Gå til innhold

Cr@sh & gutta!

Cr@sh

Anbefalte innlegg

Så flinke dere er med kjøkkenet!!! :klappe: Grattis til pappan din (det var i dag han fylte var det ikke?) :bursdag:

Håper du får en suveren helg!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

IdaC: Hadde vondt av Lillegutt jeg også... :grine: Det er ALDRI no trivelig når barna er syke... :riste: De er så små og sårbare - jeg tar heller alt sånt selv, jeg... Blir spennende å hente kaka til pappa etterpå... Vi bestilte med teksten "Verdens beste pappa!" :sjarmor: For det er han!

Siam: Koselig at du stikker innom... :) Veldig greit med omvisning, ja. Det er som du sier.... en del som er utenfor din kontroll når fødselen først setter i gang. Men spennende er det da! ;)

Burpen: Kjøkkenet er jo liksom :hjerte: i huset for mange. Så også her i huset. Vi har åpen løsning - så her blir det i hvert fall superbra når kjøkkendelen blir ny og knall! :sjarmor: Når er huset deres ferdig da? Superspennende med nytt hus da! Og jeg skjønner at du kommer til å bosette deg på kjøkkenet... ;)

Missbumblebee: Om jeg skal si det selv... så syntes jeg vi er flinke med kjøkkenet jeg også... :ler: Takk for gratulasjon til papsen - ja det er i dag. Litt av en feiring han har i dag - på vårt kaos-kjøkken... :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God formiddag, jenter....

Her regner det i dag.... Greit nok forsåvidt... :roll: Men skulle nå mye heller hatt sol og varme da... :briller2:

Mannen og Lillegutt har vært på søppelfyllinga i morges - og der var det båe lastebiler, dumpere og gravemaskiner... :hoppe: Supermoro for Lillegutt som ble helt i hundre fikk jeg høre...

Nå er pappa, svigerfar og mannen i gang med å sette opp resten av kjøkkenet! :klappe: Flinke gutter!!! Ser veldig bra ut så langt... og jeg er veldig spent på resultatet.... :Nikke:

Sov kjempegodt i natt! :sove: Var ikke oppe på dobesøk før klokka var nærmere fem... deilig å få en så lang og god økt uten forstyrrelser!

Etter på skal Lillegutt og jeg hente kaka til pappa i byen, og på litt matshopping. Trolig sammen med mamma ('n min).... Blir koselig det! Mamma har fri i dag... ellers er det ikke så ofte vi får tid til å gjøre sånt sammen - i hvert fall ikke på lørdager...

Takk for koselige hilsner, snupper... :kyss:

Endret av Cr@sh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marthepia

Heldig med været her vi bor! Sol og varme :briller2:

Gjør ikke så mye ut av det da.. Sitter inne akkurat nå fordi Emma sover.

Tror dere får et kjempenydelig kjøkken!

Ha en fortsatt fin lørdag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Leit med syke barn ja, godt han er bedre nå!

Lurer på hvor lenge Brage kommer til å sove på dagtid jeg. Han trenger fortsatt noen timer på formiddagen for å "fungere". Har lillegutt sluttet helt med sovingen?

Kjøkkenet høres kjempefint ut! :tommelsmil:

Har aldri tatt bringebærbladkapsler, men det skal jo virke på livmoren og modning og alt som er bra såvidt jeg har skjønt?

Håper at du slipper den kjedelige overtida og igangsetting og hele pakka. Snart 37 uker du nå! Det må jeg hoppe litt for! :hoppe:

Ha en fiiin lørdag! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom en kjapp tur. Skal i bryllup om en halv time, og bunaden er ikke på enda :ler:

:hoppe: for kjøkkenet. Det blir nok knaaaalbra :Nikke:

Ha en suveren lørdagskveld

stooor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så moro at kjøkkenet begynner å ta form, blir vel deilig å få det helt ferdig! :)

Ha en fin lørdag, med pappa-bursdag og mulig mamma-shopping! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

marthepia: Sol og varme hørtes deilig ut... ;) Nyt det mens det varer! :briller2: ...jeg tror også vi får et flott kjøkken.... :sjarmor:

La Traviata: Lillegutt trenger nok egentlig å sove litt fremdeles... så han sovner som regel på sofaen når vi kommer hjem. Da pleier jeg å gi ham en halv time eller så, også er han i farta igjen. De han leker med i barnehagen har sluttet å sove på dagen, og da vil han rett og slett ikke sove :ler: Men det er nok bare en periode nå, hvor han egentlig trenger det... også blir hele sovinga borte regner jeg med. Sover Brage lenge på dagen?

