Cr@sh Skrevet 27. juli 2006 Forfatter #2001 Del Skrevet 27. juli 2006 Sensommerbruden: Koselig å se deg - du må jo være så stressa nå rett før bryllupet... Ønsker dere en super dag! ...og en deilig bryllupsreise... Epica: Nei, vi får prøve å ikke bekymre oss så mye... Lettere sagt enn gjort for min del. Jeg har nemlig fått bekreftet at jeg var bærer i forrige svangerskap. Blir kvalm av å tenke på det... Fru Blå: Ja, ser fram til omvisning. Det er visst blitt veldig fint i Fredrikstad nå (leste hos Grooo da hun var på omvinsing), så vi gleder oss til å se hvor babyen vår skal komme til verden... Ang. Grey's Anatomy ; det er jo supert at de sender 2 episoder hver tirsdag - da er det liksom litt å se på og ikke så fryktelig fort over... Men blir trøtt onsdag morgen da... Murmelmy: Ja, jeg kan ikke la være å la det gå inn på meg det med bakterien. Som jeg skrev til Epica over, så har jeg fått bekreftet at jeg var bærer av bakterien i forrige svangerskap, og da ble det ikke gjort noe stort nummer ut av det hele, og heldigvis gikk det bra... Men denne gangen krever jeg å bli testet neste gang jeg er hos gyn. og hvis jeg fremdeles er bærer så VIL jeg at det skal gjøres noe med det... *bestemt* Den bakterien har jo tydelig blitt mye verre de siste årene... Liljen: Takk for koselig 'ing... Huff... ja, det er ille å lese om de som har mistet. Unner ingen det - må være det verste i verden! Håper du også får en knallbra dag... Missbumblebee: Koselig at du er med på festen... Ha en fin dag du også! Cymbidium: Skåler med deg i Fanta Free.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 27. juli 2006 Forfatter #2002 Del Skrevet 27. juli 2006 Har vært så flink i dag.... Se bare hva jeg har fått gjort: - Brettet to stativer med tøy. - Vasket to maskiner med tøy og hengt dem ut. - Tørket støv i stua. - Vannet blomster. - Kastet ut to buketter med skårne blomster som hadde sett sine beste dager. - Støvsugd annen etasje. - Støvsugd gangen, vaskerommet og badet i første etasje. Ja, det var vel det... Syntes jeg har vært veldig flink i varmen, jeg... *puhh* Var godt å sette seg ned med et glass kald Fanta Free og kikke litt på KG nå... Gikk fint å levere Lillegutt i barnehagen i dag igjen... De hadde funnet fram et basseng med vann og spreder da jeg skulle går - og da var det en som var mer enn fornøyd ja... Deilig å leke med vann i denne varmen. Rart at det er meldt regn og muligens torden fra i kveld og i morgen - det ser liksom litt utenkelig ut nå... Straks skal jeg dra en tur til Mamma og Pappa. Mamma har fri fra jobben i dag... så vi skal kose oss litt på verandaen sammen og skravle. Hadde i utgangspunktet tenkt til å handle inn til helga i dag, siden vi får gjester og de kommer i morgen. Men jeg tar det i morgen isteden... Får se om jeg tar en liten runde i bøkene deres nå - ellers stikker jeg innom i kveldinga! Takk for masse koselige hilsner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 27. juli 2006 #2003 Del Skrevet 27. juli 2006 Ska sei du har vært flink i dag og alt dette mens jeg enda lå å sov Ha en aldeles strålende torsdag da, vennen stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Blå Skrevet 27. juli 2006 #2004 Del Skrevet 27. juli 2006 Så flink husmor du er! Jeg kan tenke meg at lillegutt storkoser seg med vann i barnehagen! Det er noe av det morsomste datteren min gjør i allefall. Håper du får en fin dag sammen med mammaen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 27. juli 2006 #2005 Del Skrevet 27. juli 2006 Kos deg hos mams og paps! Flink husmor!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 27. juli 2006 #2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Oj oj oj, så flink husmor du har vært i dag! Nå føler jeg meg skikkelig lat som ikke har gjort noe fornuftig... Håper du får testet deg neste gang du er hos gyn., det kan ikke være noe artig å vite at du var bærer i forrige svangerskap... Håper også du har en fin dag på verandaen sammen med mamman din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 28. juli 2006 #2007 Del Skrevet 28. juli 2006 Så flink du var i går, ble svett bare av å lese jeg Orker omtrent ingenting for tiden. Det holder liksom å stå opp, dusje og prøve å holde seg våken Håper dere får det fint med gjestene i dag og at helgen holder seg solfylt så du får kost deg masse meg guttene dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 28. juli 2006 #2008 Del Skrevet 28. juli 2006 Flink du var igår! Og det i all denne varmen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 28. juli 2006 #2009 Del Skrevet 28. juli 2006 Nei og nei nå er det alt for lenge siden jeg har vært innom deg...