Gå til innhold

Cr@sh & gutta!

Cr@sh

Anbefalte innlegg

Hun er straks to år! Kjempesnill og grei altså! Men våkner nå før syv, tidligere har hun sovet til 8 :ler:

Med en toåring i huset har du nok å gjøre tenker jeg... :ler2: Min Lillegutt er drøye 2 år... så da har vi det nok ganske likt om dagen... ;)

Godt å høre at hun er snill og grei da... Høres jo ut som du trives med småbarn rundt deg... (Har lest litt i dagboka di vet du... Bare ikke like flink til å legge igjen spor alltid... :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flinke dere er med kjøkkenet!

Har tatt igjen oss snart dere :ler:

Jeg fikk en god del mer kynnere når jeg starta på bringebærkapslene, har starta på de i to-tre omganger, fordi jeg glemte å ta de noen dager, og alle de gangene fikk jeg mer kynnere den 1 dagen jeg tok de, men så forsvant det igjen :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

magolia: :Gjesp: Sov så godt i natt 'atte... Bare avbrutt av to doturer - men noe annet kan man vel ikke vente.. :roll:

IdaC: Flere som er trøtte og slitne om dagen, ja... :Gjesp: Håper du fikk en god natts søvn, vennen!

Cathie: Spennende det med bringebærbladkapslene og kynnere... Kanskje det faktisk er godt for noe? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var godt å legge seg tidlig i går... :Gjesp: To doturer i natt - ellers en allright natt!

Leverte Lillegutt i barnehagen for en times tid siden. Har vasket opp siden jeg kom hjem, og kost meg med avisen.

Planene for dagen er:

- Brette tøy.

- Tørke støv i hele annen etasje.

- Skifte på sengene.

- Vaske sengetøy.

- Støvsuge annen etasje.

- Evt. ta en tur å besøke mamma på jobben.

- Elektrikkeren kommer.

20 dager igjen til termin i dag.... :sjenert: ... og under 1 uke igjen for Murmel... Har det skjedd noe i natt, kanskje? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 dager igjen til termin i dag.... :sjenert: ... og under 1 uke igjen for Murmel... Har det skjedd noe i natt, kanskje? ;)

Ingenitng har skjedd :riste:. Endel kynnere i natt, men det fikk jeg av en halvliter med Bitter lemon også. Sistnevnte frister mer enn :humpe:

Så flinke dere er med kjøkkenet! Det er så digg når man blir ferdig med disse prosjektene :Nikke:. Også for noen planer du har i dag! Tiltakslysten min er bortevekk...ergo er jeg tiltaksløs... Hadde tenkt til å skrubbe leiligheten denne uken, men vet ikke om det er aktuelt. I hvertfall ikke om jeg skal ha voff hjemme, for da meg skrubbe i tillegg til å gå turer. Det orker ikke bekkenet mitt.

Ha en super dag, snuppa!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åj, så mange planer du har for dagen! Blir nesten svett bare av å lese om det jeg! :hoho:

20 dager igjen til termin... Tenk så fort det går! :hoppe: Snart har du babyen i armene dine! :hjerter:

Ha en alldeles fabelaktig dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ikke ut som at du får deg en rolig dag i dag heller. Nå må du passe på så du ikke sliter deg helt ut.

Tenk at om noen uker så får vi hilse på de små nurkene våre. Jeg gleder meg mer og mer, selv om jeg syns det er veldig uvirkelig ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tempoet ditt er imponerende Cr@sh! :Nikke:

Husk å slappe av også da, viktig det! Ikke lenge igjen nå, det skal bli spennende å følge deg i "innspurten"!

