Cr@sh Skrevet 15. august 2006 Forfatter #2221 Del Skrevet 15. august 2006 Bare en kort tur innom nå... Benkeplatene kom på døra her i stad. Ble litt overrasket da.. for vi hadde regnet med å få beskjed før de dukket opp.. Jeg er jo ikke akkurat bæredyktig for tiden... Det var en ganske gammel mann som leverte dem, sikkert over 60 år (så sånn ut i hvert fall)... og han greide jo omtrent ikke å bære den ene benkeplata som er 3,5 m lang! Så den står heeelt nede ved innkjøringa vår ved veien... Ikke no' stor fare - men heldigvis kommer pappa, så han kan hjelpe meg med å få det i hus. Dumt det skal stå sånn helt til mannen kommer hjem etter fem... Veldig kjekt med behjelpelige pappa'er da... :kys_2: Benkeplatene så kjempefine ut! Åh... jeg er glad vi valgte valnøtt! Nå må jeg ordne litt her før gjestene kommer... Tuttiluuuu... PS: Har fått vasket opp og vasket badet da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 15. august 2006 #2222 Del Skrevet 15. august 2006 Så flink du er da! Ser for meg det stilige kjøkkenet deres Skal bli godt å få det ferdig og ta det i bruk tenker jeg! Ha en flott dag vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 15. august 2006 #2223 Del Skrevet 15. august 2006 Ikke lett når di sender ut "veiginger" med ting God du har papsen til å hjelpe deg. Di hørtes nyyyyydelige ut benkeplaten. Valnøtt er kanonfint Ha en strååålende tirsdag. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 15. august 2006 #2224 Del Skrevet 15. august 2006 for fin jm-time, at babyen har snudd seg, at jm tok bakterien på alvor og for benkeplatene som har kommet! Kos deg videre i dag med oppussing og guttene dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 15. august 2006 #2225 Del Skrevet 15. august 2006 Innom å hilser på. Kjøkkenet blir sikkert kjempefint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 15. august 2006 #2226 Del Skrevet 15. august 2006 Så flott at han har snudd seg rett vei! Færre bekymringer på den måten. Har sikkert sagt det før, og sier det igjen; er imponert over tiltakslysten deres, når dere går igang med å pusse opp nå. Husprosjekter tar tid og krefter. Takk for hilsen i boka mi da Ræga ble født! Det var velidg koselig å bli fulgt opp og heiet på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 15. august 2006 Forfatter #2227 Del Skrevet 15. august 2006 La Traviata: Tror nok kjøkkenet blir knall... Skal nok få tatt noen bilder og lagt ut når vi er fiks ferdig - blir ikke med det første, med andre ord... Liljen: Når jeg så benkeplatene i dag, så er jeg veldig glad for at vi valgte valnøtt - virkelig en nyyydelig farge! Jepp - godt med en behjelpelig pappa, ja... Skrållan: Koselig med masse hopping! Var jo faktisk masse positivt å hoppe og danse litt for i dag... marthepia: Takk for koselig besøk! Murf: Tiltakslyst ja... Plutselig kommer den over oss. Men har tenkt som så - at det er sikkert enklere å få gjort det nå, enn etter at babyen er kommet... Da har vi nok mer enn nok annet å bruke tiden på ja... Var moro å heie på deg mot slutten - det er jo sååå spennende å følge med å se om ting skjer. Har lest fødselshistorien din... Du er en tøffing! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 15. august 2006 Forfatter #2228 Del Skrevet 15. august 2006 Har vært koselig med besøk! De kom litt over to. Hadde med blomster til oss til og med. Kjempefine sukulenter - som passer meg utmerket... Etter å ha skravla litt, hentet vi Lillegutt i barnehagen. Var jo stas for Bestemor å være med dit og se hvordan godgutten vår hadde det der. Gikk så fint så - og Lillegutt begynte sjarmeringa med en gang... Koste oss med kanelboller og brownies fram til mannen kom hjem. Lek med Lillegutt, skravling - koselig. Mannen stekte burgere på grillen. Smakte supert... Lillegutt var veldig sliten etter barnehagen - hadde ikke sovet i dag heller. Men han sovnet faktisk ikke da vi kom hjem - og det er ikke annet enn besøkets skyld... for han var relativt sigen, for å si det pent. Etter maten var det barne-tv, og da var det ett par meeeget tunge øyne i sofaen - men han holdt ut. Mannen