*fy meg* For alt du får gjort ja! Må ikke svime av i heten nå! Fælt så skjev fordeling det må være på tempen,kunne ikke bare hele landet hatt 20 grader liksom?! Vært enkelt det!Så slapp dere å plages med varmen og vi med ikke fullt så varmt! Syns jeg ser lillegutt ja!! Weeee det le det vann gitt!! De er så søte!! Huff...den bakterien har jeg prøvd å unngå å tenke på...Men nå angrer jeg som søren på at jeg ikke spurte JM om det igår...Vil ikke at det skal finnes sånne bekymringsfaktorer Må virkelig bare håpe det går bra med alle som en. Oisann! Ligger an til trivelig besøk og god mat ja! Da er det nesten unødvendig å ønske deg god helg,men jeg gjør det nå læll! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 28. juli 2006 Forfatter #2010 Del Skrevet 28. juli 2006 Liljen: Ja, var effektiv i går... men godt å ha det unnagjort... Så slipper jeg å gjøre det i dag... Fru Blå: VANN er konge! Virker som de aller fleste barn syntes det er kjempegøy å leke både med og i vann... Og det er jo avkjølende og godt i denne varmen også... *puhh* Epica: Flink husmor? OKI, innimellom så... Var superkoselig hos Mams og Paps... forteller mer nedenfor... Skrållan: Godt å få gjort noe hjemme, ja... Håper heller ikke det blir noe problem å få testet seg for bakterien - har en ganske så allright og medgjørlig gyn. for å si det sånn... Hvis ikke så får jeg maaaaase! IdaC: Jeg har noen dager jeg ikke orker å gjøre en ting jeg også - men stort sett har formen vært bra... Var helt utslitt i går kveld riktignok - men det kan nok være en del varmen sin skyld også... Håper du får en fin helg du også... Murf: Husarbeid i denne varmen er like god som en real treningsøkt... *puhh* Skytte: Jeg er med på en litt jevnere fordeling på temperaturen jeg også... Nå skal vi jo ikke klage når det først er skikkelig sommervær - men noen dager er det jammen meg litt for mye av det gode... Ang. bakterien, så prøver jeg å tenke minst mulig på det jeg også - men lettere sagt enn gjort enkelte ganger... Hvis du blir veldig urolig, er det sikkert bare å ta en telefon til JM og spørre og grave litt... Blir koselig med besøk i helga ja... God mat og godt selskap - hva mer kan man ønske seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 28. juli 2006 Forfatter #2011 Del Skrevet 28. juli 2006 Var kjempekoselig hos Mamma og Pappa i går. Fikk rekesmørbrød a jeg kom... og det var jo bare såååå godt. Så jeg har allerede bestemt hva det blir til middag her i huset på søndag... Koste oss på verandaen, og etter hvert gikk vi ned i barnehagen og hentet Lillegutt... Var stas å bli hentet av Mamma OG Mormor! Søte gutten min... Da vi kom opp igjen, fant vi fram en balje med vann og noen bokser det gikk an å leke med, fjernet alle klærne til Lillegutt og lot han boltre seg... Tror neppe han kunne hatt det bedre... Han fløy rundt å vannet blomstene på verandaen til Mormor og vasket litt her og vasket litt der... Etter hvert satte vi nesa hjemover, og da hadde mannen kommet hjem - litt tidligere enn han pleier. Kjempekoselig... Mannen støvsugde resten av huset og vasket badet - så nå er det klappet og klart til gjestene skal komme i ettermiddag... I fire-tiden gikk vi en tur i vogna... men det var nesten litt for varmt for meg... og jeg kjente jeg var sliten. Greide å følge med hele veien, men tor faktisk jeg fikk min aller første skikkelige kynner da vi gikk. Magen strammet seg og var hard, og det var ubehagelig å bevege seg... Jeg har aldri hatt kynnere før jeg, så dette er helt nytt for meg... Kom noen tak i magen i løpet av kvelden også.. Jeg trodde først det var mageknip, men det fulgte liksom ikke med seg dotur som det vanligvis gjør ved den slags... :klø: Etter som jeg har skjønt er det visst veldig vanlig med kynnere, så det er vel ikke noe mer å tenke på... I morges var både Lillegutt og jeg supertrøtte, og jeg utsatte klokka som ringte tre ganger før jeg stod opp... Fikk akkurat vekket Lillegutt til at vi fikk med oss Bilen Brumm på Sommermorgen... Det er nemlig den store favoritten om dagen - og han sitter oppslukt i TV'n de få minuttene en sånn episode varer... Herlig, da... Biler vet du... Gikk fint å levere i barnehagen i dag. Han spilte fotball og stod