Liljen: Åh... så koselig at du skal i bryllup... Det er jo litt romantisk å gå i også det... :hjerte: Håper du koser deg i godt selskap, med god mat og deilige kaker...

Skrållan: Nå er alle skap oppe på kjøkkenet... og det ser veldig veldig bra ut! Gleder meg stort til det er oppe og går! :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på shopping med Lillegutt og mamma. Kjempekoselig tur.

Var innom og hentet kaka til pappa, mamma fikk kjøpt et par små-gaver til til han også... også fikk vi handlet inn mat. Blant annet lusj til disse arbeidskara hjemme.

Oppdatering på kjøkkenet:

- Alle overskap oppe.

- Alle benkeskap oppe.

- Alle spotter i glasskap montert.

- Grunning der flisene skal ligger er ok.

... og nå holder gutta på med å felle ned vasken i benkeplata og skal feste den... :hoppe: Ser ut som det blir veldig bra... :Hehe:

I kveld skal vi ut og spise for å feire pappa sin bursdag alle sammen.

Det blir koselig! :bursdag:

:vinke: Hei så lenge... :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trevligt med uppdateringar i dagboken och med hälsningar i min :blomst:

Det låter som om köket blir riktigt bra. Jag gillar både den första och den sista varianten av lampor (länkarna från IKEA du hade där uppe), tittade faktiskt på liknande lampor själv men kunde inte riktigt placera dem hos oss.

Ta hand om familjen :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cappocino: Takker og :bukke: .... :klem:

Furstina: Kjøkkenet blir nok veldig fint, ja... :sjarmor: Skal legge ut bilder når vi er HELT ferdige... Lampene du nevnte er skikkelig stilige... Men vi må nok se hvordan de ser ut i virkeligheten før vi bestemmer oss... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har dagen vært fullpakka! Men på en god måte! :)

Vi sov helt til åtte alle tre... og det var deilig! :Gjesp: Var ganske utslitte etter gårsdagens kjøkkenstrabaser alle sammen...

Men det begynte på'n igjen i dag da... Etter er god frokost satte mannen i gang med kjøkkenet igjen. Ut på formiddagen kom pappa for å hjelpe til også...

Ble litt feiring av papsen i dag også... Kake, kaffe og vafler her med mams, paps, broren min, kjæresten hans, min mormor, min tante og oss. veldig koselig! :sjarmor:

Kjøkkenoppdatering:

Det som står igjen er:

- Sette på resten av soklene.

- Besøk av rørlegger (onsdag).

- Besøk av elektrikker (i morgen).

- Snu døra på kjøleskapet.

- Sette på dekksider.

- Sette på lyslister.

- Sette på taklister.

- Sette på håndtak.

- Sette på dempere på skapdørene.

- Sette opp vifta.

- Justere alle dørene.

- Lister rundt vindu + pyntelist i overgang til stue.

- Montere lysarmatur (i morgen, før elektrikkeren kommer).

- Kjøpe og sette opp fliser over benken.

... og sikkert noe småtteri til, som jeg ikke kommer på i farta... :sjenert:

Men det går veldig framover... og nå er faktisk selve kjøkkenet ferdig. Og etter at rørlegger og elektrikker har vært her - er det også brukbart igjen... :hoppe:

Gleder meg såååå til det er HELT ferdig!

:sjarmor:

Nå sitter vi henslengt i sofaen begge to. Lillegutt sover godt i senga si... :sove: ... og det er vel ikke så lenge til vi er i køya vi heller. Tar på å pusse opp kjøkken og feire bursdag... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
:vinke: Lenge siden jeg har vært her :sjenert: Blir mindre kg tid når jeg har Tulla! Så jeg får ta det igjen til uka ;) Ikke vant til disse aktive småbarna jeg se :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Lenge siden jeg har vært her :sjenert: Blir mindre kg tid når jeg har Tulla! Så jeg får ta det igjen til uka ;) Ikke vant til disse aktive småbarna jeg se :ler:

Det må være uvant ja... Hvor gammel er hun?

Uansett veldig koselig at du stikker innom hos meg... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg hatt en kjapp runde her på KG + litt nyhets-surfing og diverse.... Kjenner jeg har behov for å tenke i retning av senga nå... :Gjesp:

Formen er forresten OK. Men bekkenet er jo der - men begynner å bli vant med det nå. Verst om natta egentlig - vrient å snu seg på en behagelig måte :roll:

Ellers kjenner jeg det litt i fødeavdelingen når jeg går turer... Stikker liksom litt nedover der...

Er spent på om jeg vil få noen ytterligere virkning av bringebærbladkapslene... Men det gjenstår jo å se... ;)

Natta! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...