fikk vepsestikk i stad, stakkars... Midt i håndflata til og med... Fikk vondt langt oppover armen - men det er mye bedre nå da. Hjalp nok at han fikk ut brodden umiddelbart... Usj... Han satt rett ved siden av Lillegutt - så vi er skjønt enige om at det var godt det var mannen og ikke guttungen... Svigermor og svigerinna reiste like etter at vi hadde badet Lillegutt, og da var det ikke lenge før det ble tannpuss og rett i seng... Makan til trøtt liten kar... Nå har mannen og jeg sitter og slappet av og skravla... Kos! Snart er det tid for Grey's Anatomy... og deretter bærer det nok rett i køya... Imorgen skal vi på omvisning på fødeavdeligen. Skal dit i to-tiden, så mannen skal på jobben først - også kommer han tidlig hjem igjen... Blir spennende. Vi har aldri vært på det sykehuset før... fødte nemlig et annet sted med Lillegutt... Takk for masse koselig hilsner, snupper... :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 15. august 2006 #2229 Del Skrevet 15. august 2006 Så spennende med omvisning i morgen! Håper dere får bra utbytte av det. Er jo greit å vite litt praktiske ting. Du må legge ut bilder av kjøkkenet når det er ferdig ja! Ha en fin kveld snuppa Du får blåse på hånda til mannen så går det nok fort over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 16. august 2006 #2230 Del Skrevet 16. august 2006 Hei snuppa Hvordan var omvisningen? Jeg skal ikke før til tirsdag og lurer jo litt på hva man får se og vite når man er der. Sikker ulikt fra sted til sted, men da har jeg i hvertfall en liten anelse. Hils mannen og si at vepsestikk er sabla voondt! Har blitt stukket to ganger og begge var i hånden . I år vardet en humle som tok meg.... vondt det og, men det var overkommelig. Gleder meg til rapport! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 16. august 2006 #2231 Del Skrevet 16. august 2006 Fikk dere noe utbytte av omvisningen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 16. august 2006 #2232 Del Skrevet 16. august 2006 Nå vet jeg du er inne på kg og lusker... KOM OG OPPDATER!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 16. august 2006 #2233 Del Skrevet 16. august 2006 Så søtt at lillegutt var så trøtt da. Da er det jo utroolig godt å legge seg når man er så trøtt. Sovner på et miniblunk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 16. august 2006 #2234 Del Skrevet 16. august 2006 Håper du har hatt en fin dag vennen, og en informativ omvisning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 16. august 2006 Forfatter #2235 Del Skrevet 16. august 2006 La Traviata: Veldig greit å ha vært der nede, vite hvor man skal parkere osv... Har faktisk ikke vært på sykehuset der før, så veldig greit med en titt ja... Murmelmy: Vespestikk er vondt ja... Har blitt stukket en gang selv, men det er leeenge siden! Hånda er helt fin i dag da... Skal fortelle masse om omvisninga nedenfor... Veldig greit å tatt en titt, ja... IdaC: Var en grei omvisning. Fikk jo vite mye jeg allerede vet - men viktigst for meg var å få se stedet... Murmelmy: Jeg var en tur innom i stad, ja... Men så fikk jeg ikke tid til å oppdatere noe... Lillegutt var mammadalt, og mannen og paps stod på hue på kjøkkenet... Men nu... kommer det oppdatering! Kakao: Jepp - ikke akkurat vanskelig å få lagt han om kvelden nå... Søtnosen er så trøtt at han omtrent ber om å få legge seg... Skrållan: Dagen har vært fin... men litt slitsom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 16. august 2006 Forfatter #2236 Del Skrevet 16. august 2006 Pappa kom tidlig i dag... for å jobbe på kjøkkenet vårt... Kan man bedre pappa få? :kys_2: Det tviler jeg faktisk på.. Han la på fuktsperre og har i løpet av dagen i dag satt opp alle gipsplatene. Mannen hjalp til med ene veggen etter at vi kom hjem fra sykehuset - ellers er det paps som har gjort alt... Ja, nå er kjøkkenet er rom igjen! Ingen åpne vegger, det ser faktisk riktig så bra ut... Mannen kom hjem supertidlig i dag for å være med på omvisning. Vi spiste lunsj med pappa før vi reiste, og var vel avgårde i ett-tiden. Det var 8 par som var med på omvisningen. Kom