på sammen med en av "tantene" da jeg dro... Ingen sure miner. Jeg reiste rett på Obs for å handle inn til besøket i helga... Kom hjem med tre poser med mat. En av posene var bare frukt og grønnsaker, en med melk, juice og pålegg og en pose med diverse... Blir nesten alltid brukt litt penger når man handler inn mat sånn... Jeg lukker øya og drar kortet... Må jo ha mat... Formiddagen skal jeg bruke på å slappe av og kose meg tenkte jeg... Været er foreløpig bra - men litt disig og overskya. Temperaturen er som vanlig 28 grader, så hett er det nå uansett... Takk for koselige hilsner, jenter... Er superkoselig å komme i boka mi og se at så mange har vært innom... :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. juli 2006 #2012 Del Skrevet 28. juli 2006 Puh, ja man blir fort sliten i denne varmen! Men det er herlig med skikkeli sommervær da! Besøk i helga ja? Koselig! Ha en kjempe SUUUPER helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 28. juli 2006 Forfatter #2013 Del Skrevet 28. juli 2006 Puh, ja man blir fort sliten i denne varmen! Men det er herlig med skikkeli sommervær da! Besøk i helga ja? Koselig! Ha en kjempe SUUUPER helg! ← Ja, varmen gjør sitt til at svette kommer snikende så fort man snur seg... Men skal vel ikke klage når det først er sommervær... Blir koselig med besøk, ja... Selv om det sikkert blir litt slitsomt med to voksne og tre barn ekstra på våre kvadratmeter... Håper du også får en knallbra helg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Blå Skrevet 28. juli 2006 #2014 Del Skrevet 28. juli 2006 Heisan! Du blir nok å få kjenne mer av de kynnerne fremover. Er jo litt spennende å kjenne at kroppen begynner å forberede seg frem mot fødselen. Vi handler bare på Obs, eller prix som er nærbutikken. Jeg synes de har kjempegode tilbud og så sparer man jo medlemspoeng. Vi handler slik at det varer for hele uka, bortsett fra brød og melk og slikt. Da kan det fort bli svimlende summer for vi sparer ikke akkurat på maten. Kos dere med besøk i helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 28. juli 2006 #2015 Del Skrevet 28. juli 2006 (endret) Orker ikke skrive noe i dag jeg, men du skal få en stor Endret 28. juli 2006 av Missbumblebee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 28. juli 2006 Forfatter #2016 Del Skrevet 28. juli 2006 Du blir nok å få kjenne mer av de kynnerne fremover. Er jo litt spennende å kjenne at kroppen begynner å forberede seg frem mot fødselen. ← Ja, får nok kjenne mer til dem ja... Flott at kroppen har begynt å forberede seg! Vi handler bare på Obs, eller prix som er nærbutikken. Jeg synes de har kjempegode tilbud og så sparer man jo medlemspoeng. Vi handler slik at det varer for hele uka, bortsett fra brød og melk og slikt. Da kan det fort bli svimlende summer for vi sparer ikke akkurat på maten. ← Vi gjør det på omtrent samme måte. Melk og brød er det vanskelig å få til å vare hele uka - ellers er det jo greit å handle inn det man trenger... Blir noen kroner da.. men det er nok rimeligere i lengden, enn å handle litt annenhver dag f.eks... God helg! Orker ikke skrive noe i dag jeg, men du skal få en stor ← Takk, og en tilbake... Skjønner godt du har annet å tenke på om dagen.... ------------------------------------------------------------------------------ Nå kommer uværet her... så jeg har flydd rundt å trekt ut kontakter, og straks går modemet også... Buldrer og braker... Kjører og henter Lillegutt jeg nå - før regnet kommer også.... God helg til alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. juli 2006 #2017 Del Skrevet 28. juli 2006 Oi, torden hos deg? Kos deg med lillegutten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 28. juli 2006 #2018 Del Skrevet 28. juli 2006 Heisann! Lenge siden jeg har fått oppdatert meg hos deg nå... men vil gi deg en kjempegod klem og ønske deg en riktig god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 28. juli 2006 #2019 Del Skrevet 28. juli 2006 Torden!! Hadde det bare vært så vel her.... Har tordna mye rundt her, men det går forbi byen vår hver gang!! (lengter virkelig etter uvær skjønner du ) Send noen kynnere til meg også da Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 28. juli 2006 #2020 Del Skrevet 28. juli 2006 tudelutt torden Det liker ikke jeg.. Her på vestlandet er det strålende sol, og varmt Kos dere supermasse i helgen. stor stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå