følelsen av sirkus i magen er fantastisk - men enkelte ganger kan det være slitsomt og ubehagelig som du sier... I det siste har jeg satt pris på alt som er av liv der nede... Han har blitt mye roligere i det siste... Men jeg kjenner ham jo, så jeg regner med at alt er bra... Begynner nok å bli veldig trangt der inne.

Ja, hva skulle man gjort uten behjelpelige foreldre som ALLTID stiller opp :klø: Og det er akkurat som du sier - man vet ikke hvordan man skal få takket dem skikkelig! :hjerte:

iselin22: Takk for det... Håper dagen din har vært bra... ;)

Fjellrypa: Helt topp at kjøkkenet nå begynner å nærme seg komplett igjen. Nå er det i hvert fall fullt brukbart, og det er deilig. Man blir jammen meg ganske "funksjonshemmet" uten... :Nikke:

magolia: God helg til deg også... :klem:

Skrållan: Ja, er nok veldig heldig med foreldrene mine... :sjarmor: De stiller ALLTID opp! Bilder skal det bli... så fort flisene er oppe! ;) God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har det vært svært lite tid til KG, gitt...

Har hatt Lillegutt hjemme fra barnehagen - og i dag sov vi helt til klokka var nesten ti! :overrasket:

Superdeilig da... og siden Lillegutt sov, benyttet jeg sjansen til å slækken skikkelig i senga på morgenkvisten... :sjarmor:

Vi har stort sett vært hjemme i dag - bare en liten tur på postkontoret for å sende en pakke. Har kost oss her hjemme og slappet mye av - det tror jeg både Lillegutt og jeg har hatt godt av...

Selv om vi ikke har gjort stort (vasket litt tøy og tørket litt støv og sånt) var jeg utslitt da mannen kom hjem. Vi lagde deilig lasagne til middag... og da fikk jeg litt mer energi...

Så i kveldinga fikk jeg støvsugd hele huset, mens mannen vasket badet. Med støvtørkinga jeg tok på dagen i dag, så ser det riktig så rent og pent ut her...

I morgen skal jeg tørke støv i gangen og shine opp vaskerommet, mens mannen skal vaske vinduer innvendig og utvendig... Da blir det bra her! :sjarmor:

Nå sitter vi og ser Doc Hollywood på ZTV. Dvs. mannen ser, og jeg ser sånn litt samtidig som jeg sitter på KG.... ;)

Ellers er formen bra... Selv om jeg begynner å merke at jeg er høygravid nå! :sjenert:

Det eneste som plager meg noe, er at det til tider er litt stille i magen... det er jeg ikke vant til. Men så kommer det perioder der han er helt raptus... så det er nok bra der inne. Begynner nok å bli rimelig trangt, ja... Tenkte uansett å nevne det for JM når jeg skal dit til mandag...

Takk for masse koselige hilsner, jenter... God helg til dere alle! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har helt glemt å fortelle at jeg har fått godkjent fødselspenge-søknaden min... og at det gikk som smurt med overgangen fra arbeidsgiver til trygdekontoret når det gjelder sykepenger fram til permisjonsstart - som forøvrig var om tirsdagen! :klappe:

Deilig når man slipper å ringe rundt og mase her og der... denne gangen gikk det hele som kniv i varmt smør... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Du har da vært høygravid lenge Cr@sh! Flott at formen din har vært såpass bra da! Jeg sitter jo sånn :overrasket: hver gang jeg er her inne og leser om alt det du rekker.

Og snart er du 38 uker på vei! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

iss: Takk for koselig spor... :klem:

La Traviata: Ja, jeg har visst vært høygravid en stund... Når er det egentlig man blir det 'a? :klø: Men det er egentlig først de siste dagene jeg har begynt å føle meg sånn. Særlig etter at beina begynte å hovne opp, og det plutselig ble enda vanskelige å snu seg i senga... :ler2: Men kanskje ikke så rart, nei... er jo snart bare 2 uker igjen til termin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i dag har vært innholdsrik, men ikke FOR hektisk. Akkurat passe egentlig...

Vi sov helt til ni i dag... superdeilig... Natta var kjempegod. Jeg sov som en stein fram til halv seks.. da bare måtte jeg opp på do... :roll:

Vi spiste deilig frokost sammen alle tre og koste oss med hver vår morgendusj... deilig å ta det rolig...

Så dro vi til byen for å gjøre unna en del ærender vi hadde, og jammen fikk vi gjort en god del:

- Sett på fliser (igjen) og fikk med prøvefliser hjem.

- Kjøpt malekoster, ruller og en kontakt vi manglet.

- Handlet inn lister til vinduet på kjøkkenet og det lille vi manglet til taket + en glattkantlist.