ikke i noen særlig prat med noen - bare sånne vanlige fraser for å være hyggelig. Ikke det at det var så mange muligheter for det heller. Jordmora som viste oss rundt hadde jo mer enn nok å fortelle, så tryta hennes gikk jo i ett fra vi kom til vi dro Vi fikk omvisning på alle tre fødeavdeligene, med informasjon om hva som er unikt for hver og en av dem - og hva som er likt overalt. Så veldig allright ut der - med fine rom og greier. Men jeg syntes likevel det bar mer preg av "sykehus" enn det gjorde der jeg fødte sist... Der jeg fødte Lillegutt var det mer "hjemmekoselig" om man kan kalle et sykehus for det... Jordmora snakket også om hvilke "fødekvinner" (som hun så fint kalte oss) som kan føde hvor, hvem som får velge og hvem som bare må ta til takke med den avdelingen legene mener er best for dem (gjelder de med komplikasjoner osv). Hun snakket også litt om de ulike smertelindringer som finnes - men det kjente jeg jo til fra forrige gang... Var en grei omvisning... Men det jeg fikk mest ut av - var nok det å ha vært der og sett hvor ting skal foregå. Ha funnet ut hvor lang tid det tar å kjøre sånn ca, hvor vi kan parkere og hvor langt det er å gå... Er veldig spent på hvordan fødselen skal starte denne gangen. Med Lillegutt ble jeg jo satt i gang - og hadde ikke den følelsen av "å dra på føden" hvis dere skjønner hva jeg mener... Tenk om vannet bare plutselig går? At riene begynner når jeg minst aner det? Ja... i det hele tatt - hvordan skal alt starte denne gangen... :klø: Superspennende da! Er nesten litt sånn skrekkblandet fryd! Jaja... da har jeg i hvert fall fått oppdatert med hensyn til omvisninga... I morgen skal mannen på Ikea og returnere noe vi ikke trenger til kjøkkenet... Så da har jeg lagd liste over hvilke knotter han skal kjøpe med til de kommodene vi har pusset opp! Gleder meg til at de skal bli HELT ferdige! Nå sitter vi med hver vår bærbare og surfer, mens vi ser på privatlandskampen mellom Norge og Brasil... Ikke akkurat min favoritt hva angår å henge øya på... Men det er allright med litt fotball en gang i blant... Skal prøve meg på en liten dagbokrunde hos dere nå, jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 16. august 2006 #2237 Del Skrevet 16. august 2006 Heisann! Kjenner igjen den spenningen med å ikke vite hvordan det starter og sånt! Det kan jo hende det blir helt ulikt denne gangen! Og håper at du slipper å gå mye på overtid og bli satt i gang. Kjekt med omvisning! Greit å vite hvor man skal parkere og sånt... da vi ventet Brage tror jeg den største bekymringen til mannen min var hvor han skulle parkere og hvordan han skulle få meg inn på riktig sted på sykehuset! Her går det også i fotball gitt. Er ikke så veldig interessert jeg, men mannen og Ylva følger med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 16. august 2006 #2238 Del Skrevet 16. august 2006 Hei hei vennen Så kjekt med sykehusomvisning. Veldig greit å få se hvordan det ser ut der på forhånd. Så vet en mer hvor en er om noen ganske få uker eller kanskje bare dager når dere kommer der Jeg er inne å følger med hver dag her hvordan det går med deg. Det er jammen ikke lenge igjen. Har ei veldig god venninne som er 34+6. Hun var på besøk her hos meg i stad. Veeldig koseli var det. Ha en superstrålende kveld. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 17. august 2006 #2239 Del Skrevet 17. august 2006 Innom en tur Har du en fra før av? Det viste jeg ikke.. Er han gammel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 17. august 2006 #2240 Del Skrevet 17. august 2006 Så greit å vite hvor man skal parkere og møte opp når fødselen starter ja, vi har ikke peiling på sånne ting... Ikke får vi omvisning heller, for det første ledige tidspunktet er 5 dager før termin. Og da føler jeg at det ikke er noen vits, særlig siden jeg av en eller annen grunn føler på meg at jeg ikke kommer til å gå så langt som til termin... Så vi tar det som det kommer vi! Blir spennende å se hvordan fødselen starter denne gang ja, og nå er det jammen ikke lenge igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå