Gå til innhold

Cr@sh & gutta!

Cr@sh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for rapport, snuppa :kyss:

Gleder meg til vi skal på omvisning neste uke, mindre enn én uke til termin :roll:. MEN, better late than never.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snille papsen! ;)

Så greitt med omvisning!

Forstår godt du grugleder deg, det gjør jeg også!! :sjenert:

1-1 brasil og norge, ikke verst!

Blir suuuuuuuuperspennende her fremover! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omvisningen hørtes jo grei ut den, som du selv sier, så er det kjekt å få orientert seg om de praktiske tingene.

Får satse på at du slipper å bli satt i gang denne gangen også, at det hele starter av seg selv om ikke så mange uker :)

Hvor langt har dere kommet med kjøkkenet?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

La Traviata: Veldig greit å vite hvor man skal sette fra seg bilen + alt annet praktisk... :Nikke: Kjenner at jeg faktisk har blirr litt "roligere" etter at vi var der nede... sånn med tanke på hvis fødselen plutselig skulle starte (sånn som hos deg ;) ) Er nok godt for for mannen å ha alt "på det rene" også... :sjarmor:

Liljen: Godt med omvisning, absolutt! Det er som du sier... bare uker igjen til noe kan være i gjære... Tiden går så fort 'atte! Koselig at du er innom og passer på boka mi litt... ;) Setter pris på det...

marthepia: Ja, jeg har en gutt fra før av. Han ble 2 år i juni... :hjerter:

Skrållan: Like greit å ta det som det kommer når omvisningen var sååå nærme termin da... Som du sier - kanskje du ikke hadde fått møtt opp likevel... ;)

Missbumblebee: :kys_2:

Murmelmy: Kan jo hende deres omvisning er helt annerledes, da... Men jeg syntes det var greit å ta det med... følger meg litt "tryggere" liksom.. :sjenert:

Epica: Ja, jeg har verdens snilleste Pappa! :hjerte: Omvisning er greit å ta med seg - man vet jo ikke hvordan ting starter og når... Suuuuperspennende!

magolia: Jepp! Hjelpsom familie er alfa omega.... :Nikke:

IdaC: Ja, håper virkelig å unngå noe særlig overtid denne gangen - men må nok kanskje regne med litt. Ønsker i hvert fall ikke å bli satt i gang denne gangen... Du skal se du blir mamma før meg :legrine:

Skrållan: Alt vel her... Bare masse å gjøre på hjemmebane... God helg til deg også! :klem:

Fjellrypa: Det går meget mye fremover med kjøkkenet! :klappe: God helg til deg også! :klem:

Epica: God helg til deg også, snuppa! Planer? Kjøkken! Kjøkken! Kjøkken! :ler:

La Traviata: God helg til deg og dine også! :kyss:

Murmelmy: :ler2: Har hatt litt å gjøre de siste dagene, ja... Det er LIV i leieren! :ler:

MissS: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er har jeg faktisk ikke oppdatert boka mi siden onsdag! :overrasket: Har skjedd så mye her på hjemmebane at jeg rett og slett ikke har hatt tid til noe KG!

Men var jo superkoselig å komme inn her og se at det lå såååå mange hilsner og ventet på meg i boka mi... Dere er herlige dere, jenter... :legrine:

Jeg får begynne med gårsdagen da...

Begynte dagen med en shoppingtur etter at jeg hadde levert Lillegutt i barnehagen. Fikk kjøpt malerulle til kjøkkentaket, bringebærbladkapsler, dørehåndtak og ost på tilbud... Skikkelig god fangst... :ler:

Da jeg kom hjem, kom pappa bortom og satt opp litt strie på kjøkkenet... Tok ikke lange tiden - det er bare bak kjøleskapet og et par andre små steder vi skal ha strie - men det ble bra. Ble litt skravling da vet du... Må jo "underholde" ham litt mens han jobber... ;)

Etter på ble jeg invitert bort til mams og paps - mamma hadde bakt deilig gulrotkake... Kunne jo ikke takk nei til det... :sjenert:

Hentet Lillegutt i tre-tiden, og han var helt utslitt stakkars. Sovnet på sofaen da vi kom hjem... :hjerter:

Vi hadde avtalt å spise ute i går. Siden vi ikke har kjøkken for tiden, har det jo ikke akkurat vært mye skikkelig mat til middag her for tida... Dermed tok vi en tur på golfkroa og spiste. Der er det veldig trivelige omgivelser, og god mat til en rimlig penge. Maten smakte utmerket. Vi tok en ispinne til dessert, og Lillegutt og jeg så på sauene mens mannen slå litt på "drivingrangen"... En kjempekoselig ettermiddag! :mrgreen:

Etter at Lillegutt hadde lagt seg om kvelden, malte mannen og jeg det som skulle males på det nye kjøkkenet. Malte alt av strie to ganger, taket og et strøk grunning over gipsplatene der flisene skal opp... Syntes vi var rimelig effektive da... :klappe: Sov i hvert fall godt natt til i dag... Til tross for at Lillegutt våknet i firetiden og kom over til oss...