- Handlet litt småtteri av mat

- Kjøpt mediamøbel! :klappe: (Virkelig på tide... vi har jo hatt såå vanskelig for å bestemme oss... :sjenert: )

Deilig å få fikset dette - da er det i hus... selv om det sikkert dukker opp ett eller annet vi trenger i løpet av neste uke også... :ler:

Mannen har fått justert resten av skapene og skuffene etter at vi kom hjem, og nå holder han på med å feste dørhåndtak. Snart ferdig med alle overskapene - det blir veldig fint! :sjarmor:

Nå står det bakepoteter i ovnen, og snart blir kotelettene slengt på grillen... Gleder meg til deilig middag! :sikle: Med mannens hjemmelagde kryddersmør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare to uker igjen...!  :overrasket:

Grugleder deg?  ;)

Gruglede seg er vel et ganske treffende ord ja... :Nikke: Jeg lurer veldig på hvordan det skal starte denne gangen... Forrige gang startet jo fødselen mer eller mindre mens vi var på sykehuset - jeg har derfor liksom aldri "dratt på føden" hvis du skjønner...

Ellers sies det jo at annengangsfødsler er tøffere smertemessig enn førstegangs... men at det tar kortere tid... Husker jo at det var vondt sist - men det var uansett fullt overkommelig... Jaja... spennende blir det uansett... :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt førstegangs er verst... :sjenert::sjenert:

Får håpe vi begge slipper unna de verste smertene, og at det går KJAPT! ;)

Uff... :grine:

Men tenk hva vi får IGJEN for det.. ;)

Ha en kjempekoselig kveld med film! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja, det er kjempespennende dette. :hoppe: :hoppe: Tenk det kan jo skje når som helst, og innen 4 uker er du ferdig og har babyen i armene dine :hjerter:

Og så flott at det gikk så bra med fødselspenge - søknaden din. :) Helt topp, og veldig herlig når en slipper så mye styr og telefoner rundt slikt.

Ha en strålende lørdagskveld, og kos dere masse med maten (som hørtes helt faantastisk ut )

stor stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Epica: Kjapt, ja... det hadde ikke vært å forakte. Men raske fødsler skal visst kunne være mer smertefulle enn de som drar ut litt... :roll: Tiden vil vise hvordan våre fødsler blir... Jeg håper det beste for deg, vet du... :klem:

Liljen: :overrasket: Herregud! Du har rett! Innen 4 uker er han faktisk her! :legrine: Utrolig å tenke på... Maten var utsøkt! :Nikke: Kunne nesten bare spist potet med mannens kryddersmør, jeg... :sjenert: Det er bare sååå digg! Men ikke akkurat slankemat da... ;) Håper kvelden din blir fin! :kyss:

Endret av Cr@sh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen setter sammen det nye mediamøbelet vårt... :kys_2: ... og jeg spiser smågodt... :sjenert:

Kjøpte blåbær og vaniljesaus i stad og tenkte å ha det til dessert i dag... men etter all den gode maten bel det visst ikke plass til no' bær nei... Får kose oss med det i morgen :Nikke: Men smågodt har man visst alltid plass til... :rodme:

Vi kjøpte oss to nye dvd'er da vi var på shopping i dag...

Charlie og sjokoladefabrikken

&

Mr. & Mrs. Smith

Var meningen vi skulle kose oss med en av dem i kveld... men nå holder jo mannen på som snekker her... og så tenkte jeg å kikke litt på sendingen fra Momarkedet... om det kan være noe underholdende.... Så i morgen blir det sikkert film... :sjarmor:

I dag har det vær veldig bra med liv i magen! :hjerter: Deilig! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett Charlie, men Mr & Mrs Smith er en kul film ;)

Hørt mye bra om Mr. & Mrs. Smith jeg også... Håper den når opp til forventningene... Mange som har ment at kjemien mellom Jolie og Pitt er så god i denne filmen... Lurer på hvorfor? :ler2::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom for å ønske en god lørdagskveld....litt sent ute men har stort sett sovet hele dag.... :sjenert:

Åj bare "4 uker" igjen.....weeeeeeeeeeeeee!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å ønske en god lørdagskveld....litt sent ute men har stort sett sovet hele dag.... :sjenert:

Åj bare "4 uker" igjen.....weeeeeeeeeeeeee!!!

Tusen takk for koselig hilsen!

Sovet hele dagen...? Ja, noen dager trenger man bare max med hvile... Godt at du tar vare på deg selv! :Nikke:

Kos deg i kveld du også! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh... Mimre, mimre...

Ser på Momarkedet og Inger Lise Rypdal synger "Say a little prayer".... :hjerter_rundt:

Den låta hadde vi solist som sang i kirken da vi giftet oss.... Sukk... :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...