Stor klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Murmelmy: Om jeg får lov til å si det... så er det jo deilig å være litt tiltaksløs enkelte dager... :Nikke: Bare gjøre ingenting, eller akkurat det man har lyst til... Når kjøkkenet er fiks ferdig, og vi har fått i stand hele huset igjen (du verden så mye støv det blir overalt av å pusse opp i ett rom :roll: )... så skal jeg også være tiltaksløs... :sjarmor:

Hva er egentlig Bitter Lemon??? ( :rodme: ) En brus eller no'? ( :sjenert: ) Har hørt at :humpe: skal gjøre susen også ja... men så er ikke det så "enkelt" i disse dager... :ler: Men kanskje jeg skal prøve meg på mannen i kveld... ;)

Skrållan: Ja, det er jo sånn med planer.... De blir ikke alltid gjennomført da... :sjenert: Har fått gjort en del i dag - men ikke alt på lista. Stoppet seg selv, etter som elektrikeren er her ennå.... ;) 20 dager til termin... det går fort det! :sjarmor:

IdaC: Skal passe på meg selv... :Nikke: Må jo det - ellers ville jeg ikke fungert i hverdagen... Men så er jeg litt av den typen som tenker "godt med alt som er unnagjort" også da... og da blir det liksom til at man lager seg noen planer. Selv om - som jeg skrev til Skrållan over - disse planene ikke alltid blir gjennomført til det fulle da... :ler2:

Det blir sååå spennnede å møte babisene våre! :hjerter: Tenk at vi trolig blir mamma'er omtrent på samme tid (hvis ikke noe spesielt skulle oppstå da... )... Kjempekoselig! :Nikke:

La Traviata: :bukke: Joa... det ser mye ut - men det går ikke så fort med meg da... ;) Sånn er jeg flink - jeg tar ting i det tempoet som passer meg for dagen. Innspurten ja... Rart å tenke på at det faktisk er helt siste del av svangerskapet jeg er inne i nå.. :legrine: Snart har vi to barn i huset! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planene for dagen er:

- Brette tøy.

- Tørke støv i hele annen etasje. (Fikk ikke tatt Lillegutt sitt rom, for der måtte elektrikeren komme til. Ellers er alt tatt!)

- Skifte på sengene.

- Vaske sengetøy.

- Støvsuge annen etasje.

- Evt. ta en tur å besøke mamma på jobben.

- Elektrikeren kommer.

Ikke så verst. Har fått gjort relativt mye av det som stod på dagorden. Resten får jeg tatt i morgen... + litt til.

Eleketrikeren er her ennå. Pappa er her han også, så de skravler og har det hyggelig mens de jobber. Begynner å bli ferdige nå... bare et par punkter til som gjenstår...

Hentet Lillegutt litt over tre. Han hadde vært på tur i barnehagen i dag... og var helt utslitt. Han holdt faktisk på å sovne i bilen hjem (det tar 5 minutter å kjøre...). Men nå ligger han på sofaen og tar en liten høneblund. Tenkte jeg skulle la ham sove til litt på fem... Helt utslitt, stakkars godgutten min... :hjerter:

Mannen kommer om en times tid. Skulle et lite ærend etter jobben. Vi har planer om å grille i dag. Jeg har tatt opp kyllingfilet. Det er bare det at regner så ille her nå... :roll: Typisk... Men vi har stoooor markise vi kan dra ut over verandaen - så noe big deal er det vel egentlig ikke... Mat skal det nok bli...

Skal se om jeg får tatt en liten runde jeg nå... Takk for masse koselig besøk av dere, snupper! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: snart ferdig med kjøkken :hoppe: så heldige dere er. Vi får vårt om 10 dager !! leeenge til det.

Så flink du har vært i dag, må ikke slite deg ut nå. Ikke lenge igjen til termin nå. Tiden går fort :)

Får vi se bilde av det nye kjøkkenet når dere er ferdige?? Nyskjerrig ser du. :)

stor stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: snart ferdig med kjøkken :hoppe: så heldige dere er. Vi får vårt om 10 dager !! leeenge til det.

Får vi se bilde av det nye kjøkkenet når dere er ferdige?? Nyskjerrig ser du. :)

Ja, snart ferdig! :hoppe::danse::hoppe:

Hvis vi er heldige kan vi lage mat på det nye kjøkkenet i morgen eller onsdag... Men det er fremdeles en del småting som gjenstår før det er HELT ferdig... Moro er det i hvert fall! Selv om jeg gleder meg stort til alt i huset er funksjonabelt igjen... (Nå fungerer vaskerommet som kjøkken, og oppfyller dermed ikke til skikkelig vaskerom lenger... :ler: )

Blir spennende når dere får kjøkkenet deres også. Hvilken leverandør har dere valgt? Skal dere sette det opp selv?

Klart jeg skal legge ut bilder når alt er ferdig. Både FØR- og ETTER-bilder... ;) Det må du også gjøre da! Hadde vært sååå artig å se...

Stor :klem: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen jobber på kjøkkenet... Som vanlig skulle jeg til å si... :ler: Han er kjempeflink. Han kommer hjem fra jobb, spiser med oss, er sammen med Lillegutt før han køyer og så setter han i gang på det som står igjen... :klappe: Flinke mannen min. Han syntes det er sååå moro også da...

Jeg har funnet fram salt tortillachips.... :roll: Hadde bare så lyst på NOE! Prøvde med sjokolade først... :sjenert: Men det var ikke det jeg hadde lyst på... Men salt tortilla smakte utmerket... :ler2:

Jeg har tenkt å sitte oppe og se på dokumentaren om Mette-Marit i kveld på TV2... Begynner om en halv time... Håper jeg greier å holde meg våken til det... Hadde vært artig å få med seg..

Planer for i morgen? Vel... en liten tur på litt matshopping og innom mamma på jobben (som jeg ikke fikk tid til i dag). Ellers er planen å tørke støv på Lillegutt sitt rom + støvsuge i annen etasje. Håper det skal gå i boks... :Nikke:

:Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har helt glemt å nevne det, jeg men....

:grine: !!! ELEFANTBENA ER TILBAKE !!! :grine:

Ikke fullt så galt da.. men jeg er hovnet opp skikkelig de siste dagene... bein og fingre. Har til og med måtte ta av meg ringene nå... :roll:

Men det kom jo egentlig ikke som noe overraskelse... Hadde det sånn de siste ukene da jeg gikk med Lillegutt også....

Og en ting til...

Har bestilt meg et halvt års abonnement på Bonytt! Kjenner ikke så mye til det bladet egentlig - men jeg syntes det er veldig moro med interiør, så da må det vel være noe for meg. Syntes jeg fikk en allright tilbud. Var en som ringte... 7 utgaver for 199,-

Jeg prøver og ser i hvert fall.... :sjarmor:

Snart er det Mette-Marit-dokumentar... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:humpe: funka for meg hvertfall :sjarmor: tok en kjapp en i 12 tia på natta kl 02 gikk proppen og 30min senere begynte riene og 48 timer etterpå(litt væl lenge)kom vesla.....føler med deg når det gjelder beina ja,brukte slippers i str 44 den siste tia jeg hehe!Hold ut det er snart over :klem:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt å sitte oppe og se på dokumentaren om Mette-Marit i kveld på TV2... Begynner om en halv time... Håper jeg greier å holde meg våken til det... Hadde vært artig å få med seg..

Den hadde jeg også tenkt å se, men ble sittende å se på et program om syltynne Hollywood-kjendiser i stedet. Veeeeldig interessant... ;) Men det er ganske sjokkerende å se hvordan f.eks. Victorica Beckham stiller opp til fotografering 2 uker etter fødselen med like syltynn kropp som hun hadde før hun ble gravid. De damene der driver virkelig hardkjør på kroppene sine. Tviler på at barna der i gården får så mye morsmelk! Nei, jeg er glad vi ikke har denne "Yummy Mummy" trenden i Norgen enda. Men den kommer nok hit også...

Lykke til videre med oppussing, og bringebærkapsler + kynnere! Tror de funker jeg altså!

Endret av Eliza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva? Jeg gikk på kjøkkenet for å finne frem torilla chips og salsa, og satte meg ned for å lese i dagboken din, også leser jeg at du spiste det i går. Litt av en sammentreff, da jeg ikke har spist det på ca et år tror jeg :ler:

Tenk at vi kanskje blir mammaer omtrent samtidig :legrine: Jeg gleder meg så innmari til å endelig få hilse på den lille :)

Håper du har en fin dag snuppa :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også blir mamma samtidig! :roll:

Salt chips for elefantben...er det en god løsning da :fy_fy:

NEIDA! Man må kose seg når man går rundt som en potetsekk (som jeg føler meg for tiden. Ble plutselig høygravid for et par dager siden :frustrert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...