Morgenen i dag ble ikke like god som den pleier... Stakkars Lillegutt... han hadde våknet nok i natt fordi han hadde vondt i magen - for under frokosten kom plutselig alt i retur, stakkars... :kvalm:

Han var egentlig blid og fornøyd, og sa bare æsj og æsj... :ler: Var sikkert godt å få det opp. Når vi hadde skiftet alle klærne, vasket ham og ordnet opp med alt som fløt overalt, så kastet han opp en gang til... :roll: Typisk! :ler2: Kan jo ikke annet enn å flire... Heldigvis ble det med dette.

Jeg holdt ham selvsagt hjemme fra barnehagen... Har også en mistanke om at dette kan være et resultat av at han rett og slett var utmattet... Det er veldig uvant for ham å ikke sove i barnehagen - og to dager denne uken har han heller ikke sovet hjemme. Det kan nok tære på en liten kropp...

Han sovnet på sofaen halv elleve og sov helt til kvart på ett! :overrasket: Tydeligvis noe han trengte å ta igjen, ja... Etter luren var han så blid som en sol - og slukte to brødskiver med kaviar... Også var den gode, blide Lillegutten min tilbake... :hjerter:

I dag grillet vi kalkunpølser til middag... og etter det fylte mannen hengeren med alt søppelet vårt (blir en del når man river et helt kjøkken) og så kom pappa en tur for å hjelpe til med å sette opp veggskapene... Så nå har vi fått opp fem overskap - og det begynner å ligne på kjøkken igjen! :hoppe:

Nå holder mannen på å koble noen ledninger til spottene inne i glasskapene, Lillegutt sover og jeg sitter her med et øye på Amandautdelingen...

I morgen skal mannen, pappa og svigerfar jobbe på kjøkkenet... så jeg og Lillegutt skal kose oss sammen med mormor. :sjarmor:

Pappa har bursdag i morgen. Vi har bestilt marsipankake til ham (har jo ikke noe kjøkken å bake på riktig ennå) og skal henge opp flagg.... Må jo gjøre litt stas på den gode hjelperen vår... :kys_2:

Nei, skal se om jeg orker en dagbokrunde nå... Hvis ikke jeg rekker dere alle - så kommer jeg innom i morgen... :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har så vidt begynt å tenke lampe på kjøkkenet...

Syntes DENNE, DENNE ellerDENNE fra Ikea kunne vært noe....

... men må se de IRL først... + sjekke litt mer på nettet og rundt i diverse lampebutikker...

...er artig å skulle innrede litt da... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det forresten mulig at de bringebærbladkapslene virker veldig fort på livmoren? Har tatt dem i to døgn... og jeg har allerede hatt mange flere kynnere enn jeg pleier... Bør jo ikke ha noen sammenheng heller, egentlig - det blir jo nærmere og nærmere termin etter hvert som dagene går... Men det har liksom vært merkbart allerede...

Er jo supert det da... Kan jo godt skje noe rundt terminen denne gangen... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si dere er effektive ja :Nikke: Stakkars Lillegutt, fikk vondt av ham nå, var sikkert godt å få hentet seg inn igjen.

Koselig med marsipankake til pappa da, vi og pleier å betille, men ikke pga manglende kjøkken, men pga manglende bakekunnskaper :ler:

Håper dere får en fin helg snuppa og en fin bursdagsfeiring :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært innom for se hvordan du har det.

Det høres ut som om kjøkkenet blir kjempefint!!

Så fint med omvisning på føden. Greit å vite litt på forhånd, man føler seg litt tryggere når man vet om grunnleggende ting som hvor man skal parkere osv.

Alt annet blir jo fort litt utenfor ens kontroll allikevel.

Lykke til med innspurten!

Og god helg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det jammen meg lenge siden jeg har vært innom boka di!

Så deilig å ha fått "unnagjort" omvisningen på sykehuset, man får nok litt mer ro i kroppen da.

Høres ut som at kjøkkenet deres blir fint, kan tenke meg det blir godt å få det istand igjen... Flunka nytt er bestandig stas! Gleder meg til huset vårt står ferdig (om en evighet :frustrert: ), tror jeg kommer til å bosette meg på kjøkkenet!

Stakkars lillegutt som var dårlig. Bra sånt ofte går fort over...!

Ha en riktig fin helg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...